M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

25 października 2010

Sieci TV blokują Google TV

Trzy największe amerykańskie sieci TV zablokowały dostęp do niektórych swoich programów dostępnych w Google TV, obawiając się, że stracą finansowo na tym dealu.

25 października 2010

ZenithOptimedia dzieli się na Wyspach

Organizacja sieci w Wielkiej Brytanii ma korespondować z organizacją obowiązującą na top dziesięciu światowych rynkach, gdzie Zenith i Optimedia działają odrębnie.

25 października 2010

Ofcom zwolni prawie jedną piątą pracowników

Brytyjska organizacja nadzorująca rynek mediów obcina zatrudnienie i zmniejsza roczny budżet w ramach cięć na poziomie wydatków publicznych w Wielkiej Brytanii.

25 października 2010

P&G zachęca do zakupu nowych produktów

W Stanach Zjednoczonych i Kanadzie P&G prowadzi akcję zachęcającą obecnych klientów do wypróbowania nowych wersji produktów. Chce zwiększyć penetrację swoich marek w gospodarstwach domowych.

26 października 2010

FT Group odnotował wzrost przychodów o 11 proc.

The Financial Times Group w okresie od stycznia do października br. zwiększył przychody zarówno z drukowanych, jak i cyfrowych mediów.

26 października 2010

Expedia prowadzi przetarg w Europie

Wartość budżetu kreatywnego szacuje się na blisko 40 mln funtów.

26 października 2010

Y&R wybiera nowego szefa w regionie EMEA

Jaime Prieto został prezesem sieci agencji reklamowych Y&R w regionie EMEA.

26 października 2010

WSJ wprowadza regionalne wersje na iPada

Nowe aplikacje są specjalnie skierowane na rynki Europy i Azji.

27 października 2010

Infiniti reklamuje nowy model w Europie

Kampania reklamowa ma wspierać sprzedaż najnowszego samochodu Infiniti M.

27 października 2010

Burger King chce dotrzeć do konsumentów wrażliwych na cenę

Sieć restauracji fast food po raz pierwszy na rynku brytyjskim wprowadza value menu.

27 października 2010

Publicis notuje wzrost przychodów o 9,2 proc.

Publicis Groupe poinformowała o zwiększeniu przychodów w III kwartale br. do poziomu 1,3 mld dol.

27 października 2010

Marka F*** Me I'm Famous ma być globalna

Wytwórnia płytowa EMI Music podpisała umowę z klubem muzycznym na Ibizie, którego nazwa ma stać się marką globalną.

27 października 2010

Samsung sponsorem reaktywowanego Take That

Marketer został głównym sponsorem trasy koncertowej Progress Live 2011.

28 października 2010

Amazon.com ułatwia zakupy poprzez tablety

Gigant handlu online wprowadza nową aplikację na iPady.

28 października 2010

Dagens Nyheder kreuje międzynarodowy produkt

Szwedzki wydawca wprowadza do portfolio magazyn "DN Varlden".

28 października 2010

Google subsydiuje dziennikarstwo przyszłości

Firma przeznaczyła 5 mln dol. na rzecz rozwoju dziennikarstwa w mediach cyfrowych.

28 października 2010

"The Economist" tworzy sieć idei

Na bazie własnego website'u i kilkudziesięciu innych niszowych portali wydawca magazynu utworzył nową sieć reklamową online.

28 października 2010

"The Financial Times" stawia na PayPal

Wydawca chce wykorzystać ten sposób płatności online, aby rozszerzyć grupę subskrybentów.

29 października 2010

E-commerce generuje 100 mld funtów na Wyspach

Wielka Brytania wyrasta na największego eksportera dóbr w handlu online.

29 października 2010

Minorowe nastroje konsumentów w III kwartale

Kłopoty z pracą i ograniczone dochody osobiste to główne przyczyny pogorszenia nastrojów konsumenckich na świecie w III kwartale. Najgorsze samopoczucie mają Amerykanie.

29 października 2010

Megakampania mlecznego produktu Krafta

Kampania wprowadzająca nową linię Philadelphii w USA zacznie się w internecie.

29 października 2010

Lwy canneńskie za efektywność

Od przyszłego roku statuetki za efektywność w Cannes.

2 listopada 2010

WPP informuje o 12-proc. wzroście przychodów

Holding reklamowy WPP Group poinformował, że jego przychody w III kwartale br. są o 12,2 proc. większe niż rok temu i wyniosły 2,2 mld funtów.

2 listopada 2010

P&G ma mniejsze zyski, ale większą sprzedaż

Zyski Procter & Gamble w I kwartale roku finansowego firmy spadły o 6,8 proc., natomiast sprzedaż w tym samym okresie wzrosła o 2 proc.

2 listopada 2010

Pernod Ricard powierza obsługę marki Olmeca agencji Amsterdam

Koncern alkoholowy rozpocznie współpracę przy globalnych projektach dla tej marki tequili z agencją reklamową Amsterdam Worldwide.

2 listopada 2010

Kellogg wybrał agencję w Europie

Producent płatków śniadaniowych rozpocznie współpracę z Glue Isobar.

2 listopada 2010

Interpublic notuje wzrost zysku aż o 76 proc.

Właściciel sieci agencji reklamowych McCann Erickson i domów mediowych Universal McCann osiągnął w III kwartale br. zysk na poziomie 45,6 mln dol.

3 listopada 2010

Microsoft planuje globalne wsparcie dla Kinect

Wysokość budżetu szacuje się na blisko 500 mln dol.

3 listopada 2010

Politycy w Stanach Zjednoczonych wydali 4 mld dol. na reklamę

Po zmianie przepisów dotyczących reklam wyborczych poziom wydatków na nie znacznie się zwiększył.

3 listopada 2010

Indesit prowadzi przetarg mediowy

Producent sprzętu AGD szuka agencji do obsługi projektów w Europie Zachodniej i Środkowej.

3 listopada 2010

Crispin Porter + Bogusky przejmuje obsługę Milki

Kraft Foods rozstrzygnął przetarg na globalną obsługę jednej z flagowych marek w portfolio.

3 listopada 2010

WPP inwestuje w obecność marek w Facebooku

Holding wydał 5 mln dol. na spółkę Buddy Media specjalizującą się w działaniach komunikacyjnych prowadzonych w najpopularniejszym portalu społecznościowym na świecie.

4 listopada 2010

Yahoo! rozszerza współpracę z Samsungiem w Europie

Projekt Connected TV będzie rozwijany na kolejnych 26 rynkach europejskich.

4 listopada 2010

LinkedIn wprowadza narzędzia dla marketerów

Projekt "Company pages" umożliwia promocję marek, produktów i usług na stronach biznesowego portalu społecznościowego.

4 listopada 2010

Short-lista najlepszych reklam w YouTube

Po raz pierwszy w historii konkursu Campaign Media Awards będą oceniane reklamy w kategorii My YouTube Ad of the Year.

4 listopada 2010

News Corp. chce przejąć BSkyB

Przedstawiciele koncernu Ruperta Murdocha powiadomili Komisję Europejską o zamiarze zakupu 61 proc. udziałów w telewizyjnej platformie satelitarnej.

4 listopada 2010

Reckitt Benckiser zatrzymuje marketingowca Scholla i Dureksa

Volker Sydow objął stanowisko global category directora obydwu marek.

5 listopada 2010

News Corp. zwiększył zysk o 36 proc.

Zyski netto koncernu w III kwartale mijającego roku fiskalnego wyniosły 775 mln dol., podczas gdy rok wcześniej zamknęły się w kwocie 571 mln dol.

5 listopada 2010

Bret Leece awansuje w strukturach Initiative

Leece objął stanowisko senior vice-presidenta w Stanach Zjednoczonych. Wcześniej odpowiadał m.in. za region EMEA.

5 listopada 2010

Coca-Cola, Toyota i Dell na short-liście Green Awards

Organizatorzy konkursu ogłosili nominacje w piątej edycji konkursu.

5 listopada 2010

Katy Perry sygnuje własne perfumy

Marka Purr będzie wspierana wizerunkiem znanej artystki muzyki pop.

5 listopada 2010

Unilever notuje wzrost przychodów o 13 proc.

Głównym czynnikiem, który zadecydował o wzroście sprzedaży, była bardzo dobra sytuacja na rynkach rozwijających się.

8 listopada 2010

SAB Miller powierza budżet Initiative

We Francji marketer rozstrzygnął przetarg na planowanie i zakup mediów.

8 listopada 2010

Niezależne firmy OOH tworzą globalną sieć

Agencje zajmujące się reklamą zewnętrzną i ambient mediami utworzyły międzynarodową sieć o nazwie International Out of Home.

8 listopada 2010

Google i VivaKi podpisały porozumienie reklamowe

Umowa dotyczy współpracy w zakresie korzystania z platform wideo i narzędzi mobile, należących do Google.

8 listopada 2010

Johnson & Johnson rozstrzygnął przetarg marki Clean & Clear

Za paneuropejski budżet reklamowy projektów w sieci ma odpowiadać agencja Dare.

8 listopada 2010

Coca-Cola zaczyna święta

Marketer rozpoczyna globalną świąteczną kampanię reklamową, która obejmie 90 rynków.

9 listopada 2010

Globalne wydatki na reklamę mają wzrosnąć o 4,8 proc.

Ostatnie prognozy dotyczące inwestycji reklamowych marketerów są wyższe, niż przewidywano. Wszystko dzięki dobrej sytuacji na rynkach rozwijających się.

9 listopada 2010

Amazon kupił konkurenta na rynku e-commerce

Gigant handlu w internecie przejął spółkę Quidsi.

9 listopada 2010

Mobile shopping coraz bardziej popularny w Europie

Blisko 30 proc. Europejczyków korzysta z zakupów za pośrednictwem telefonu komórkowego lub takowe planuje.