Magna podwyższa prognozy dla USA
Według Magny Global, struktury negocjacyjnej należącej do IPG, wydatki reklamowe w USA wzrosną w tym roku o 2,1 proc.
Według Magny Global, struktury negocjacyjnej należącej do IPG, wydatki reklamowe w USA wzrosną w tym roku o 2,1 proc.
ZenithOptimedia podwyższył swoje prognozy i jego przedstawiciele uważają, że w tym roku wzrost wydatków reklamowych na świecie wyniesie 3,5 proc.
Marketer zrezygnował z usług agencji reklamowej 180 Amsterdam.
Z badań TNS wynika, że coraz większa liczba starszych konsumentów w Niemczech zaczyna surfować po sieci.
Rynki BRIC, do których zalicza się: Brazylię, Rosję, Indie i Chiny, są priorytetem polityki inwestycyjnej holdingu komunikacji marketingowej WPP Group.
Marka piwa będzie intensywnie reklamowana w sieci jako sponsor jednych z najważniejszych rozgrywek organizowanych przez UEFA.
Koncern debiutuje z nowym spotem, który nawiązuje do legendarnej reklamy z 1995 r.
Z badań firmy Nielsen wynika, że amerykańskie firmy wciąż koncentrują swoje wysiłki na konsumentach z grupy wiekowej 18-49 lat.
Portal BBC.com ma nowe funkcjonalności, design i kontent. Nadawca chce w ten sposób budować świadomość marki w skali międzynarodowej.
Telewizyjny magazyn o golfie to nowy pomysł marketingowców banku.
W trzecim kwartale roku finansowego przychody ze sprzedaży wzrosły o 61 proc., a zyski - o 77 proc.
Reklama "Tenedercrisp chicken burger" została uznana za nieetyczną, gdyż kanapka w rzeczywistości jest dużo mniejsza niż ta pokazana w spocie.
Wartość transakcji wyniosła ponad 2,5 mld funtów.
Aktorka, która zdobyła popularność dzięki serialowi "Przyjaciele", dołączyła do grona celebrytów, którzy sygnują nowe produkty na rynku.
Omnicom Media Group wybrało nowego szefa struktury zakupowej Opera.
W II kwartale br. zysk netto Omnicom Group wyniósł 243,3 mln dol.
Bacardi powierzy budżet tej marki jednej z sieci holdingu, tyle że nie wiadomo jeszcze której.
Marka należąca do Volkswagena zainwestowała w reality show online, w którym pyta, czy lepszymi kierowcami są kobiety, czy mężczyźni.
Nowy spot dla piwa z portfolio InBev przygotowała agencja reklamowa Mother z Londynu.
Przedstawiciele koncernu zapowiadają, że inwestycje w brand equity poprzez realizację nowych projektów designerskich są dla nich priorytetem.
New York Times Company poinformowała, że jej przychody wzrosły po raz pierwszy od ponad trzech lat. Najlepiej rozwijającym się źródłem przychodów są projekty online.
Jedna czwarta badanych ma nie najlepsze zdanie o największych korporacjach w USA. Uważa je często za "chciwe, skryte i aroganckie".
Nowa badania potwierdzają, że w 2010 r. na rynku niemieckim wzrosły wydatki reklamodawców w telewizji i internecie.
David Pinnington został managing directorem Fuse, struktury zajmującej się projektami marketingowymi wykorzystującymi sport i rozrywkę.
Justine Powell została wiceprezesem ds. dystrybucji w regionie EMEA.
Podobnie jak Dell czy General Motors również japoński koncern motoryzacyjny będzie miał własną agencję reklamową w strukturach WPP Group.
Wydawnictwo Pearson poinformowało, że w pierwszej połowie 2010 r. odnotowało wzrosty wpływów z reklamy. Jego przedstawiciele uważają, że to znak powrotu koniunktury w prasie biznesowej.
StrawberryFrog z Amsterdamu zajmie się obsługą budżetu marketera, którego wartość szacuje się na 160 mln funtów.
David Kisilevski, wiceprezes ds. marketingu, odszedł z firmy.
Nowy model Explorera zostanie po raz pierwszy pokazany użytkownikom portalu społecznościowego.
W II kwartale bieżącego roku fiskalnego firma odnotowała wzrost zysku operacyjnego o 21 proc. do kwoty 503 mln funtów.
Konsumenci w kraju najsilniej dotkniętym kryzysem gospodarczym inaczej podchodzą do zakupów, przede wszystkim koncentrując się na różnych narzędziach e-commerce.
Efektem transakcji wartej ponad 0,5 mld dol. jest przejęcie spółki Playdom.
Z badań TNS Infratest wynika, że niemieccy konsumenci częściej wybierają niemieckie marki, pomimo że konkurencyjne produkty mają atrakcyjniejsze ceny.
Lee Bartlett dołączył do międzynarodowego zespołu menedżerskiego Discovery Communications. Będzie m.in. zarządzał sprawami produkcyjnymi.
Prezentacja nowych produktów odbyła się wczoraj. W sprzedaży pojawią się w sierpniu br.
Procter & Gamble i Międzynarodowy Komitet Olimpijski będą współpracować podczas kolejnych pięciu igrzysk.
Nowy menedżer obejmie stanowisko head of planning i ma nadzorować projekty strategiczne m.in. w oddziałach sieci w Europie.
Brazylijskie ministerstwo turystyki oraz rządowy portal turystyczny uruchomiły nowy portal poświęcony miastom mającym gościć mistrzostwa świata w piłce nożnej, które odbędą się w 2014 r. w Brazylii.
Publicis Groupe odnotowała po I półroczu br. wzrost zysku o 27,5 proc., do poziomu 213 mln euro.
W II kwartale br. przychody Interpublic Group wzrosły do kwoty 1,62 mld dol.
Markę wódki z portfolio LVMH będzie obsługiwać w mediach cyfrowych agencja Last Exit Group.
Matt Eastwood objął stanowisko chief creative officera w nowojorskim oddziale sieci.
Z badań ComScore wynika, że kobiety znacznie częściej korzystają z mediów społecznościowych niż mężczyźni.
Dyrektor kreatywny agencji reklamowej Mother z Londynu wyjeżdża do Nowego Jorku.
Po przekazaniu obsługi projektów interaktywnych w Europie tym razem marketer znalazł agencję do obsługi CRM marki Philadelphia.
Producent klocków dla dzieci po raz pierwszy wyemitował spot w nowej technologii, która wspiera produkt inspirowany filmem "Toy Story".
Lynne Frank została wiceprezesem w spółce i ma odpowiadać za międzynarodowy marketing.
Firma zatrudnia 50 nowych menedżerów w europejskiej siedzibie, chcąc przede wszystkim wzmocnić struktury marketingowe.