M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

3 sierpnia 2010

Rosjanie blokują YouTube

Rosyjski sąd chce zablokować dostęp do serwisu, ponieważ swoje filmy zamieszczają na nim ekstremistyczne ugrupowania polityczne.

3 sierpnia 2010

Młodzi Hiszpanie rezygnują z telewizji

Z badań wynika, że popularność telewizji wśród młodych osób w Hiszpanii spada.

3 sierpnia 2010

BBDO globalnie z Johnson & Johnson

Na projekty kreatywne dla linii produktów dziecięcych marketer wydaje 20 mln dol. rocznie.

4 sierpnia 2010

ZenithOptimedia zdobywa budżety Gucci i O2

Sieć domów mediowych zajmie się globalną obsługą marki luksusowej Gucci i brandu telekomunikacyjnego O2 w Europie.

4 sierpnia 2010

Włochy notują wzrost wydatków na reklamę

W I połowie br. na rynku włoskim doszło do wzrostu wydatków na reklamę o 5 proc.

4 sierpnia 2010

Diageo szykuje przetarg mediowy w USA

Koncern alkoholowy zamierza przeprowadzić przetarg na obsługę budżetu mediowego wartego 130 mln dol.

4 sierpnia 2010

"Newsweek" sprzedany miliarderowi

The Washington Post Company sprzedał tygodnik Sidneyowi Harmanowi, 91-letniemu miliarderowi, który dorobił się fortuny na sprzedaży sprzętu audio.

4 sierpnia 2010

Android zyskuje na popularności

System Android jest coraz częściej wybierany przez nowych użytkowników smartfonów na rynku w USA.

5 sierpnia 2010

P&G odnotował spadek zysku o 12 proc.

Przedstawiciele koncernu tłumaczą gorszy wynik finansowy wprowadzeniem nowych produktów do portfolio oraz zwiększeniem wydatków na reklamę.

5 sierpnia 2010

Adidas wspiera aplikację mobilną [WIDEO]

Sportowi celebryci w reklamie aplikacji miCoach. Tym razem produkt przeznaczony jest dla użytkowników iPhone'ów i iPadów, a w niedalekiej przyszłości również dla posiadaczy BlackBerry.

5 sierpnia 2010

Kelly Brook tylko w butach Reeboka

Producent odzieży sportowej korzysta z wizerunku popularnej brytyjskiej modelki.

5 sierpnia 2010

Visa inwestuje w narzędzie e-commerce

Operator chce ułatwić zakupy w sieci, łącząc je z rozrywką i elementami społecznościowymi.

5 sierpnia 2010

Motorola pracuje nad tabletem

Projekt jest realizowany wspólnie z amerykańskim dostawcą internetu i telewizji kablowej Verizon.

6 sierpnia 2010

Sony szuka agencji do obsługi gier

Marketer prowadzi europejski przetarg reklamowy na obsługę budżetu gier na PlayStation 3.

6 sierpnia 2010

Wonderbra wspiera sprzedaż w Europie

Marketer wybrał Bartle Bogle Hegarty do obsługi paneuropeskiego projektu reklamowego.

6 sierpnia 2010

OMD awansuje międzynarodowych dyrektorów

Oliver Stroh i Damian Winstanley awansowali w międzynarodowych strukturach sieci domów mediowych OMD.

6 sierpnia 2010

"Fortune" zainwestował w aplikację mobilną

Magazyn będzie można czytać na tabletach iPad.

6 sierpnia 2010

McCann ma szefa w Europie Środkowej i Wschodniej

David Kisilevski objął stanowisko sub-regional directora McCann Worldgroup w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

9 sierpnia 2010

Time Inc. notuje wzrost przychodów

Wydawca tygodnika "Time" poinformował, że jego przychody reklamowe wzrosły w ostatnim kwartale o 4 proc.

9 sierpnia 2010

Conde Nast otwiera restauracje pod marką Vogue i GQ

Wydawca zamierza stworzyć sieć lokali na całym świecie pod marką swoich flagowych tytułów prasowych.

9 sierpnia 2010

Peroni ma spot trwający pięć minut [WIDEO]

Peroni Nastro Azzurro przygotowało film reklamowy "Senza Tempo", który pokazywany jest w kinach.

9 sierpnia 2010

J&J przegląda wyniki domów mediowych

Johnson & Johnson sprawdza efektywność pracy współpracujących z nim domów mediowych. Rocznie marketer wydaje na media blisko 3 mld dol.

9 sierpnia 2010

Worldwide Partners ma nowego prezesa

Siecią niezależnych agencji reklamowych będzie zarządzał Chuck Kelly.

10 sierpnia 2010

Marc Jacobs dla większych kobiet

Marka odzieżowa jako pierwsza z segmentu high-end planuje wprowadzenie ubrań w większych rozmiarach.

10 sierpnia 2010

GM zaczyna zwiększać inwestycje reklamowe

Marketer wróci do poziomu wydatków na reklamę sprzed bankructwa.

10 sierpnia 2010

GSK podzielił budżet mediowy

Koncern farmaceutyczny rozstrzygnął przetarg, który nie dotyczył Europy Środkowej i Wschodniej oraz Stanów Zjednoczonych.

10 sierpnia 2010

Francuzi lubią media społecznościowe

Liczba użytkowników serwisów społecznościowych wzrosła we Francji o 4,2 mln w ciągu ostatnich 12 miesięcy, do poziomu 20,3 mln.

10 sierpnia 2010

Google potwierdza przejęcie firmy Slide

Z informacji "The New York Timesa" wynika, że umowa była warta 228 mln dol.

11 sierpnia 2010

NBA szuka partnera w Europie

Amerykańska zawodowa liga koszykówki NBA chce nawiązać współpracę z firmą, która będzie wspierać jej projekty marketingowe w Europie.

11 sierpnia 2010

Justin Bieber w reklamach Proactiv

Kanadyjski nastolatek, gwiazda muzyki pop, wystąpił w działaniach reklamowych Proactiv promujących środki do pielęgnacji skóry.

11 sierpnia 2010

Yahoo! rozpoczyna globalny przetarg mediowy

Do przetargu mają zostać zaproszone dotychczas współpracujące firmy: dom mediowy Mindshare i agencja interaktywna Neo@Ogilvy.

11 sierpnia 2010

HSBC bez globalnego szefa marketingu

Tracy Britton opuściła firmę, co stawia pod znakiem zapytania realizację przyjętego długoterminowego planu marketingowego banku.

11 sierpnia 2010

Time Inc. ma nowego CEO

Jack Griffin został chief executive officerem wydawcy tygodnika "Time".

12 sierpnia 2010

MEC inwestuje w digital

Susan Schiekofer będzie odpowiedzialna za wszystkie projekty związane z planowaniem i zakupem nowych mediów.

12 sierpnia 2010

CNBC powołał digital directora

Torsten de Riese odpowiada za projekty cyfrowe nadawcy w regionie EMEA.

12 sierpnia 2010

Kantar oferuje aplikację na iPhone'y

Firma badawcza przygotowała aplikację, za pomocą której można zapoznać się z najnowszymi danymi na temat handlu detalicznego.

12 sierpnia 2010

USA stawia na branded entertainment

Ten rodzaj komunikacji z konsumentami będzie jednym z najszybciej rozwijających się w najbliższym czasie na rynku Stanów Zjednoczonych.

12 sierpnia 2010

Telewizja jest najważniejsza w Europie

Na rynkach niemieckojęzycznych telewizja jest i będzie głównym kanałem komunikacji z konsumentami, wynika z badań Marketagent.

12 sierpnia 2010

Komercyjna Wikia otwiera sprzedaż w Europie

Wikia, komercyjna wersja Wikipedii, encyklopedii online, otworzyła w Londynie biuro handlowe, które ma obsługiwać klientów europejskich.

13 sierpnia 2010

Sony szuka agencji do nowej linii telewizorów

Marketer prowadzi globalny przetarg na obsługę projektu, który ruszy dopiero w 2011 r.

13 sierpnia 2010

"Playboy" w ogniu krytyki internautów

Przedmiotem kontrowersji jest aplikacja magazynu na iPada, która została pozbawiona słynnych pictoriali i żartów rysunkowych.

13 sierpnia 2010

Coca-Cola wybrała agencję na olimpiadę

SapientNitro zajmie się realizacją projektów reklamowych związanych z olimpiadą w 2012 r.

13 sierpnia 2010

Pewność siebie konsumentów rośnie na rynkach rozwijających się

Według Ipsosu najgorsze nastroje wśród konsumentów panują w USA i Europie Zachodniej.

13 sierpnia 2010

Niemcy notują ożywienie na rynku reklamy

Według danych Nielsena niemiecki rynek reklamowy odnotował po siedmiu miesiącach br. wzrost o ponad 9 proc.

16 sierpnia 2010

Philips rozpisał globalny przetarg

Marketer szuka agencji, która zajmie się obsługą projektów interaktywnych.

16 sierpnia 2010

Garmin szuka agencji w regionie EMEA

Producent systemów nawigacji i GPS prowadzi przetarg reklamowy na obsługę budżetu wartego 10 mln funtów.

16 sierpnia 2010

Apple najdroższą marką świata

Z badania zleconego przez magazyn "Forbes" wynika, że brand stworzony przez Steve'a Jobsa jest wart ponad 57,4 mld dol.

16 sierpnia 2010

Rosja zwiększa wydatki na reklamę

Na rynku rosyjskim marketerzy wydali na reklamę w I półroczu br. o 10 proc. więcej niż rok wcześniej.

16 sierpnia 2010

JWT przejmuje agencję Digitaria

Agencja z grupy WPP kupiła spółkę zajmującą się tworzeniem stron internetowych i platform cyfrowych.

17 sierpnia 2010

P&G wprowadzi przyjazne opakowania

Procter & Gamble (P&G) ogłosił plan wprowadzenia nowych opakowań, które będą produkowane z materiałów odnawialnych.