M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

20 stycznia 2011

Rekordowy kwartał Apple

Sprzedaż iPhone'a, iPada i Maców większa od oczekiwań.

20 stycznia 2011

Telewizja nadal jest supermedium

Według badań angielskiej firmy Deloitte rosnąca widownia i wpływy z reklamy wciąż dają telewizji status supermedium.

21 stycznia 2011

Amazon kupił serwis LoveFilm

Kupiona firma zajmuje się wypożyczaniem filmów online.

21 stycznia 2011

Unilever rozstrzyga przetarg na dezodoranty Dove

Marketer przekazał globalny budżet działań interaktywnych dla tej kategorii produktów agencji reklamowej EHS 4D, należącej do grupy Havas.

21 stycznia 2011

Nintendo oferuje kontent 3D

Nowy produkt jest powiązany z konsolami do gier DS.

21 stycznia 2011

Kantar Media wybrała COO w Europie

Giselle Bodie ma odpowiadać za usługi związane z monitoringiem wydatków w mediach.

21 stycznia 2011

WTO szacuje wzrost ruchu turystycznego

World Tourist Organisation, działająca przy ONZ, uważa, że w 2010 r. nastąpił wzrost liczby sprzedanych biletów lotniczych o 7 proc. do poziomu 935 mln.

24 stycznia 2011

Nick Parker trading directorem Kinetic w regionie EMEA

Agencja out-of-home chce umacniać swoją pozycję na rynkach Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki.

24 stycznia 2011

EBay stawia na modę

Firma tworzy funkcję general managera ds. mody na Europę, którą objęła Miriam Lahage.

24 stycznia 2011

Larry Page będzie CEO Google

Zastąpi Erica Schmidta, który zostaje w firmie.

24 stycznia 2011

Kampania Dixons zwycięzcą "The Gunn Report 2010"

Zwycięską reklamę przygotowała agencja M&C Saatchi.

24 stycznia 2011

AMV i 72andSunny triumfują w globalnym przetargu BlackBerry

Agencje podzielą się wartym 200 mld dol. budżetem marki smartfonów.

24 stycznia 2011

Novartis przymierza się do globalnego przeglądu mediowego?

Na razie firma przygląda się wraz z zewnętrznymi konsultantami swoim wydatkom na media.

25 stycznia 2011

E-mailowa ewolucja w Stanach

Coraz więcej Amerykanów korzysta ze swojej poczty mailowej za pomocą telefonu komórkowego.

25 stycznia 2011

Andras Vigh zarządza globalnie Performics

Agencja chce zaistnieć na wszystkich rynkach, na których funkcjonuje jej właściciel - ZenithOptimedia.

25 stycznia 2011

DDB zajmie się globalną obsługą Transitions Optical

Agencja pozyskała wart 60 mln dol. rocznie budżet.

26 stycznia 2011

Vevo wystartuje w Wielkiej Brytanii

Serwis muzyczny powołany w USA przez firmy Universal, Sony i Abu Dhabi Media Company pojawi się na rynku brytyjskim w kwietniu.

26 stycznia 2011

Salony piękności Tesco

Tesco otworzy w Wielkiej Brytanii dwa salony piękności pod marką Your Beauty Salon.

26 stycznia 2011

"Lajki" w formie reklamy w Facebooku

Facebook daje możliwość prezentacji "lajków" w formie płatnej reklamy.

26 stycznia 2011

Pożegnanie z Unileverem

Dyrektor ds. mediów globalnych Laura Klauberg odchodzi z koncernu pod koniec marca.

26 stycznia 2011

Według "AdAge" Horizon Media Domem Mediowym Roku

Agencja, należąca do niezależnej sieci Columbus Media International, regularnie wygrywała w ub.r. przetargi, pokonując w nich znacznie większych rywali.

27 stycznia 2011

Hortex kupuje od Unilevera markę Jest Idea

Unilever skupi się w Rosji na produkcji lodów, Hortex zaś zyska kolejną markę mrożonek na tym rynku.

27 stycznia 2011

Barclaycard zatrudnia marketing directora

Stanowisko to obejmuje Richard Wergan.

27 stycznia 2011

Havas tworzy strukturę socialmediową

Neil Kleiner i Amy Kean odpowiadają za rozwój nowej marki Havas Media Social.

27 stycznia 2011

Eva Dvorakova odpowiada za marketing KidsCo

Nowa marketing manager na region EMEA ma doświadczenie wyniesione z pracy w Discovery Networks.

27 stycznia 2011

Orange kupuje serwis wideo Dailymotion

Marka chce tym samym postawić na kontent wideo atrakcyjny pod kątem planów związanych z ofertą HD i 3D.

27 stycznia 2011

Publicis Groupe przejmuje Chemistry

Wartość transakcji wynosi 14,5 mln funtów.

28 stycznia 2011

Agencje powalczą o Viagrę

Pfizer szykuje nową kampanię "niebieskiej pigułki". W tym celu poszukuje odpowiedniej agencji.

28 stycznia 2011

UM będzie przekonywał do wizyt w RPA

Universal McCann wygrał przetarg na promocję turystyki w Republice Południowej Afryki. Kontrakt podpisano na trzy lata, a budżet przewidziany na globalne działania reklamowe to 20 mln funtów.

28 stycznia 2011

Sony szykuje NGP i serwis społecznościowy

Sony wprowadzi Next Generation Portable PlayStation popularnie zwaną NGP w drugiej połowie roku, a także otworzy serwis społecznościowy dla graczy Live Area.

28 stycznia 2011

Przewodnik po social mediach

ISBA opublikuje poradnik dla reklamodawców z zaleceniami, jak najskuteczniej korzystać z mediów społecznościowych.

31 stycznia 2011

Kevin Newell odpowiada globalnie za markę McDonald's

Nowy menedżer zastąpił Steve'a Easterbrooka na jednym z najbardziej eksponowanych stanowisk marketingowych firmy.

31 stycznia 2011

BBC World Service zwalnia pracowników

W wyniku przyjętego planu redukcji kosztów pracę w firmie straci 650 osób.

31 stycznia 2011

Jean-Marie Dru w jury Cannes Lions

Prezes TBWA Worldwide będzie przewodniczącym jury Creative Effectiveness Lions.

31 stycznia 2011

OMD zajmie się globalną obsługą Levi'sa

Wartość skonsolidowanego budżetu planowania i zakupu mediów marketera szacuje się na blisko 70 mln funtów.

31 stycznia 2011

LinkedIn pracuje nad nowym targetowaniem

Portal zajmujący się zarządzaniem społecznością biznesową w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy br. osiągnął przychody na poziomie 161,4 mln dol., co oznacza wzrost o 100 proc.

1 lutego 2011

Lexus wybrał sobie twarz Kylie

Japońska marka zatrudniła Kylie Minogue, by dotrzeć do grupy młodszych klientów.

1 lutego 2011

Facebook Deals rusza w Europie

Na razie usługa nie jest dostępna w Polsce, ale wkrótce może się pojawić.

1 lutego 2011

Spot Hondy w interakcji z iPhone'em

Jak twierdzi Honda, jej nowy spot pozwala na interakcje użytkowników aplikacji na iPhone'a z reklamą w czasie rzeczywistym.

1 lutego 2011

AOL przejęło Goviral za 96,7 mln dol.

AOL Europe kupuje dystrybutora obrandowanych spotów wideo Goviral. W ten sposób zamierza dostarczać bardziej mierzalnych rozwiązań wydawcom i reklamodawcom.

2 lutego 2011

Euronews i Air France proponują wspólny produkt

Na długodystansowych trasach francuskiego przewoźnika stacja nadaje tygodniowe podsumowania najważniejszych wiadomości.

2 lutego 2011

Twix rozpoczął globalny projekt reklamowy

Marka z portfolio firmy Mars ma być pozycjonowana jako przekąska podczas przerwy w pracy czy nauce.

2 lutego 2011

Heineken oficjalnym piwem olimpiady 2012

Browar poinformował, że będzie oficjalnym partnerem igrzysk olimpijskich i paraolimpijskich, które odbędą się w przyszłym roku w Londynie.

2 lutego 2011

MediaCom pracuje dla największego producenta mrożonek w Europie

Firma Findus wybrała sieć domów mediowych po przetargu.

2 lutego 2011

Honda integruje reklamę telewizyjną z aplikacją na telefon [WIDEO]

Projekt "This Unpredictable Life" wspiera sprzedaż modelu Jazz.

3 lutego 2011

Google i 17 muzeów sztuki prezentują Art Project

Powstało wielkie multimedialne muzeum, niestety, bez zbiorów polskich placówek.

3 lutego 2011

Absolut stawia na innowacje

Na rynku pojawi się wersja o smaku kawowo-migdałowym i o smaku dzikiej herbaty. Zadebiutuje także nowy produkt - Absolut Elyx.

3 lutego 2011

Microsoft oskarżony o plagiat

Według specjalistów z Google'a wyszukiwarka Microsoftu korzysta z ich danych.

3 lutego 2011

Gustavo Martinez odpowiada za McCann Europe

Zastąpił Bretta Gospera, który odszedł z firmy.

4 lutego 2011

Córka Boba Marleya projektuje dla Pumy

Cedella Marley zaprojektuje stroje dla jamajskich sportowców.