M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

13 grudnia 2010

USA notują wzrost ruchu turystycznego

Szacuje się, że po dziewięciu miesiącach 2010 r. liczba gości z zagranicy wzrosła o 11 proc.

13 grudnia 2010

Najlepsze reklamy z celebrytami według "BrandRepublic" [WIDEO]

Branżowy serwis informacyjny poświęcony mediom i marketingowi wybrał reklamy roku, w których wystąpiły znane postaci życia publicznego.

13 grudnia 2010

CNBC debiutuje z aplikacją na iPada

Informacje mają się w niej pojawiać w czasie rzeczywistym.

13 grudnia 2010

Asics prowadzi działania w Europie

Marka odzieży sportowej skoncentrowała się na działaniach w mediach cyfrowych.

13 grudnia 2010

"AdWeek" wybrał najlepszych i najgorszych producentów telewizyjnych

Amerykański serwis branżowy uznał Martina Scorsese za producenta, którego projekt wywołał największą furorę na rynku w 2010 r.

14 grudnia 2010

DDB triumfuje w konkursie Eurobest

Agencja zdobyła główne nagrody w kilku kategoriach oraz tytuł Sieci Reklamowej Roku. Tytuł ten otrzymała już drugi raz z rzędu.

14 grudnia 2010

Freixenet wraca w reklamie do katalońskich korzeni

Marka wina musującego komunikuje nowe pozycjonowanie w globalnych działaniach reklamowych.

14 grudnia 2010

Engine przejmuje kolejną agencję interaktywną

Celem akwizycji była amerykańska agencja Noise.

14 grudnia 2010

Absolut wykorzystuje technologię QR

Na zawieszkach umieszczonych na butelkach wódki znalazły się kody, dzięki którym konsumenci mogą ściągać darmowe aplikacje na iPhone'y.

14 grudnia 2010

Coca-Cola powierza Universal McCann projekt badawczy

Marketer wybrał agencję w przetargu, który dotyczył regionu EMEA.

15 grudnia 2010

Motorola w ofensywie

Amerykański producent telefonów Motorola planuje wielką ofensywę reklamową w Wielkiej Brytanii z początkiem roku, związaną z wprowadzeniem nowych produktów i globalnym rebrandingiem.

15 grudnia 2010

Marketerzy myślą o reklamie w e-bookach

Reklamy targetowane pod kątem danych demograficznych czytelnika e-booków mogą stać się dużym hitem w USA, gdzie sprzedaż e-booków dynamicznie rośnie.

15 grudnia 2010

"Forbes" w wersji europejskiej

Steve Forbes rozważa wydawanie nowej edycji swojego prestiżowego miesięcznika ze względu na lepsze perspektywy dla prasy w Europie.

16 grudnia 2010

Saatchi & Saatchi X ma nowego CEO

Dina Howell pokieruje międzynarodową siecią specjalizującą się w realizacji projektów shoppermarketingowych.

16 grudnia 2010

MTS najbardziej wartościową marką w Rosji

Marka rosyjskiego operatora telekomunikacyjnego znalazła się na czele rankingu "Best Russian Brands 2010".

16 grudnia 2010

Top 10 najgorszych reklam według "BrandRepublic" [WIDEO]

Serwis branżowy wybrał najgorsze reklamy 2010 r. z udziałem celebrytów, które pojawiły się w mediach w Wielkiej Brytanii.

16 grudnia 2010

Ogilvy PR pozyskał specjalistę od corporate practice

Stuart Smith został managing directorem sieci i zajmie się projektami korporacyjnymi.

16 grudnia 2010

UNICEF prowadzi globalny przetarg reklamowy

Organizacja, której celem jest ochrona praw dzieci, szuka pomysłów na nowy koncept komunikacyjny.

16 grudnia 2010

Debiutuje reklama na iPada

Disney przygotował specjalny spot na iPada związany z promocją filmu "Tron Legacy". Spot pokazuje, jakie możliwości daje marketerom system iAd w tablecie.

16 grudnia 2010

Renault chce nadal inwestować w Formułę 1

Firma będzie występować jako dostawca silników i zaawansowanych technologii.

17 grudnia 2010

HMU bije World Cup w Facebooku

W dorocznym zestawieniu najczęściej dyskutowanych tematów przez ponad 500 mln użytkowników Facebooka na pierwszym miejscu ląduje Heat Me Up, czyli HMU.

17 grudnia 2010

200 mln dol. zasiliło kasę Twittera

Twitter dostał 200 mln dol. od funduszu typu venture i istniejących inwestorów. Oznacza to, że jego wartość rynkowa wynosi obecnie 3,7 mld dol.

17 grudnia 2010

Biznesowa wersja WikiLeaks w Australii

Młody Australijczyk otwiera stronę Tradeleaks.com, na której można anonimowo zamieszczać dokumenty i informacje dotyczące wątpliwych praktyk w biznesie.

20 grudnia 2010

Hasbro prowadzi globalny przetarg mediowy

Wartość budżetu mediowego producenta zabawek szacuje się na ok. 120 mln dol.

20 grudnia 2010

PHD utrzymuje obsługę Gapa

Sieć domów mediowych będzie kontynuować obsługę międzynarodowego budżetu mediowego marketera, którego wartość szacowana jest na 300 mln dol.

20 grudnia 2010

Arena tworzy dział socialmediowy

Sieć domów mediowych należących do Havasa utworzyła strukturę o nazwie 247 Social.

20 grudnia 2010

Hyundai wdraża nową strategię marki

Marketer odchodzi od pozycjonowania brandu, w którym główną rolę odgrywała cena.

20 grudnia 2010

L'Oreal inwestuje w reklamę online

Marketer promuje produkty premium na pięciu kluczowych rynkach w Europie.

21 grudnia 2010

Pepsi sponsorem programu "The X Factor"

PepsiCo obejmie sponsoring "The X Factor" w Stanach Zjednoczonych, pokonując Coca-Colę.

21 grudnia 2010

Kolejny tytuł na iPada

"The News of the World" ma aplikację na tableta.

21 grudnia 2010

Sarkozy w Publicis Groupe

Publicis Groupe kupuje agencję healthcare communications założoną przez Francois Sarkozy'ego, młodszego brata francuskiego prezydenta Nicolasa.

21 grudnia 2010

Trudny start Google TV

Główne amerykańskie sieci utrudniają rozwój telewizji Google.

21 grudnia 2010

Polacy na czele Europy w social mediach

Większość młodych mieszkańców Europy prowadzi jakąś aktywność w ramach mediów społecznościowych.

22 grudnia 2010

Finnair inwestuje w nową identyfikację

Fińskie linie lotnicze wprowadzają nowy branding, ponieważ chcą wspierać sprzedaż biletów na połączenia do Europy i Azji.

22 grudnia 2010

EBay kupuje niemiecki serwis e-commerce

Serwis Brands4Friends został przejęty za 200 mln dol.

22 grudnia 2010

Manchester City ma już aplikację

W jej przygotowaniu brali udział kibice klubu.

22 grudnia 2010

Eurosport unowocześnia aplikację na iPhone'a

Aplikacja ma być wciąż darmowa, ale bardziej interaktywna.

22 grudnia 2010

L'Oreal powierza projekty cyfrowe ZenithOptimedia

Sieć domów mediowych będzie kontynuować współpracę z marketerem w zakresie mediów interaktywnych w Europie.

23 grudnia 2010

KE akceptuje fuzję News Corp. z BSkyB

Komisja Europejska wydała zgodę na pełną fuzję holdingu Murdocha z nadawcą satelitarnym BSkyB w Wielkiej Brytanii, twierdząc, że nie osłabi to konkurencji na tym rynku.

23 grudnia 2010

ASA uznaje plakat PlayStation Move za nieodpowiedzialny

Brytyjska Advertising Standards Authority (ASA) po skargach uznała plakat promujący PlayStation Move za agresywny i nieodpowiedzialny.

23 grudnia 2010

Initiative wspiera cukrzyków globalną kampanią społeczną

Sieć Initiative pragnie rozbudzić świadomość znaczenia badań prowadzonych przez organizację Juvenile Diabetes Research Foundation (JDRF) w leczeniu cukrzycy.

23 grudnia 2010

Amazon na czele rankingu najlepszych detalistów online

Amerykański gigant najlepiej oceniony przez brytyjskich konsumentów.

27 grudnia 2010

JWT i Ogilvy łączą siły

Na rynku amerykańskim obie sieci utworzyły wspólną agencję specjalizującą się w shopper marketingu.

27 grudnia 2010

Lavazza globalnie o kawie

Za nową międzynarodową kampanię reklamową producenta kawy odpowiada Armando Testa.

27 grudnia 2010

"WSJE" ma nowego redaktora naczelnego

Tracy Corrigan kieruje redakcją "The Wall Street Journal Europe".

27 grudnia 2010

Carat utrzymał obsługę Pfizera

Szacuje się, że wartość budżetu mediowego marketera w Stanach Zjednoczonych wynosi blisko 1,2 mld dol.

27 grudnia 2010

Lexus repozycjonuje markę

Marka motoryzacyjna ma być wspierana strategią opartą na idei "nowoczesnego luksusu".

3 stycznia 2011

VisitBritain planuje projekt globalny

W 2011 r. organizacja turystyczna promująca Wielką Brytanię będzie inwestować w działania reklamowe poprzedzające organizację olimpiady 2012.

3 stycznia 2011

SC Johnson rozpisał globalny przetarg kreatywny

Obsługi tego budżetu broni sieć agencji reklamowych DraftFCB.

3 stycznia 2011

Włochy stawiają na smartfony

Młodzi Włosi, obok rówieśników z Chin, Hiszpanii, USA i Wielkiej Brytanii, najchętniej sięgają po nowe modele telefonów komórkowych.