M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

11 kwietnia 2011

Desperados zachęca do imprezy na YouTube

Producent piwa o smaku tequili przygotował interaktywne reklamy w serwisie YouTube angażujące użytkowników do wspólnej zabawy.

11 kwietnia 2011

"Wallpaper" w pełnej wersji na iPadzie

To pierwszy dostępny w pełnej wersji tytuł wydawnictwa IPC przygotowany na tablety.

11 kwietnia 2011

P&G pozbywa się marki Pringles

Diamond Foods za 2,35 mld dol. przejmuje markę chipsów.

12 kwietnia 2011

Arla Squeeze dla nastolatków

Arla rozpoczyna launch produktu specjalnie dla młodego konsumenta.

12 kwietnia 2011

Nowi seniorzy w KidsCo

Loïc Autret odpowiada za globalną dystrybucję, a Chris Nicholls - za reklamę i sponsoring.

12 kwietnia 2011

Rynek sprzedaży tabletów zdominowany przez Apple

Analizy Gartnera przewidują, że będzie tak nieprzerwanie do 2015 r.

13 kwietnia 2011

FT kontynuuje globalny projekt reklamowy

W mediach pojawiła się kolejne reklama dziennika biznesowego "The Financial Times".

13 kwietnia 2011

Sony z nową reklamą telewizorów Bravia [WIDEO]

Agencja reklamowa Grey przygotowała nową odsłonę międzynarodowej kampanii reklamowej jednego z flagowych produktów marketera.

13 kwietnia 2011

WFA po raz pierwszy z chińskimi reklamodawcami

W Pekinie odbędzie się Global Advertiser Week.

13 kwietnia 2011

Amazon wprowadza tańszą wersję Kindle

Nowa wersja czytnika będzie po raz pierwszy wspierana kampanią reklamową.

13 kwietnia 2011

Nvidia stawia na trzeci wymiar streamingu

Firma poinformowała o udostępnieniu technologii Nvidia 3D Vision wydawcom serwisów internetowych, dzięki czemu uzyskają oni możliwość streamingu trójwymiarowego wideo w sieci.

14 kwietnia 2011

EBay Advertising ma nowego stratega

Portal aukcyjny buduje w Europie centrum obsługi klienta.

14 kwietnia 2011

Toyota pierwszym reklamodawcą w "Monopoly Millionaires"

Marketer podpisał umowę o współpracy z Electronic Arts (EA), która wprowadziła do Facebooka grę "Monopoly".

14 kwietnia 2011

MasterCard korzysta z potencjału finału Ligi Mistrzów

Operator systemu kart płatniczych realizuje projekt zintegrowanej komunikacji wykorzystujący finałowy mecz europejskich rozgrywek klubowych, który odbędzie się 28 maja br. na londyńskim Wembley.

14 kwietnia 2011

Włosi coraz mocniej ulegają nowym mediom

Według badań Nielsena media społecznościowe oraz inne platformy internetowe mają coraz większy wpływ na zachowania zakupowe włoskich konsumentów.

14 kwietnia 2011

Novartis prowadzi globalny przetarg mediowy

Jego wartość szacuje się na blisko 600 mln dol.

14 kwietnia 2011

Zmarł współwłaściciel "Newsweeka"

Sidney Harman, który pół roku temu przejął ten tygodnik, zmarł w wieku 92 lat.

15 kwietnia 2011

Prawdziwa energia z pomarańczy w reklamie [WIDEO]

Firma Tropicana zaproponowała pomarańczowy świetlny stand - wyjątkowo oryginalny.

15 kwietnia 2011

Kapoor nowym CEO Reckitt Benckisera

Bart Becht po 12 latach odchodzi, jego następcą jest Rakesh Kapoor.

15 kwietnia 2011

Reklamy behawioralne oflagowane

Reklamy skierowane do użytkowników i wykorzystujące historię ich zachowań w sieci będą specjalnie oflagowane - postanowiły europejskie środowiska internetowo-marketingowe.

15 kwietnia 2011

Marketing online musi przynosić korzyść 

Badanie WFA i Firefly Millward Brown pokazuje, co rodzice i dzieci akceptują w internecie.

18 kwietnia 2011

Peroni po włosku z nutką retro [WIDEO]

Marka piwa rusza z globalną wiosenno-letnią kampanią.

18 kwietnia 2011

Bacardi globalnie wspiera markę Bombay Sapphire

Globalny projekt komunikacyjny dżinu prowadzony jest pod hasłem "Infused with Imagination".

18 kwietnia 2011

McCann Erickson powołuje szefa innowacji

Nowo stworzone stanowisko objął Matt Freeman.

18 kwietnia 2011

Euro RSCG bez europejskiego szefa digital

Sander Volten wraz z trzema innymi pracownikami sieci będzie pracować w nowo powstającej agencji.

19 kwietnia 2011

Budżety marketingowe mniejsze na Wyspach

W pierwszym kwartale budżety marketingowe obniżono o 5,1 proc. w Wielkiej Brytanii. To drugi z rzędu kwartał spadku wydatków. Marketerzy nie wierzą, że konsumenci będą więcej kupować.

19 kwietnia 2011

Twitter otwiera biuro w Londynie

Londyńskie biuro ma przede wszystkim obsługiwać klientów zainteresowanych reklamą w tym serwisie.

19 kwietnia 2011

Kampania z okazji 125-lecia Coca-Coli

Coca-Cola rozpoczyna globalną, zintegrowaną kampanię z racji 125-lecia powstania marki.

19 kwietnia 2011

Coca-Cola wchodzi z marką Powerade w energetyki

Wprowadza Powerade Energy w Wielkiej Brytanii, w Polsce nie ma takich planów.

20 kwietnia 2011

Evian wraca do globalnej reklamy "Baby Inside" [WIDEO]

Marketer chce kontynuować koncept kreatywny w nowym spocie z tańczącymi dziećmi.

20 kwietnia 2011

T-Mobile parodiuje królewski ślub [WIDEO]

Marketer przygotował wideo reklamowe, w którym wykorzystano sobowtórów księcia Williama i Kate Middleton. Reklama jest częścią działań prowadzonych pod hasłem "Life's for Sharing".

20 kwietnia 2011

Lody Magnum inwestują w grę online

Unilever kontynuuje działania wynikające z nowego globalnego pozycjonowania wyrażonego m.in. w haśle "For Pleasure Seekers".

20 kwietnia 2011

Diageo szuka agencji do social mediów

Marketer podnosi rangę działań w mediach społecznościowych. Agencja, która miałaby się nimi zająć, ma się znaleźć w gronie firm na stałe współpracujących z potentatem na rynku napojów alkoholowych.

20 kwietnia 2011

CNN w wersji na Androida

Amerykańska telewizja informacyjna wprowadza wersję na telefony komórkowe dostępną na całym świecie.

21 kwietnia 2011

Marki nie skorzystają na królewskim weselu

Wyniki sondażu JWT London wskazują, że marki zaangażowane w ślub Williama i Kate nie zarobią na konsumentach.

21 kwietnia 2011

Pepsi za reklamę

Konsument może otrzymać nieodpłatnie butelkę Pepsi, jeżeli obejrzy reklamę w TV.

21 kwietnia 2011

WPP przejmuje właściciela Scholz & Friends

W polskiej S&F, od ubiegłego roku należącej w 75 proc. do Media Cup SA, nie przewiduje się zmian.

21 kwietnia 2011

Facebook dla kreatywnych

Serwis otworzył stronę, na której twórcy z agencji mogą wymieniać opinie dotyczące kreowania udanych fan page'ów.

21 kwietnia 2011

PepsiCo otworzy Center of Excellence

Centrum będzie nadzorować zakupy mediowe i usług marketingowych.

26 kwietnia 2011

Glaceau Vitaminwater planuje europejską kampanię

Należąca do koncernu Coca-Cola marka wód szuka agencji, która przygotuje działania reklamowe.

26 kwietnia 2011

Kia szuka agencji reklamowej

Ruszył przetarg na obsługę europejskiego budżetu reklamowego wartego 60 mln funtów.

26 kwietnia 2011

Rene Rechtman szefem AOL Advertising Europe

AOL stawia na menedżerów przejętej niedawno sieci Goviral.

26 kwietnia 2011

Unilever kusi lodowych fanów [WIDEO]

Koncern promuje w Europie nowe lody z wyższej półki.

26 kwietnia 2011

Publicis Groupe zwiększa przychód o 10,7 proc.

W I kwartale br. przychody grupy reklamowej wzrosły do kwoty 1,29 mld euro.

27 kwietnia 2011

Sony wprowadzi do sprzedaży nowe tablety

Urządzenia oparte są na systemie Android, należącym do Google. W sprzedaży mają się pojawić jesienią br.

27 kwietnia 2011

Nintendo notuje gwałtowne załamanie zysku

W mijającym dla firmy roku finansowym zysk spadł aż o 66 proc.

27 kwietnia 2011

Ekwador będzie reklamował się w Europie

MPG wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu ekwadorskiego Ministerstwa Turystyki.

27 kwietnia 2011

Amerykanie wierzą w dobry serwis

Amerykańscy konsumenci wydają więcej tam, gdzie poziom obsługi klienta jest na najwyższym poziomie, wynika z badań przeprowadzonych przez American Express.

27 kwietnia 2011

Kofola wprowadza energetyki do portfolio

Kofola kupiła czeską spółkę Pinelli, producenta napojów energetycznych Semtex i Erektus.

27 kwietnia 2011

MediaCom ma nowego menedżera w regionie EMEA

Kate Rowlinson objęła stanowisko new business & marketing directora.