M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

17 sierpnia 2010

News Corp. chce mieć cyfrową gazetę

Koncern mediowy Ruperta Murdocha pracuje nad cyfrowym dziennikiem, który ma się ukazywać w Stanach Zjednoczonych.

17 sierpnia 2010

Yahoo! i Expedia łączą siły w Europie

Obie firmy zamierzają zaoferować wspólny projekt związany z rezerwacją hoteli i biletów lotniczych.

17 sierpnia 2010

Struś zastąpił goryla w reklamach Cadbury [WIDEO]

Saatchi & Saatchi z Johannesburga przygotowała nowy spot Cadbury, który wykorzystuje podobną konwencję kreatywną co film nakręcony w 2007 r.

17 sierpnia 2010

"Wallpaper" z wydaniem o seksie

Ekskluzywny magazyn wspiera wrześniowe wydanie filmem, który powstał przy współpracy z Ridley Scott Associates.

18 sierpnia 2010

Carlsberg ma większe o 12 proc. zyski

Duński browar w pierwszej połowie br. zwiększył zyski operacyjne z 4,44 do 4,98 mld koron duńskich.

18 sierpnia 2010

AOL inwestuje w lokalny kontent

Koncern mediowy zamierza wydać 50 mln dol. na kolejne lokalne serwisy informacyjne.

18 sierpnia 2010

Jaguar wie, komu będzie kibicował na mundialu 2018

Jaguar Land Rover będzie oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Anglii na imprezie, która odbędzie się za osiem lat.

18 sierpnia 2010

Google wzmacnia zespół w regionie EMEA

Madhav Chinnappa będzie współpracował przy projekcie Google News.

18 sierpnia 2010

Shiseido wprowadza tańsze kosmetyki

Producent ekskluzywnych kosmetyków zdecydował się zwrócić do mniej zamożnych konsumentów.

19 sierpnia 2010

Energizer konsoliduje obsługę w TBWA

Energizer Holdings wpisuje tę decyzję w strategię globalnego pozycjonowania swoich marek.

19 sierpnia 2010

Facebook opisany narzędziami

Marin Software przygotował narzędzia, które pozwalają mierzyć skuteczność działań reklamowych w najbardziej popularnym portalu społecznościowym na świecie.

19 sierpnia 2010

Ryanair broni pomysłów na miejsca stojące i płatne toalety

Michael O'Leary, właściciel tanich linii lotniczych Ryanair, odpiera ataki na jej strategię rozwoju, porównując jej pozycję do sieci dyskontów Aldi.

19 sierpnia 2010

David Beckham ambasadorem EA

Popularny angielski piłkarz, były kapitan reprezentacji Anglii, będzie na całym świecie promował produkty związane z fitnessem.

20 sierpnia 2010

H&M inwestuje w aplikację na iPhone'y

Darmowa aplikacja ma pozwolić na przekazywanie newsów i informacji o marce, w tym o ekskluzywnych promocjach.

20 sierpnia 2010

McDonald's zirytował fanów komiksu

Ostatnie reklamy sieci nawiązały m.in. do kultowych komiksów o przygodach Asteriksa, budząc irytację wśród internautów.

20 sierpnia 2010

Starcom inwestuje 100 mln dol. w media cyfrowe

Sieć domów mediowych podpisała kontrakt dotyczący tworzenia kontentu w sieci i prowadzenia kampanii reklamowych w wybranych miejscach internetu.

20 sierpnia 2010

"Forbes" wyróżnia marketerów za projekty social media

Magazyn wyróżnił firmy, które jego zdaniem najlepiej radzą sobie z wykorzystaniem mediów społecznościowych w swoich działaniach reklamowych.

20 sierpnia 2010

Facebook lokalizuje użytkowników

Dzięki nowej usłudze geolokalizacyjnej można sprawdzić, gdzie są znajomi z portalu.

23 sierpnia 2010

Miller Draft z nową kreacją "Clean Streets"

Nowa reklama ma prezentować unikatowy proces warzenia tego piwa.

23 sierpnia 2010

Coca-Cola inwestuje w kategorię napojów mlecznych

W Indiach marketer wprowadził do sprzedaży napój na bazie mango.

23 sierpnia 2010

Huggies inwestuje w kontent komediowy

Marketer chce w ten sposób złagodzić stres młodych rodziców.

23 sierpnia 2010

Y&R inwestuje w marketing w USA

Chris Hayes, wcześniej szef Euro RSCG 4D w Europie, awansował w strukturach sieci Young & Rubicam.

23 sierpnia 2010

BBC chce wejść w social media

Nadawca publiczny właśnie rozpoczął poszukiwania agencji, która miałaby się zająć obsługą projektów marketingowych w mediach społecznościowych.

24 sierpnia 2010

IPC wyprzedaje magazyny

Brytyjski wydawca pozbędzie się wyspecjalizowanych tytułów.

24 sierpnia 2010

Bez agencji ani rusz

News International zatrudnia agencję, aby wspierać płatny dostęp do swoich serwisów.

24 sierpnia 2010

Tesco jak McDonald's

Tesco otworzy w Wielkiej Brytanii swój pierwszy market typu drive-thru.

24 sierpnia 2010

Google znowu kupuje

Gigant kupuje firmę Like.com, specjalizującą się w wizualnych zakupach.

24 sierpnia 2010

Material Girl w sądzie z LA Triumph

Madonna oskarżona przez producenta odzieży o nieprawne użycie marki Material Girl.

24 sierpnia 2010

Campbell Soup przejmie United Biscuits?

Brytyjski dziennik donosi, że amerykański gigant może przejąć jedną z dywizji UB.

25 sierpnia 2010

Zjednoczeni sponsorzy Formuły 1

Setka największych sponsorów wyścigu jednoczy siły, aby uzyskać największy zwrot z inwestycji.

25 sierpnia 2010

Nasz nastrój się poprawia - twierdzi Sorrell

Martin Sorrell, CEO WPP Group, wierzy, że najgorszy czas już za branżą, ale doradza ostrożność.

25 sierpnia 2010

Reklamy wideo online robią mniejsze wrażenie na konsumentach

Deloitte na podstawie sondażu twierdzi, że reklamy wideo wywierają mniejszy wpływ na konsumenta niż na przykład bannery.

25 sierpnia 2010

Puma przedłuża kontrakt z Boltem

Marketer wydłużył kontrakt ze sprinterem do końca 2013 r.

25 sierpnia 2010

Strona z mobilnym wideo YouTube w nowej wersji

YouTube twierdzi, że odświeżona strona jest szybsza, bardziej przyjazna dla użytkowników ekranów dotykowych i umożliwia lepszą wymianę wideo na platformach społecznościowych.

25 sierpnia 2010

Zakłady bez bukmachera

Betfair po raz pierwszy wykorzystuje YouTube w kampanii.

26 sierpnia 2010

Facebook górą w Indiach

Internetowy gigant wychodzi na prowadzenie w drugim pod względem wielkości populacji kraju na świecie.

26 sierpnia 2010

Adam Bain odpowiada za globalne przychody Twittera

Head of global revenue to nowa funkcja funkcja w strukturach serwisu,

26 sierpnia 2010

McDonald's tworzy funkcję global brand officera

Steve Easterbrook awansuje w koncernie.

27 sierpnia 2010

Kontent prasowy w internecie powinien być płatny

Martin Sorrell wspiera wydawców w ich strategii wprowadzenia płatnego kontentu w internecie.

27 sierpnia 2010

Durex wybiera crowdsourcing

Kolejna marka która chce ożywić swoje reklamy, powierzając ich kreację szerokiej publiczności.

27 sierpnia 2010

Google wchodzi w paradę Skype'owi

Wkrótce okaże się, jak lojalni są użytkownicy Skype'a.

27 sierpnia 2010

Wypożycz program TV w iTunes?

Sklep Apple iTunes może od jesieni uruchomić wypożyczalnię programów TV za 99 centów od sztuki.

27 sierpnia 2010

Premier League bliżej fanów

Organizacja futbolowa szuka agencji interaktywnej.

30 sierpnia 2010

Konsumenci są nadal ostrożni

Europejczycy na razie nie zwiększają wydatków.

30 sierpnia 2010

Kraje rozwijające się coraz ważniejsze dla L'Oreala

W tym roku na wyniki koncernu w dużej mierze wpłynie sprzedaż na rynkach rozwijających się.

30 sierpnia 2010

Coca-Cola: kampania trwa cały rok

Marketerzy, używając mediów społecznościowych, muszą wciąż dostarczać świeżych treści - uważa Carol Kruse, wiceprezes Coca-Coli ds. mediów interaktywnych.

31 sierpnia 2010

GM prowadzi przetarg w Europie

Chodzi o obsługę budżetu reklamowego marki Chevrolet.

31 sierpnia 2010

VW korzysta z augmented reality

W ten sposób będzie reklamowany nowy model Golf Match.

31 sierpnia 2010

Diageo zwiększa wydatki na reklamę

Marketer wydaje coraz więcej na komunikację marketingową i stawia na rynki rozwijające się.

31 sierpnia 2010

Jay Chiat Strategy Awards nagradza najlepsze strategie reklamowe

Pierwsza edycja konkursu zakończy się galą, która odbędzie się w październiku br. w Miami.