M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

9 listopada 2010

"Vogue" ma aplikację na iPada

Ekskluzywny magazyn dla kobiet wydawnictwa Conde Nast inwestuje w wersję na tablety, którą można kupić w Apple Store.

10 listopada 2010

Easterbook ma kierować McDonald's w Europie

Wbrew wcześniejszym zapowiedziom Steve Easterbook nie został global chief branding officerem, ale zajmie się zarządzaniem europejskim oddziałem koncernu.

10 listopada 2010

Crispin Porter + Bogusky ma globalnego stratega

Zatrudnienie Suzanne Powers jako global strategy officera oznacza, że agencja chce wyjść poza rynek USA.

10 listopada 2010

Mediabrands wybrała szefa w regionie EMEA

Anand Verma został prezesem sieci należącej do grupy reklamowej Interpublic.

10 listopada 2010

BBC wspiera programy o historii naturalnej

Nadawca zamierza podjąć działania marketingowe na skalę globalną.

10 listopada 2010

Synovate uzależnia kondycję konsumentów od klimatu

Według analityków firmy badawczej im cieplejszy klimat, tym lepsze samopoczucie konsumentów.

15 listopada 2010

Facebook szykuje konkurencję dla Gmaila?

Według amerykańskiego serwisu Techcrunch.com Facebook ogłosi dziś wprowadzenie poczty.

15 listopada 2010

89 pensów za artykuł

Brytyjski magazyn online "Autosport" wprowadza mikropłatności.

15 listopada 2010

Wzrost organiczny wolniejszy w Aegis Group w ostatnim kwartale

Aegis Group, właściciel m.in. Carata i Vizeum oraz firmy badawczej Synovate, poinformował, że w czwartym kwartale wzrost organiczny utraci dynamikę w stosunku do poprzedniego kwartału.

15 listopada 2010

Mindshare ponownie zdobywa Lufthansę

Dom mediowy Mindshare po przetargu utrzymał wart 70 mln funtów globalny budżet Lufthansy.

16 listopada 2010

SCA powierza globalny budżet sieci Publicis

Londyński oddział agencji będzie odpowiadał za międzynarodową strategię marek firmy, skierowanych do dzieci i niemowląt.

16 listopada 2010

Gap rozpoczyna działalność w Chinach

Międzynarodowa marka odzieżowa otworzyła pierwszy sklep w Państwie Środka i wspiera go działaniami reklamowymi.

16 listopada 2010

Unilever wśród pierwszych klientów iAd

Marketer ma się znaleźć wśród pierwszych użytkowników platformy reklamy mobilnej firmy Apple, która w tym tygodniu rozpocznie działalność w Europie.

16 listopada 2010

"Marie Claire" debiutuje z aplikacją

Aplikacja o nazwie "Beauty Genius" to pierwszy projekt magazynu na iPhone'y.

17 listopada 2010

Domestos śledzi spuszczanie wody

Marka uruchomiła aplikację, która ma wspierać obchody World Toilet Day.

17 listopada 2010

Michael Lee, executive director IAA, odchodzi

Po ponad dekadzie zajmowania czołowych stanowisk w globalnej organizacji reklamowej Lee chce się skoncentrować na własnym biznesie.

17 listopada 2010

IKEA najlepszym reklamodawcą według Eurobestu

Tytuł Reklamodawcy Roku otrzyma szwedzka sieć meblowa za innowacje marketingowe i kreatywne reklamy.

17 listopada 2010

Facebook wprowadza usługę Messages

Nowy produkt portalu społecznościowego polega na integracji funkcji tekstowej, czatu i e-maila.

17 listopada 2010

Publicis tworzy globalny butik interaktywny

Grupa reklamowa zdecydowała się połączyć agencje interaktywne Marcel i Publicis Net.

18 listopada 2010

Katie Melua ambasadorką Opla

Współpraca zbiegnie się w czasie z trasą koncertową artystki.

18 listopada 2010

Ryanair znowu szokuje

ASA odrzuca skargi na reklamę przyrównującą EasyJet do Air Zimbabwe.

18 listopada 2010

Unilever przejmie część biznesu Sary Lee

UE wydała zgodę na przejęcie europejskiego biznesu środków czystości i higieny osobistej Sara Lee Corporation przez Unilevera. Transakcja jest warta 1,2 mld euro.

19 listopada 2010

Nielsen o 5 proc. nie doszacował unique visitors

Firma badawcza ujawnia kolejny problem związany z pomiarem internetu w Stanach Zjednoczonych.

19 listopada 2010

Martini szuka agencji w Europie

Bacardi-Martini prowadzi przetarg na obsługę flagowej marki wermutu.

19 listopada 2010

Beyonce w reklamie jest "zbyt" seksowna

Brytyjscy widzowie skarżyli się na nadmiar erotyzmu w reklamie perfum marki Heat.

19 listopada 2010

Wielki biznes na królewskim weselu

Spodziewany ślub księcia Williama z Kate Middleton w przyszłym roku ma przynieść Wielkiej Brytanii niemal 1 mld dol.

19 listopada 2010

Marki czekają na iAd

L'Oréal, Renault i Absolute Radio to tylko niektóre z marek deklarujących, że będą się reklamować w mobilnej platformie Apple - iAd, która zadebiutuje w Europie za dwa miesiące.

19 listopada 2010

W kryzysowym 2009 r. Reckitt Benckiser zwiększył wydatki o 8 proc.

Reckitt Benckiser zwiększył budżet marketingowy o 8 proc. w ub.r., aby utrzymać sprzedaż w kategoriach dom, zdrowie i higiena osobista.

22 listopada 2010

MasterCard ma nowego global media directora

Ben Jankowski obejmie to stanowisko na początku 2011 r.

22 listopada 2010

Adobe prowadzi przetarg w Europie

Short-lista będzie znana w grudniu br.

22 listopada 2010

"Stern" w wersji na iPada

Niemieckie wydawnictwo G+J wprowadziło na rynek cyfrową wersję flagowego tygodnika.

22 listopada 2010

G2 wygrała przetarg Chevroleta

Agencja zajmie się obsługą marki samochodów General Motors w Europie.

22 listopada 2010

Viacom planuje ekspansję na rynkach rozwijających się

Phillippe Dauman, chief executive koncernu mediowego, zapowiedział wzrost inwestycji w programming na rynkach rozwijających się. Informację na ten temat podał w wywiadzie dla "Financial Times".

23 listopada 2010

BNP Paribas inwestuje w komunikację globalną

Bank chce podnieść wskaźniki znajomości marki.

23 listopada 2010

WPP kupił agencję reklamową Taxi

Do akwizycji doszło za pośrednictwem sieci agencyjnej Young & Rubicam.

23 listopada 2010

Adidas rozszerza współpracę z Iris

Marketer powierzył agencji dwa ważne projekty komunikacji marketingowej.

23 listopada 2010

Serwis muzyczny z dużą stratą

Spotify Limited, należąca do Spotify Group, miała przychód z reklam w wysokości 4,5 mln funtów, ale stratę prawie 7 mln funtów w 2009 r.

23 listopada 2010

Lobbyści przeciwni niebrandowanym papierosom

Producenci papierosów w Wielkiej Brytanii uzyskali wsparcie prywatnej organizacji w debacie z ministrem zdrowia Andrew Lansleyem na temat jego propozycji zunifikowania opakowań wszystkich papierosów.

24 listopada 2010

Kelly Brook w reklamach LG

Znana modelka wystąpi w reklamach smartfonów Optimus One.

24 listopada 2010

Sony Ericsson traci człowego menedżera

Lennard Hoornik, global marketing chief, odszedł z firmy.

24 listopada 2010

News Corp. przejmuje Wireless Generation

Wartość transakcji szacuje się na 360 mln dol.

24 listopada 2010

Cannes Lions zapowiada zmiany

Organizatorzy konkursu zmieniają nazwę i na nowo chcą zdefiniować poszczególne kategorie.

25 listopada 2010

Take That ma najpopularniejszą aplikację w Facebooku

Popularny boysband zdystansował na wyspach brytyjskich Coca-Colę i "The Economist".

25 listopada 2010

Francuscy konsumenci w ponurych nastrojach

Według Ipsosu większość konsumentów we Francji jest zdania, że najgorszy kryzys dopiero nadejdzie.

25 listopada 2010

Nokia chce płacić marketerom za aplikacje

Chodzi o aplikacje dostępne w Ovi Store.

25 listopada 2010

Tim Burton szuka inspiracji przez Twittera

Popularny reżyser filmowy poprosił o pomoc swoich fanów przy realizacji najnowszego projektu za pośrednictwem portalu mikroblogowego.

26 listopada 2010

Panasonic prowadzi przetarg w Europie

Marketer szuka agencji reklamowej, która zajmie się obsługą budżetu reklamowego szacowanego na 60 mln funtów.

26 listopada 2010

Lenovo prowadzi przetarg globalny

Wartość budżetu marketera szacuje się na blisko 60 mln funtów.

26 listopada 2010

Scholz & Friends wygrał w przetargu Opla

Agencja zajmie się paneuropejską komunikacją marketingową dla jednej z flagowych marek General Motors.

26 listopada 2010

WPP tworzy joint venture w Szwecji

Nowy projekt zakłada połączenie struktur agencji reklamowych Grey i Ogilvy.