M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

3 stycznia 2011

Ekoturystyka motywem kampanii Egiptu

Zmienia się przekaz związany z promocją turystyki tego kraju.

4 stycznia 2011

WPP przejmuje Blue State Digital

Agencja pracująca w 2008 r. przy kampanii wyborczej Baracka Obamy trafi w struktury holdingu WPP.

4 stycznia 2011

Facebook wyprzedza Google

Na razie serwis góruje nad wyszukiwarką tylko za oceanem.

4 stycznia 2011

Amazon i Netflix zyskają na e-trendach

Analitycy Standard & Poor's typują, kto zyska, a kto straci w internecie A.D. 2011.

4 stycznia 2011

Lagardere coraz bliżej sprzedania magazynów Hearstowi

Wydawcę może zmienić m.in. "Elle".

5 stycznia 2011

Facebook wart 50 mld dol.

Tak wysoką wycenę serwis zawdzięcza inwestycjom Goldman Sachs i Digital Sky Technologies.

5 stycznia 2011

Land Rover po raz pierwszy korzysta z animowanego spotu [WIDEO]

Film o plastycznym świecie wspiera światowy debiut Freelandera 2.

5 stycznia 2011

Coraz bardziej "zielony" biznes

Koncerny włączają coraz więcej "zielonych" elementów w swoje strategie.

5 stycznia 2011

P&G, a nie rząd, największym reklamodawcą na Wyspach

Brytyjski rząd ściął w 2010 r. nakłady na reklamę, zaś marketerzy przeciwnie - zwiększyli.

5 stycznia 2011

Kalifornijskie migdały dla Europejek

Przekąska promowana jest w prasie i internecie.

10 stycznia 2011

Marka Asics bez agencji reklamowej

Amsterdam Worldwide zrezygnował z obsługi marek odzieży sportowej Asics i Onitsuka Tiger.

10 stycznia 2011

Wydatki na reklamę online w USA sięgną kwoty 40 mld dol.

Według prognoz eMarketera próg ten reklamodawcy przekroczą w 2014 r.

10 stycznia 2011

Lego w stylu surrealistycznym [WIDEO]

Nowy film reklamowy dla duńskiego producenta klocków jest daleki od infantylnych spotów adresowanych do dzieci.

10 stycznia 2011

Facebook osiąga przychody przekraczające 1 mld dol.

Z opublikowanych danych wynika, że w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2010 r. serwis osiągnął 1,2 mld dol. przychodu i 335 mln dol. zysku netto.

10 stycznia 2011

Starbucks rezygnuje z kawy w logo

Sieć barów kawowych planuje także poszerzenie marki o kolejne produkty.

11 stycznia 2011

WPP liderem pod względem przychodów

Holding kierowany przez Martina Sorrella stał się największą światową grupą komunikacyjną pod względem przychodów, wyprzedzając Omnicom.

11 stycznia 2011

Campbell's wraca na Wyspy

Po kilkuletniej przerwie marka znowu będzie dostępna dla Brytyjczyków.

11 stycznia 2011

Dustin Hoffman w reklamach Sky Atlantic [WIDEO]

Nowa stacja rozrywkowa promowana jest przez znanego aktora.

11 stycznia 2011

BBC nie sprzeda wszystkich magazynów

Trzy kluczowe tytuły zostają u dotychczasowego wydawcy, reszta - na sprzedaż.

11 stycznia 2011

Paul Nevett awansuje w Unileverze

Będzie globalnym wiceprezesem ds. marki Unilever.

11 stycznia 2011

Tariq Syed zarządza Universal Networks w naszym regionie

Universal Networks International ma nowego szefa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

12 stycznia 2011

VivaKi przejmuje firmę konsultingową

Casablanca to francuska firma konsultingowa i komunikacyjna specjalizująca się w projektach filmowych.

12 stycznia 2011

Tribal DDB pracuje globalnie dla Reeboka

Agencja interaktywna z Nowego Jorku zajmie się międzynarodowymi projektami dla marketera.

12 stycznia 2011

Hill & Knowlton bez globalnego CEO

Paul Taaffe zrezygnował z zarządzania międzynarodową siecią firm public relations.

12 stycznia 2011

Hugh Hefner znów kontroluje "Playboya"

Za ponad 210 mln dol. przejął pakiet kontrolny w wydawnictwie.

12 stycznia 2011

Hermes pomaga "Wallpaper" w tworzeniu nowej aplikacji

Producent dóbr luksusowych chce integrować kontent magazynu.

12 stycznia 2011

Saatchi rozpocznie obsługę Lenovo

Sieć zajmie się obsługą globalnego budżetu reklamowego marketera, którego wartość szacuje się na blisko 60 mln funtów.

13 stycznia 2011

Ostre cięcia w MySpace

Pracę może stracić nawet połowa zatrudnionych.

13 stycznia 2011

Nowa Zelandia kusi wyjątkowymi przeżyciami [WIDEO]

Nowy slogan i globalna kampania mają przyciągnąć więcej turystów na nowozelandzkie wyspy.

13 stycznia 2011

M&C Saatchi przygotuje globalną kampanię VisitBritain

Budżet działań wynosi 100 mln funtów, ale przez pięć miesięcy agencja nie dostanie ani grosza.

13 stycznia 2011

Mecom odrzuca ofertę fuzji z Trinity Mirror

Nie będzie - przynajmniej na razie - połączenia europejskich wydawców dzienników.

14 stycznia 2011

EasyJet szuka agencji w Europie

Wysokość paneuropejskiego budżetu reklamowego marketera szacuje się na blisko 20 mln funtów.

14 stycznia 2011

Matt Seiler zarządza Mediabrands

Wcześniej pracował jako global chief sieci domów mediowych Universal McCann.

14 stycznia 2011

MasterCard i Disney zawarły sojusz

Sześcioletnia umowa o współpracy dotyczy rynków w Europie.

14 stycznia 2011

BBH wygrała przetarg UniCredit w Europie

Brytyjska agencja Bartle Bogle Hegarty wygrała wart 30 mln funtów paneuropejski budżet reklamowy włoskiego banku UniCredit.

14 stycznia 2011

Niemcy notują wzrost wydatków na reklamę

Na rynku niemieckim wydatki na reklamę wzrosły o 11 proc. i osiągnęły poziom 25 mld euro.

17 stycznia 2011

Starcom MediaVest tworzy funkcję global trading directora

Na stanowisko to awansuje Damien Evans.

17 stycznia 2011

Młodzi Brytyjczycy najczęstszymi użytkownikami mobilnego internetu

W Europie przodują, ale w skali globalnej wyprzedają ich młodzi Amerykanie i Chińczycy.

17 stycznia 2011

David Montgomery odwołany z Mecomu

O natychmiastowym odejściu założyciela Mecomu zdecydował zarząd firmy.

17 stycznia 2011

Wkrótce zadebiutuje "The Daily", gazeta tylko na iPada

Nad projektem pracują wspólnie News Corp. i Apple.

18 stycznia 2011

Esprit wybrał dom mediowy PHD

Marka odzieżowa rozstrzygnęła przetarg mediowy w Niemczech.

18 stycznia 2011

Liz Workman odpowiada za media w Unileverze

Ma pracować przede wszystkim nad strategiami mediowymi realizowanymi przez koncern.

18 stycznia 2011

Według Idate wydatki na TV wzrosły o 7 proc.

Według danych firmy badawczej marketerzy wydali na reklamę telewizyjną prawie 290 mld euro.

18 stycznia 2011

Indesit rozstrzygnął przetarg w Europie

Wysokość budżetu planowania i zakupu mediów na rynkach europejskich szacuje się na blisko 20 mln funtów.

19 stycznia 2011

Kanał TLC obecny na kolejnych rynkach

Stacja telewizyjna wchodzi do Rosji, Rumunii i Szwecji. To końcowy etap globalnej ekspansji TLC rozpoczętej w ub.r.

19 stycznia 2011

Dermot Boden rozstał się z LG

Zajmowane przez niego stanowisko global chief marketing officera nie będzie obsadzane.

19 stycznia 2011

App Store blisko granicy 10 mld pobrań

Wynik taki osiągnie w ciągu dwóch i pół roku istnienia, znacznie szybciej niż iTunes.

19 stycznia 2011

Heineken startuje z nową globalną kampanią

Spot najpierw pokazano internautom, dopiero po kilku tygodniach trafi do mediów tradycyjnych.

20 stycznia 2011

Hachette Filipacchi zamknie "Sugar"

Magazyn dla nastolatek zniknie z rynku brytyjskiego na skutek spadającej sprzedaży i oczekiwanej transakcji z Hearstem.

20 stycznia 2011

Home Depot wybiera Carat

Po 18 miesiącach współpracy z Initiative Home Depot w USA przekazuje bez przetargu wart 700 mln dol. budżet Caratowi.