M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

11 października 2010

Wydawca "Wallpaper" odnotował 37-proc. spadek zysku

Firma IPC przedstawiła wyniki finansowe za ostatni rok fiskalny, które są bardzo słabe.

11 października 2010

Ernst & Young wybiera globalną agencję

Międzynarodowa sieć konsultingowa powierzyła globalny budżet kreatywny agencji reklamowej The Assembly.

11 października 2010

Eva Longoria poprowadzi galę MTV

Hollywoodzka gwiazda będzie gospodynią imprezy 2010 MTV EMAs, podczas której zostaną wręczone nagrody za najlepsze projekty muzyczne i rozrywkowe.

11 października 2010

McDonald's dołączył do gry społecznościowej

Marka pojawiła się w popularnej w Facebooku grze "FarmVille", oferując interakcję i wirtualne nagrody.

11 października 2010

Exxon Mobil przygotowuje przetarg

Marketer zamierza wybrać nową agencję reklamową i nowy dom mediowy.

12 października 2010

Innowacje i rynki rosnące celem PepsiCo

PepsiCo po dobrym drugim kwartale szkicuje plany na dalszą przyszłość.

12 października 2010

Media tradycyjne efektywne w Niemczech

Telewizja i dzienniki generują największy poziom świadomości o kampaniach reklamowych i są postrzegane jako mniej nachalne niż wiele formatów online.

12 października 2010

Google wkracza w branżę motoryzacyjną

Firma rozwija technologię umożliwiającą produkcję "samokierujących" samochodów.

12 października 2010

Reklamodawcy doceniają "Cosmo on Campus"

Brytyjskie wydanie magazynu "Cosmopolitan" dedykowane studentom przyciągnęło licznych marketerów.

13 października 2010

Manchester City ma kłopot z budową wizerunku

David Pullan, który miał budować markę klubu w skali globalnej, nie jest już jego szefem marketingu.

13 października 2010

Shakira weźmie udział w gali MTV

Jest jednym z ostatnich artystów, którzy potwierdzili swój udział w imprezie EMAs, którą MTV organizuje na początku listopada br. w Madrycie.

13 października 2010

Gap wycofuje nowe logo pod naciskiem internautów

Amerykański producent odzieży rezygnuje z pomysłu na rebranding po zmasowanej krytyce, z jaką spotkał się w sieci koncept jego nowego logo.

13 października 2010

Havas wspiera debiut Euro RSCG Social

Sieć agencyjna poszerza swoje kompetencje o działania w mediach społecznościowych.

13 października 2010

Jay Chiat Awards 2010 wyróżniło strategów

Best Buy, LG i Toyota znalazły się wśród nagrodzonych podczas tegorocznej edycji festiwalu, w której wyróżniono najlepsze prace strategiczne.

14 października 2010

Unilever wierzy w crowdsourcing

Drugi największy na świecie reklamodawca zamierza więcej korzystać z crowdsourcingu.

14 października 2010

Rynek reklamy online w Europie był wart 14,7 mld euro

Raport IAB Europe pokazuje, że reklama online ma silną pozycję.

14 października 2010

IPad częściej w domu niż w kieszeni

Badanie Conde Nast pokazuje, że iPad nie jest jeszcze w pełni urządzeniem mobilnym.

14 października 2010

Google TV w telewizorach Sony

Tydzień po Logitechu Sony wprowadza w Stanach Zjednoczonych telewizory z dostępem do Google TV.

14 października 2010

Microsoft Advertising awansuje

Marc Bresseel pierwszym vice-presidentem ds. globalnego marketingu.

15 października 2010

SCA szuka agencji reklamowej w Europie

Marketer chce wspierać sprzedaż produktów higienicznych adresowanych do kobiet.

15 października 2010

Leo Burnett wygrał globalny przetarg marki Flash

Budżet globalnej komunikacji marki szacuje się na ok. 50 mln funtów.

15 października 2010

L'Oreal przegląda oferty agencji reklamowych

Koncern kosmetyczny chce zainwestować w reklamę w mediach cyfrowych.

15 października 2010

Nike chce rozszerzyć markę Nike Plus

Marketer chce wyjść z Nike Plus poza dyscypliny związane z bieganiem.

15 października 2010

Arla Foods zostaje w sieci Carat

Agencja w Polsce i na 10 innych rynkach będzie planowała i kupowała media dla marek mleczarskiego koncernu.

18 października 2010

Google z 23-proc. wzrostem

Gigant wyszukiwarkowy zarobił 7,3 mld dol. w III kwartale, podaje dane dotyczące reklamy display.

18 października 2010

Europejski przetarg FedEksu na BTL

FedEx może skonsolidować budżet w jednej agencji.

18 października 2010

L'Oreal i Nestle korzystają z nowych technik badawczych

Koncerny, stosując innowacje badawcze, chcą lepiej zrozumieć konsumentów w różnych regionach świata.

18 października 2010

Kreatywni, weźcie się do roboty!

Dyrektor kreatywny Ogilvy NY wyśmiewa projekty online przygotowane przez agencję.

18 października 2010

Bruno Piacenza globalnie w Henklu

Od marca 2011 r. będzie odpowiadał za dział środków piorących i czystości.

19 października 2010

OMD obronił obsługę budżetu EasyJet

Tani przewoźnik lotniczy będzie kontynuował współpracę z tym domem mediowym w Europie.

19 października 2010

Glenfiddich realizuje globalny projekt reklamowy

Marketer chce nawiązać w komunikacji z konsumentem do doświadczenia związanego z jego przygodami życia.

19 października 2010

Według Zenitha wydatki na reklamę wzrosną o 4,8 proc.

Według szacunków globalne wydatki na reklamę w 2010 r. wyniosą ok. 449,5 mld dol.

19 października 2010

Włochy notują wzrost wydatków na reklamę

Według Nielsena najwięcej na rynku włoskim zyskały telewizja, radio i internet.

19 października 2010

Nowy Jork najbardziej kreatywnym miastem świata

Biorąc pod uwagę nagrody przyznane podczas tegorocznego konkursu reklamowego Cannes Lions, najwięcej z nich trafiło do firm mających swoje siedziby w Big Apple.

20 października 2010

Havas notuje wzrost o 12,9 proc.

W III kwartale br. grupa reklamowa Havas zwiększyła przychód do poziomu 368 mln dol.

20 października 2010

Euro RSCG zajmie się globalną obsługą Chivas Regal

Pernod Ricard powierzył agencji obsługę międzynarodowego budżetu marki w mediach cyfrowych.

20 października 2010

Allianz realizuje globalny projekt reklamowy

Niemiecka grupa finansowa prowadzi jeden z największych projektów komunikacji marketingowej w swojej historii.

20 października 2010

Y&R zatrudnia global planning directora

Sandy Thompson dołączyła do międzynarodowych struktur jednej z sieci agencji reklamowych.

20 października 2010

Apple zwiększył zysk o 70 proc.

Zyski firmy w ostatnim kwartale wyniosły 4,31 mld dol., a przychody - 20,3 mld dol.

21 października 2010

Omnicom zwiększa przychody o 5,4 proc.

Poprawa wyników finansowych grupy może oznaczać wznowienie rozmów dotyczących akwizycji. Jej przedstawiciele myślą przede wszystkim o przejmowaniu firm związanych z usługami interaktywnymi.

21 października 2010

Sanofi-Aventis ponownie z ZenithOptimedia

ZenithOptimedia utrzymał wart 285 mln funtów globalny budżet firmy farmaceutycznej.

21 października 2010

Czas na m-commerce

Dzięki smartfonom mobile commerce szybko rozwija się w Wielkiej Brytanii.

21 października 2010

Zawsze zimne piwo

Anheuser-Busch wprowadza butelkę z termometrem.

21 października 2010

Yahoo! notuje spadek przychodów w regionie EMEA

Przychody w tym regionie spadły w III kwartale br. o 6,6 proc., do poziomu 133,1 mln dol.

22 października 2010

Murdoch przegrał z Google

News Corporation rezygnuje z projektu stworzenia płatnej platformy newsowej zrzeszającej także innych właścicieli mediów.

22 października 2010

Z korporacji do własnego biznesu

Menedżerowie z Nike i Mindshare rozwijają sportowy sklep online.

22 października 2010

2 mld internautów w tym roku

Oraz ponad 5 mld komórek - takie dane prezentuje agencja ITU należąca do ONZ.

22 października 2010

Coca-Cola chce zwiększyć wartość marki

Gigant rynku soft drinków będzie inwestował w krajach rozwijających się, promował CSR i zwiększał wartość marki.

25 października 2010

Z Naked do Coca-Coli

Ivan Pollard zostanie vice-president global connections w Coca-Coli.

25 października 2010

Dell wyda setki milionów na reklamę

Drugi największy na świecie producent komputerów osobistych chce poprawić wizerunek.