M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

21 czerwca 2010

IPG tworzy dział social mediów

Universal McCann i Momentum utworzyły strukturę, która zajmie się mediami społecznościowymi o nazwie EI@UM.

21 czerwca 2010

JWT wygrał globalny przetarg Rimmel

Rimmel rozstrzygnął przetarg na realizację międzynarodowego projektu interaktywnego.

21 czerwca 2010

Pernod Ricard szuka agencji dla Chivas Regal

Marketer rozpoczął przetarg reklamowy na globalną obsługę interaktywną marki.

21 czerwca 2010

Aplikacja iPhone'a promująca Europę

European Cities Marketing przygotowała aplikację wspierającą ruch turystyczny.

22 czerwca 2010

Maradona nago, Pepsi bez logo

PepsiCo zapowiedziało, że jeżeli drużyna Argentyny wygra tegoroczny mundial, wówczas przez tydzień będzie sprzedawało Pepsi bez logo na opakowaniu. Wcześniej Diego Maradona, trener argentyńskiej reprezentacji, obiecał, że po zdobyciu tytułu przebiegnie przez Buenos Aires nago.

22 czerwca 2010

IPhone benchmarkiem w Europie

Produkt Apple'a jest punktem odniesienia dla całej kategorii telefonów komórkowych w Niemczech, we Francji i w Wielkiej Brytanii, wynika z badania Satmetrix.

22 czerwca 2010

M-commerce zyskuje na popularności w Europie

Mobile commerce jest coraz atrakcyjniejszą formą robienia zakupów, szczególnie wśród ludzi młodych, wynika z badania Mobile Marketing Association.

22 czerwca 2010

Arabia Saudyjska inwestuje w marketing

Wzrost przychodów z turystyki zachęcił Saudi Commision for Tourism & Antiquities do zwiększenia inwestycji w tę kategorię usług.

22 czerwca 2010

Google wprowadzi płatny dostęp do treści gazet

Gigant wśród wyszukiwarek zamierza wprowadzić do oferty płatną usługę dostępu do zawartości gazet jeszcze pod koniec tego roku.

23 czerwca 2010

France Telecom może kupić "Le Monde"

Gigant telekomunikacyjny zamierza wydać ponad 60 mln dol. na przejęcie gazety i jej produktów online.

23 czerwca 2010

Agencje niezadowolone z rosnącej roli prokurmentu

Z badań Association of National Advertisers wynika, że decyzje marketingowe coraz częściej są podejmowane przy udziale prokurmentu.

23 czerwca 2010

Według Initiative dostęp do internetu via komórki będzie rósł

Eric Bader, global chief strategy officer w domu mediowym Initiative, przedstawił wyniki badań zachowań użytkowników smartfonów.

23 czerwca 2010

Jose Cuervo rozstrzygnęło globalny przetarg

Agencja reklamowa Albion zajmie się obsługą międzynarodowego budżetu znanej marki tequili.

23 czerwca 2010

Budżet Mazdy w WPP Group

Mazda rozstrzygnęła przetarg na obsługę budżetu reklamowego w Ameryce Północnej. Jego wartość szacuje się na ponad 25 mln dol.

24 czerwca 2010

Mundial zwiększył wydatki na reklamę w RPA

Marketerzy wydali na reklamę o 220 mln dol. więcej niż przed rokiem dzięki organizacji mistrzostw świata w piłce nożnej.

24 czerwca 2010

FIFA i Bavaria ogłaszają zawieszenie broni

Światowa organizacja piłkarska nie wystąpi do sądu przeciwko holenderskiemu browarowi. Przedmiotem sporu był ambush marketing.

24 czerwca 2010

Smartfony zmieniają zachowania w Niemczech

Z badań rynku niemieckiego wynika, że smartfony mają istotny wpływ na korzystanie z mobilnego dostępu do sieci oraz m-commerce.

24 czerwca 2010

Nike zbiera laury za ambush

Z badania YouGov wynika, że projekt "Write the future" może stać się jedną z najbardziej skutecznych kampanii reklamowych, które wykorzystują ambush marketing.

25 czerwca 2010

Starcom wzmacnia kompetencje badawcze

Rian Carstens został group search directorem w Starcom MediaVest Group.

25 czerwca 2010

O 3,5 proc. wzrośnie rynek według GroupM

451 mld dol. będzie wart w tym roku światowy rynek reklamowy.

25 czerwca 2010

John Wall będzie twarzą Reeboka

Wschodząca gwiazda NBA wystąpi w najnowszej reklamie telewizyjnej Reeboka.

25 czerwca 2010

"Financial Times" dociera do media plannerów

Grawerowane, spersonalizowane karty wraz z adresem URL nowej mikrowitryny promują kolejne przedsięwzięcie wydawcy.

25 czerwca 2010

Ogilvy poszerza obsługę Kimberly-Clark

Sieć zajmie się kluczowymi markami z portfolio firmy na rynku Stanów Zjednoczonych.

25 czerwca 2010

Andy Zonfrillo w globalnych strukturach GroupM

GroupM obsadziła stanowisko global head of pricing w międzynarodowym zespole menedżerskim.

28 czerwca 2010

Gry społecznościowe rosną w siłę

W USA ten rynek w 2012 r. może być wart 2,18 mld dol.

28 czerwca 2010

WPP łączy sieci marketingu medycznego

Ogilvy CommonHealt ma być trzecią pod względem wielkości siecią tego typu na świecie.

28 czerwca 2010

Starbucks eksperymentuje z alkoholem

W wybranych lokalach w USA można kupić wino i piwo, a także posłuchać muzyki na żywo.

28 czerwca 2010

Unilever podwoi wydatki na digital

Nowy szef marketingu tłumaczy, że trzeba szukać konsumentów tam, gdzie oni faktycznie są.

28 czerwca 2010

Nowy Jork kusi turystów

Miasto ruszyło z globalną kampanią promującą je jako atrakcyjne miejsce turystyczne.

28 czerwca 2010

Rigby opuszcza OMD EMEA

Szefowa badań agencji odchodzi.

28 czerwca 2010

Fallon przejmuje Cadillaca od BBH

General Motors niespodziewanie zmienił agencję do obsługi Cadillaca.

28 czerwca 2010

Mark Mays odejdzie z Clear Channel

Koncern do końca roku musi znaleźć nowego CEO.

29 czerwca 2010

Marketing społecznościowy zachętą do e-zakupów

Według badań serwisy społecznościowe są bardziej efektywne w skutecznym zachęcaniu do zakupów w internecie niż inne narzędzia.

29 czerwca 2010

Media Insights i MediaCom łączą siły w Azji i Afryce

Media Insights zmienia markę na MediaCom.

29 czerwca 2010

Zmarł Allen Thomas

Odszedł były worldwide creative director sieci JWT.

29 czerwca 2010

Interpublic właścicielem DLKW

Holding za 27 mln funtów przejmuje agencję Delaney Lund Knox Warren.

29 czerwca 2010

Sorrell: marketerzy wciąż oszczędzają

Szef holdingu WPP zapowiada realizację celów finansowych, ale przyznaje, że warunki dla biznesu są nadal trudne.

30 czerwca 2010

Unilever wciela dział Chrysalis

Koncern rezygnuje z prowadzenia niezależnej struktury odpowiedzialnej za marki lokalne i włącza ją ponownie do firmy.

30 czerwca 2010

Większy zarząd Ogilvy & Mather

Zarząd sieci rozszerzono do pięciu osób.

30 czerwca 2010

IAB apeluje do Grecji: stop podatkowi internetowemu

IAB Europe protestuje przeciwko pomysłom greckiego rządu.

30 czerwca 2010

Doradca rządowy w Publicisie

Danielle Bessis doradza w sprawach połączonych serwisów.

1 lipca 2010

P&G będzie "ulepszał" życie

Marki muszą pokazać, jak pomagają konsumentom - uważa szef globalnego marketingu Procter & Gamble.

1 lipca 2010

Z Aegis Media do MediaComu

Dominic Guba odpowiada za globalną sprzedaż w strukturach MediaComu.

1 lipca 2010

Nowe rynki, nowi konsumenci

Rynki wschodzące szansą dla Danone i innych międzynarodowych koncernów.

2 lipca 2010

Hulu debiutuje z płatnymi filmami online

Wspólny projekt NBC News i Walta Disneya wprowadza nową ofertę płatnego dostępu do filmów online.

2 lipca 2010

Szybkie połączenie

Menedżerowie Lowe London i DLKW chcą jak najszybszej fuzji.

2 lipca 2010

Angielskie dzienniki pobierają opłaty za kontent

Od jutra akces do serwisów "The Times" i "The Sunday Times" jest płatny.

2 lipca 2010

MediaCom wyznacza globalnego szefa ds. tradingu

Sieć zatrudnia Dominica Gubę na stanowisko pierwszego w jej historii global head of trading.

5 lipca 2010

Startuje chińska CNN

Chiny otwierają państwowy kanał informacyjny o światowym zasięgu.

5 lipca 2010

Viacom chce zwiększyć przychody z reklam online

MTV Networks i Warner Music mają być bardziej aktywne w sprzedaży reklam w internecie.