M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

7 lipca 2011

Eksodus reklamodawców z "News of the World"

Marketerzy wycofują reklamy z tabloidu po aferze hakerskiej z jego udziałem.

7 lipca 2011

WPP inwestuje w Indiach

Holding nabył pakiet kontrolny agencji Mindset.

7 lipca 2011

Hugh Laurie ambasadorem L'Oreala [WIDEO]

Odtwórca roli Dr. House'a wystąpi w reklamach męskich kosmetyków.

7 lipca 2011

Mniejszy wzrost reklamy wg GroupM

W b.r. rynek reklamy wzrośnie o 4,8 proc., mniej niź oczekiwano ze względu na katastrofy naturalne i zamieszki polityczne.

8 lipca 2011

HTC prowadzi przetarg

HTC, producent m.in. smartfonów, wybierze agencję do wprowadzenia nowego produktu w Europie.

8 lipca 2011

Kryzys w królestwie Murdocha

Kolejni reklamodawcy wycofują reklamy z "News of the World", akcje News Corp. w dół.

8 lipca 2011

Media dla najbogatszych

Europejski kanał sportowy Eurosport po raz 16. stanął na czele rankingu kanałów docierających do najbogatszych.

12 lipca 2011

Federer wciąż najlepszym tenisowym ambasadorem marek

Pomimo porażki w ćwierćfinale ostatniego turnieju na Wimbledonie szwajcarski tenisista wciąż jest dobrze postrzegany przez konsumentów.

12 lipca 2011

Lufthansa z aplikacją na iPadzie

Niemiecki przewoźnik lotniczy poszerza swoją ofertę mobilną.

12 lipca 2011

Skype funkcjonalnością na Facebooku

Możliwości rozmowy wideo ma być częścią czata w serwisie społecznościowym.

12 lipca 2011

Reklama online we Francji urosła o 12 proc.

Marketerzy inwestują przede wszystkim w formaty wideo, mobile i social media.

12 lipca 2011

Coca-Cola wycofała obsługę globalnego budżetu z SapientNitro

Chodzi o projekt komunikacyjny związany z olimpiadą 2012.

12 lipca 2011

Gwiazda jednego hitu w reklamie Vanish

Vanish, marka Reckitt Benckisera, prowadzi kampanię z udziałem gwiazdy pop z lat 90. - Chesneya Hawkesa.

12 lipca 2011

Jak Pepsi chce podbić świat

Massimo d'Amore, CEO w PepsiCo Americas Beverages, ma plany odnośnie do zwiększenia udziałów Pepsi na świecie.

12 lipca 2011

Kraje BRIC na celowniku Ameryki

100-milionowy budżet na promocję Stanów Zjednoczonych.

12 lipca 2011

Cios za ciosem

Afera w "News of the World" ma fatalny wpływ na biznes Murdocha.

13 lipca 2011

Wielka jesień Nokii

Nokia planuje wielki relaunch w październiku. Będzie go wspierać budżet wart 80 mln funtów. Kampania jest odbiciem ogłoszonego w lutym partnerstwa z Microsoftem.

13 lipca 2011

M&C Saatchi przejmuje agencję socialmediową

M&C Saatchi UK Group nabywa udziały w agencji Human Digital. Wartości transakcji nie podano.

13 lipca 2011

4 mln na pocieszenie

Ostatnie wydanie niesławnego "News of the World" sprzedało się w 4 mln egzemplarzy, wobec średnio 2,5 mln.

13 lipca 2011

Nestle przejmuje chińskiego producenta słodyczy

Za 60 proc. udziałów koncern zapłacił 1,7 mld dol.

13 lipca 2011

Ułatwienie w tworzeniu kontentu na tablety

Ceros, platforma zajmująca się marketingiem kontentu, tworzy narzędzie z myślą o produkcji treści magazynowych na tablety.

13 lipca 2011

Orange i Samsung współpracują

W telewizorach Samsunga Smart TV będzie dostępny portal Orange.

13 lipca 2011

Starbucks chce zwiększyć zyski z zagranicy

Wyrazem tej strategii są zmiany organizacyjne.

14 lipca 2011

Kto skorzysta na upadku tabloidu

Inne tytuły planują w tym tygodniu marketingowy blitzkrieg w celu przejęcia czytelników zamkniętego "News of the World".

14 lipca 2011

Marks & Spencer zyskuje na królewskim weselu

Sprzedaż sieci wzrosła w ciągu ostatnich 12 tygodni o 2,7 proc. w Wielkiej Brytanii.

14 lipca 2011

Grundig sponsorem Bundesligi

Firma technologiczna, właściciel takich marek, jak Goodmans i iLuv, podpisała dwuletni kontrakt.

14 lipca 2011

WPP inwestuje w agencję marketingu motosportowego

Agencja zajmuje się promocją marek w największych wyścigach samochodowych.

14 lipca 2011

Murdoch wycofuje się z oferty przejęcia BSkyB

Koncern News Corporation w obliczu nasilającej się krytyki i nacisków polityków po aferze hakerskiej wycofał się z propozycji przejęcia pozostałych udziałów w brytyjskiej telewizji BSkyB.

15 lipca 2011

Sony Ericsson ogłasza globalny przetarg mediowy

Wartość globalnego budżetu przeznaczanego na planowanie i zakup mediów szacuje się na 125 mln funtów.

15 lipca 2011

Maxus wzmacnia struktury międzynarodowe

Stuart Garvie został deputy global trading directorem.

15 lipca 2011

Według ZenithOptimedia globalne wydatki reklamowe wzrosną o 4,1 proc.

Według analityków sytuacja na rynkach międzynarodowych wraca do momentu sprzed kryzysu gospodarczego.

15 lipca 2011

Artyści dla Absoluta

Marka wódki Absolut wraca do związków ze sztuką w nowej kampanii, która właśnie debiutuje w Wielkiej Brytanii.

15 lipca 2011

Samsung szykuje się do igrzysk

Marketer wybrał agencję do obsługi globalnych projektów interaktywnych, związanych ze zbliżającymi się igrzyskami olimpijskimi, które odbędą się w Londynie w 2012 r.

15 lipca 2011

Red Bull chce więcej skojarzeń z kulturą

Marketer chce podnieść świadomość marki poprzez powiązanie jej ze sztuką i kreatywnością.

15 lipca 2011

Murdoch ma kłopoty także w USA

Senatorzy amerykańscy zapowiadają śledztwo w sprawie potencjalnego pogwałcenia etyki i prawa przez media należące do News Corp. także w USA.

18 lipca 2011

Barclays rozpisuje globalny przetarg na media

Gros inwestycji mediowych banku przypada na Wlk. Brytanię.

18 lipca 2011

Nowa niedzielna bulwarówka dla Brytyjczyków?

O uruchomieniu tabloidu poważnie myśli Daily Mail & General Trust.

18 lipca 2011

Burger King przenosi budżet do Publicis Groupe

Obsługę marketera w Stanach Zjednoczonych straci - bez przetargu - Mindshare.

18 lipca 2011

Zmiana na szczycie News International

Po rezygnacji Rebekah Brooks firmą pokieruje Tom Mockridge.

18 lipca 2011

Ponad 10 mln użytkowników Google+

Marketerzy na razie powściągliwi w ocenie nowego serwisu.

19 lipca 2011

Publicis na zakupach w Nowym Jorku

Publicis Groupe zakupiła udziały większościowe w nowojorskiej agencji Big Fuel, zajmującej się głównie social mediami.

19 lipca 2011

Egmont wydaje magazyn dla nastolatek

Egmont Publishing Group wprowadza na Wyspach miesięcznik "We Love Pop" przeznaczony dla nastolatek.

19 lipca 2011

Odchodzi wydawca "The Wall Street Journal"

Kolejny z zaufanych menedżerów Murdocha rezygnuje w związku z aferą podsłuchową.

19 lipca 2011

Aegis przejmuje agencję kontentu mobilnego

Aegis Group zapłaci 11 mln dol. za udziały w agencji zajmującej się mediami mobilnymi TigerSpike. Grupa liczy, że dzięki temu zaoferuje klientom lepsze rozwiązania w smartfonach i tabletach.

20 lipca 2011

Razorfish globalnie dla kolejnych marek Unilevera

Marketer wybrał globalną agencję dla brandów Surf i Dove Hair.

20 lipca 2011

Lekkoatletyka w Eurosporcie

Stacja zdobyła prawa do emisji rozgrywek IAAF w latach 2011-2013.

20 lipca 2011

Baidu dystrybutorem muzyki

Wskutek oskarżeń o piractwo chińska wyszukiwarka będzie legalnie pośredniczyć w dostępie do muzyki.

20 lipca 2011

1900 proc. więcej kampanii w Facebooku

TBG Digital wzięła pod lupę aktywność brandów w serwisie społecznościowym.

20 lipca 2011

Z Y&R do Ogilvy & Mather

Po trzech latach w Y&R Jaime Prieto wraca do sieci Ogilvy.

21 lipca 2011

Olimpijski McDonald's w Londynie

McDonald's otworzy swoją największą restaurację z okazji olimpiady w 2012 r.