M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

10 marca 2011

Fernando Rodes, szef Havasa, ma następcę

David Jones został nowym CEO Havasa, zastąpił Fernando Rodesa, który pełnił tę funkcję przez ostatnie pięć lat.

10 marca 2011

Supertani telefon Nokii dla rynków rozwijających się

Nokia wprowadzi na rynek w kwietniu muzycznie zorientowany telefon X1-00. Ma on przyciągnąć kolejny miliard użytkowników, szczególnie z krajów rozwijających się.

11 marca 2011

Europcar prowadzi paneuropejski przetarg

Decyzja o poszukiwaniu nowej agencji zapadła wkrótce po mianowaniu nowego szefa komunikacji.

11 marca 2011

Hiszpański kreatywny w agencji Fallon

Santiago Lucero pracował wcześniej w Publicis Spain.

11 marca 2011

JCDecaux notuje wysoki zysk i myśli o przejęciach

Zysk netto światowego giganta reklamy zewnętrznej wzrósł aż o 242,2 proc.

11 marca 2011

Sheraton kontynuuje podbój Włoch

Starwood Hotels otwiera nowy hotel we włoskiej stolicy mody - Mediolanie.

11 marca 2011

MTV i CK One łączą siły

Modowy potentat będzie partnerem serii eventów w ramach MTV Push.

11 marca 2011

Red Bull rozstrzygnął przetarg związany z F1

Za paneuropejski budżet reklamowy Red Bull Racing ma odpowiadać agencja reklamowa Elvis.

11 marca 2011

World Economic Forum wybiera Szwajcarię

Szwajcaria liderem w rankingu najpopularniejszych miejsc wartych odwiedzenia. Polska znalazła się na 49. miejscu.

14 marca 2011

French Connection sięga po iPhone App

Luksusowa marka odzieżowa rozpoczyna launch pierwszej aplikacji na iPhone.

14 marca 2011

Millward Brown inwestuje w badania digital

Należąca do WPP Group sieć firm badawczych chce wzmocnić ofertę analiz wykorzystujących nowe media i zatrudnia nowego menedżera.

14 marca 2011

Internet motorem napędowym gospodarki we Francji

Z raportu Google i McKinsey wynika, że nowe media mają kluczowy wpływ na rozwój gospodarczy, tworzenie miejsc pracy oraz wsparcie sprzedaży.

14 marca 2011

BRIC napędza globalną reklamę

Silny wzrost w Brazylii, Rosji, Indiach i Chinach będzie miał istotny wpływ na międzynarodową sytuację w reklamie w 2012 r.

14 marca 2011

LinkedIn debiutuje z agregatorem newsów

Biznesowa platforma społecznościowa wprowadza usługę LinkedIn Today, która oferować będzie dostęp do istotnych dla branży informacji prasowych.

15 marca 2011

Nikon wraca z kampanią "I Am"

Cel - promocja kompaktowych aparatów marki. Obejmie także Polskę.

15 marca 2011

Snapshot sprawdzi, jak jeździsz samochodem

Firma ubezpieczeniowa Progressive promuje urządzenie, które zapisuje, jak i kiedy konsument prowadzi samochód, wynik determinuje wysokość składki.

15 marca 2011

RTL wchodzi do Indii

Na początek powstaną dwa kanały: reality oraz dla mężczyzn.

15 marca 2011

Tesco w Facebooku

Tesco - na razie bez fanfar, otworzyło swoją oficjalną stronę w Facebooku. Zamierza zarządzać tam relacjami z konsumentami i oferować ekskluzywne transakcje.

15 marca 2011

Coca-Cola dla nastolatków

Coca-Cola rozpoczęła globalną kampanię skierowaną do nastolatków jako część swojej muzycznej platformy.

16 marca 2011

BP inwestuje w Brazylii

Potentat paliwowy powiększa zasięg, przejmując brazylijskiego producenta bioetanolu i cukru.

16 marca 2011

Guinness wprowadza przyjazny profil w Facebooku

Marketer wykorzystał w serwisie technologię augmented reality.

16 marca 2011

Starcom MediaVest awansuje globalnego menedżera

Barbara Kittridge objęła w strukturach agencji stanowisko global client managing directora.

16 marca 2011

McDonald's pokaże liczbę kalorii

Informacja o nich znajdzie w menu blisko 1,2 tys. restauracji sieci w Wielkiej Brytanii.

16 marca 2011

Apple chce opatentować logo The Beatles

Firma Steve'a Jobsa chce opatentować logo z jabłkiem, z którego korzystała słynna wytwórnia płytowa The Beatles.

16 marca 2011

Diesel zachęca do dołączenia do społeczności głupców [WIDEO]

Marketer prowadzi w internecie kampanię reklamową "Diesel Island".

17 marca 2011

Profero obsłuży globalnie Smirnoffa

Diageo wybiera agencję interaktywną Profero do obsługi wódki Smirnoff.

17 marca 2011

Zwierzątka z zakrwawioną piłą są OK

Brytyjska ASA nie zgodziła się z zastrzeżeniami konsumentów co do plakatu reklamującego program TV "Tramadol Nights". Na plakacie zwierzątka używają m.in. pił i strzykawek.

17 marca 2011

Byle mieć dostęp do netu

55 proc. Brytyjczyków w grupie 8-15 lat lubi marki i firmy w Facebooku - według badania Discovery Research.

17 marca 2011

Programy Time Warner Cable w iPadzie

Nowa aplikacja operatora umożliwia oglądanie programów TV w tablecie za darmo, niektóre sieci TV się niepokoją.

18 marca 2011

Globalny budżet mediowy Sara Lee do wzięcia

Wartość budżetu dywizji spożywczej marketera szacuje się na 125 mln funtów rocznie.

18 marca 2011

"The Daily" otworzy się na Europę

Dziennik dostępny tylko w wersji na iPada za kilka miesięcy będzie dostępny dla europejskich czytelników.

18 marca 2011

Desmond chce sprzedać swoje magazyny

Właściciela szuka m.in. "OK! Magazine" wydawany na wielu rynkach.

21 marca 2011

Pepsi wybrało CHI & Partners

Agencja wesprze launch nowego napoju marki w Wielkiej Brytanii.

21 marca 2011

Yahoo! prześwietli reklamy także w Europie

Dzięki Ad Choices internauci będą mogli sprawdzić, w jaki sposób ich dane wykorzystywane są przy targetowaniu reklam.

21 marca 2011

BiC wybiera agencję Forever Beta

Producent artykułów piśmienniczych wprowadzi nową linię produktów, reklamę i działania marketingowe powierzył agencji Forever Beta.

21 marca 2011

Nowe rozdanie w europejskich strukturach GM

Zmiana obowiązków Karla-Friedricha Strackego i Nicka Reilly'ego.

22 marca 2011

AMD powiększa struktury marketingowe regionu EMEA

Do zespołu firmy dołączą: Stefano Chiavegati, Philippe Fuchs i Jochen Ramm.

22 marca 2011

Burger King szuka agencji

Marketer już nie współpracuje z agencją Crispin Porter & Bogusky.

22 marca 2011

Katarzyna Zaniewska dołącza do TBWA\London

Nowa strategy director pracowała dotychczas w Iris Digital.

22 marca 2011

Dwa domy mediowe dla Microsoftu

Globalny budżet marketer przydziela agencjom Starcom MediaVest i Universal McCann.

22 marca 2011

Tesco wchodzi w segment jogurtów

Sieć chce zaistnieć na wartym 1,2 mld funtów rynku.

23 marca 2011

Sony Ericsson stawia na tenisistki [WIDEO]

Marketer wykorzysta w najnowszej kampanii reklamowej wizerunek gwiazd kobiecego tenisa. Główną ambasadorką marki nadal jest Maria Szarapowa.

23 marca 2011

Wydatki na reklamę w USA wzrosły o 6,5 proc.

Według Kantar Media inwestycje reklamowe marketerów osiągnęły w 2010 r. poziom 131 mld dol.

23 marca 2011

W Niemczech wzrost wydatków na reklamę wyniósł 9 proc.

Niemieccy reklamodawcy wydali podczas pierwszych dwóch miesięcy 2011 r. blisko 3,5 mld euro, wynika z raportu Nielsen Media Research.

23 marca 2011

Leo Burnett globalnie dla Czerwonego Krzyża

Sieć zajmie się obsługą globalnego budżetu reklamowego organizacji.

24 marca 2011

Miłosna kampania KitKata

Firma Nestlé rozpoczyna działania we współpracy z serwisem LoveFilm, by promować Pop Choc.

24 marca 2011

Rafael Nadal zastąpi Schumachera

Nadal wystąpi w kampanii CSR Bacardi w miejsce kierowcy rajdowego.

24 marca 2011

Reklama dla Japonii

W przyszłym tygodniu w Londynie odbędzie się aukcja i zbiórka pieniędzy na rzecz ofiar trzęsienia ziemi w Japonii.

24 marca 2011

Przemysł energii nuklearnej prowadzi ofensywę PR

Amerykańscy producenci energii nuklearnej z powodu katastrofy w Japonii prowadzą aktywne działania public relations.

25 marca 2011

Google startuje z własnym magazynem BtoB

Biznesowy tytuł "Think Quarterly" będzie się ukazywał zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej.