M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

20 czerwca 2011

P&G z aplikacjami dla marek kosmetycznych i pielęgnacyjnych

Koncern chce poprawić doświadczenia zakupowe konsumentów i uprościć sam proces dokonywania zakupów.

20 czerwca 2011

Clarks szuka agencji reklamowej

Właściciel sieci sklepów z obuwiem szuka agencji do nietypowego projektu reklamowego.

21 czerwca 2011

Gwiazdy promują turystykę na Wyspach

"VisitBritain" to warta 100 mln funtów globalna kampania zachwalająca turystykę w Wielkiej Brytanii z udziałem gwiazd: Judi Dench, Dev Patela, Twiggy, Rupert Everetta i Jamie Olivera.

21 czerwca 2011

250 mln książek w Google

W ramach partnerstwa z British Library Google przeprowadzi cyfryzację 250 mln książek i pism ze zbiorów tej biblioteki, które będą dostępne nieodpłatnie online.

21 czerwca 2011

Facebook oficjalnie na iPadzie

Facebook po roku przygotowań wprowadzi swoją aplikację na iPada.

21 czerwca 2011

Ryba z certyfikatem w McDonald's

McDonald's chce wzmocnić swój wizerunek firmy chroniącej środowisko, deklarując, że w FishMacach znajdą się ryby wyłącznie z certyfikatem organizacji Marine Stewardship Council (MSC).

21 czerwca 2011

JWT traci Rimmela

JWT London straciła globalny budżet marki Rimmel na rzecz amerykańskiej agencji Laird+Partners.

21 czerwca 2011

SMG wprowadza globalne zmiany w zarządzaniu rynkami

Rynki, na których obecne są agencje należące do SMG, zostały teraz podzielone na trzy grupy: wzrastające, dynamiczne oraz kluczowe.

22 czerwca 2011

Ferran Adria dla PepsiCo

Koncern rozpoczął współpracę z najlepszym kucharzem świata.

22 czerwca 2011

Nie liczcie na ambush marketing

Organizator olimpiady w Londynie w 2012 r. - Locog - przeprowadzi dużą kampanię informującą marki, jak zamierza zwalczać akcje ambushmarketingowe.

22 czerwca 2011

Kiedy można jeść tortille

McDonald's w związku z wprowadzeniem nowej oferty prowadzi akcję experientialmarketingową.

22 czerwca 2011

Reklama w tabletach pod lupą

WPP i News International łączą siły w projekcie badawczym dotyczącym pomiaru efektywności reklamy w tabletach.

22 czerwca 2011

TV 3D nie będzie masowa

Brytyjscy konsumenci sceptyczni wobec telewizji 3D wg badania Informy.

27 czerwca 2011

"The Financial Times" odnotował blisko 200 tys. ściągnięć

Według wydawcy tyle razy ściągnięto aplikację gazety w ciągu dwóch i pół tygodnia.

27 czerwca 2011

Unilever awansuje i reorganizuje

Zmiany w strukturze koncernu mają zagwarantować firmie dalszy rozwój.

27 czerwca 2011

Sony sponsoruje stronę dla fanów Harry'ego Pottera

Marketer wspiera debiut portalu internetowego Pottermore.

27 czerwca 2011

GroupM opracował wytyczne dla marketingu mobilnego

Zbiór opracowanych zasad ma chronić prywatność użytkowników telefonów komórkowych.

27 czerwca 2011

Maroko reklamuje się w Europie

Za nowy projekt wspierający turystykę w tym kraju ma odpowiadać agencja Ketchum Pleon.

28 czerwca 2011

Ruszyła sprzedaż reklam na stronach olimpiady w Londynie

Wczoraj organizator olimpiady w Londynie uruchomił sprzedaż reklam online na oficjalnych stronach internetowych.

28 czerwca 2011

Platforma zakupu widowni w ramach WPP

Holding WPP powołał nową platformę do zakupu globalnej widowni - Xaxis, która łączy wiedzę, technologię i siłę zakupu agencji należących do GroupM.

28 czerwca 2011

"Music Week" pod młotek

Wydawnictwo biznesowe UBM sprzedaje portfolio magazynów za 2,4 mln funtów innemu wydawcy B-to-B - Intent Media.

29 czerwca 2011

Google zebrał najwięcej nagród na Cannes Lions

W zakończonym właśnie konkursie internetowy gigant zdobył 22 Złote Lwy i jedną nagrodę grand prix.

29 czerwca 2011

Unilever wdraża "zrównoważoną" strategię

Koncern idzie śladem głównego rywala na rynku, firmy Procter & Gamble.

29 czerwca 2011

MEC zajmie się globalnym projektem dla uchodźców

Agencja ma odpowiadać za działania w internecie realizowane dla UNHCR.

29 czerwca 2011

Graham Duff zajmie się barterami mediowymi w Europie

Były szef Mediabrands w regionie EMEA będzie kierował spółką Miroma.

30 czerwca 2011

Tiger Woods wraca do reklamy

Golfista podpisze umowę sponsorską z japońską firmą farmaceutyczną. Jest to pierwsza transakcja od czasu, gdy Woods ze względu na skandal osobisty w 2009 r. popadł w niełaskę w świecie marketingu.

30 czerwca 2011

Rośnie popularność tabletów

12 proc. Amerykanów ma tablet, z czego 90 proc. wyraża zadowolenie z posiadania tego urządzenia.

30 czerwca 2011

Google+ kontra Facebook

Po roku prac Google przedstawił swoją propozycję w zakresie social mediów, czyli Google+.

30 czerwca 2011

Axa UK wybiera Fallon

Międzynarodowa grupa ubezpieczeniowa Axa przekazała swój budżet wart 26 mln funtów agencji Fallon.

1 lipca 2011

GE sponsorem olimpiad do 2020 r.

Marketer przedłużył kontrakt sponsorski o osiem lat.

1 lipca 2011

Wieden & Kennedy ogranicza zatrudnienie

Agencja tnie koszty po tym, jak Nokia zmniejszyła jej wynagrodzenie.

1 lipca 2011

Samsung inwestuje w reklamę 3D na tabletach

Po raz pierwszy w historii firmy trójwymiarowa reklama interaktywna pojawi się na iPadach.

1 lipca 2011

OMG awansuje w strukturach regionu EMEA

Peter Magnani objął stanowisko president of global account management w Omnicom Media Group.

1 lipca 2011

Heineken podpisał umowę reklamową z Google

Według "The Financial Times" współpraca ma obejmować 20 rynków na świecie.

4 lipca 2011

Justin Timberlake współwłaścicielem MySpace

Specific Media wraz z gwiazdą muzyki pop kupili serwis od News Corp. za 35 mln dol.

4 lipca 2011

Coca-Cola zwiększy inwestycje w social media

Marketer podtrzyma wysokie wydatki reklamowe na telewizję, ale zamierza zmienić strategię związaną z mediami społecznościowymi.

4 lipca 2011

Tabasco jak sól i pieprz

Producent słynnej ostrej przyprawy do potraw chce ją na nowo pozycjonować.

5 lipca 2011

GE maluje kwiatami

Marketer wystawił w brytyjskiej Galerii Narodowej obraz na wzór van Gogha stworzony z 800 roślin.

5 lipca 2011

Cięcia płac menedżerów w BBC

Kilkudziesięciu dyrektorów zarabiających powyżej 150 tys. funtów rocznie na celowniku Lorda Pattena.

5 lipca 2011

Sklep M&M'sów w Londynie

W środę zostanie otwarty pierwszy poza USA sklep firmowy drażetek M&M's.

5 lipca 2011

Chief chicken officer w KFC

KFC posiłkuje się pracownikiem w rozpowszechnianiu nowej akcji marketingowej.

5 lipca 2011

Zynga chce zebrać miliard z giełdy

Producent gier społecznościowych typu FarmVille liczy, że w ramach IPO zbierze miliard dolarów.

5 lipca 2011

YouTube usuwa parodię reklamy VW

Lucasfilm zażądał od YouTube, aby usunął parodię reklam VW zrealizowaną przez Greenpeace. Reklama nawiązywała do stylu "Star Wars".

6 lipca 2011

Nike ponownie sponsorem Michaela Vicka

Po czterech latach przerwy spowodowanej kryminalnymi zarzutami dla sportowca znana marka znów będzie jego sponsorem.

6 lipca 2011

"Guardian" tnie zagraniczne edycje

Zostaną one przeniesione z printu do internetu.

6 lipca 2011

Google liderem internetowego wideo w Rosji

Poza jednym globalnym serwisem w top 5 są tylko lokalni gracze.

6 lipca 2011

Ferrero szuka agencji reklamowej

Oprócz przeglądu mediowego producent słodyczy prowadzi też konkurs reklamowy dotyczący rynków europejskich.

6 lipca 2011

Microsoft współpracuje z chińskim Baidu

Chce dzięki temu wypromować swoją wyszukiwarkę Bing.

7 lipca 2011

Reklama w górę po I kwartale

Nielsen raportuje prawie 9-proc. wzrost globalnych wpływów reklamowych.

7 lipca 2011

Lee Daley odchodzi z McCann Erickson Worldwide

Sieć zostaje bez szefa strategii.