M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

27 marca 2001

FRANCUSCY REKLAMODAWCY CHCĄ OLIMPIADY W PARYŻU

Kilku największych francuskich reklamodawców zamierza silnie wspierać działania władz stolicy Francji, których celem jest organizacja Olimpiady 2008. Logo chemicznego giganta...

27 marca 2001

CIASTECZKA POD SZYLDEM MARSA W NIEMCZECH

Należący do Masterfoods Mars wprowadzi na rynek niemiecki nowy brand bisc&, czyli indywidualnie opakowane ciasteczka, których nadzienie stanowią nadzienia czekoladowych...

27 marca 2001

PIZZA HUT W USA PRZEDSTAWIA "TWISTED CRUST"

Pizza Hut Corp. wprowadza na rynek amerykański pizzę Twisted Crust, z krawędziami zakończonymi warkoczykami ciasta, które po odłamaniu będzie można...

28 marca 2001

VIVENDI FINALIZUJE ROZSTANIE Z AOL FRANCE

Francuski gigant mediowy Vivendi-Universal sfinalizował rozstanie z AOL France, likwidując tym samym przeszkodę stojącą na drodze do wprowadzenia na rynek...

28 marca 2001

MOTOROLA REDUKUJE GLOBALNY BUDŻET REKLAMOWY

Motorola zredukowała wysokość swojego globalnego budżetu reklamowego aż o 70 proc., czyli o 250 mln dol. Motorola jest pierwszym z...

28 marca 2001

WYDATKI REKLAMOWE MCDONALD'SA WZROSŁY O 14 PROC.

Wydatki na reklamę McDonald's Corp. wyniosły w 2000 r. 595,3 mln dol., czyli o 14 proc. więcej niż w roku...

28 marca 2001

P&G SPONSORUJE ROSYJSKĄ DRUŻYNĘ FUTBOLOWĄ

Należąca do Procter & Gamble Co. marka dezodorantu Old Spice stała się oficjalnym sponsorem rosyjskiej drużyny piłkarskiej Spartak Moskwa. Zawodnicy...

29 marca 2001

HISZPAŃSKI BUDŻET VOLKSWAGENA W RĘKACH INITIATIVE MEDIA

Niemiecki producent samochodów Volkswagen zdecydował, że budżet na zakup i planowanie mediów będzie obsługiwać w Hiszpanii dom mediowy Initiative Media....

29 marca 2001

KOLEJNE ZAKUPY TISCALI - W NIEMCZECH I WIELKIEJ BRYTANII

Włoski koncern internetowy Tiscali nie rezygnuje ze swojej strategii przejęć, czego dowodem są kolejne transakcje zakupu w Niemczech i w...

29 marca 2001

CNBC MA DYREKTORA SPRZEDAŻY I MARKETINGU

W CNBC, która jest wiodącym, globalnym nadawcą wiadomości biznesowych, stanowisko wiceprezesa i dyrektora sprzedaży oraz marketingu w Londynie objął Mark...

29 marca 2001

MCCANN ZDOBYWA KOLEJNĄ CZĘŚĆ BUDŻETU COCA-COLI

Coca-Cola Co. w Kanadzie zdecydowała, że obsługą budżetu reklamowego marki Coke Classic zajmie się agencja MacLaren McCann z Toronto. Budżet...

29 marca 2001

FRANCUSKI PRODUCENT SZAMPANA WPROWADZA ZMIANY AGENCYJNE

Producent szampanów Pommery ujawnił poważne przesunięcia budżetu reklamowego i mediowego. Budżet reklamowy Pommery, obsługiwany dotychczas przez DDB Worldwide z Paryża,...

30 marca 2001

FRANCUSKI P&G POMAGA BEZDOMNYM

Francuski oddział Procter & Gamble zamierza zająć się organizacją fundacji charytatywnej, której celem będzie budowanie domów dla bezdomnych. Środki na...

30 marca 2001

OPTIMEDIA TYPOWANA NA ZWYCIĘZCĘ W PRZETARGU VIZZAVI

Należący do Publicis dom mediowy Optimedia najprawdopodobniej już pokonał Carat International i CIA Medianetwork w przetargu na wart ponad 50...

30 marca 2001

PIERWSZA NA ŚWIECIE STACJA TV TYLKO O KOBIECYCH SPORTACH

W Toronto odbędzie się inauguracja pierwszego na świecie nadającego 24 godz. na dobę kanału telewizyjnego, którego tematyka będzie całkowicie poświęcona...

30 marca 2001

TOSKAŃSKI TUSCANYVALLEY.IT WRACA DO SIECI

Tuscanyvalley.it, jeden z włoskich portali, który jeszcze w ub.r. zmagał się z problemami związanymi z niechęcią inwestorów do internetowych przedsięwzięć,...

2 kwietnia 2001

GLOBALNY BUDŻET JAGUARA W YOUNG & RUBICAM

Należący do Ford Motor Co. Jaguar Cars potwierdził, że jego globalny budżet reklamowy będzie obsługiwać agencja Young & Rubicam. Y&R...

2 kwietnia 2001

GILLETTE CO. ZDECYDOWAŁO SIĘ NA RELUNCH BATERII DURACELL

Gillette Co. zdecydowało się na relunch jednego ze swoich kluczowych produktów baterii Duracell. Udoskonalony produkt pojawi się na rynku w...

2 kwietnia 2001

MARKS & SPENCER ZAMYKA MIĘDZYNARODOWĄ DZIAŁALNOŚĆ

Marks & Spencer, brytyjski detalista, ogłosił, że wkrótce zrezygnuje z działalności na zagranicznych rynkach, skupiając się na ratowaniu swojej nadszarpniętej...

2 kwietnia 2001

WEJŚCIE BCOM3 NA GIEŁDĘ OPÓŹNIONE

Rok temu Bcom3 Group ogłosiła, że w ciągu 18 miesięcy planuje wejście na giełdę. Decyzję swą uzależniła jednak od sytuacji...

2 kwietnia 2001

FRANCUSKI PARC ASTERIX DZIELNIE KONKURUJE Z DISNEYLANDEM

Francuski park rozrywki Parc Asterix wchodzi na rynek z nową kampanią reklamową stworzoną przez należącą do WPP Group agencję Red...

3 kwietnia 2001

USZMINKOWANA KOBIETA NOWYM BOHATEREM REKLAM MARLBORO

Koncern Philip Morris zdecydował się na zaskakującą transformację bohatera najnowszych reklam papierosów Marlboro. Nowa kampania, która zadebiutuje w 4 tys....

3 kwietnia 2001

PIWO STELLA ARTOIS W ROSJI

Browar Sun-Interbrew po trzech latach sprzedaży wyłącznie lokalnych, rosyjskich brandów wchodzi na rynek z międzynarodową marką Stellą Artois. Agencją zajmującą...

3 kwietnia 2001

NORWEGIA LIBERALZUJE RYNEK SPIRYTUSOWY

Norweski parlament przegłosował prawo usuwające ograniczenia dotyczące produkcji wyrobów spirytusowych. Rząd zdecydował się zrezygnować z dotychczasowego monopolu na produkcję wyrobów...

3 kwietnia 2001

SZWEDZKI RZĄD O DYSTRYBUCJI ABSOLUT VODKA

Szwedzki rząd zaaprobował nowy program dystrybucji brandu Absolut Vodka przygotowany przez właściciela marki państwową firmę Vin & Spirit. Aprobata rządowa...

3 kwietnia 2001

NOWA GENERACJA GAME BOY NINTENDO W EUROPIE

Kolejna generacja konsoli Game Boy zostanie wprowadzona na rynek europejski pod koniec czerwca br. Kampanią reklamową nowego produktu koncernu Nintendo...

4 kwietnia 2001

SPOTKANIA NA SZCZYCIE BRANŻY REKLAMOWEJ W WASZYNGTONIE

Światowa Federacja Reklamodawców jest organizatorem spotkania reklamodawców i agencji reklamowych z całego świata. Celem spotkania jest próba rozwiązania globalnych problemów...

4 kwietnia 2001

AXEL SPRINGER POSZUKUJE AGENCJI DLA "MAXIMA" W NIEMCZECH

Axel Springer prowadzi w Hamburgu rozmowy z agencjami na temat kampanii wprowadzającej na rynek niemiecki lokalne wydanie tytułu "Maxim", miesięcznika...

4 kwietnia 2001

WPP PRZEJMUJE ICON - NIEMIECKĄ AGENCJĘ KONSULTINGOWĄ

WPP Group wzmocniła swoje dywizje zajmujące się badaniami rynku i konsultigiem, przejmując w Niemczech agencję Icon. Niemiecka agencja posiada swoje...

4 kwietnia 2001

BUDŻET HISZPAŃSKIEGO PRODUCENTA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH W O&M

Hiszpańska grupa spożywcza Nutrexpa zdecydowała, że obsługą reklamową jej trzech wiodących brandów zajmie się agencja Bassat Ogilvy & Mather z...

4 kwietnia 2001

TURECKI BARON MEDIOWY ZATRZYMANY PRZEZ POLICJĘ

Dinc Bilgin, właściciel drugiego co do wielkości mediowego holdingu w Turcji Bilgin Group, został zatrzymany przez policję. Powodem zatrzymania jest...

5 kwietnia 2001

NIEMIECKI OBI PRZEKAZUJE AGENCJI GREY BUDŻET REKLAMOWY

Niemiecka sieć supermarketów budowlanych OBI przekazała wart 19 mln dol. budżet reklamowy agencji Grey Worldwide, kończąc tym samym swoją 10-letnią...

5 kwietnia 2001

NORWESKA KAMPANIA NIKOTYNOWA ODNOSI SUKCESY

Norweska National Healthcare Bureau (NHB), placówka odpowiedzialna za marketingowy budżet państwowej kampanii antynikotynowej, której budżet wynosi 15 mln dol., ogłosiła,...

5 kwietnia 2001

W JAPONII KUPUJEMY COLĘ PRZEZ TELEFON

W tegorocznym letnim sezonie Coca-Cola rozpocznie w Tokio testowanie najnowszej generacji automatów sprzedających napoje. Dzięki nowoczesnym maszynom, które powstały przy...

5 kwietnia 2001

YAHOO! LIDEREM W REGIONIE PÓŁNOCNEJ AZJI

Yahoo! przyciągnęło największą liczbę internautów z Chin, Tajwanu i Hongkongu według badań Iamasia. W marcu br. 8,7 mln internautów weszło...

5 kwietnia 2001

POMIMO TRUDNOŚCI RYNKOWYCH PRADA WCHODZI NA GIEŁDĘ

Włoski dom mody Prada nadal planuje wejście na giełdę pomimo niestabilnej sytuacji na rynku. Plany dotyczące sprzedaży swoich akcji wstrzymał...

6 kwietnia 2001

CZY AUSTRIACY POLUBIĄ KAWĘ MCDONALD'SA?

McDonald's Corp. wprowadza na rynek austriacki nowy rodzaj świeżo palonej kawy. Sieć przy współpracy z producentem kawy Jacobsem wprowadzi na...

6 kwietnia 2001

P&G REKLAMUJE SWOJE PRODUKTY POPRZEZ AUKCJĘ CHARYTATYWNĄ

Procter & Gamble Co. zorganizował internetową aukcję charytatywną, na której licytowane będą czarne stroje sławnych osobistości. Powodem aktywności producenta jest...

6 kwietnia 2001

MOSKIEWSKA POLICJA ZABEZPIECZYŁA 800 OUTDOOROWYCH NOŚNIKÓW

Około 800 nośników reklamy zewnętrznej zostało zabezpieczonych przez policję w Moskwie w trakcie prowadzonego śledztwa, które dotyczy jednej z największych...

6 kwietnia 2001

CORDIANT PRZEJMUJE HISZPAŃSKĄ AGENCJĘ

Cordiant Communications Group przejęła w Hiszpanii lokalną agencję ESC Comunicacion. Celem zakupu jest planowana fuzja hiszpańskiej agencji z należącą do...

9 kwietnia 2001

ISL WORLDWIDE ZAGROŻONY BANKRUCTWEM POSZUKUJE PARTNERA

ISL Worldwide, firma zajmująca się marketingiem sportowym, będąca właścicielem części praw TV na dwie najbliższe rozgrywki mistrzostw świata w piłce...

9 kwietnia 2001

MCCANN POSZERZA WSPÓŁPRACĘ Z DEUTSCHE BANK

McCann - Erickson Worldwide rozszerzył zakres współpracy z Deutsche Bank zdobywając kolejny budżet niemieckiego giganta bankowego. McCann zajmie się reklamową...

9 kwietnia 2001

REBELIA W ROSYJSKIEJ TELELWIZJI NIEPUBLICZNEJ

Dziennikarze NTV, jedynej ogólnokrajowej niezależnej TV kontynuują protest przeciwko nowemu zarządowi - państwowemu gigantowi Gazpromowi. Protestujący obawiają się, że dotąd...

9 kwietnia 2001

WODA MINERALNA REEBOKA WKRÓTCE W SPRZEDAŻY

Clearly Canadian Beverage Corp. zajmie się dystrybucją napoju Reebok Fitness Water, produkowanego i sprzedawanego z licencją Reeboka - producenta obuwia...

10 kwietnia 2001

O BUDŻET PHILIPSA WALCZY CARAT Z INITIATIVE MEDIA

Philips Electronics wyłonił finalistów przetargu na swój globalny budżet, na zakup i planowanie mediów, którego wysokość wynosi 600 mln dol....

10 kwietnia 2001

SKODA OTWIERA PRZETARG NA SWOJĄ MARKĘ MONTREUX

Volkswagen, do którego należy czeski producent samochodów Skoda, otworzył przetarg na budżet nowej marki Skody - Montreux. W przetargu wezmą...

10 kwietnia 2001

BUDŻET PIWA PILSNER URQUELL W RĘKACH AGENCJI LEAGAS DELANEY

Browar Południowoafrykański, którego piwo marki Pilsner Urquell warzone jest w Czechach, potwierdził, że budżetem tej marki zajmie się agencja Leagas...

10 kwietnia 2001

"INDUSTRY STANDARD EUROPE" POSZUKUJE PARTNERA

Standard Media International, wydawca z San Francisco, który w zeszłym roku wprowadził na rynek europejską wersję swojego sztandarowego tytułu o...

10 kwietnia 2001

CZY CISCO ORGANIZUJE PRZETARG?

Amerykański gigant internetowy Cisco System zaprzeczył, że prowadzi rozmowy z agencjami na temat swojego budżetu reklamowego, którego wysokość szacuje się...

11 kwietnia 2001

FRANCUSKI PRZETARG ROKU

Miano Przetargu Roku we Francji otrzymała konkurencja o budżet France Telecom, którego wysokość szacuje się na 140 mln dol. O...