M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

22 lutego 2011

Kampania Schwarzkopfa "The Look of Music"

Kosmetyczna marka po raz kolejny została głównym sponsorem Konkursu Piosenki Eurowizji. Wokół tego wydarzenia organizuje promocję "The Look of Music".

23 lutego 2011

TMW globalnie dla Sony Ericssona

Agencja przygotuje akcję directmarketingową dla producenta telefonów.

23 lutego 2011

Carat i DDB Tribal obsłużą europejski budżet eBaya

Wielkość budżetu szacowana jest na 22 mln funtów.

23 lutego 2011

Kylie i perkusiści dla Lexusa [WIDEO]

Marka motoryzacyjna pokazała swoją najnowszą reklamę z Kylie Minogue i perkusistami w roli głównej.

23 lutego 2011

KFC zmienia hasło reklamowe

Po 50 latach "Finger lickin' good" odchodzi do lamusa. Zastąpi je "So good".

23 lutego 2011

Mini a podświadomość

Kampania marki aut nie pokazuje wprost reklamowanego produktu.

23 lutego 2011

Coca-Cola chce zmniejszyć dystans do Pepsi

Firma rozpoczyna ofensywną kampanię reklamową napoju Coca-Cola Zero, który ma odebrać część udziałów Pepsi Max.

23 lutego 2011

Petr Majerik ma zarządzać At Media w Czechach

Były szef Carata przejmuje stery w czeskim biurze brokera.

24 lutego 2011

Liverpool FC sprzedaje przez komórki

Liverpool to pierwszy klub piłkarski, który wystartował ze sklepem mobilnym.

24 lutego 2011

Ford wchodzi do Rosji

Marka nawiązała partnerstwo z rosyjskim producentem samochodów Sollers.

24 lutego 2011

Zmiana strategii zupy w puszkach

Campbell Soup Co. odchodzi od promocji na rzecz budowy marki.

24 lutego 2011

Edelman zadba o wizerunek Rolls-Royce'a

Agencja ma poprawić nadwątloną reputację marki.

25 lutego 2011

Aston Martin szuka agencji

Firma powierzy zwycięzcy przygotowanie zintegrowanej kampanii marketingowej.

25 lutego 2011

Richard Monturo odpowiada za marketing Volvo

Dotychczasowy menedżer agencji La Comunidad zajmie się marketingiem samochodów.

25 lutego 2011

Sport na żywo w YouTube

Serwis jest zainteresowany transmisją piłki nożnej, koszykówki i hokeja.

28 lutego 2011

Cannes Lions tworzy nagrodę dla holdingów

Zmiana wejdzie w życie już w tegorocznej edycji festiwalu.

28 lutego 2011

Motorola wprowadza własny tablet

Xoom zadebiutował najpierw w Stanach Zjednoczonych, wkrótce będzie dostępny w Europie.

28 lutego 2011

Ford rusza z globalną kampanią Focusa

Marketer stawia na dużą liczbę rozwiązań kreatywnych.

1 marca 2011

Marketerzy wierzą w kampanie online

72 proc. brytyjskich firm zwiększy w tym roku nakłady na marketing w internecie.

1 marca 2011

Internet w komórkach za drogi

Amerykanie i Brytyjczycy narzekają na wysokie koszty i problemy techniczne związane z dostępem do sieci przez telefony komórkowe.

1 marca 2011

Ford gotuje się do globalnej kampanii Focusa

Mimo rosnącej ceny paliwa Ford planuje globalną kampanię, której celem jest wzrost sprzedaży modelu Focus.

2 marca 2011

Infiniti inwestuje w F1

W ramach europejskiej kampanii reklamowej marka samochodów luksusowych Infiniti została sponsorem głównym Red Bull Racing, obecnego mistrza Formuły 1.

2 marca 2011

"Cosmopolitan" debiutuje w Armenii

Hearst, wydawca magazynu, kontynuuje inwestycje na Bliskim Wschodzie.

2 marca 2011

MediaCom inwestuje globalnie w social media

Sieć domów mediowych utworzyła stanowisko global directora of social media technology.

2 marca 2011

Dulux rezygnuje z usług Euro RSCG

Wartość globalnego budżetu reklamowego marketera szacuje się na ok. 60 mln funtów.

3 marca 2011

Twitter wart 4,5 mld dol.

JP Morgan chce zainwestować w serwis mikroblogowy.

3 marca 2011

Reorganizacja top managementu Burger Kinga

Z firmą rozstaje się Natalia Franco, global chief marketing officer. Nowe obowiązki obejmuje Jonathan Fitzpatrick.

3 marca 2011

Google modyfikuje wyszukiwanie

Zmiany mają obniżyć w rankingu strony, które zawierają treści skopiowane.

3 marca 2011

Napój SoBe Pure Rush debiutuje na Wyspach

PepsiCo i Britvic wprowadzają naturalny napój energetyczny w Wlk. Brytanii.

4 marca 2011

General Mills prowadzi przetarg mediowy

Przetarg dotyczy obsługi budżetu marketera w Europie.

4 marca 2011

Stella Artois zaprasza online na festiwal w Cannes

Marka piwa browaru InBev wykorzystuje fikcyjną postać Jacquesa d'Azur, aby podkreślić fakt sponsorowania festiwalu filmowego.

4 marca 2011

American Express szuka agencji

Firma rozesłała zaproszenia do wzięcia udziału w przetargu. Zwycięska agencja będzie współpracowała z obsługującą firmę OgilvyOne.

4 marca 2011

Facebook inwestuje w rozwiązania mobilne

Facebook przejmuje firmę Beluga, właściciela aplikacji do grupowej komunikacji przez urządzenia mobilne.

7 marca 2011

Starbucks z nowymi ekskluzywnymi kawami

Trzy kawy z wyższej półki wzbogacą ofertę kawiarni w Wlk. Brytanii. Będą serwowane przez specjalnie wyszkolonych barmanów, niestety - na razie nie w Polsce.

7 marca 2011

Marc Mathieu w marketingu Unilevera

Koncern kończy przebudowę struktur marketingowych.

7 marca 2011

TomTom szuka agencji

Producent GPS-ów chce przeprowadzić internetową kampanię w Europie.

7 marca 2011

Ammirati globalnie dla Burna

Coca-Cola powierza nowojorskiej agencji obsługę napoju energetycznego.

8 marca 2011

Amerykańscy konsumenci wciąż zaciskają pasa

Według badań McKinseya wśród konsumentów w USA wciąż dominuje postawa szukania oszczędności podczas zakupów.

8 marca 2011

Półrocznik dla mężczyzn

Magazyn modowy "ShortList Mode" debiutuje w Wielkiej Brytanii.

8 marca 2011

Rapp obsłuży budżet AMD w Europie

Advanced Micro Devices, po Intelu drugi największy na świecie producent mikrochipów, powierzył swój europejski budżet agencji Rapp z Londynu.

9 marca 2011

Starbucks zagra na emocjach

Sieć chce podkreślić więź marki z konsumentami.

9 marca 2011

Groupon i Visa na reklamowej platformie Skype'a

Komunikator wprowadzi reklamy dla użytkowników w USA i Europie.

9 marca 2011

Warner Bros. wypożyczy film w Facebooku

Wytwórnia udostępnia za niewielką opłatą filmy w popularnym serwisie społecznościowym.

9 marca 2011

Idą tłuste lata dla cyfrowego rynku muzycznego

Branża może liczyć na duże wzrosty przychodów m.in. dzięki coraz popularniejszym wśród konsumentów abonamentom na nieograniczoną liczbę plików.

9 marca 2011

Subway zdetronizował sieć McDonald's

Już nie McDonald's, ale Subway ma największą pod względem liczby lokali sieć restauracji na świecie.

9 marca 2011

Google na zakupach

Gigant przejmuje kolejną porównywarkę cenową.

9 marca 2011

Heinz uprzywilejowuje fanów z Facebooka

Marketer rozda 3 tys. butelek nowej linii ketchupu swoim "lajkowiczom".

10 marca 2011

Barbie porzuca Chiny

Największy sklep producenta kultowej lalki w Szanghaju zamknął podwoje.

10 marca 2011

Volkswagen rozpoczyna kampanię e-mailową

Marka roześle 18 różnych e-maili, by promować swoje modele.

10 marca 2011

Sony Ericsson ma nowego szefa marketingu globalnego

Sony Ericsson awansowało Steve'a Walkera na stanowisko globalnego szefa marketingu w związku z rozwojem segmentu smartfonów.