M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

31 sierpnia 2010

Niemieccy marketerzy stawiają na smartfony i tablety

W ciągu najbliższych dwóch lat udział tych urządzeń w komunikacji z konsumentami będzie w Niemczech dynamicznie rósł.

31 sierpnia 2010

Globalny rynek wzrośnie o 3,9 proc.

Sieć mediowa Carat przedstawiła bardziej optymistyczne prognozy rozwoju rynku reklamowego.

1 września 2010

Top Shop ogranicza współpracę z Kate Moss

Popularna sieć sklepów odzieżowych powoli kończy sprzedaż ubrań sygnowanych nazwiskiem znanej modelki.

1 września 2010

The Rolling Stones firmują grę Monopoly

Jest to kolejna edycja gry nawiązująca do popkultury. Wcześniej pojawiły się w sprzedaży m.in. Star Wars Monopoly czy Coronation Street Monopoly.

1 września 2010

Google kupił społecznościowy start-up

Spekuluje się, że przejęcie serwisu Angstro jest częścią przygotowań do uruchomienia platformy społecznościowej Google Me.

1 września 2010

Włoscy konsumenci wciąż niezadowoleni

Jak wynika z badań Bloomberga, samopoczucie konsumentów we Włoszech jest coraz gorsze.

1 września 2010

Kelkoo ma szefa marketingu w Europie

Chris Simpson został pierwszym europejskim dyrektorem marketingu, który będzie odpowiedzialny za wsparcie porównywarki cenowej.

2 września 2010

Caples Awards poszerza liczbę kategorii

Organizatorzy konkursu kreatywnego rozpoczęli przyjmowanie zgłoszeń.

2 września 2010

"Financial Times" z globalnym wsparciem

Wydawca gazety prowadzi działania reklamowe promujące prenumeratę gazety.

2 września 2010

Havas poprawia wyniki finansowe

Grupa komunikacyjna w pierwszym półroczu br. zwiększyła zysk o 22,5 proc., a przychód o 4,2 proc.

2 września 2010

Chińczycy wykorzystują rocznicę śmierci Lady Di

Producent bielizny wybrał kolejną rocznicę śmierci Lady Diany na wprowadzenie nowej kolekcji produktów. Reklamy wykorzystują wizerunek tragicznie zmarłej księżnej.

2 września 2010

Bentley ma nowego szefa marketingu

Alasdair Stewart został członkiem zarządu firmy odpowiedzialnym za marketing i sprzedaż.

3 września 2010

Social media od Apple

Apple wchodzi w segment mediów społecznych, tworząc Ping dla fanów muzyki. Czy zabierze użytkowników Facebookowi i Twitterowi?

3 września 2010

BBH dla Bono i Geldofa

Agencja BBH przygotuje globalną kampanię na rzecz fundacji One.

3 września 2010

Universal McCann dla Ecco

Budżet mediowy duńskiego producenta butów obsłuży Universal McCann.

3 września 2010

Reklama online pod lupą ASA

Brytyjska organizacja Advertising Standards Authority zajmie się zgodnością z kodeksem etyki reklam online.

3 września 2010

Zakładnicy Discovery Channel uwolnieni

W środę po południu amerykańska policja zastrzeliła mężczyznę, który wziął zakładników w siedzibie Discovery Channel w stanie Maryland.

3 września 2010

Sharp sponsorem piłkarskiego Euro 2012

Marketer podpisał umowę sponsorską z UEFA ważną do końca 2013 r.

6 września 2010

Kolejny miliard internautów czeka na dostęp do sieci

Z analiz Boston Consulting Group wynika, że liczba internautów wkrótce może powiększyć się o kolejny miliard dzięki wzrostowi gospodarczemu w Brazylii, Indiach, Chinach, Rosji i Indonezji.

6 września 2010

Burger King w nowych rękach

Za 4 mld dol. 3G Capital przejął Burger Kinga, jedną z największych na świecie sieci fastfoodowych.

6 września 2010

Pernod Ricard cieszy się z marek premium

Pomimo kryzysu koncern największe zyski uzyskał ze sprzedaży flagowych brandów z portfolio.

6 września 2010

Galaxy Tab rywalem iPada

Samsung ogłasza, że jego tablet jest co najmniej tak dobry jak iPad Apple'a.

6 września 2010

Zapach Sex Pistols

Nieistniejąca kultowa grupa punkowa Sex Pistols dała nazwę nowym perfumom.

7 września 2010

Sponsorzy nie opuszczą Rooneya

Tabloidy opisały związek popularnego angielskiego piłkarza z prostytutką, ale jego sponsorzy nie zamierzają zrywać kontraktów.

7 września 2010

"The Sun" ma swoje perfumy

Zapach o nazwie Buzz ma wspierać markę gazety.

7 września 2010

Korean Air wprowadza globalną strategię

Koreański przewoźnik lotniczy zmienia sposób komunikacji, koncentrując się na skali swoich działań przy jednoczesnym zachowaniu unikatowej jakości serwisu.

7 września 2010

Konsumenci wciąż szukają oszczędności

Według Nielsena większość konsumentów na świecie wciąż jest bardzo wrażliwa na cenę produktu.

7 września 2010

O2 partnerem NBA w Europie

Koncern telekomunikacyjny jest pierwszym komercyjnym partnerem amerykańskiej ligi koszykówki, która zagra kilka meczów w Europie.

8 września 2010

Pamela Anderson w reklamach Nokii

Znana aktorka i modelka wspiera debiut rynkowy telefonów N8.

8 września 2010

Formuła 1 może mieć dyrektora marketingu

Sponsorzy wyścigów F1 postulują zwiększenie inwestycji na marketing.

8 września 2010

Marka whisky partnerem National Geographic

Bowmore Whisky została międzynarodowym partnerem wydawnictwa.

8 września 2010

Philips kręci komedie

Marketer przygotował serial komediowy, który można oglądać w YouTube.

8 września 2010

Carlsberg radzi, jak ma wyglądać dobra impreza

Skandynawska agencja reklamowa Prime Sweden przygotowała film reklamowy, w którym radzi młodym ludziom, jak zyskać popularność na imprezie.

9 września 2010

Były szef marketingu Samsunga w Europie trafił do Microsoftu

Mikah Martin-Cruz dołączył do Microsoftu jako chief marketing officer.

9 września 2010

GroupM ma narzędzie do mobile'u

Demand Side Platform ma służyć do zakupu przestrzeni reklamowej w mediach mobilnych.

9 września 2010

Initiative ma globalnego menedżera od insightów

Kendra Hatcher King objęła nowe stanowisko w sieci - worldwide director insight & innovation.

9 września 2010

Mark Bernath i Eric Quennoy awansują w strukturach kreacji W+K

Autorzy projektu "Write the Future" dla Nike'a objęli stanowiska executive creative directors w agencji reklamowej Wieden & Kennedy.

9 września 2010

Rynek reklamy w USA ma wzrosnąć o 3 proc.

Według firmy badawczej SNL Kagan wydatki na reklamę w Stanach Zjednoczonych mają wynieść ok. 210 mld dol.

10 września 2010

Nowa agencja dla Motoroli

Telekom prowadzi rozmowy z agencjami spoza swojego portfolio.

10 września 2010

Kampania na rzecz reklamy TV

Thinkbox prowadzi kampanię, która ma podkreślić, że reklama telewizyjna jest nadal mocna i efektywna.

10 września 2010

Warner Music do wzięcia

Warner Music Group robi przegląd swojego paneuropejskiego budżetu cyfrowego.

10 września 2010

Mniej reklam żywności skierowanych do dzieci

Producenci żywności w Europie, zgodnie z obietnicą, emitują mniej reklam skierowanych do dzieci.

10 września 2010

Google TV ma globalne plany

W tym roku w USA, a w przyszłym już na całym świecie, ma być dostępna Google TV.

10 września 2010

Na Wyspach startuje Grazia TV

Bauer Media, bazując na magazynie "Grazia", otwiera Grazia TV.

10 września 2010

Zmiany w jury Golden Drum

Tony Granger zastąpił Adriana Holmesa w składzie jury najważniejszej kategorii konkursowej.

10 września 2010

"NYT" tylko w wersji online?

Wydawca "The New York Times" przewiduje, że dziennik może w przyszłości ukazywać się wyłącznie online.

13 września 2010

Tramontin na czele DDB Europe

Wymiana szefa na poziomie europejskiej sieci DDB.

13 września 2010

Publicis Groupe wzmacnia pozycję w Brazylii

Publicis Groupe przejmuje brazylijską agencję reklamową Talent.

13 września 2010

Z Coca-Coli do Revlonu

Revlon tworzy stanowisko global chief marketing officera.

13 września 2010

Mówiąca okładka "Wallpaper"

Październikowe wydanie brytyjskiej edycji magazynu ma ruchomą okładkę.