M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

27 września 2010

Spoty TV mniej skuteczne online

Wideo przeznaczone wyłącznie do internetu bardziej skuteczne niż zamieszczane tam reklamy TV.

27 września 2010

Starbucks podnosi ceny napojów kawowych

Sieć barów kawowych uzasadnia podwyżkę nasilającymi się spekulacjami na rynku kawy.

27 września 2010

Electrolux prowadzi przetarg w Europie

Marketer chce wybrać agencję, która zajmie się reklamą w miejscu sprzedaży.

28 września 2010

Nielsen zmierzy GRP online

Nielsen będzie mierzył efektywność reklamy online nową metodą.

28 września 2010

Reklama billboardowa na miarę

Japońska firma testuje nowe interaktywne billboardy serwujące reklamy według płci i wieku.

28 września 2010

Unilever chce przejąć Alberto Culvera

Dzięki akwizycji Unilever wzmocni pozycję w kilku kategoriach kosmetyków do włosów.

28 września 2010

Wydawcy brytyjscy dalej inwestują w nowe technologie

Najnowszy sondaż pokazuje, że wydawcy online nadal bardzo dużo inwestują w nowe platformy i tworzenie kontentu o charakterze lokalnym i tematycznym.

28 września 2010

Vivendi sprzedaje udziały w NBC Universal

20 proc. udziałów w NBC Universal przejmuje za 2 mld dol. General Electric.

28 września 2010

Spowolnienie w e-commerce

Firma analityczna Verdict przewiduje, że handel online będzie rozwijał się wolniej.

29 września 2010

Ford wraca do promocji modelu Mondeo

Po raz pierwszy od czterech lat Ford w Europie będzie wspierany marketingowo. Nacisk zostanie położony na tzw. ukryte benefity i rodzinny charakter samochodu.

29 września 2010

P&G deklaruje zrównoważony rozwój

Koncern chce zmniejszyć wpływ produkcji na środowisko.

29 września 2010

Coca-Cola cierpliwa w Afryce

Koncern planuje wielkie inwestycje na kontynencie afrykańskim.

29 września 2010

O'Toole Awards wyróżniło najlepsze kreacje

Zakończyła się tegoroczna edycja konkursu kreatywnego. Najczęściej nagradzane były prace BBDO, The Martin Agency i Mono.

29 września 2010

Sprzedaż wielokanałowa rośnie

Detaliści w Niemczech powinni zwracać większą uwagę na to, jak konsumenci poszukują informacji o produktach i w jaki sposób je kupują.

30 września 2010

Nestle pionierem nowej kategorii

Koncern chce rozwijać produkty w segmencie "pomiędzy żywnością a farmacją".

30 września 2010

Magazyny BBC już oficjalnie do wzięcia

35 tytułów magazynowych należących do BBC Magazines wystawiono na sprzedaż.

30 września 2010

TechCrunch w rękach AOL

Transakcja jest szacowana na 25-30 mln dol.

30 września 2010

Porozumienie linii lotniczych

British Airways podpisało z American Airlines i Iberią umowę wartą ok. 7 mld dol. rocznie.

30 września 2010

Hyundai Europe ma nowego szefa marketingu

Mark Hall będzie odpowiadał za wdrożenie nowych projektów wspierających debiuty rynkowe i pozycjonowanie marki.

30 września 2010

Time Warner stawia na rozwój w Europie Wschodniej

Koncern mediowy chce inwestować na rynkach rozwijających się.

1 października 2010

UEFA szuka agencji reklamowej

Europejska organizacja piłkarska szuka firmy, która zajmie się komunikacją marketingową w całym regionie.

1 października 2010

Diesel zakończył globalny przetarg

Włoska marka odzieżowa będzie obsługiwana przez agencję reklamową Santo.

1 października 2010

Air France reklamuje się u fryzjerów

Francuskie linie lotnicze chcą pozycjonować się jako firma oferująca stylowe podróże.

1 października 2010

Marc Landsberg został nowym CEO MRM Momentum

Nowy menedżer zastąpił Reubena Hendella, który odszedł z firmy.

1 października 2010

LinkedIn chce rozwijać się w regionie EMEA

Clive Punter ma realizować nowe projekty marketingowe portalu społecznościowego dla biznesu.

4 października 2010

Amazon święci triumfy w Niemczech

Amerykański sklep online, który ma swoje filie w Europie, znalazł się na czele rankingu najpopularniejszych sklepów w Niemczech.

4 października 2010

Louis Vuitton inwestuje w media cyfrowe

Producent dóbr luksusowych wspiera ich sprzedaż, docierając do konsumentów za pośrednictwem social mediów i gier online.

4 października 2010

Virgin Atlantic inwestuje w globalną reklamę

Nowy spot reklamowy jest utrzymany w estetyce wstępu do filmów o przygodach agenta 007.

4 października 2010

Pierwszy szwedzki magazyn tylko na iPada

Wydawnictwo Bonnier realizuje projekt prasowy przeznaczony tylko na tablet.

5 października 2010

Dragan Sakan nie żyje

Zmarł założyciel i dyrektor kreatywny New Moment, jeden z najbardziej znanych ludzi reklamy na Bałkanach.

5 października 2010

Helen Mirren w reklamach Nintendo

Znana brytyjska aktorka znalazła się w grupie celebrytów, których wizerunek zostanie wykorzystany w reklamach konsoli do gier, które pojawią się przed świętami Bożego Narodzenia.

5 października 2010

Julia Roberts pomaga reklamie Renault

Premiera kinowa filmu "Jedz, módl się, kochaj" wygenerowała 600 tys. kontaktów z najnowszą reklamą modelu Twingo Gordini, pokazywaną w Wielkiej Brytanii.

5 października 2010

Coca-Cola rezygnuje z Wayne'a Rooneya

Marketer po wybuchu skandalu wokół piłkarza wycofał się z promocji z jego udziałem.

5 października 2010

Diageo powierzył budżet mediowy sieci Carat

Carat z Nowego Jorku będzie obsługiwał marketera w Stanach Zjednoczonych.

6 października 2010

Unilever inwestuje w globalny zespół menedżerski

Koncern podzielił między troje menedżerów najważniejsze kompetencje marketingowe.

6 października 2010

Conde Nast cierpi w recesji

Wyniki podsumowujące ostatni rok finansowy pokazały, że spadek zysku przed jego opodatkowaniem wyniósł 14,5 mln funtów.

6 października 2010

Dick Costolo został CEO Twittera

Zastąpił Evana Williamsa, który zajmie się tworzeniem nowych produktów.

6 października 2010

Freemantle wchodzi na rynek branded entertainment

Wytwórnia filmowa należąca do RTL Group przejęła udziały w firmie @radical.media.

6 października 2010

Branża FMCG więcej inwestuje w internet

Firmy FMCG w Wielkiej Brytanii w pierwszej połowie br. wydały 240 mln funtów na reklamę online. Cały tort reklamy online jest szacowany na 2 mld funtów.

7 października 2010

Zintegrowana platforma News Corp.

Spółka Ruperta Murdocha przygotowuje płatną platformę informacyjną.

7 października 2010

Kreacja ważniejsza od planu mediów

Silne projekty kreatywne mają większe znaczenie niż plan mediów w zwiększeniu sprzedaży - wynika z nowego badania.

7 października 2010

Adresowana reklama TV celem inwestycji NBC Universal

NBC Universal kupiła udziały w spółce Invidi Technologies Corp. tworzącej software umożliwiający marketerom emitowanie różnych spotów do różnych odbiorców za pośrednictwem set-top boksu.

7 października 2010

Publicis kupuje Talent za 110 mln dol.

Jedna z największych na świecie grup reklamowych kupiła 49 proc. udziałów w brazylijskiej agencji reklamowej.

7 października 2010

Bonnier łączy struktury digital i R&D

Szwedzka grupa mediowa restrukturyzuje spółkę.

8 października 2010

Grey przygotuje globalną kampanię dla Sony Bravia

Grey wygrywa przetarg na obsługę Sony Bravia, pokonując Saatchi & Saatchi, BBDO i Dentsu.

8 października 2010

Word of mouth to potężna broń

Brytyjczycy wymieniają więcej marek w luźnych konwersacjach niż Amerykanie.

8 października 2010

Andrea Formica dyr. zarządzającym Fiata

Jego poprzednik będzie zarządzać operacjami międzynarodowymi.

8 października 2010

Marketerzy muszą się przebić przez społeczny clutter

Raport Forrestera wykazuje, że marketerzy muszą znaleźć innowacyjne sposoby na przebicie się przez szum informacyjny w mediach społecznościowych.

8 października 2010

Samsung wybrał agencję do obsługi telefonów

CHI & Partners zajmie się globalnymi projektami komunikacyjnymi wspierającymi sprzedaż telefonów komórkowych marketera.

8 października 2010

Wyszukiwanie z klasą w Yahoo!

W kolejnej próbie uszczknięcia udziałów od Google Yahoo! oferuje w wyszukiwarce pakiety rozrywkowo-informacyjne związane ze słowem kluczowym.