M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

19 maja 2011

Fiat i Gucci z modelką Natashą Poly

Stylowe zdjęcia do reklam są autorstwa Merta Alasa i Marcusa Piggotta.

19 maja 2011

IAB i EIAA łączą siły

Oba stowarzyszenia chcą się połączyć i utworzyć jedną reprezentację branży online w Europie.

19 maja 2011

French Open w trzecim wymiarze w Eurosporcie

Na rynku brytyjskim transmisje 3D z turnieju tenisowego pokaże za pośrednictwem Virgin Media.

19 maja 2011

CNN z aplikacją na Ovi Store

Użytkownicy smartfonów Nokii mogą skorzystać z nowego produktu globalnej stacji informacyjnej.

19 maja 2011

Ben & Jerry's inspirują internautów nagrodami

W kampanii reklamowej prowadzonej we Włoszech marketer zapłaci użytkownikom sieci za najlepszy projekt społecznościowy.

20 maja 2011

Produkcja w agencji PR

Weber Shandwick powołuje dział produkcji multimedialnej, aby powstrzymać odpływ pieniędzy.

20 maja 2011

Kraft poszukuje lepszej kreacji

Kraft Foods UK prowadzi rozmowy z mniejszymi, ale znanymi agencjami.

20 maja 2011

BETC otwiera podwoje w Londynie

Znany paryski butik kreatywny rekrutuje głównych menedżerów z agencji Modernista i DDB.

20 maja 2011

VivaKi kreuje hub wiedzy o SM

VivaKi UK powołuje "social hub", w którym ma skupić wiedzę na temat mediów społecznościowych ze wszystkich swoich agencji: Razorfish, Kitcatt Nohr Digitas, Starcom, MediaVest Group i ZenithOptimedia.

20 maja 2011

IPad szkodzi sprzedaży PC

Sukces tabletów okazał się klęską dla segmentu PC.

23 maja 2011

Google rozwija Social Search

Opcja wyszukiwania społecznościowego dostępna na kolejnych 19 rynkach.

23 maja 2011

Mało mobilna prasa

Brytyjskie dzienniki i magazyny kuleją, jeśli chodzi o ofertę mobilnych website'ów.

23 maja 2011

Kampania warta miliard euro na stulecie Nivei [WIDEO]

Globalne działania reklamowe przygotowała dla marketera sieć agencji DraftFCB.

24 maja 2011

Archiwum "Playboya" online

57 lat historii magazynu w iPadzie.

24 maja 2011

Animowana kreacja Pilsner Urquell

SABMiller rozpoczyna międzynarodową kampanię, która obejmuje Polskę.

24 maja 2011

Krowy w 3D

Marka Anchor z portfolio Arla Foods z okazji 125. urodzin wyemituje w kinach reklamę 3D.

24 maja 2011

Aukcja mediowa w związku z olimpiadą

Na czerwiec przewidziane są licytacje na zakup mediów w internecie w związku z olimpiadą w Londynie w 2012 r.

24 maja 2011

Amerykanie obejrzeli 14,7 mld wideo w kwietniu

Według Nielsena był to rekordowy miesiąc pod względem liczby obejrzanych filmów wideo.

25 maja 2011

Johnson & Johnson zmienia strukturę marketingową

Marketer chce dać więcej swobody kierownictwu poszczególnych regionów.

25 maja 2011

John Hegarty zostanie nagrodzony w Cannes Lions

Założyciel Bartle Bogle Hegarty zostanie wyróżniony za wkład w rozwój kreatywności w komunikacji.

25 maja 2011

Oliver Stone ocenia filmy online

Znany reżyser będzie uczestniczył w pracach jury festiwalu organizowanego na platformie online Vzaar.

25 maja 2011

Tom Toumazis nowym szefem Mecomu

Wcześniej pracował jako chief commercial officer w Endemolu.

25 maja 2011

Google chce zwiększyć sprzedaż w YouTube

Zadanie to powierzono Lucasowi Watsonowi, który wcześniej odpowiadał za marketing cyfrowy w Procter & Gamble.

26 maja 2011

Eric Schmidt człowiekiem mediów w Cannes

Podczas tegorocznej edycji festiwalu reklamy wyróżniony zostanie były CEO firmy Google.

26 maja 2011

Prywatny fundusz przejmie magazyny BBC?

BBC Worldwide, komercyjna odnoga BBC, wskazuje na fundusz Exponent jako na najlepszego kandydata do przejęcia portfela jego magazynów.

26 maja 2011

300 mld na zakupy online

Brytyjscy konsumenci wydali w ciągu 11 lat 300 mld funtów na zakupy w internecie.

26 maja 2011

Dobre perspektywy dla kosmetyków luksusowych

L'Oréal przewiduje wzrost sprzedaży w tym roku. Chiny wyrastają na potęgę nr 2.

26 maja 2011

Niemcy wolą internet

Młodzi Niemcy wolą spędzać czas, buszując w internecie, niż oglądając TV.

26 maja 2011

Vettel twarzą marki Infinity

Sebastian Vettel, aktualny lider wyścigów Formula 1, został pierwszym globalnym ambasadorem luksusowych japońskich aut marki Infinity.

27 maja 2011

Amerykańscy CMO przywiązani do swych posad

Szefowie marketingu największych marek w USA za sprawą recesji pracują na swych stanowiskach dłużej niż jeszcze kilka lat temu.

27 maja 2011

Saab szuka agencji reklamowej

W przetargu agencje będą walczyć o wart 70 mln funtów globalny budżet marki.

27 maja 2011

Carat globalnie dla Tourism Ireland

Obsługę budżetu traci w wyniku przegranego przetargu Mindshare.

27 maja 2011

John Cleese reklamuje TomToma

Producent nawigacji samochodowej prowadzi globalną kampanię.

30 maja 2011

Vettel ambasadorem marki Infiniti

Ma aktywnie kreować wizerunek tej marki samochodowej na świecie.

30 maja 2011

Renault rozpoczął "elektryczną" kampanię reklamową

Globalne działania reklamowe marketera mają zwrócić uwagę na potrzebę wspierania powstawania samochodów z napędem elektrycznym.

30 maja 2011

Unilever z nowym wiceprezesem ds. marketingu

Ian Potter został wiceprezesem ds. marketingu i odpowiada za kategorię home & personal care.

30 maja 2011

Heineken z Ligą Mistrzów do 2015 r.

Browar przedłużył umowę sponsorską z UEFA dotyczącą najbardziej prestiżowych klubowych rozgrywek piłkarskich na świecie.

31 maja 2011

Drugi miliard L'Oreala

Koncern kosmetyczny chce podwoić liczbę swoich konsumentów dzięki przystępnym innowacjom produktowym.

31 maja 2011

Google zmierza ku m-commerce

Gigant wyszukiwarkowy wprowadza nowy rodzaj płatności i promocji mobilnych.

31 maja 2011

Fund kreuje cyfrową grupę medialną

Oakley Capital Investments przejmuje większość udziałów w "Time Out New York".

1 czerwca 2011

Heineken kontynuje projekt "Open Your World"

W mediach pojawi się kolejny spot, który powstał w ramach nowej globalnej kampanii reklamowej.

1 czerwca 2011

Tesco wybrało rynki dla debiutu nowych projektów

Sieć handlowa zamierza w najbliższym czasie skoncentrować się na rozwoju w Chinach, Indiach i Stanach Zjednoczonych.

1 czerwca 2011

Stolichnaya wybrała globalną agencję reklamową

Za projekty dla marki wódki ma odpowiadać agencja reklamowa Berlin Cameron.

1 czerwca 2011

Coca-Cola tworzy program o modzie

Wspólnie z Yahoo! marketer przygotował kanał modowy w internecie pt. "Style it Light".

2 czerwca 2011

Izrael notuje rekord popularności wśród turystów

W 2010 r. do Izraela przyjechało 3,5 mln turystów.

2 czerwca 2011

Ford i Xbox najwięcej zyskały przy finale Ligi Mistrzów

Z danych monitoringowych Brandwatch wynika, że w trakcie finału najbardziej elitarnych piłkarskich rozgrywek klubowych w Europie największy ruch w mediach społecznościowych odbywał się wokół niektórych ich sponsorów - Forda, Xboxa i Heinekena.

2 czerwca 2011

Aplikacja "Marie Claire" popularna wśród marketerów

Clinique, Estee Lauder i Bobbi Brown zainwestowały w sponsoring aplikacji na iPhone'a.

2 czerwca 2011

Euronews współpracuje z Jean Michel Jarre'em

Kontrakt z francuskim muzykiem ma zaowocować realizacją nowych projektów przez stację telewizyjną.

2 czerwca 2011

Apple uruchomi nowy serwis muzyczny

Steve Jobs ma zaprezentować nowy produkt o nazwie iCloud w przyszłym tygodniu.

3 czerwca 2011

Dentsu przejmuje agencję interaktywną Steak

Dzięki akwizycji holding chce wzmocnić swoje kompetencje w zakresie obsługi digital w Europie i Azji.