M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

20 lipca 2010

Magna podwyższa prognozy dla USA

Według Magny Global, struktury negocjacyjnej należącej do IPG, wydatki reklamowe w USA wzrosną w tym roku o 2,1 proc.

20 lipca 2010

Globalne wydatki na reklamę mają wzrosnąć o 3,5 proc.

ZenithOptimedia podwyższył swoje prognozy i jego przedstawiciele uważają, że w tym roku wzrost wydatków reklamowych na świecie wyniesie 3,5 proc.

20 lipca 2010

Adidas przenosi globalny budżet reklamowy

Marketer zrezygnował z usług agencji reklamowej 180 Amsterdam.

20 lipca 2010

Coraz starsi Niemcy korzystają z internetu

Z badań TNS wynika, że coraz większa liczba starszych konsumentów w Niemczech zaczyna surfować po sieci.

21 lipca 2010

WPP inwestuje na rynkach rozwijających się

Rynki BRIC, do których zalicza się: Brazylię, Rosję, Indie i Chiny, są priorytetem polityki inwestycyjnej holdingu komunikacji marketingowej WPP Group.

21 lipca 2010

Heineken przygotowuje się do Ligi Mistrzów

Marka piwa będzie intensywnie reklamowana w sieci jako sponsor jednych z najważniejszych rozgrywek organizowanych przez UEFA.

21 lipca 2010

Pepsi wraca do konceptu "Cola wars" [WIDEO]

Koncern debiutuje z nowym spotem, który nawiązuje do legendarnej reklamy z 1995 r.

21 lipca 2010

Marketerzy w USA lekceważą ludzi starszych

Z badań firmy Nielsen wynika, że amerykańskie firmy wciąż koncentrują swoje wysiłki na konsumentach z grupy wiekowej 18-49 lat.

21 lipca 2010

BBC buduje globalny wizerunek w sieci

Portal BBC.com ma nowe funkcjonalności, design i kontent. Nadawca chce w ten sposób budować świadomość marki w skali międzynarodowej.

22 lipca 2010

HSBC stawia globalnie na golf

Telewizyjny magazyn o golfie to nowy pomysł marketingowców banku.

22 lipca 2010

Apple notuje rekordowe wyniki sprzedaży

W trzecim kwartale roku finansowego przychody ze sprzedaży wzrosły o 61 proc., a zyski - o 77 proc.

22 lipca 2010

Kanapka Burger Kinga za duża w reklamie [WIDEO]

Reklama "Tenedercrisp chicken burger" została uznana za nieetyczną, gdyż kanapka w rzeczywistości jest dużo mniejsza niż ta pokazana w spocie.

22 lipca 2010

Reckitt Benckiser przejmuje marki Durex i Scholl

Wartość transakcji wyniosła ponad 2,5 mld funtów.

22 lipca 2010

Jennifer Aniston ma własne perfumy

Aktorka, która zdobyła popularność dzięki serialowi "Przyjaciele", dołączyła do grona celebrytów, którzy sygnują nowe produkty na rynku.

23 lipca 2010

Marc Bignell szefem zakupów w OMG w Europie

Omnicom Media Group wybrało nowego szefa struktury zakupowej Opera.

23 lipca 2010

Omnicom notuje wzrost o 4,2 proc.

W II kwartale br. zysk netto Omnicom Group wyniósł 243,3 mln dol.

23 lipca 2010

WPP przejmuje globalny budżet Bombay Sapphire

Bacardi powierzy budżet tej marki jednej z sieci holdingu, tyle że nie wiadomo jeszcze której.

23 lipca 2010

Seat wybiera najlepszych kierowców według płci

Marka należąca do Volkswagena zainwestowała w reality show online, w którym pyta, czy lepszymi kierowcami są kobiety, czy mężczyźni.

23 lipca 2010

Stella Artois z francuskim wdziękiem [WIDEO]

Nowy spot dla piwa z portfolio InBev przygotowała agencja reklamowa Mother z Londynu.

26 lipca 2010

Avis szuka agencji w Europie

Przetarg dotyczy wyboru firmy marketing services.

26 lipca 2010

Coca-Cola stawia na design

Przedstawiciele koncernu zapowiadają, że inwestycje w brand equity poprzez realizację nowych projektów designerskich są dla nich priorytetem.

26 lipca 2010

NYT notuje pierwsze wzrosty od lat

New York Times Company poinformowała, że jej przychody wzrosły po raz pierwszy od ponad trzech lat. Najlepiej rozwijającym się źródłem przychodów są projekty online.

26 lipca 2010

Apple i Johnson & Johnson najbardziej szanowanymi firmami w USA

Jedna czwarta badanych ma nie najlepsze zdanie o największych korporacjach w USA. Uważa je często za "chciwe, skryte i aroganckie".

26 lipca 2010

Niemcy wydają coraz więcej na telewizję i internet

Nowa badania potwierdzają, że w 2010 r. na rynku niemieckim wzrosły wydatki reklamodawców w telewizji i internecie.

27 lipca 2010

Omnicom inwestuje w sport w regionie EMEA

David Pinnington został managing directorem Fuse, struktury zajmującej się projektami marketingowymi wykorzystującymi sport i rozrywkę.

27 lipca 2010

CNBC ma menedżera od dystrybucji w Europie

Justine Powell została wiceprezesem ds. dystrybucji w regionie EMEA.

27 lipca 2010

WPP tworzy team do obsługi Mazdy

Podobnie jak Dell czy General Motors również japoński koncern motoryzacyjny będzie miał własną agencję reklamową w strukturach WPP Group.

27 lipca 2010

Financial Times notuje silne wzrosty przychodów

Wydawnictwo Pearson poinformowało, że w pierwszej połowie 2010 r. odnotowało wzrosty wpływów z reklamy. Jego przedstawiciele uważają, że to znak powrotu koniunktury w prasie biznesowej.

27 lipca 2010

Emirates rozstrzygnął globalny przetarg

StrawberryFrog z Amsterdamu zajmie się obsługą budżetu marketera, którego wartość szacuje się na 160 mln funtów.

28 lipca 2010

Burger King bez szefa w regionie EMEA

David Kisilevski, wiceprezes ds. marketingu, odszedł z firmy.

28 lipca 2010

Ford prezentuje nowe auto na Facebooku

Nowy model Explorera zostanie po raz pierwszy pokazany użytkownikom portalu społecznościowego.

28 lipca 2010

Reckitt Benckiser wciąż słaby w Europie

W II kwartale bieżącego roku fiskalnego firma odnotowała wzrost zysku operacyjnego o 21 proc. do kwoty 503 mln funtów.

28 lipca 2010

Hiszpanie zmieniają zwyczaje konsumenckie

Konsumenci w kraju najsilniej dotkniętym kryzysem gospodarczym inaczej podchodzą do zakupów, przede wszystkim koncentrując się na różnych narzędziach e-commerce.

29 lipca 2010

Disney przejmuje producenta social game

Efektem transakcji wartej ponad 0,5 mld dol. jest przejęcie spółki Playdom.

29 lipca 2010

Niemcy wybierają lokalne marki

Z badań TNS Infratest wynika, że niemieccy konsumenci częściej wybierają niemieckie marki, pomimo że konkurencyjne produkty mają atrakcyjniejsze ceny.

29 lipca 2010

Discovery wybrało globalnego szefa produkcji

Lee Bartlett dołączył do międzynarodowego zespołu menedżerskiego Discovery Communications. Będzie m.in. zarządzał sprawami produkcyjnymi.

29 lipca 2010

Apple debiutuje z nową linią komputerów iMac

Prezentacja nowych produktów odbyła się wczoraj. W sprzedaży pojawią się w sierpniu br.

29 lipca 2010

P&G i MKOl razem na 10 lat

Procter & Gamble i Międzynarodowy Komitet Olimpijski będą współpracować podczas kolejnych pięciu igrzysk.

30 lipca 2010

Russell Davies dołącza do Ogilvy EMEA

Nowy menedżer obejmie stanowisko head of planning i ma nadzorować projekty strategiczne m.in. w oddziałach sieci w Europie.

30 lipca 2010

Brazylia startuje z portalem z okazji mundialu 2014

Brazylijskie ministerstwo turystyki oraz rządowy portal turystyczny uruchomiły nowy portal poświęcony miastom mającym gościć mistrzostwa świata w piłce nożnej, które odbędą się w 2014 r. w Brazylii.

30 lipca 2010

Maurice Levy z Publicis uważa, że kryzys się skończył

Publicis Groupe odnotowała po I półroczu br. wzrost zysku o 27,5 proc., do poziomu 213 mln euro.

30 lipca 2010

Interpublic notuje wzrost o 9,7 proc.

W II kwartale br. przychody Interpublic Group wzrosły do kwoty 1,62 mld dol.

30 lipca 2010

Belvedere rozstrzygnął globalny przetarg online

Markę wódki z portfolio LVMH będzie obsługiwać w mediach cyfrowych agencja Last Exit Group.

2 sierpnia 2010

DDB powołała kreatywnego w Nowym Jorku

Matt Eastwood objął stanowisko chief creative officera w nowojorskim oddziale sieci.

2 sierpnia 2010

Kobiety lubią media społecznościowe

Z badań ComScore wynika, że kobiety znacznie częściej korzystają z mediów społecznościowych niż mężczyźni.

2 sierpnia 2010

Nik Studziński kreatywnym w Droga5

Dyrektor kreatywny agencji reklamowej Mother z Londynu wyjeżdża do Nowego Jorku.

2 sierpnia 2010

Kraft Foods rozstrzyga kolejne przetargi

Po przekazaniu obsługi projektów interaktywnych w Europie tym razem marketer znalazł agencję do obsługi CRM marki Philadelphia.

2 sierpnia 2010

Lego inwestuje w reklamę 3D

Producent klocków dla dzieci po raz pierwszy wyemitował spot w nowej technologii, która wspiera produkt inspirowany filmem "Toy Story".

3 sierpnia 2010

Warner Bros. ma nowego marketingowca

Lynne Frank została wiceprezesem w spółce i ma odpowiadać za międzynarodowy marketing.

3 sierpnia 2010

Kellogg's wzmacnia marketing w Europie

Firma zatrudnia 50 nowych menedżerów w europejskiej siedzibie, chcąc przede wszystkim wzmocnić struktury marketingowe.