M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

3 czerwca 2011

WPP większościowym udziałowcem w F.biz

Holding zainwestował w brazylijską agencję interaktywną.

3 czerwca 2011

BBH globalnie dla Duluksa

ICI Paints rozstrzygnął przetarg na obsługę swej flagowej marki.

3 czerwca 2011

Bel Group szuka domu mediowego

Do wzięcia budżet wart 150 mln euro.

6 czerwca 2011

Więcej optymizmu w reklamie

Europejskie agencje reklamowe jako główne problemy wymieniają cięcia wynagrodzenia i presję czasową - wynika z sondażu European Association of Communications Agencies.

6 czerwca 2011

Groupon na giełdzie

Firma oferująca okazyjne zakupy grupowe poszuka na giełdzie nowojorskiej 750 mln dol.

6 czerwca 2011

Lepsze wyniki WPP Group

Przychody grupy w ciągu pierwszych czterech miesięcy tego roku wzrosły o 6,2 proc. w stosunku do roku ub.

6 czerwca 2011

Ebiquity w Europie Wschodniej

Agencja zajmująca się konsultingiem mediowo-marketingowym wchodzi do Rosji i CEE.

6 czerwca 2011

Kobieta redaktorem "NYT"

Po raz pierwszy w 160-letniej historii dziennika "The New York Times" redakcję poprowadzi kobieta.

7 czerwca 2011

Aegis chce sprzedać Synovate

Holding prowadzi na ten temat rozmowy z Ipsosem.

7 czerwca 2011

Hyundai zamiast Sanyo na Piccadilly Circus

Na kultowym londyńskim neonie pojawi się logo koreańskiej firmy.

7 czerwca 2011

WPP dalej kupuje w Brazylii

Kolejną interaktywną spółką po F.biz, w której holding objął większościowy pakiet, jest Gringo.

7 czerwca 2011

Dove i mowa ciała [WIDEO]

Unilever rusza z europejską kampanią linii Dove Hand & Body.

8 czerwca 2011

Reebok rozstaje się z czołowym marketingowcem

Richard Prenderville, head of global brand marketing, odchodzi z firmy po pięciu latach pracy.

8 czerwca 2011

Tesco inwestuje w marketing cyfrowy

Matt Atkinson dołączył do globalnych struktur marketingowych sieci handlowej.

8 czerwca 2011

Andy Murray w wirusowym filmie firmy Head [WIDEO]

W związku ze zbliżającym się turniejem tenisowym na Wimbledonie najlepszy szkocki tenisista wystąpił w viralu reklamującym sprzęt sportowy firmy Head.

8 czerwca 2011

Zwyciężczyni Roland Garros w centrum zainteresowania marketerów

Chińska tenisistka Na Li, która wygrała ostatnie zawody French Open, może wkrótce podpisać nowe, bardzo atrakcyjne kontrakty reklamowe.

8 czerwca 2011

Tesco wdraża strategię venture brands

Detalista wprowadzi brandy, które mają być sprzedawane nie tylko w Tesco, ale także w innych sklepach.

9 czerwca 2011

Facebook wprowadza opcję rozpoznawania twarzy

Usługa, dostępna na całym świecie, wprowadzana jest bez wielkiego szumu medialnego i bez powiadamiania użytkowników.

9 czerwca 2011

Aegis kupuje kanadyjską ICUC

Firma zajmująca się moderowaniem mediów społecznościowych ma zostać włączona do sieci iProspect.

9 czerwca 2011

Y&R i Taxi globalnie dla Revlonu

Agencyjny duet zwyciężył w przetargu marketera.

9 czerwca 2011

Levy może zostać w Publicis Groupe do 2016 r.

Wiek emerytalny członków zarządu holdingu podwyższono do 75 lat.

10 czerwca 2011

BBH odpowiada globalnie za kolejną markę Heinekena

Meksykańskie piwo marki Sol zyska międzynarodowe wsparcie reklamowe.

10 czerwca 2011

JWT zajmie się submarką Diesla

Agencja wygrała przetarg na globalną obsługę ekskluzywnej marki Black Gold.

10 czerwca 2011

Clear Channel chce dotrzeć do gości Cannes Lions

Firma reklamy zewnętrznej chce wykorzystać festiwal do przeprowadzenia działań BtoB.

10 czerwca 2011

Starbucks chce jeszcze bardziej angażować konsumentów

Globalna sieć kawiarni chce koncentrować się na obsłudze klienta, innowacjach i personalizacji relacji.

10 czerwca 2011

Indesit będzie pracować w Europie z JWT

Wartość budżetu reklamowego marketera szacuje się na blisko 100 mln funtów.

13 czerwca 2011

2 tys. serwisów na czarnej liście WPP

Holding nie będzie umieszczał reklam swoich klientów w serwisach z pirackim kontentem. Na razie zasada ta dotyczy rynku amerykańskiego.

13 czerwca 2011

Listerine w humorystycznej kampanii "Mouth vs Life"

Marka ruszyła z interaktywną kampanią wideo w serwisie YouTube.

13 czerwca 2011

Bukowanie biletów do kina przez Facebook

Brytyjski Odeon chce wprowadzić taką usługę poprzez sklep w serwisie społecznościowym.

14 czerwca 2011

Euro Effie ogłosiło short-listy

Najwięcej wyróżnionych prac pochodzi z Niemiec.

14 czerwca 2011

Activision Blizzard bliskie przejęcia MySpace

News Corporation rozmawia z kilkoma oferentami na temat przejęcia udziałów w portalu społecznościowym.

14 czerwca 2011

P&G inwestuje w word-of-mouth

Marketer chce wykorzystać różne narzędzia marketingu szeptanego, aby wspierać sprzedaż przede wszystkim marek kosmetycznych.

14 czerwca 2011

Paraolimpijczycy znaleźli sponsora w 2012 r.

Procter & Gamble będzie wspierał paraolimpiadę, która odbędzie się w przyszłym roku w Londynie.

14 czerwca 2011

Wydatki na reklamę online w Europie gwałtownie rosną

Według IAB Europe wydatki na reklamę w internecie na rynkach europejskich wyniosły w ub.r. 17,7 mld euro.

15 czerwca 2011

Golden Drum wraca do korzeni

18. edycja konkursu zmienia zasady - przyjmowane będą zgłoszenia tylko z Nowej Europy.

15 czerwca 2011

OMD globalnie dla Tourism Australia

Sieć po wygranym przetargu zajmie się obsługą międzynarodowego budżetu mediowego organizacji.

15 czerwca 2011

Google przejmuje Admeld

Za platformę optymalizacji wydatków internetowych gigant zapłacił 400 mln dol.

15 czerwca 2011

Wrangler i Timberland pod wspólnymi skrzydłami

Właściciel znanej marki dżinsów przejmuje za 2 mld dol. Timberlanda.

15 czerwca 2011

Walencja zaprasza turystów

Kampania reklamowa miasta i całej hiszpańskiej prowincji koncentruje się na mediach społecznościowych.

16 czerwca 2011

Internetowe wideo święci triumfy w Niemczech

Spośród Europejczyków to Niemcy są najliczniejszą grupą widzów oglądających wideo online.

16 czerwca 2011

Marki zaniedbują kanał mobilny

Według Google osiem na dziesięć badanych brandów nie dostosowało swojej strony internetowej do przeglądania na telefonach komórkowych.

16 czerwca 2011

P&G uruchamia sklepy w Facebooku

Koncern w ramach strategii innowacji marketingowych uruchamia nowe przedsięwzięcie e-commerce.

17 czerwca 2011

PlayStation szuka agencji w Europie

Marketer prowadzi przetarg na obsługę budżetu interaktywnego.

17 czerwca 2011

Niemcy notują wzrost wydatków na reklamę

Za wzrost odpowiadają inwestycje marketerów przeznaczone na działania w internecie.

17 czerwca 2011

Sony parodiuje reklamę "Balls" z okazji Wimbledonu

Marketer wspiera w internecie technikę 3D.

17 czerwca 2011

Toshiba wybrała agencję debiutującą na rynku w Europie

Marketera zacznie obsługiwać reklamowy start-up o nazwie Johnny Fearless.

17 czerwca 2011

Nokia rozstrzygnęła globalny przetarg BtoB

Marketer wybrał do obsługi działań biznesowych agencję reklamową Inferno.

20 czerwca 2011

Według Magny rynek reklamy urośnie o 5,2 proc.

Według firmy wydatki na reklamę w skali globalnej wzrosną w tym roku do poziomu 428,4 mld dol.

20 czerwca 2011

Cannes Lions z aplikacją na telefon

Magazyn "Campaign" przygotował mobilny przewodnik po festiwalu reklamy.

20 czerwca 2011

Wartość reklamy mobilnej ma się podwoić

Według prognoz firmy Gartner marketerzy zainwestują w skali globalnej w reklamę mobilną blisko 3,3 mld dol.