M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

25 marca 2011

Quisma wejdzie na nowe rynki

Agencja performancemarketingowa będzie obecna w Wlk. Brytanii i USA.

25 marca 2011

Agencja dla Toshiby

Marketer szuka partnera do europejskiej obsługi reklamowej.

25 marca 2011

Josh Krichefski w top managemencie MediaComu

Obejmie funkcję chief operations officera regionu EMEA.

25 marca 2011

Bose szuka domu mediowego

Trwa przetarg na europejski budżet wart 20 mln funtów.

25 marca 2011

Globalny przetarg Pernod Ricard

Marketer szuka jednej agencji do obsługi portfolio wódek.

25 marca 2011

Reckitt rekrutuje młodych

Marketer poprzez parasolową kampanię szuka talentów.

28 marca 2011

Bacardi w nowych smakach

Marka rozszerza ofertę o produkty ready-to-drink.

28 marca 2011

Mężczyźni czytają iPada w toalecie

Badanie "Generation i" przygotowała brytyjska firma badawcza YouGov na zlecenie agencji interaktywnej Seven.

28 marca 2011

Hyundai promuje Euro 2012 na iPadzie

Marketer wprowadził aplikację związaną z meczem eliminacji do turnieju, w którym wystąpią reprezentacje Anglii i Walii.

28 marca 2011

Advertising Standards Authority ze spotem "Wow"

ASA rozpoczęła kampanię mającą na celu poinformowanie odbiorców o jej istnieniu i zachęcającą do korzystania z jej kompetencji.

28 marca 2011

EasyJet wprowadza markę Holidays

Wspólnie z biurem podróży Lowcosttravelgroup.com tani przewoźnik przygotował nową ofertę dla turystów.

29 marca 2011

EasyJet szuka sobowtórów księcia Williama i Kate Middleton

Brytyjska niskokosztowa linia lotnicza EasyJet poszukuje sobowtórów Kate i Williama. Zwycięzcy wezmą udział w ślubie pary i wygrają możliwość bezpłatnego podróżowania liniami przez cały rok.

29 marca 2011

P&G dumnym sponsorem mam

Procter & Gamble w Wielkiej Brytanii startuje z pierwszą kampanią korporacyjną skierowaną do konsumenta. A konkretnie do matek.

29 marca 2011

"Harry Potter" w Facebooku

Warner Bros., dystrybutor filmów, oferuje wypożyczanie filmów w Facebooku. Do biblioteki trafiły m.in. dwie części "Harry'ego Pottera".

29 marca 2011

Endemol ma udziały w serwisie plotkarskim

Międzynarodowy producent TV kupił połowę udziałów w brytyjskim serwisie poświęconym plotkom o gwiazdach Holy Moly.

30 marca 2011

Tribal DDB globalnie dla Flory/Becel

Interaktywny budżet marki przechodzi z Ogilvy do Tribal DDB.

30 marca 2011

Ford rusza z kampanią Focusa

Dwumiesięczna multimedialna kampania warta jest 4 mln funtów.

30 marca 2011

Gatorade zmienia się w G

Rebranding na razie obejmie Wyspy.

31 marca 2011

Phones4U wspiera Androida

Rusza duża akcja marketingowa promująca system operacyjny na telefony komórkowe.

31 marca 2011

Google bardziej wartościowy niż Microsoft

W czołówce rankingu najbardziej wartościowych marek świata przygotowanym przez Brand Finance znalazły się także IBM i Walmart.

31 marca 2011

LinkedIn ma lidera w regionie EMEA

Ariel Eckstein został managing directorem serwisu społecznościowego kierowanego do biznesu m.in. w Europie.

31 marca 2011

Marketerzy opuszczają MySpace

Wiele największych marek przestaje korzystać z serwisu w projektach komunikacji z konsumentami.

1 kwietnia 2011

Pies Duluksa wraca na urodziny marki

Zwierzak pojawi się w kampanii reklamowej na 50-lecie marki.

1 kwietnia 2011

Diet Coke od Karla Lagerfelda

Projektant po raz drugi związał się z marką.

1 kwietnia 2011

Globalny przetarg na media dla Qatar Airways

Wartość budżetu szacowana jest na 20 mln funtów.

1 kwietnia 2011

Google wprowadza przycisk rekomendacji

W reklamach i linkach pojawi się przycisk "+1" pozwalający na polecanie stron innym użytkownikom.

1 kwietnia 2011

Richard Pinder odchodzi z Publicis

Za sieć agencyjną Publicis Worldwide odpowiada teraz Jean-Yves Naouri.

4 kwietnia 2011

Kellog powierza Saatchi budżet CSR

Marketer rozpocznie w Europie współpracę z wyspecjalizowaną agencją reklamową Saatchi & Saatchi S.

4 kwietnia 2011

Reklama Wonderbra w Hall of Fame

Plakat reklamowy "Hello Boys" został uznany za najlepszą pracę reklamową w historii tego medium do Outdoor Hall of Fame, która prowadzona jest przez brytyjskie Outdoor Media Centre.

4 kwietnia 2011

Hiszpanie notują niewielki wzrost wydatków na reklamę

Według prognoz domu mediowego Zenith Vigia wzrost inwestycji na reklamę wyniesie w tym roku tylko 0,9 proc.

4 kwietnia 2011

Apple bez szefa marketingu

Allison Johnson, wiceprezes ds. marketingu, odchodzi z firmy. Informację na ten temat podał blog All Things Digital.

4 kwietnia 2011

Star Alliance namawia do globalnych podróży

Sojusz lotniczy prowadzi paneuropejski projekt komunikacji marketingowej.

5 kwietnia 2011

Tesco sprzedaje używane samochody

Sieć Tesco przeprowadziła rebranding serwisu Carsite.co.uk na Tescocars.com.

5 kwietnia 2011

Amaze wesprze cyfrowo Unilevera

Unilever zatrudnił agencję Amaze w celu zbudowania spójnej obecności w światowej sieci.

5 kwietnia 2011

Unilever skonsoliduje produkcję TV

Koncern zamierza zawęzić listę firm produkcyjnych, z którymi współpracuje na świecie.

6 kwietnia 2011

Twitter powalczy z Facebookiem o marki

Serwis mikroblogowy rozważa wprowadzenie stron dla marek na wzór facebookowych fan pages.

6 kwietnia 2011

M&C Saatchi globalnie dla Vertu

Agencja przygotuje kampanię launchową nowych słuchawek.

6 kwietnia 2011

Twix testowany w segmencie ciastek

Przy projekcie Mars współpracuje z McVitie's Cake Company.

6 kwietnia 2011

Jack Daniel's zainwestuje w social media

Aktywności marki w mediach społecznościowych przygotuje agencja Arnold KLP.

7 kwietnia 2011

Coca-Cola bez Rooneya

Coca-Cola nie przedłużyła wartej ok. 500 tys. funtów rocznie umowy sponsoringowej z piłkarzem Waynem Rooneyem.

7 kwietnia 2011

Diageo zmienia zasady współpracy z agencjami

Diageo GB zarzuca model "agencji wiodącej".

7 kwietnia 2011

José Mourinho gra dla Millennium

Trener klubu piłkarskiego Real Madryt został twarzą kampanii wizerunkowej banku Millennium bcp.

7 kwietnia 2011

Tytuł Dziennika Roku dla "The Guardian"

"The Guardian" został uhonorowany tytułem Dziennika Roku w Wielkiej Brytanii za przezwyciężenie problemów finansowych, silną sekcję informacji i sportu oraz innowacje w social mediach.

7 kwietnia 2011

Światowe wydatki na reklamę rosną

Według Nielsena w ubiegłym roku nakłady na reklamę wzrosły o 10,6 proc.

8 kwietnia 2011

JWT i McCann zajmą się Viagrą w Europie

Koncern farmaceutyczny Pfizer podzielił obsługę paneuropejskiego budżetu reklamowego.

8 kwietnia 2011

Stella Artois wprowadza nową puszkę na rynki globalne

Marka piwa z kategorii premium sprzedawana jest w puszkach przypominających kielich.

8 kwietnia 2011

Bacardi rozpisało przetarg globalny

Marketer zaprosił do rozmów kilka agencji reklamowych mających siedzibę w Stanach Zjednoczonych.

8 kwietnia 2011

Y&R odpowiada za promocję Londynu

Globalny budżet reklamowy London & Partners, spółki, która ma się zająć promocją stolicy Wielkiej Brytanii na świecie, trafił do agencji reklamowej Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R.

8 kwietnia 2011

Coca-Cola wprowadza opakowania naturalne

Na razie na rynku USA pojawiły się w sprzedaży napoje w opakowaniach, które w 100 proc. podlegają recyclingowi.

11 kwietnia 2011

TradeTracker wchodzi do Szwecji

Sieć afiliacyjna obecna w ósmym europejskim kraju.