M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

13 września 2010

Wielkie marki dostosowują strategie i struktury do IT

Vodafone i PepsiCo zmieniają strategie rozwoju w kontekście coraz silniejszych powiązań pomiędzy marketingiem a IT.

13 września 2010

Budżet MasterCard w Universal McCann

Universal McCann przejmuje od Omnicom Group globalny budżet MasterCard.

13 września 2010

Heidi Klum dla Astor

Marka Astor ma nową twarz.

14 września 2010

Maxus powiększa globalny zespół menedżerski

Martin Lawson objął w strukturach międzynarodowych sieci domów mediowych stanowisko global data & insights directora.

14 września 2010

FedEx sponsorem męskiego tenisa

Międzynarodowa firma kurierska podpisała trzyletni kontrakt sponsorski z ATP, dotyczący finansowania rozgrywek męskiego tenisa.

14 września 2010

Wonderbra wykorzystuje efekt 3D

Na plakatach reklamowych wykorzystujących efekt trójwymiarowości wystąpiła brazylijska modelka Sabraine Banado.

14 września 2010

WPP kontynuuje inwestycje w Chinach

G2 przejęła większościowe udziały w jednej z największych chińskich agencji shoppermarketingowych.

14 września 2010

Smirnoff stawia na światowe życie nocne

Diageo rusza z kolejnym międzynarodowym projektem dla swojej flagowej marki.

15 września 2010

Calvin Klein Jeans partnerem MTV

Producent dżinsów został partnerem cyfrowym tegorocznej edycji European Music Awards organizowanej przez stację.

15 września 2010

Nickelodeon debiutuje na Ukrainie

MTV Networks International wprowadza pierwszy blok programowy na rynek ukraiński.

15 września 2010

Red Bull przenosi budżet do Carata

Producent napojów energetycznych zmienił dom mediowy w Stanach Zjednoczonych.

15 września 2010

UPS uruchamia globalny projekt "Heart"

Potentat na rynku usług kurierskich rozpoczyna międzynarodowe działania reklamowe.

15 września 2010

W USA rosną wydatki na reklamę

Według zestawień firmy badawczej Kantar większość właścicieli wiodących marek zwiększyło inwestycje na ich wsparcie komunikacyjne. Szacuje się, że wzrost ten w pierwszej połowie 2010 r. wyniósł 5,7 proc.

16 września 2010

Telewizja mniej zależna od reklam

Według ostatnich badań spada udział reklam w przychodach stacji telewizyjnych.

16 września 2010

Pepsi wraca do Super Bowl

Po rocznej przerwie producent napojów będzie reklamował Pepsi Max w czasie wielkiego finału amerykańskiego futbolu.

16 września 2010

Bing wyprzedza Yahoo!

Czy to ma znaczenie, skoro na jesieni się zintegrują?

16 września 2010

Dwie aplikacje Murdocha

News Corp. pracuje nad dwoma projektami dzienników cyfrowych.

17 września 2010

Levi's doradza kobietom, jak się mają ubierać

Marketer uruchomił serwis online, który ma pomóc w doborze najbardziej odpowiednich fasonów, rozmiarów i kolorów ubrań.

17 września 2010

GSK rozpoczęło przetarg mediowy w USA

Szacuje się, że budżet mediowy marketera wynosi na tym rynku 1 mld dol.

17 września 2010

Nokia dominuje na rynku smartfonów w Europie

Mimo że marketer traci udziały w rynku telefonów komórkowych, ponad połowa smartfonów sprzedanych na rynkach europejskich to modele fińskiej marki - wynika z badań ComScore.

17 września 2010

Heimat zwyciężył w Euro Effie

Niemiecka agencja przygotowała najskuteczniejsze projekty reklamowe nadesłane na tegoroczny konkurs.

17 września 2010

Coty ma kolejną globalną agencję

HMDG zajmie się w przyszłym roku kreacją reklam dla perfum marki Adidas. Działania reklamowe mają być prowadzone na całym świecie.

17 września 2010

Kraft prowadzi globalny przetarg na Milkę

Konkurs będzie nadzorowany przez oddział firmy w Paryżu.

17 września 2010

Wartość marki Google rośnie

Z zestawień Interbrand wynika, że marka Google odnotowała w ciągu ostatniego roku największy wzrost wartości.

20 września 2010

Dell prowadzi globalny przegląd kreatywny

Marketer wydaje rocznie na reklamę ok. 600 mln dol.

20 września 2010

Tribal DDB poszerza kompetencje mobilne

Sieć nawiązała ścisłą współpracę z firmą MobileBehavior zajmującą się marketingiem mobilnym. Obie firmy należą do Omnicom Group.

20 września 2010

MTV uruchamia darmowy kanał TV

W Hiszpanii ruszy nadawanie naziemne bezpłatnego kanału telewizji muzycznej.

20 września 2010

Kraft zapowiada wzrost wydatków na marketing

Irene Rosenfield, prezes i CEO firmy, zapowiedział, że działania marketingowe będą w najbliższym czasie priorytetem dla firmy.

20 września 2010

Nokia nakręciła spot przez mikroskop [WIDEO]

Marketer pobił rekord Guinnesa w kategorii "najmniejsza postać, jaka wystąpiła w filmie animowanym". W reklamie wystąpiła dziewczynka, która miała tylko 9 milimetrów.

21 września 2010

Rooney na cenzurowanym

Marka piwa Tiger nie wyemitowała spotów z Rooneyem w wyniku seksskandalu.

21 września 2010

Marki własne online

Brytyjski internetowy sklep spożywczy wprowadza marki własne.

21 września 2010

Dell znowu z MTV

Po raz trzeci z rzędu Dell sponsorem MTV Europe Music Awards.

21 września 2010

AKQA w rękach Dentsu?

Japońska sieć Dentsu ma apetyt na prestiżową agencję interaktywną AKQA.

21 września 2010

Internet uzupełnia telewizję

Niemcy częściej korzystają z programu telewizyjnego w internecie, ale nie stronią od telewizorów.

22 września 2010

100 mld euro w kontencie

Bezpłatny kontent internetowy wart jest 100 mld euro - wg IAB Europe.

22 września 2010

Co napędza telewizję?

Amerykański rynek telewizji rośnie dzięki HD i DVR.

22 września 2010

Dyrektor ds. tabletów

Hearst Magazines wprowadza nowe stanowisko dyrektora reklamy ds. tabletów.

23 września 2010

Levi's prowadzi globalny przetarg mediowy

Marketer rocznie wydaje na reklamę w mediach ponad 100 mln dol.

23 września 2010

Ridley Scott zakończył konkurs Philipsa [WIDEO]

Światowej sławy reżyser wybrał zwycięzcę konkursu promowanego w kampanii reklamowej "Parallel Line", w której marketer zachęcał konsumentów do nakręcenia własnego filmu.

23 września 2010

Nestle uznało Polskę za priorytet

Marketer wymienia polski rynek - obok Rosji i Ukrainy - jako jeden z najważniejszych w przyjętej strategii rozwoju.

23 września 2010

Pfizer szuka domu mediowego

Gigant farmaceutyczny rozpisał przetarg na obsługę budżetu mediowego w Stanach Zjednoczonych.

23 września 2010

MediaCom rekrutuje w Universal Music

Sieć domów mediowych pozyskała nowego global client directora, który wcześniej pracował w Universal Studios, a w nowym miejscu pracy będzie obsługiwał Universal Music.

24 września 2010

Android w fazie wzrostu

System operacyjny Android przeznaczony do smartfonów jest coraz bardziej popularny w USA.

24 września 2010

Targetowana reklama w Twitterze

Twitter planuje sprzedaż reklam, które zaangażują widownię.

24 września 2010

Europejczycy wchodzą na WWW przez komórki

Ponad jedna czwarta użytkowników telefonów komórkowych w Europie korzysta przez nie z internetu.

24 września 2010

Magazyn "WSJE" odświeżony

Lifestyle'owy magazyn "The Wall Street Journal" od dziś w nowej szacie.

24 września 2010

100 mln dol. od Zuckerberga na szkoły

Założyciel Facebooka wspiera szkoły publiczne w Newark darowizną w wysokości 100 mln dol.

27 września 2010

BBC sprzeda magazyny

Trust wyraził wstępną zgodę na sprzedaż tytułów.

27 września 2010

Gerrard dla Adidasa

Piłkarz Steven Gerrard ma zachęcać nastolatki do uprawiania sportu.

27 września 2010

HD i 3D TV w ofensywie

Nadawcy rozwijają oferty HD i 3D w Europie, aby zrekompensować spadek przychodów z reklamy.