M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

14 marca 2001

NOWA, KLASYCZNA REKLAMA CITROENA C5

W odróżnieniu od swoich poprzednich reklam kampania nowego modelu Citroena C5 ma niezwykle klasyczną formę. W ostatnich kampaniach producenta pojawiła...

14 marca 2001

TOTALFINAELF KONSOLIDUJE SWÓJ BUDŻET REKLAMOWY

Francusko-belgijska firma naftowa TotalFinaElf zorganizowała przetarg na swój skonsolidowany budżet reklamowy, którego wysokość szacuje się na 25 mln dol. Na...

14 marca 2001

NOWA "ELLE" NIE TYLKO W KANADZIE, ALE TEŻ NA WĘGRZECH I UKRAINIE

Francuski gigant mediowy Hachette Filipacchi wprowadzi na rynki kanadyjski, węgierski i ukraiński nowe wersje swojego wiodącego tytułu kobiecego "Elle". Francuski...

14 marca 2001

POKEMONY WYSTAWIAJĄ REFERENCJE PEPSI

PepsiCo. we Włoszech wykorzystuje w swoich nowych reklamach napoju pomarańczowego Slam referencje dziecięcych bohaterów Pokemonów, starając się dotrzeć ze swoim...

15 marca 2001

BUDŻET MARGARET ASTOR W RĘKACH J. WALTER THOMPSON

Firma kosmetyczna Coty, należąca do niemieckiego Benckisera, zdecydowała, że obsługą jej marki Margaret Astor zajmie się w Europie agencja J....

15 marca 2001

WELLA KOŃCZY WSPÓŁPRACĘ Z BBDO WORLDWIDE

Niemiecki producent kosmetyków do włosów Wella definitywnie zakończył współpracę z BBDO Worldwide. W ubiegłym tygodniu Wella przekazała swój wart 100...

15 marca 2001

SZWEDZKIE METRO MA KONKURENCJĘ W KANADZIE I WE WŁOSZECH

"Leggo" jest pierwszym bezpłatnym włoskim dziennikiem dystrybuowanym w środkach komunikacji miejskiej. Właścicielem tytułu jest Gruppo Caltagirone Editore, wydawca "Il Messagero",...

15 marca 2001

WPP TWORZY JEDNOSTKĘ NADZORUJĄCĄ MINDSHARE I THE MEDIA EDGE

WPP Group potwierdziła, że była CEO MindShare Mandy Pooler obejmie stanowisko CEO działu The Channel, którego zadaniem jest nadzorowanie strategii...

15 marca 2001

WYDATKI NA REKLAMĘ PAPIEROSÓW W USA NADAL ROSNĄ

Jak wskazuje raport amerykańskiej Federal Trade Commission, wydatki koncernów tytoniowych w USA na reklamę i działania promocyjne wzrosły o 22,3...

16 marca 2001

HAVAS ADVERTISING NADAL MILCZY

Spekulacje na temat przejęcia True North Communications prowadzi nawet dziennik "Financial Times", który nie ujawniając źródeł, podał, że Havas przygotował...

16 marca 2001

LEO BURNETT WORLDWIDE NA ŁOTWIE

Leo Burnett Worldwide przejął udział większościowy łotewskiej agencji Metro & Leo Burnett. Obecnie agencja będzie nosić nazwę Metro Leo Burnett,...

16 marca 2001

"NEW YORKER" I "ESQUIRE" NOMINOWANE DO MAGAZINE AWARDS

Pisma "New Yorker" i "Esquire" zdobyły najwięcej nominacji do amerykańskiej nagrody National Magazine Awards. Wśród nominowanych niespodziewanie znalazły się "The...

16 marca 2001

PRUDERIA FRANCUSKIEJ REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ UKARANA

Już po raz drugi w tym miesiącu francuska firma reklamy zewnętrznej Poster & Advertising Administration (AAP), która ma wyłączność na...

16 marca 2001

KONTROWERSYJNE STARANIA BENETTONA O RYNEK IRAŃSKI

Włoski Benetton prowadzi rozmowy na temat wejścia na rynek irański. Prezes grupy Luciano Benetton rozmawiał w Teheranie z przedstawicielami handlowymi...

19 marca 2001

MEDIACOM ZDOBYWA SKONSOLIDOWANY BUDŻET GLAXOSMITHKLINE

Gigant farmaceutyczny GlaxoSmithKline, który powstał po fuzji Glaxo Wellcome i SmithKline Beecham, przekazał w Stanach Zjednoczonych swój skonsolidowany budżet na...

19 marca 2001

JEAN-MARIE DRU BĘDZIE KIEROWAĆ TBWA WORLDWIDE

Omnicom Group INC. poinformowała, że Michael Greenlees, prezes i CEO sieci TBWA Worldwide, będzie od kwietnia br. zajmował się rozwojem...

19 marca 2001

ŚWIEŻY SOK COCA-COLI KONKURENCJĄ DLA TROPICANY

Coca-Cola planuje wprowadzić na rynek nowy, produkowany nie z koncentratu, naturalny sok pomarańczowy. Nowa marka Simply Orange, należąca do działu...

19 marca 2001

P&G TESTUJE WE FRANCJI PIELUSZKI DLA NIEMOWLĄT

P&G wprowadzi na rynek francuski nową wersję pieluszek Pampers dla noworodków i niemowląt. Nowe pieluszki Pampers New Baby Total Care...

19 marca 2001

HEINZ NIE REZYGNUJE Z PROGRAMU OSZCZĘDNOŚCIOWEGO

Chociaż wyniki H.J. Heinz Co. za trzeci kwartał nieznacznie wzrosły w porównaniu z tym samym okresem w roku 1999, sprzedaż...

19 marca 2001

MOTORY BMW W RĘKACH AGENCJI JUNG VON MATT

Niemiecki producent samochodów BMW przekazał budżet reklamowy motorów i pojazdów dwukołowych monachijskiej agencji Jung von Matt/Isar. Do tej pory obsługą...

19 marca 2001

PRZYCHODY BRANŻY REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ W USA ROSNĄ

Outdoor Advertising Association of America podała, że przychody z reklamy outdoorowej w roku 2000 osiągnęły kwotę 5,2 mld dol., czyli...

20 marca 2001

PUBLICIS I CORDIANT ŁĄCZĄ SIŁY

Publicis Groupe oraz Cordiant Communications Group są bliskie podpisania porozumienia, które połączy ich udziały w Zenith Media i w rezultacie...

20 marca 2001

UNIA EUROPEJSKA WZYWA DO UJEDNOLICENIA WYSOKOŚCI AKCYZY

Papierosy w krajach na południu Europy będą wkrótce sprzedawane po znacznie wyższej cenie z powodu nowych przepisów wydanych przez Unię...

20 marca 2001

DDB PRZEJMUJE WART 70 MLN DOL. GLOBALNY BUDŻET DANONE'A

Francuski gigant spożywczy Danone skonsolidował międzynarodowy budżet reklamowy trzech brandów wód mineralnych, Danone Active, Danone Taillefine oraz włoską wodę gazowaną...

20 marca 2001

P&G PRZEKAZUJE CZĘŚĆ PORTFOLIO SIECI ARNOLD WORLDWIDE

Procter & Gamble Co. przekazał europejski budżet reklamowy papierowych ręczników Bounty sieci reklamowej Arnold Worldwide Partners należącej do Havas Advertising....

21 marca 2001

INTERPUBLIC KUPUJE TRUE NORTH COMMUNICATIONS

Po wielomiesięcznych spekulacjach na temat losów True North Communications Interpublic Group of Cos. oficjalnie ogłosiła przejęcie tej agencji. Globalna sieć...

21 marca 2001

MAGAZYN "TIME" ZMIENIA OBLICZE

Magazyn "Time" rozpocznie repozycjonowanie swojego europejskiego wydania, aby dotrzeć do młodszych czytelników, większej ilości kobiet oraz aby nabrać dystansu do...

21 marca 2001

DEUTSCHE BUNDESBANK I LEO BURNETT ZACHĘCAJĄ DO EURO

Deutsche Bundesbank we Frankfurcie powierzyła agencji Michael Conrad & Leo Burnett kreację kampanii zachęcającej do zwrotu niemieckich banknotów i monet...

21 marca 2001

SZWEDZKIE "METRO" I KANADYJSKIE "TODAY" RAZEM

Torstar Corp. z siedzibą w Toronto, wydawca "Today", oraz Metro International, szwedzki wydawca "Metro", połączą swoje bezpłatne tytuły w "Metro...

21 marca 2001

CYBERKAFEJKI WALCZĄ O PARYŻ

Grupa Pinault Printemps Redoute, która jest właścicielem sieci księgarni FNAC, otworzyła ogromną cyberkawiarnię Clicktown w pobliżu dworca Saint-Lazare w Paryżu....

22 marca 2001

DEUTSCHE TELEKOM ZAPRASZA DO PRZETARGU

Deutsche Telekom rozpocznie wkrótce przetarg dotyczący budżetu reklamowego, którego wysokość szacuje się na 90 mln dol. Nowy przetarg prawdopodobnie obejmie...

22 marca 2001

KONSUMENCI TWORZĄ REKLAMĘ COCA-COLI W ROSJI

Zorganizowany przez Coca-Colę konkurs "Your story on the screen" daje szansę każdemu rosyjskiemu konsumentowi stworzenia telewizyjnej reklamy Coca-Coli. Warunkiem uczestnictwa...

22 marca 2001

DE NARDIS PRZEJĄŁ PROWADZENIE CIA WORLDWIDE

Należąca do Tempus Group CIA Worldwide, agencja zajmująca się zakupem i planowaniem mediów, wyznaczyła na nowe stanowisko CEO skonsolidowanej sieci...

22 marca 2001

OGRANICZENIA REKLAMOWE DLA P&G W ROSJI

Procter & Gamble w Rosji zdecydował, że nie będzie wykorzystywaćĘwizerunku dzieci w spotach reklamowych, które bezpośrednio nie promują produktów przeznaczonych...

22 marca 2001

DEUTSCHE TELEKOM ZAPRASZA DO PRZETARGU

Deutsche Telekom rozpocznie wkrótce przetarg dotyczący budżetu reklamowego, którego wysokość szacuje się na 90 mln dol. Nowy przetarg prawdopodobnie obejmie...

22 marca 2001

KONSUMENCI TWORZĄ REKLAMĘ COCA-COLI W ROSJI

Zorganizowany przez Coca-Colę konkurs "Your story on the screen" daje szansę każdemu rosyjskiemu konsumentowi stworzenia telewizyjnej reklamy Coca-Coli. Warunkiem uczestnictwa...

22 marca 2001

DE NARDIS PRZEJĄŁ PROWADZENIE CIA WORLDWIDE

Należąca do Tempus Group CIA Worldwide, agencja zajmująca się zakupem i planowaniem mediów, wyznaczyła na nowe stanowisko CEO skonsolidowanej sieci...

22 marca 2001

OGRANICZENIA REKLAMOWE DLA P&G W ROSJI

Procter & Gamble w Rosji zdecydował, że nie będzie wykorzystywaćĘwizerunku dzieci w spotach reklamowych, które bezpośrednio nie promują produktów przeznaczonych...

23 marca 2001

BUDŻET SCHERING-PLOUGH WART 170 MLN DOL. CZEKA NA AGENCJĘ

Koncern farmaceutyczny Schering-Plough Corp. rozpoczął przygotowania do przetargu na budżet mediowy swoich leków przeciwalergicznych - Claritin i Nasonex. Wysokość budżetu...

23 marca 2001

Y&R WYGRYWA WART 50 MNL DOL. BUDŻET ROCHE PHARMACEUTICAL

Young & Rubicam zdobyła europejski budżet Roche Pharmaceutical na przeciwgrypowe lekarstwo Tamiflu. Wysokość budżetu szacowana jest na 50 mln dol....

23 marca 2001

MCDONALD'S WE FRANCJI WPUSZCZA KLIENTÓW DO KUCHNI

McDonald's we Francji, walczący z malejącą sprzedażą i utratą zaufania klienta spowodowaną obawą przed chorobami odzwierzęcymi, zdecydował otworzyć drzwi swoich...

23 marca 2001

ZWOLNIENIA W DZIALE KREATYWNYM AGENCJI BOZELL

Należąca do sieci True North Communications agencja Bozell Worldwide z Nowego Jorku zdecydowała o zwolnieniu 11 z 84 pracowników działu...

23 marca 2001

LOKALNE GAZETY W SZWAJCARII ŁĄCZĄ SIĘ, ABY PRZETRWAĆ

Cztery lokalne tytuły w Szwajcarii po połączeniu stworzą trzeci największy w Szwajcarii dziennik, którego nakład będzie wynosił ponad 200 tys....

26 marca 2001

P&G REORGANIZUJE STRUKTURĘ KORPORACJI

Procter & Gamble Co. ujawnił swoje plany restrukturyzacji, które również zakładają duże redukcje stanowisk pracy. Zwolnienia obejmą 17 tys. 400...

26 marca 2001

NOWE SPOTY DIETETYCZNEJ COLI PRZED ROZDANIEM OSCARÓW

Coca- Cola Co. przygotowała pierwszą od października 1999 r. imponującą akcję reklamową dla Diet Coke. Hasłem kampanii, w ktorej można...

26 marca 2001

BUŻET VOLVO W RĘKACH GREY GLOBAL GROUP

Szwedzki producent samochodow Volvo przekazał swój wart 30 mln dol. budżet reklamowy agencji GRAMM, należącej do Grey Global Group. Przekazana...

26 marca 2001

COCA-COLA ZMIENIA AGENCJĘ W NIEMCZECH

Coca-Cola Co. w Niemczech dyskretnie przełożyła wart 180 mn dol. mediowy budżet z HMS Carat w ręce agencji MediaCom. HMS...

26 marca 2001

EKSPANSJA CARATU W CENTRALNEJ EUROPIE

Należąca do grupy Aegis sieć mediowa Carat w lipcu otworzy swoje biura w stolicach Chorwacji, Słowenii, Bułgarii, Bośni i Hercegowinie...

26 marca 2001

ZIELONY KETCHUP HEINZA W KANADZIE

H.J. Heinz Co. ma nadzieję na dotarcie do większej ilości kanadyjskich dzieci przez wprowadzenie na rynek zielonego ketchupu E-Zee Squirt....

27 marca 2001

MCCANN OBSŁUGUJE COCA-COLĘ NA KLUCZOWYCH RYNKACH

Coca-Cola Co. w Niemczech zdecydowała się przenieść budżet swojego sztandarowego brandu Coca-Coli. Do tej pory był on obsługiwany przez Leo...