M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

28 kwietnia 2011

Murdoch największym reklamodawcą na Wyspach

News Corporation wyprzedzi P&G i Unilevera, jeżeli przejmie pozostałe udziały w telewizji BSkyB.

28 kwietnia 2011

ASA mówi "nie" wszom online

Brytyjska organizacja Advertising Standards Authority po raz pierwszy skorzystała z prawa wyrokowania w sprawie nieetycznych reklam online.

28 kwietnia 2011

Angelina twarzą Louis Vuitton

Louis Vuitton zapłaci Jolie ponad 6 mln funtów.

28 kwietnia 2011

Facebook testuje vouchery w USA

Facebook prowadzi testy zakupów za swoje vouchery w 5 amerykańskich miastach.

28 kwietnia 2011

Heineken wypuszcza grę dla miłośników futbolu

Heineken oferuje grę "StarPlayer", w którą można grać i jednocześnie oglądać rozgrywki Ligi Mistrzów UEFA na podzielonym ekranie telewizora.

4 maja 2011

CNBC powołuje digital head na region EMEA

Stanowisko to objął Warren Dias.

4 maja 2011

WPP holdingiem z największymi przychodami

Po I kwartale br. grupa WPP osiągnęła ponad 3,5 mld dol. przychodów.

4 maja 2011

Duży Budweiser gratis przy ponad 20 st. C

Plażujący Irlandczycy mogą korzystać z nowej promocji browaru opartej na mobilnej aplikacji.

4 maja 2011

Unilever koncentruje się na ROI

Nowy program o nazwie "Compass" ma zwiększyć efektywność wydatków marketingowych koncernu.

4 maja 2011

IIonka Laviz w globalnym teamie marketingowym P&G

Zajmie się wszelkimi aktywnościami koncernu w mediach cyfrowych.

5 maja 2011

IPadowe edycje magazynów Time za darmo dla prenumeratorów

Subskrybenci wersji drukowanej magazynów dostaną bezpłatnie ich edycje na iPada.

5 maja 2011

Murdoch i Agnelli przejmą Formułę 1?

News Corp. Ruperta Murdocha i należący do rodziny Agnelli Exor snują plany przejęcia wyścigów Formuły 1.

5 maja 2011

Pac Man ambasadorem tabletu HP

Mistrz bokserski wystąpi w kampanii nowego produktu HP.

5 maja 2011

WPP i IMG współpracują przy licencjach

Wspólnym przedsięwzięciem firm pokieruje Bruno Maglione.

6 maja 2011

Globalny przetarg Nokii

Producent wybierze agencję, która zajmie się obsługą budżetu reklamowego smartfonów. W Polsce - bez komentarza.

6 maja 2011

Hitachi szuka agencji w Europie

Producent elektroniki Hitachi chce wzmocnić portfolio agencji w Europie.

6 maja 2011

MediaCom będzie bronił budżetu Universal Home Entertainment

Universal Home Entertainment i Universal Pictures ogłosiły przetarg na media w Wielkiej Brytanii.

6 maja 2011

Totalnie odlotowy Red Bull

Mężczyzna w garniturze przeleciał na lotni nad zatłoczonymi ulicami Buenos Aires i wylądował na... policji.

9 maja 2011

David Guetta w projekcie Orange i Sony Ericssona

Obie firmy będą współpracować na dziewięciu rynkach, m.in. w zakresie wspierania sprzedaży telefonów z serii Xperia Mini.

9 maja 2011

Warner Bros. kupił portale filmowe

Akwizycja dotyczyła serwisów Flixster i Rotten Tomatoes.

9 maja 2011

Real Madryt sprzedaje kontent na komórki

Firma Prisa chce zarabiać na nim wśród hiszpańskojęzycznych mieszkańców obu Ameryk.

9 maja 2011

Niemcy mają mieszane uczucia związane z korzystaniem z Facebooka

Z badań domu mediowego Mindshare wynika, że opinie na temat zaangażowania poszczególnych marek w mediach społecznościowych są podzielone.

10 maja 2011

Apple najbardziej wartościową marką na świecie

W tegorocznym rankingu Millward Brown marka Apple wyprzedziła Google.

10 maja 2011

Zielone światło dla Unilevera

Amerykańskie Ministerstwo Sprawiedliwości wydało zgodę na przejęcie firmy Alberto Culver przez Unilevera.

10 maja 2011

Zarejestruj wychodne z Lynksem

Marka Lynx wprowadza aplikację, dzięki której wszyscy uczestniczy wieczornej zabawy będą mogli zgromadzić swoje wrażenia w jednym miejscu.

10 maja 2011

Tablety wpływają na zachowania konsumentów

Amerykańscy konsumenci używają tabletów kosztem smartfonów i PC.

11 maja 2011

Top 10 najlepiej zarabiających ludzi reklamy

Pomimo kryzysu gospodarczego szefowie największych struktur reklamowych na świecie zarobili w 2010 r. znacznie więcej niż rok wcześniej.

11 maja 2011

JWT "spersonalizowało" blisko trzy tysiące marek

Agencja przygotowała stronę Brand Toys, na której pokazała charakter poszczególnych marek za pomocą wymyślonych przez siebie wirtualnych maskotek.

11 maja 2011

Coca-Cola lepiej smakuje do posiłku

Marketer pokazał nowy spot reklamowy, wykorzystujący hasło "Meals taste better with Coca-Cola".

11 maja 2011

Grey bez stratega w regionie EMEA

Neil Hourston odszedł z sieci i chce zająć się własnymi projektami.

11 maja 2011

UEFA szykuje identyfikację wizualną transmisji Euro 2012

Stworzenie projektu powierzono agencji reklamowej Lambie-Nairn.

12 maja 2011

MPG Media Contacts będzie obsługiwał Escadę

Za koordynację globalnej obsługi marketera odpowiada MPG Germany.

12 maja 2011

VW w Europie z Taxi

Kanadyjska agencja Taxi zajmie się paneuropejską obsługą firmy motoryzacyjnej.

12 maja 2011

Chris Thomas zarządza Proximity Worldwide

W sieciach BBDO i Proximity wzrasta znaczenie azjatyckiego rynku.

13 maja 2011

Publicis wypromuje Irlandię

Tourism Ireland wyznacza Publicis UK do obsługi wartego 50 mln funtów globalnego budżetu reklamowego.

13 maja 2011

Melomani tolerują marki związane z muzyką

Z badania Bauer Mediów wynika, że konsumenci muzyki coraz bardziej otwierają się na związki marek z muzyką i rzadziej postrzegają je jako zło konieczne.

13 maja 2011

Media dla Ferrero w grze

Ferrero, włoski producent wyrobów czekoladowych, chce skonsolidować budżet mediowy w Europie.

16 maja 2011

"Forbes" wprowadza europejskie wydanie

Możliwe jest też wejście tytułu do Afryki.

16 maja 2011

Bertelsmann kupuje agencję interaktywną

Wydawnictwo chce zarabiać na mobilnych i internetowych serwisach.

16 maja 2011

Założyciel Farfara idzie do McCann Erickson

Matias Palm-Jensen odpowiadać będzie za innowacje sieci agencji w Europie.

16 maja 2011

Bezpłatne brandowane aplikacje chętniej wybierane na iPada

Ich użytkownicy stają się też silniej zaangażowani w kontakt z daną marką - pokazuje raport brytyjskiej APA.

17 maja 2011

Nokia rezygnuje z marki Ovi

Zastąpi ją Nokia Services.

17 maja 2011

IKEA Reklamodawcą Roku w Cannes

Marketer zostaje nagrodzony za twórcze podejście do współpracy z agencjami na całym świecie.

17 maja 2011

Jon Wildman dołącza do Sony Pictures Television

Obejmuje stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży reklam na region EMEA.

17 maja 2011

ComScore zrealizuje badania internetu w Czechach

Firma wygrała przetarg na pomiar aktywności internautów i użytkowników kanału mobilnego.

18 maja 2011

News International modyfikuje marketing

News International (NI) zmieni strukturę 50-osobowego działu marketingu w celu zwiększenia synergii między wszystkimi dziennikami ze swojego portfolio.

18 maja 2011

Najpotężniejszy marketer na Wyspach

Roisin Donnelly na czele rankingu 100 największych marketerów magazynu "Marketing".

18 maja 2011

WPP inwestuje w firmę analityczną

WPP Digital kupiła za 5 mln dol. mniejszościowe udziały w amerykańskiej firmie gromadzącej i analizującej dane marketingowe.

18 maja 2011

Heineken UK wraca do innowacji

Poprzedni team zajmujący się innowacjami został zwolniony w czasie recesji.

18 maja 2011

Oferta nie do odrzucenia

Publicis Groupe za 575 mln dol. przejmuje największą niezależną agencję interaktywną Rosetta.