M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

26 listopada 2010

"The Economist" już na iPadzie

Wydawca magazynu przygotował jego cyfrową wersję adresowaną do nowych i dotychczasowych czytelników.

29 listopada 2010

Wydawcy gazet wygrywają w sądzie z serwisami monitoringowymi

Newspaper Licensing Agency w Wielkiej Brytanii wygrała proces w sądzie przeciwko praktykom agregowania treści w internecie. Sędzia uznał, że nawet linki i tytuły z gazet publikowane w agregatorach są chronione prawem własności intelektualnej.

29 listopada 2010

Właściciele mediów mają oko na iPada

Koncerny medialne szybko zwiększają swoją obecność w tabletach.

29 listopada 2010

Zmieniają się sposoby oglądania telewizji

Konsument częściej korzysta z laptopów i komórek w przeglądaniu telewizji, ale pozostaje lojalny w stosunku do tradycyjnych telewizorów.

29 listopada 2010

Detaliści muszą zwrócić uwagę na social media

Boston Consulting Group prowadzi badanie wpływu nowych technologii i kanałów komunikacji na decyzje zakupowe.

29 listopada 2010

Skrzynie P&G przyciągają oddział antyterrorystyczny

Partyzancka promocja w Brazylii skończyła się niewypałem.

30 listopada 2010

Publicis konsoliduje działania w Rumunii

Holding integruje inwestycje na rynku rumuńskim w jednej agencji w Bukareszcie.

30 listopada 2010

Unilever poszerza współpracę z Ogilvy

Koncern powierzył jej projekty z zakresu corporate brand business.

30 listopada 2010

Acer wybrał globalną agencję

Marketer rozpocznie współpracę na poziomie międzynarodowym z agencją interaktywną AKQA.

30 listopada 2010

Intel rozpoczął przetarg

Marketer szuka agencji interaktywnej na poziomie globalnym.

30 listopada 2010

Komisja Europejska przeciwko molestowaniu seksualnemu dzieci

Ruszyła kampania społeczna, która będzie pokazywana w 47 krajach.

1 grudnia 2010

Programy TV specjalnie na aplikacje

Nadawcy brytyjscy rozwijają programy przeznaczone na aplikacje do zastosowania w social mediach i komórkach.

1 grudnia 2010

Sir Sorrell z lordem Mandelsonem

Lord Mandelson, jeden z głównych twórców doktryny New Labour, przy wsparciu WPP Group tworzy międzynarodową firmę konsultingową.

1 grudnia 2010

IPC planuje magazyn wnętrzarski

Brytyjski wydawca IPC planuje w przyszłym roku drukowany magazyn konsumencki poświęcony wnętrzarstwu "Style at Home".

1 grudnia 2010

UE prowadzi śledztwo w sprawie Google

Google jest przedmiotem badań UE w zakresie regulacji antymonopolowych po tym, jak m.in. Microsoft oskarżył firmę o nadużywanie swojej dominującej pozycji w biznesie wyszukiwarkowym.

2 grudnia 2010

"International Herald Tribune" z darmową aplikacją

"The International Herald Tribune" będzie dostępny na iPadach i iPhone'ach.

2 grudnia 2010

Ringier Axel Springer inwestuje w media cyfrowe

Za projekty związane z nowymi mediami będzie odpowiadał w wydawnictwie nowy menedżer.

2 grudnia 2010

Thomas Cook wchodzi do Rosji

Drugi co do wielkości touroperator w Europie inwestuje na rynku rosyjskim.

2 grudnia 2010

Simon Francis przestał zarządzać Saatchi w regionie EMEA

Przechodzi do sieci mediowej Aegis Media jako chief executive również w regionie EMEA.

2 grudnia 2010

Richard Branson wprowadza magazyn tylko na iPady

Nowy tytuł dostępny wyłącznie w wersji cyfrowej będzie nosił tytuł "Project".

3 grudnia 2010

Dźwięk w budowaniu świadomości marki Michelin

Nowa ścieżka dźwiękowa ma wyrażać m.in. nowoczesny styl życia.

3 grudnia 2010

Renault wprowadza platformę iAd w Europie

Pozwala ona na dotarcie do użytkowników iPhone'ów i iPodów Touch.

3 grudnia 2010

Z BBC do BBC Worldwide

Jana Bennett, dyrektor BBC Vision i szefowa TV w BBC, obejmuje nowe stanowisko w komercyjnej odnodze grupy BBC Worldwide; zostaje president worldwide networks and global iPlayer.

3 grudnia 2010

Yvonne Bauer głównym udziałowcem Bauer Media Group

Ojciec przekazał udziały także innym córkom.

3 grudnia 2010

Rewolucja w raportowaniu wyników wydawców

Wydawcy magazynów mogą prezentować zaudytowane wyniki wydań poligraficznych i zasięg ich wydań elektronicznych obok siebie.

6 grudnia 2010

Robert Senior odpowiada za Saatchi w regionie EMEA

Zastąpi Simona Francisa, który przeszedł do Aegis Media.

6 grudnia 2010

Mark Blair w globalnym managamencie Ogilvy

Obejmie stanowisko chief strategy officera w międzynarodowych strukturach sieci.

6 grudnia 2010

Vizeum odpowiada za projekty interaktywne Warnera

Dom mediowy z grupy Aegis wygrał przetarg na obsługę projektów interaktywnych marketera w Europie.

6 grudnia 2010

MPG zajmie się promocją Francji

Dom mediowy będzie odpowiedzialny za projekt Atout France.

6 grudnia 2010

Millward Brown łączy siły z OpenAmplify

Międzynarodowa sieć firm badawczych chce lepiej zrozumieć respondentów.

7 grudnia 2010

PHD ma globalnego stratega

Mark Holden objął stanowisko global strategy directora w sieci domów mediowych PHD Worldwide.

7 grudnia 2010

DDB zwycięża w konkursie Green Awards

Chiński oddział sieci zdobył grand prix konkursu reklamowego, w którym wyróżniono najlepsze prace dotyczące troski o środowisko naturalne.

7 grudnia 2010

Burger King otwiera cukiernię

Sieć fast food chce dywersyfikować źródła przychodu.

7 grudnia 2010

PepsiCo kupuje w Rosji

Nowa akwizycja jest jedną z największych w historii firmy.

7 grudnia 2010

Kraft stawia na shopper marketing

Marketer reaguje na zmiany w zachowaniach konsumenckich.

8 grudnia 2010

Hyundai przedłuża współpracę z FIFA

Umowa sponsorska obejmuje mistrzostwa FIFA World Cup 2018 i 2022.

8 grudnia 2010

Heineken sprzedaje w Facebooku

W ramach odświeżonej i zunifikowanej globalnej strategii marketingowej Heineken otwiera sklep w Facebooku, w którym będzie sprzedawał towary pod swoją marką.

8 grudnia 2010

DDB obsłuży desery Gü

Europejski budżet luksusowych deserów czekoladowych przechodzi z Mother do DDB.

8 grudnia 2010

Ile jest węgla w kampaniach reklamowych

Starcom MediaVest Group i Envido, organizacja, która pomaga firmom obniżyć zużycie węgla, opracowały narzędzie do kalkulacji emisji CO2 w kampaniach reklamowych.

8 grudnia 2010

P&G cyfrowy na potęgę

Koncern wprowadza cyfryzację na kolejne poziomy organizacyjne, od departamentu innowacji po grupy fokusowe.

9 grudnia 2010

Time Inc. poważnie o sprzedaży korporacyjnej

Koncern mediowy wyznacza menedżerów odpowiedzialnych za sprzedaż korporacyjną.

9 grudnia 2010

Aktywiści brytyjscy straszą korporacje

Grupa U.K. Uncut żąda, aby wielkie koncerny płaciły więcej podatków w Wielkiej Brytanii.

9 grudnia 2010

Mamy najlepszymi ambasadorkami marek

Badanie pokazuje, że w kategorii WoMM matki to najlepsze kanały informacji o marce.

9 grudnia 2010

Surrealny futbol w kampanii Smirnoffa

Flagowa marka wódki z portfolio Diageo prowadzi kampanię, w której trzy gwiazdy Manchester United grają w piłkę nad i pod wodą.

9 grudnia 2010

ZOG planuje nowe media dla L'Oreala

Po europejskim przetargu ZenithOptimedia dostał europejski budżet internetowy L'Oreala.

10 grudnia 2010

Expedia wybiera Ogilvy w Europie

Agencja rozpocznie obsługę paneuropejskich działań reklamowych, których budżet szacuje się na 40 mln funtów.

10 grudnia 2010

WPP przejmuje agencję marketingu bezpośredniego

Holding kupił sieć agencyjną Marketing Direct. Informacja o wartości transakcji nie została ujawniona.

10 grudnia 2010

Nokia startuje z globalną reklamą N8

Jutro rozpoczną się międzynarodowe działania reklamowe wspierające sprzedaż nowego smartfonu. Marketer zaplanował działania reklamowe w związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia i obchodami chińskiego Nowego Roku.

10 grudnia 2010

Hilton szuka agencji

Sieć hotelowa chce wzmocnić wizerunek w skali globalnej.

10 grudnia 2010

HSBC ma nowego szefa globalnego marketingu

Chris Clark odpowiada za marketing banku w skali międzynarodowej.