M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

8 czerwca 2010

BBH zajmie się marką likieru Baileys

Diageo przeniósł globalny budżet jednej ze swoich flagowych marek, którego wartość szacuje się na ok. 40 mln funtów.

8 czerwca 2010

Pernod-Ricard zaufał TBWA

Globalny budżet reklamowy marki likieru Kahlua został przesunięty z agencji reklamowej Publicis.

8 czerwca 2010

Acxiom wybrał szefa obsługi klienta w Europie

Murray Dudgeon, wcześniej global chief operating officer w Universal McCann, zajmie się obsługą klientów Axciom w Europie.

8 czerwca 2010

Rooney uczy się, jak cieszyć się z bramek [WIDEO]

Popularny angielski piłkarz oraz komik James Corden wystąpili w najnowszym spocie reklamowym Coca-Coli.

8 czerwca 2010

Nowy szef regionu EMEA w Worldcom PR Group

Corinna Voss z monachijskiej agencji HBI została nowym szefem regionu w sieci niezależnych agencji PR.

8 czerwca 2010

Marketingowa przebudowa w Diageo

Koncern alkoholowy będzie koncentrować się na zarządzaniu kategorią.

8 czerwca 2010

Gejowska reklama McDonald's budzi opór [WIDEO]

Reklama z udziałem nastolatka, który okazuje się gejem, wzbudziła we Francji szereg kontrowersji.

9 czerwca 2010

Maxus wybrał worldwide marketing directora

Helena Snowdon objęła nowo utworzone stanowisko w międzynarodowych strukturach firmy.

9 czerwca 2010

David Beckham globalnym ambasadorem Yahoo!

Portal po raz pierwszy zainwestował we współpracę ze sportowym celebrytą.

9 czerwca 2010

Lars Bastholm kreatywnym w Ogilvy

Po wielu miesiącach poszukiwań oddział sieci w Nowym Jorku znalazł menedżera, który zajmie się kreacją reklamową.

9 czerwca 2010

Aegis tworzy agencję lifestyle'ową

Agencja o nazwie Team Epic ma się zająć projektami marketingowymi w oparciu o wiedzę na temat stylów życia konsumentów.

9 czerwca 2010

Nokia wirusowo wspiera model N8 [WIDEO]

Popularna gra w piłkarzyki stała się osnową nowego filmu reklamowego wspierającego sprzedaż smartfonów.

10 czerwca 2010

New Balance wybrał globalnie

Producent odzieży sportowej wybrał Arnold Worldwide do obsługi międzynarodowego budżetu reklamowego.

10 czerwca 2010

Honda z nowym spotem hybrydy [WIDEO]

Marketer rozpoczyna nową kampanię reklamową na większości rynków w Europie.

10 czerwca 2010

Financial Times szuka luksusowych reklamodawców

Promocja strony Howtopendit.com ma pozwolić wydawcy na pozyskanie nowych źródeł przychodu.

10 czerwca 2010

Zaufanie wśród konsumentów w Europie rośnie

Z badań firmy GfK wynika, że wskaźnik zaufania oraz siła zakupowa konsumentów na rynkach europejskich rosną.

11 czerwca 2010

Lufthansa prowadzi globalny przetarg mediowy

Wartość budżetu mediowego, jakim dysponuje niemiecki przewoźnik lotniczy, szacuje się na ok. 70 mln funtów.

11 czerwca 2010

IKEA chce inwestować w projekty online w Europie

Szwedzka sieć prowadzi przetarg i szuka agencji interaktywnej do obsługi paneuropejskiego budżetu.

11 czerwca 2010

Diesel ogłosił przetarg globalny

Włoska marka odzieżowa szuka agencji reklamowej do realizacji projektów międzynarodowych.

11 czerwca 2010

Niemcy najczęściej nominowani na Euro Effie

Wśród 29 finalistów tegorocznego konkursu efektywności reklamowej aż 10 to prace niemieckich agencji reklamowych.

11 czerwca 2010

Deutsche Bank szuka idei kreatywnych

Niemiecki bank planuje nową kampanię reklamową w Europie.

14 czerwca 2010

Mundial w RPA pobije rekord oglądalności

Z analiz sieci domów mediowych Initiative wynika, że widownia tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej będzie większa o 5 proc. w porównaniu z poprzednią imprezą, która odbyła się w 2006 r. w Niemczech.

14 czerwca 2010

Mirror Group zwalnia 200 osób z redakcji

Wydawca tłumaczy większość zwolnień potrzebą redukcji kosztów.

14 czerwca 2010

Smartfony zaczynają dominować

Z badań TNS wynika, że na niektórych rynkach ze smartfonów zaczyna korzystać większość użytkowników.

14 czerwca 2010

Microsoft Advertising inwestuje w sprzedaż

Carolyn Everson została wiceprezesem w firmie i ma być odpowiedzialna za strategię i sprzedaż reklam.

14 czerwca 2010

Globalny deal Unilevera i Apple

Unilever podpisał ekskluzywną w swojej kategorii umowę na reklamę mobilną swoich produktów w urządzeniach Apple.

15 czerwca 2010

Nielsen i McKinsey badają buzz

Obie firmy utworzyły joint venture o nazwie NM Incite.

15 czerwca 2010

Eurosport ma reklamodawcę w aplikacji na iPoda

Peugeot został pierwszym reklamodawcą Eurosportu, który korzysta z jego aplikacji na iPoda.

15 czerwca 2010

Nike ukradł Adidasowi mundial

W rankingu marek, które są postrzegane jako partnerzy tegorocznego mundialu w RPA, na pierwszym miejscu znalazł się Nike dzięki projektowi "Write the future".

15 czerwca 2010

Marki zaczynają eksperymenty z 3D

Pomimo ograniczeń technologicznych pierwsze marki zaczynają próby z emisją telewizyjnych reklam w 3D.

15 czerwca 2010

W Niemczech rośnie widownia wideo online

Z badań firmy ComScore wynika, że liczba widzów wideo online wzrosła o prawie 30 proc.

16 czerwca 2010

Y&R najlepszą siecią w konkursie NYF

Young & Rubicam zdobyła najwięcej nagród podczas New York Festivals.

16 czerwca 2010

Bacardi prowadzi przeglądy agencyjne

Firma zmienia zasady realizacji projektów marketingowych, tłumacząc to potrzebą ograniczania kosztów.

16 czerwca 2010

Columbus wchodzi na nowe rynki

Niezależna sieć agencji i domów mediowych zyskuje nowych partnerów w Singapurze i Malezji, Grecji oraz Peru.

16 czerwca 2010

News Corp. inwestuje w projekty online

Koncern medialny zajmie się przedsięwzięciami, które pozwolą na skuteczniejszą sprzedaż kontentu.

16 czerwca 2010

Niemcy nie ufają mediom

Większość konsumentów niemieckich nie ma zaufania do gazet i komercyjnych stacji telewizyjnych.

16 czerwca 2010

Eurosport opuszcza kluczowy menedżer

Jacques Raynaud, wiceprezes stacji, przechodzi do Sky Italia.

17 czerwca 2010

Google wchodzi na rynek nieruchomości

Wyszukiwarka zamierza oznaczać w serwisie Google Maps nieruchomości na sprzedaż.

17 czerwca 2010

Harlequin podpisał nową licencję w Rosji

Izdatielstwo Centre Poligraf zajmie się wydawaniem na rynku rosyjskim popularnych wśród kobiet nowel romantycznych. Wydawca podpisał nowe umowy na kolejnych 15 rynkach na świecie.

17 czerwca 2010

Comcast ma szefa sprzedaży w Europie

Amerykański operator telewizji kablowej inwestuje w sprzedaż reklam w regionie EMEA.

17 czerwca 2010

Ogilvy triumfuje w Golden Hammer

Ogilvy otrzymała tytuł Sieciowej Agencji Roku w konkursie Golden Hammers Awards.

17 czerwca 2010

Francuzi wydają coraz więcej na VoD

Szacuje się że wydatki na video on demand osiągną w tym roku we Francji poziom 150 mln euro.

18 czerwca 2010

TBWA bez global chief digital officera

Collen DeCourcy przestała zajmować się projektami interaktywnymi sieci, a jej dalsze plany zawodowe nie są znane.

18 czerwca 2010

Richard Branson inwestuje w Virgin Gaming

Ekscentryczny multimilioner wchodzi na rynek gier online.

18 czerwca 2010

AOL znalazł kupca na Bebo

Nieoficjalne źródła podają, że portal społecznościowy, który ma kłopoty finansowe, wkrótce zmieni właściciela.

18 czerwca 2010

Kellogg szuka agencji w Europie

Producent płatków śniadaniowych prowadzi przetarg, w którym chce wybrać agencję interaktywną.

18 czerwca 2010

WPP wspiera start-up byłego menedżera

Były kreatywny agencji reklamowej Fallon zakłada True Worldwide.

18 czerwca 2010

Bombay Sapphire stawia na social media

Media społecznościowe będą głównym kanałem dotarcia w globalnym projekcie dla marki dżinu z portfolio Bacardi.

18 czerwca 2010

Golden Drum kompletuje jury

Wśród oceniających prace nadesłane do tegorocznego Golden Drum będą m.in.: Roger Kennedy, Yonathan Dominitz i Paul Jackson.

21 czerwca 2010

Bebo sprzedane za 10 mln dol.

AOL pozbył się portalu społecznościowego, który kupił za 850 mln dol.