M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

5 lipca 2010

Alex Bogusky odchodzi z MDC Partners

Agencja Crispin Porter + Bogusky traci największą gwiazdę.

5 lipca 2010

Kurczy się segment dzienników w Portugalii

Z portugalskiego rynku znikają dwa tytuły prasowe należące do Controlinveste.

5 lipca 2010

Sorrell: marketerzy wciąż oszczędzają

Według CEO WPP Group branża reklamowa w Europie nie powinna spodziewać się zwiększenia budżetów.

5 lipca 2010

Product placement stracił w USA

Po raz pierwszy od trzech dekad branża odnotowała spadek, ale eksperci prognozują odbicie.

6 lipca 2010

Nielsen postuluje nowy model planowania mediów

Marketerzy powinni łączyć media tradycyjne z internetem - wynika z raportu Nielsena.

6 lipca 2010

Miller awansuje w strukturach Guardiana

Guardian Media Group ma nowego CEO.

6 lipca 2010

Stackmann odpowiada za marketing w zarządzie Skody

Zastąpił Reinharda Flegera, który zajmie się usługami finansowymi Volkswagena.

6 lipca 2010

Google wchodzi na rynek turystyki online

Internetowy gigant za 700 mln dol. kupuje firmę software'ową.

7 lipca 2010

LG otwiera sklep z aplikacjami

Koreański producent śladem konkurentów uruchamia sklep z aplikacjami mobilnymi.

7 lipca 2010

Chevrolet zbiera pomysły na reklamę od konsumentów

Firma motoryzacyjna zamierza wykorzystać pomysły reklamowe, które zaproponują sami konsumenci.

7 lipca 2010

Brytyjska pogoda, farmy i McDonald's

Startuje wizerunkowa kampania sieci fast foodów.

7 lipca 2010

Trzy domy mediowe na short-liście przetargu Arla Foods

O europejski budżet mediowy firmy walczą: Carat, MediaCom i Mediaedge:cia

8 lipca 2010

Burger King pakuje frytki w Warhola

Sieć fast foodów wprowadziła nowe opakowania inspirowane twórczością Andy'ego Warhola.

8 lipca 2010

YouTube zaprasza do społecznego eksperymentu filmowego

24 lipca internauci z całego świata będą mogli nagrać swój dzień z życia i umieścić te filmy na YouTube.

8 lipca 2010

Komisja Europejska zbada detalistów

W kręgu zainteresowania znajdą się m.in.: ceny, ochrona środowiska i relacje z dostawcami.

8 lipca 2010

MEC awansuje Tileya na globalnego szefa tradingu

Keith Tiley obejmie nowe stanowisko w sieci MEC.

9 lipca 2010

P&G bardziej cyfrowy

Koncern chce zmienić kanał i treść komunikacji z konsumentami.

9 lipca 2010

Brytyjskie stacje komercyjne zareklamują się marketerom

Kampania telewizyjna będzie zachęcać do reklamowania się w telewizji.

9 lipca 2010

Virgin Active szuka agencji

Przetarg będzie rozpisany pod koniec sierpnia.

12 lipca 2010

Dyskusje wokół probiotyków

Danone argumentuje, że ma prawo nazywać Activię i Actimel probiotykami.

12 lipca 2010

Tetley w Dentsu

Brytyjska herbata w rękach Japończyków.

12 lipca 2010

F&F poza Tesco

Sieć Tesco uruchomi autonomiczny sklep z odzieżą własnej marki F&F.

12 lipca 2010

Facebook wprowadzi narzędzie marketingu szeptanego

Największy serwis społecznościowy chce łączyć marketerów z ich konsumentami.

13 lipca 2010

Absolut z trailerem "Lemon Drop" [WIDEO]

Nowa reklama cytrynowego wariantu wódki czerpie inspirację z hollywoodzkich fabuł.

13 lipca 2010

Rosjanie inwestują w turystykę

Projekt turystyczny na południu kraju ma kosztować ok. 14 mld dol.

13 lipca 2010

Facebook traci tempo w USA

W czerwcu br. odnotowano znaczny spadek liczby nowych użytkowników jednego z największych na świecie portali społecznościowych.

13 lipca 2010

Agencje reklamowe mają się dobrze w Iraku

Jedną z najprężniej rozwijających się agencji reklamowych w tym regionie jest Edicoo.

13 lipca 2010

Ernst & Young ogłosił przetarg

Jedna z czterech największych na świecie firm audytorskich szuka agencji reklamowej do globalnej obsługi.

14 lipca 2010

Lady Gaga ma mieć perfumy w Coty

Perfumy sygnowane przez amerykańską gwiazdę muzyki pop mają pojawić się w sprzedaży przed świętami Bożego Narodzenia.

14 lipca 2010

Maxus wybrał szefa zakupów w skali globu

Alan Hodge objął stanowisko worldwide head of trading w domu mediowym Maxus Global.

14 lipca 2010

Według Nielsena wydatki na reklamę na świecie wzrosły o 12,5 proc.

Na wzrost w I kwartale br. miała wpływ przede wszystkim bardzo dobra sytuacja w Azji i Ameryce Łacińskiej.

14 lipca 2010

Adidas z wirusem po mundialu [WIDEO]

Marketer wspiera sprzedaż butów piłkarskich Adizero F50 jako tych, które zadecydowały o wynikach najważniejszych meczów zakończonego mundialu.

14 lipca 2010

Hugh Heffner kupił akcje Playboya

Twórca pisma skupił akcje wydawnictwa i wycofał je z giełdy.

14 lipca 2010

Eurostar stawia na social media

Operator kolejowy chce przekonać użytkowników, że jego oferta połączeń to coś więcej niż tylko możliwość przejazdu pod kanałem La Manche.

15 lipca 2010

Brazylijczycy i Anglicy najczęściej korzystali ze stron FIFA

Nielsen sporządził ranking nacji, których użytkownicy najczęściej korzystali ze stron przygotowanych na mundial przez organizację piłkarską FIFA.

15 lipca 2010

Apple zwiększa inwestycje w Chinach

Koncern otworzył już drugi sklep adresowany do chińskich konsumentów.

15 lipca 2010

Burberry zwiększa sprzedaż

Sprzedaż luksusowych produktów firmy zwiększyła się w II kwartale br. o 27 proc.

15 lipca 2010

Francja notuje wzrost wydatków online

Z badań francuskiego rynku mediów wynika, że tendencja wzrostu wydatków marketerów na reklamę online utrzyma się w 2010 i 2011 r.

15 lipca 2010

10 najlepszych reklam piłkarskich według "AdWeek" [WIDEO]

Wśród najlepszych gros zostało zrealizowanych na zlecenie firmy Nike.

16 lipca 2010

Reckitt Benckiser wybiera globalnego menedżera

Phil Thomas zajmie się marką Cillit Bang na poziomie międzynarodowym.

16 lipca 2010

BBH rezygnuje z obsługi Levi'sa

Po 28 latach doszło do zakończenia współpracy marketera z obsługującą go agencją reklamową.

16 lipca 2010

Stella McCartney projektuje dla Adidasa

Marketer podjął współpracę z jedną z najbardziej znanych na świecie projektantek mody.

16 lipca 2010

Sport ma wpływ na sprzedaż gier

Według BuzzCity konsumenci pod wpływem dużych imprez sportowych kupują coraz więcej gier komputerowych i mobilnych.

16 lipca 2010

Isobar zajmie się globalną obsługą Sprite'a

Agencja wygrała przetarg na obsługę projektów interaktywnych, jednej z najważniejszych marek z portfolio Coca-Coli.

19 lipca 2010

Omnicom zawarł umowę z Google

W ramach nawiązanej współpracy obie firmy mają realizować wspólne projekty reklamowe.

19 lipca 2010

Egipt zarabia coraz więcej na turystyce

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy wzrost wyniósł 17,6 proc.

19 lipca 2010

Unilever przedłuża umowę z Time Warner

Marketer podpisał nowy kontrakt z grupą mediową, którego wartość szacuje się na 300 mln dol.

19 lipca 2010

Google notuje wzrost zysków o 24 proc.

Gigant internetowy zarobił w II kwartale br. ponad 1,84 mld dol.

19 lipca 2010

Wunderman zajmie się social mediami

Agencja należąca do holdingu WPP Group tworzy strukturę, która ma specjalizować się w realizacji projektów na platformach społecznościowych.

20 lipca 2010

Hiszpania odnotuje wzrost ruchu turystycznego

Według prognoz UNWTO triumf drużyny hiszpańskiej na mundialu spowoduje wzrost zainteresowania turystów wizytą w Hiszpanii.