M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

4 lutego 2011

Kierownictwo Mindshare z nowymi obowiązkami

Firma rozszerza ich kompetencje, by usprawnić zarządzanie w regionach.

4 lutego 2011

Agencyjny przegląd Volkswagena

Volkswagen dokonuje na rynku europejskim przeglądu swoich bieżących umów reklamowych i tworzy listę agencji, które będą mogły ubiegać się o nowe projekty dla koncernu. Głównym partnerem VW od 42 lat pozostaje agencja DDB.

4 lutego 2011

Murdoch prezentuje pierwszy dziennik na iPada

Rupert Murdoch przedstawił w Nowym Jorku "The Daily", pierwszy dziennik stworzony specjalnie na iPada.

4 lutego 2011

Vodafone McLaren Mercedes nadal z logo Santandera

Bank przedłużył umowę sponsorską z teamem Formuły 1.

7 lutego 2011

Egipt zagrożony spadkiem PKB z turystyki

Tylko biuro podróży TUI szacuje straty wynikające z niepokojów społecznych w Afryce Północnej na prawie 50 mln dol.

7 lutego 2011

Coraz więcej "FT" na iPadzie

Wydawca "Financial Timesa" poinformował, że jego aplikacja na iPada została ściągnięta przez prawie 500 tys. użytkowników w ciągu ostatnich sześciu miesięcy, zbliżając się tym samym do całkowitej liczby pobrań siostrzanej aplikacji na iPhone'a.

7 lutego 2011

Oliver Loomes odpowiada globalnie za Guinnessa

Diageo awansowało menedżera do tej pory związanego z oddziałem firmy w Irlandii.

7 lutego 2011

LG debiutuje ze smartfonem Optimus 3D

Światowy debiut rynkowy telefonu będzie miał miejsce podczas zbliżającego się Mobile World Congress, który odbędzie się w połowie lutego br.

8 lutego 2011

"Daily Mail" stawia na intensywną reklamę

Tytuł rozpoczyna szeroko zakrojone działania promocyjne pod hasłem "Upgrade campaign" i zachęca czytelników, by "rośli" razem z nim.

8 lutego 2011

Leo Burnett pisze symfonię dla McDonald's

Nowa reklama McDonald's wykorzystuje tylko obraz i muzykę.

8 lutego 2011

MySpace ma już potencjalnego kupca

Mobilna platforma społecznościowa MocoSpace jest zainteresowana przejęciem portalu.

8 lutego 2011

AOL kupił internetową sieć wideo

Koncern mediowy kupił za prawie 100 mln dol. sieć Goviral.

9 lutego 2011

Wraca kampania Renault Clio "Va va voom"

Oprócz Thierry'ego Henry w reklamie samochodu pojawią się gwiazda burleski Dita von Teese i piosenkarka Rihanna.

9 lutego 2011

Volvo wysoko ponad chmurami

Po raz piąty w austriackich Alpach powstał najzimniejszy salon wystawienniczy Volvo na świecie. Wioska Volvo Ice Camp mieści się 2500 m n.p.m.

9 lutego 2011

Oglądalność Super Bowl bije rekord

Niedzielną transmisję finału NFL oglądało 111 mln Amerykanów.

10 lutego 2011

Saatchi otwiera biuro w Berlinie

Jest to już trzeci oddział sieci w Niemczech po Frankfurcie i Dusseldorfie.

10 lutego 2011

Clear Channel zwiększył przychody o 4 proc.

Przychody firmy na poziomie międzynarodowym wyniosły ponad 1,5 mld dol.

10 lutego 2011

Reklama Groupon znów zakazana za wprowadzanie w błąd

Advertising Standards Authority (ASA) ukarała serwis zakupów grupowych za reklamę, w której zawyżył rabaty.

10 lutego 2011

David Sable nowym CEO w Y&R Advertising

Do tej pory był dyrektorem zarządzającym i wiceprzewodniczącym zarządu Wundermana.

10 lutego 2011

W USA rynek smartfonów urósł o 60 proc.

Już ponad 60 mln Amerykanów ma telefony nowej generacji.

11 lutego 2011

Carlsberg chce dotrzeć do młodszych odbiorców

Marka szuka interaktywnej agencji o globalnym zasięgu, chce zweryfikować dotychczasowe działania reklamowe.

11 lutego 2011

T-Mobile i Orange otwierają testowy sklep w Wielkiej Brytanii

Everything Everywhere ma być wyjątkowym miejscem, które pozwoli klientom bardziej przywiązać się do marki.

11 lutego 2011

McCann obsłuży w Europie HTC

Tajwański producent smartphone'ów HTC mianował McCann London swoją wiodącą agencję w Europie. Wartość budźetu wynosi 35 mln funtów.

14 lutego 2011

Nowy spot McDonald's otwiera dużą kampanię

Reklama podkreśla rolę restauracji jako miejsca spotkań ludzi w różnym wieku i z różnymi doświadczeniami życiowymi. Jest to początek kampanii pod hasłem "There's a McDonald’s for everyone".

14 lutego 2011

Peugeot chce znów spróbować wejść na rynek indyjski

Francuski producent planuje otwarcie średniej wielkości salonu samochodowego i sprzedawanie aut dostosowanych do potrzeb obywateli Indii.

14 lutego 2011

Nokia w aliansie z Microsoftem

Nokia formuje strategiczny alians z Microsoftem skierowany przeciw rywalom w kategorii smartphone'ów.

15 lutego 2011

Specjalne oznaczenie programów z product placementem

Nadawcy w Wielkiej Brytanii muszą oznaczać programy zawierające product placement. O polskich losach analogicznego rozwiązania zdecyduje nasz parlament.

15 lutego 2011

Piccadilly Circus szuka nowego reklamodawcy

Z kultowego neonu znika po ponad 30 latach logo Sanyo.

15 lutego 2011

MTV zwiększa świadomość społeczną

Kanał we współpracy z agencją Young & Rubicam nakręcił klip, który ma zwrócić uwagę młodych widzów na problem handlu ludźmi i wyzysku.

15 lutego 2011

Google pomoże zaplanować ślub

Firma uruchomiła stronę dla narzeczonych w USA.

15 lutego 2011

Oreo chce bić rekord w Facebooku

Marka ciasteczek chce dzięki liczbie "like’ów" zaistnieć w Księdze Rekordów Guinnessa.

16 lutego 2011

Paraolimpijczyk reklamuje Powerade Ion4 [WIDEO]

Należąca do Coca-Coli marka zaangażowała niepełnosprawnego sportowca do kampanii reklamowej nowego napoju; Coca-Cola jest sponsorem Letnich Igrzysk Paraolimpijskich 2012 w Londynie.

16 lutego 2011

Telefon dla fanów PS

Nowy smartfon Sony Ericsson ma elementy PS i celuje w graczy online i mobilnych.

16 lutego 2011

Konsumenta trzeba podniecać

Według badań McKinsey głównym celem marketerów powinno być kreowanie ekscytacji, a nie zachowanie satysfakcji wśród konsumentów.

17 lutego 2011

Belvedere w limitowanej butelce z (RED)

We współpracy z (RED) powstanie butelka wódki w limitowanej edycji, a 50 proc. zysków ze sprzedaży wspomoże walkę z AIDS, malarią i gruźlicą.

17 lutego 2011

WPP Digital łączy agencje interkatywne

Na bazie Schematic, Bridge Worldwide, Blue i Quasar powstaje globalna agencja interaktywna Possible Worldwide.

17 lutego 2011

Wydawca "Vogue'a" otwiera sklep firmowy

Condé Nast zamierza w nim sprzedawać wszystkie swoje magazyny z całego świata - w sumie ponad 110 tytułów.

18 lutego 2011

Google uruchamia One Pass

Nowy system płatności dla wydawców działa od połowy lutego.

18 lutego 2011

Google chce poprawić wiarygodność

Google szuka agencji, która przeprowadzi paneuropejską kampanię związaną z poprawą wizerunku firmy jako bezpiecznej i godnej zaufania.

18 lutego 2011

JWT obsługuje markę Listerine

JWT London zajmie się obsługą interaktywną Listerine należącej do Johnson & Johnson.

18 lutego 2011

Technologiczne ramię DDB

DDB UK powołuje markę Tribal Spark, która ma podpowiadać klientom, jak dodatkowo rozwijać biznes wokół marki.

18 lutego 2011

Groupon zaatakuje Chiny

Wkrótce lider w sektorze zakupów grupowych online zadebiutuje w Chinach.

21 lutego 2011

Nowa Zelandia reklamuje się na Wyspach

Kampania online'owa ma zachęcić Anglików do wakacji w tym kraju.

21 lutego 2011

Mediacom Beyond Advertising wejdzie na nowe rynki

Plany rozwoju struktury zakładają jej aktywizację w krajach regionu EMEA.

21 lutego 2011

Zmiany w globalnym teamie mediowym Unilevera

Laurę Klauberg, senior VP-global media, zastąpi Luis Di Como.

21 lutego 2011

Time Inc. znów szuka CEO

Po pół roku Jack Griffin rozstaje się z wydawnictwem.

22 lutego 2011

Xbox sponsoruje trasę Kylie Minogue

Podczas 35 koncertów w 15 krajach gwiazda będzie promować konsolę i Kinecta. W Polsce też wiele atrakcji.

22 lutego 2011

Reklama na kartach pokładowych

Tanie linie lotnicze Ryanair w kooperacji z wydawnictwem Ink będą zamieszczać szyte na miarę reklamy na kartach pokładowych.

22 lutego 2011

P&G o cyfrowej przyszłości

Gigant FMCG skorzysta z technologii cyfrowej, aby lepiej docierać do konsumentów na całym świecie.

22 lutego 2011

Marki nie dbają o poziom usług

Konsumenci na całym świecie narzekają na serwis i bez skrupułów zmieniają dostawców.