M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

21 maja 2010

Amerykanie coraz bardziej mobilni

Niemal jedna czwarta domów w Stanach Zjednoczonych korzysta wyłącznie z telekomunikacji bezprzewodowej.

21 maja 2010

Mundial w 3D dzięki Sony

Sony umożliwi kibicom oglądanie meczów mundialowych w 3D.

21 maja 2010

Brytyjczycy przeznaczają na social media 23 proc. czasu online

Przeciętny internauta w Wielkiej Brytanii w serwisach społecznościowych przebywa przez 23 proc. czasu spędzanego w internecie - wynika z danych UK Online Measurement Company.

24 maja 2010

Ukłon w stronę telewizji

Programy telewizyjne dzięki wyszukiwaniu w Google TV.

24 maja 2010

Android liderem wśród smartfonów

Sprzedaż telefonów z systemem Google rośnie szybciej niż iPhone'ów.

24 maja 2010

Sanofi-Aventis szuka domu mediowego

Koncern farmaceutyczny Sanofi-Aventis ogłosił globalny konkurs na dom mediowy. Wiadomość zelektryzowała ZenithOptimedia, obecnego partnera firmy.

24 maja 2010

Greenpeace ogłosiło konkurs na nowe logo dla BP

Greenpeace szuka twórców nowego logo dla koncernu paliwowego BP.

24 maja 2010

Marketerzy będą wydawać więcej na online

W 2014 roku rynek reklamy display w Europie Zachodniej ma być wart 4,4 mld euro, a reklamy w wyszukiwarkach - 9,5 mld euro.

24 maja 2010

Uncle Ben's z BBDO

Mars konsoliduje międzynarodowy budżet kreatywny.

24 maja 2010

P&G poprawia eStore

Marketer zmienił swój pilotażowy sklep w internecie.

24 maja 2010

Harris odpowiada za digital w Universal McCann

Sieć domów mediowych ma nowego szefa odpowiedzialnego za usługi interaktywne w regionie EMEA.

25 maja 2010

Ogilvy & Mather wybrała dyrektora globalnego

Paul Heath awansował w międzynarodowych strukturach sieci agencji reklamowych należących do WPP Group.

25 maja 2010

Internet w Europie przyspieszy - obiecuje Komisja Europejska

Do 2020 roku wszyscy Europejczycy będą mieli dostęp do szerokopasmowego internetu o przepustowości co najmniej 30 megabitów na sekundę - zapowiada Komisja Europejska.

25 maja 2010

Grecja walczy o względy turystów

Specjalnie utworzony komitet antykryzysowy ma się zastanawiać nad tym, jak przyciągnąć gości do greckich kurortów.

25 maja 2010

Zgoda dla Google na przejęcie AdMob

Amerykańskie władze antymonopolowe uważają, że Apple będzie przeciwwagą dla Google.

26 maja 2010

Wspólne serwisy mobilne i online Nokii oraz Yahoo!

Firmy chcą wspólnie zaoferować konsumentom usługi e-mail, komunikatory, mapy i nawigację.

26 maja 2010

Wrangler stawia na promocję w sieci

Jedna z najbardziej popularnych marek odzieżowych chce za pośrednictwem internetu dotrzeć do pasjonatów mody.

26 maja 2010

Philips i CNN dla lepszego życia

125 tys. euro nagrodą w konkursie Livable Cities Award.

26 maja 2010

Unilever Reklamodawcą Roku

Koncern wyróżniony na festiwalu w Cannes.

26 maja 2010

Vodafone pojawi się w nowej odsłonie

Agencja The Partners opracuje dla operatora nową globalną identyfikację marki.

27 maja 2010

USA podwoi wydatki na mobile

Analitycy firmy IDC niedługo sięgną poziomu niemal pół miliarda dolarów.

27 maja 2010

Konsumenci ufają Google i Sony

Google i Sony mają najlepszą reputację wśród globalnych firm - wynika z raportu Reputation Institute.

27 maja 2010

Wydatki reklamowe w USA wzrosły o 5 proc.

Kantar Media poinformowało o zwiększeniu wydatków reklamowych w I kwartale br.

27 maja 2010

Yahoo! gotowe na mundial

Portal przygotował dedykowany kontent związany ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej w RPA.

28 maja 2010

Bacardi ma globalnego szefa marketingu

Silvia Lagnado po niemal ćwierć wieku pracy w Unileverze będzie odpowiadać za marketing Bacardi na poziomie międzynarodowym.

28 maja 2010

Poszukiwacze przygód - poszukiwani

Nat Geo Channel i RPA rozpoczynają kampanię i konkurs.

28 maja 2010

Najlepiej żyje się w Wiedniu

Firma badawcza Mercer sporządziła ranking miast wedle kryterium poziomu jakości życia.

28 maja 2010

Muzułmanin też konsument

Ogilvy & Mather bada muzułmanów.

28 maja 2010

Dyson konsoliduje budżet mediowy

Producent odkurzaczy szuka domu mediowego w Europie.

28 maja 2010

Castrol z mistrzowskimi sprawozdaniami na iPhone'a

Sponsor mistrzostw świata FIFA 2010 uruchamia aplikację na iPhone'a.

31 maja 2010

Grand Clio dla TBWA i JWT

W finale konkursu reklamowego Clio przyznano dwie główne nagrody w kategoriach kampania zintegrowana i innowacje w mediach.

31 maja 2010

Republic zajmie się globalnym wsparciem gry EA

Agencja wygrała w przetargu na międzynarodową obsługę gry "Bulletstorm".

31 maja 2010

Volkswagen sponsorem programów Discovery

W kanałach nadawcy marketer chce w ten sposób promować linię swoich aut dostawczych: Caddy, Crafter i Transporter.

31 maja 2010

Eurosport wprowadza nowy player online

Nadawca wprowadził nowe narzędzia do oglądania transmisji sportowych.

31 maja 2010

EMI Music inwestuje w internet

Bertrand Bodson zajmie się globalnymi projektami internetowymi związanymi z marketingiem wytwórni.

1 czerwca 2010

Więcej prywatności w Facebooku

Mark Zuckerberg, założyciel serwisu, zapowiada uproszczenie opcji zarządzania prywatnością przez użytkowników.

1 czerwca 2010

Dodge ma nowe logo

Marka ma się dzięki temu odróżniać od siostrzanego brandu Ram.

1 czerwca 2010

Porsche przesuwa budżet mediowy do Omnicomu

Globalne wydatki marketera na planowanie i zakup mediów szacuje się na blisko 80 mln dol.

1 czerwca 2010

Niemcy zaczynają myśleć inaczej

Z badań GfK wynika, że większość niemieckich marketerów zamierza w tym roku zwiększyć inwestycje na działania w nowych mediach.

2 czerwca 2010

Coca-Cola inwestuje w społeczności

Przedstawiciele koncernu zapowiedzieli, że firma chce zbudować nowy model wykorzystywania mediów społecznościowych.

2 czerwca 2010

Hiszpanie nie wierzą w reklamę telewizyjną

Z badań przeprowadzonych w Hiszpanii wynika, że perswazja reklamy w radiu i prasie jest większa niż w telewizji.

2 czerwca 2010

Wirus Hi-Tech bije rekordy popularności [WIDEO]

Film reklamowy marketera obejrzano na YouTube już 4,5 miliona razy.

2 czerwca 2010

Football Association wybiera social media

Angielski odpowiednik rodzimego PZPN-u wykorzystuje media społecznościowe, aby zachęcić do uprawiania sportu.

7 czerwca 2010

Globalny przetarg na Moet & Chandon

LVMH szuka agencji, która opracuje strategię wsparcia sprzedaży szampanów w mediach cyfrowych.

7 czerwca 2010

Gillette wraca do celebrytów

Producent artykułów do golenia wraca do strategii komunikacyjnej, która wykorzystuje wizerunek znanych postaci.

7 czerwca 2010

Następca CEO odchodzi z Publicis Groupe

David Kenny wymieniany jako kandydat do objęcia schedy po Maurisie Levym odchodzi z firmy.

7 czerwca 2010

"Le Monde" na sprzedaż

Francuska grupa wydawnicza ma ponad 125 mln euro długu i szuka kupca.

7 czerwca 2010

Volkswagen w iPadzie

Marketer przygotował kontent, który będzie można czytać za pośrednictwem najnowszego tabletu firmy Apple.

7 czerwca 2010

Europejskie Mixx bez Polaków

Podczas Mixx Awards Europe triumfowały agencje interaktywne z Belgii, Holandii i Hiszpanii.

8 czerwca 2010

Beckham spotyka Obi-Wana w spocie Adidasa [WIDEO]

Adidas w ostatniej reklamie umieścił celebrytów w świecie "Gwiezdnych wojen".