M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

11 kwietnia 2001

MURDOCH ZWIĘKSZA SWOJE UDZIAŁY WE WŁOSKICH MEDIACH

Rupert Murdoch stara się powiększyć swój stan posiadania we włoskich stacjach TV. Wiadomo bowiem, że należąca do Murdocha News Corp.,...

11 kwietnia 2001

NAJWIĘKSZA KAMPANIA DRUKAREK CANONA W USA

Canon USA przeznaczył 20 mln dol. na kampanię reklamową i marketingową swoich drukarek atramentowych. Jest to największy budżet, jaki do...

11 kwietnia 2001

ŚWINKI I KRÓWKI BOHATERAMI AUSTRIACKIEGO REALITY SHOW ONLINE

Stowarzyszenie Młodych Farmerów w Austrii było inicjatorem internetowego reality show, którego bohaterami są świnki. Program zwany "Pig Brother", który został...

23 kwietnia 2001

ROSYJSKI BUDŻET GENERAL MOTORS W RĘKACH D'ARCY

Genaral Motor Corp. przekazało swój rosyjski budżet w ręce agencji D'Arcy. Budżet szacowany na 5,6 mln dol. dotyczy takich marek...

23 kwietnia 2001

PRODUCENCI PŁACĄ KARY ZA NARUSZANIE PRYWATNOŚCI ONLINE W USA

Federal Trade Commision (FTC) z Waszyngtonu po raz pierwszy nałożyła karę za naruszanie ustawy o ochronie danych osobowych w Internecie,...

23 kwietnia 2001

WŁOSKI TISCALI KUPUJE NIEMIECKI ISP - PLANET INTERKOM

Włoski potentat internetowy Tiscali sfinalizował przejęcie niemieckiego dostawcy usług internetowych - Planet Interkom. Tiscali kupiła Interkom za 13,5 mln dol....

23 kwietnia 2001

BUDŻET ARENY W RĘKACH FRANCUSKIEJ OPERY

Francuski producent strojów kąpielowych Arena przekazał swój budżet reklamowy niezależnej paryskiej agencji Opera. W przetargu udział wzięły należąca do WPP...

23 kwietnia 2001

PFIZER WE WŁOSZECH WALCZY Z KONKURENCJĄ

Amerykański gigant farmaceutyczny Pfizer ujawnił informacje na temat nowej serii reklam, których celem jest wizualizacja brandu na rynku włoskim. Kampania...

24 kwietnia 2001

GLOBALNA, WARTA 400 MLN DOL. KAMPANIA SAMSUNGA W ETERZE

Samsung Electronics wszedł na rynek ze swoją globalną kampanią stworzoną przez FCB Worldwide z Nowego Jorku. Wysokość budżetu wynosi 400...

24 kwietnia 2001

NIEZALEŻNA GRABARZ & PARTNER POBIJA AGENCJE SIECIOWE

Ku zaskoczeniu branży reklamowej w Niemczech Volkswagen zdecydował, że obsługą jego luksusowej marki D1, porównywanej do Mercedesa klasy S, zajmie...

24 kwietnia 2001

P&G ROZPATRUJE NOWĄ STRATEGIĘ MEDIOWĄ

Procter & Gamble Co. planuje restrukturyzację planowania mediów. Dotychczas planowanie mediów oparte było na poszczególnych brandach, obecnie rozpatrywana jest możliwość...

24 kwietnia 2001

PRODUCENCI PAPIEROSÓW REALIZUJĄ KAMPANIĘ ANTNIKOTYNOWĄ

Koncerny tytoniowe Japan Tobacco International oraz Philip Morris International połączyły swoje siły w realizacji kampanii antynikotynowej, skierowanej do młodych ludzi....

25 kwietnia 2001

IRLANDIA WSPIERA SWOJĄ TURYSTYKĘ

Bord Failte, państwowa agencja turystyki w Irlandii, ruszyła z globalną kampanią pod hasłem "Ireland is Open". Jej celem jest wsparcie...

25 kwietnia 2001

GRUPA EUROPEAN AEROSPACE PRZEKAZUJE BUDŻET AGENCJI LOWE LINTAS

European Aeronautic Defence i Space Company (EADS), która pół roku temu przekazała swój globalny budżet przeznaczony na działania komunikacyjne agencji...

25 kwietnia 2001

P&G PODBIJA RYNEK JEDNORAZOWYMI ŚLINIACZKAMI BIBSTERS

Procter & Gamble rozszerzył swoje portfolio produktów dla niemowląt i dzieci o jednorazowe śliniaczki Pampers Bibsters. Wprowadzenie na rynek nowego...

25 kwietnia 2001

ZENITH MEDIA WYGRYWA BUDŻET GEORGIA-PACIFIC W USA

Dom mediowy Zenith Media Services potwierdziło zwycięstwo w przetargu na budżet producenta chusteczek i ręczników papierowych Georgia-Pacific. Wysokość budżetu szacowana...

26 kwietnia 2001

WYDATKI NA INTERNET WYNIOSĄ W EUROPIE 5,4 MLD DOL. W 2005 R.

Według Forrester Research europejskie wydatki na reklamę w sieci wzrosną do 5,4 mld dol. i będą stanowiły 5 proc. wszystkich...

26 kwietnia 2001

COMPAQ ZANOTOWAŁ SPADEK DOCHODÓW W I KWARTALE 2001 R.

Compaq Computer Corp. zanotował 74-proc. spadek przychodów netto w pierwszym kwartale br. Zysk netto wyniósł w tym okresie 78 mln...

26 kwietnia 2001

ZAKAZANE FORMY REKLAMY W AUSTRIACKIEJ ORF

Specjalna komisja odpowiedzialna za wprowadzanie ustaw dotyczących reformy austriackich mediów nakazała publicznemu nadawcy ORF używać tylko "czystych" form reklamy. Na...

26 kwietnia 2001

JCDECAUX KUPUJE FIŃSKĄ FIRMĘ REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ MAXIMEDIA

Francuski potentat reklamy zewnętrznej koncern JCDecaux przejmuje Maximedia, czwartą pod względem wielkości fińską firmę tego medium. Nie zostały jeszcze ujawnione...

27 kwietnia 2001

REKLAMOWE "ZABRANIA SIĘ ZABRANIAĆ" DLA PAPIEROSÓW W USA

Amerykański Sąd Najwyższy wysłuchał argumentów w dwóch sprawach z Massachusetts, które mogą być największymi obecnie toczącymi się postępowaniami sądowymi, dotyczącymi...

27 kwietnia 2001

ROSYJSKI LOWE LINTAS NADAL PRACUJE DLA COCA-COLI

Przez najbliższe trzy miesiące agencja reklamowa Adwenta Lowe Lintas (ALL) nadal będzie obsługiwać budżet kreatywny napoju Coca-Cola w Rosji. Agencja...

27 kwietnia 2001

ITV STWORZY KONKURENCJĘ DLA BSKYB

Brytyjska publiczna telewizja i radio będące w posiadaniu brytyjskich prywatnych telewizji Granada i Carlton Communications połączą należącą do nich ITV...

27 kwietnia 2001

AQUILA NIE MOŻE REKLAMOWAĆ SWOJEGO PIWA NA STADIONACH

Sąd w Hiszpanii nakazał hiszpańskiemu browarowi Aquila wycofać reklamy, które pojawiły sie na niektórych stadionach sportowych. Według hiszpańskiego prawa reklamy...

30 kwietnia 2001

UNILEVER ZMIENIA WARUNKI PŁATNOŚCI AGENCJOM REKLAMOWYM

Jeden z największych reklamodawców na świecie koncern fmcg Unilever zmienia stawki płatności agencjom kreatywnym i planuje wprowadzenie systemu opłat próbnych...

30 kwietnia 2001

SONY OGŁASZA STRATEGIĘ WSPARCIA SPRZEDAŻY URZĄDZEŃ CYFROWYCH

Sony przedstawiła swoją strategię marketingową na bieżący rok i zaprezentowała projekty nowych spotów telewizyjnych i koncepcje reklam. Dotyczą one trzech...

30 kwietnia 2001

PIĘĆ AGENCJI REKLAMOWYCH ZOSTAŁO NA SHORTLIŚCIE TOTALFINAELF

Na shortliście agencji reklamowych zaproszonych do przetargu na skonsolidowany budżet korporacyjny francusko-belgijskiego koncernu paliwowego TotalFinaElf zostało pięć paryskich oddziałów światowych...

30 kwietnia 2001

MICROSOFT CORP. I QWEST ROZPOCZYNAJĄ WSPÓŁPRACĘ

Latem bieżącego roku w Stanach Zjednoczonych rozpocznie się współpraca Microsoft Corp. i Qwest Communications mająca na celu wejście na rynek...

7 maja 2001

GENERAL MILLS KONSOLIDUJE BUDŻET WART 450 MLN DOLARÓW

Koncern FMCG General Mills z Minneapolis konsoliduje swój budżet reklamowy o wartości 450 mln dol. w rękach dwóch holdingów reklamowych....

7 maja 2001

IAIN FERGUSON POKIERUJE MARKETINGIEM GLOBALNYM DLA EURO RSCG

Iain Ferguson będzie kierował światowymi usługami marketingowymi w ramach Euro RSCG Worldwide. Ferguson zastąpi na tym stanowisku Daniela Morela, który...

7 maja 2001

DRUGA MŁODOŚĆ WŁOSKIEJ TELEMONTECARLO

Telemontecarlo, najmniejsza z siedmiu włoskich narodowych sieci telewizyjnych, zapowiada zmianę nazwy na La Sette (Siedem). Sieć została zakupiona w ubiegłym...

7 maja 2001

ISMM JESZCZE NIE ZBANKRUTUJE

Szwajcarski sąd zgodził się na wstrzymanie o miesiąc postępowania upadłościowego koncernu International Sports Media and Marketing (ISMM). Decyzja ta ma...

8 maja 2001

ZENITH MEDIA ZDOBYWA WART 450 MLN DOL. BUDŻET GENERAL MILLS

Dom mediowy Zenith Media wygrał przetarg na zakup mediów amerykańskiego producenta płatków śniadaniowych General Mills. Wartość wygranego budżetu szacowana jest...

8 maja 2001

GLOBALNY BUDŻET REKLAMOWY DANONA W RĘKACH EURO RSCG I Y&R

Francuski gigant spożywczy Danone podzielił globalny budżet reklamowy swoich ciastek pomiędzy agencje reklamowe Euro RSCG Worldwide oraz Young & Rubicam....

8 maja 2001

OGILVY & MATHER ZDOBYWA BUDŻET BROWARU BITBURGER W NIEMCZECH

Po trwającym sześć miesięcy przetargu na budżet reklamowy wiodącego niemieckiego browaru Bitburger szczęśliwym zwycięzcą okazała się agencja Ogilvy & Mather...

8 maja 2001

PRZETARG FRANCE TELECOM NA BUDŻET BtoB

Największy we Francji reklamodawca, koncern telekomunikacyjny France Telecome, ogłosił nowy przetarg na lokalny budżet obejmujący działania BtoB. Do przetargu zaproszono...

9 maja 2001

CZY BERLUSCONI SPRZEDA SWOJE IMPERIUM?

Silvio Berlusconi, właściciel imperium telewizyjnego Mediaset, podejmie wkrótce decyzję o jego sprzedaży. Wszystko po to, aby uniknąć zarzutów dotyczących konfliktu...

9 maja 2001

PROCTER & GAMBLE KUPUJE NOWĄ MARKĘ - MOIST MATES

Koncern Procter & Gamble (P&G) jeszcze do niedawna krytykujący debiut nawilżonego papieru toaletowego, który został wprowadzony przez firmę Kimberly-Clark Corp.,...

9 maja 2001

OPTYMIZM - HASŁEM COCA-COLI WE FRANCJI

W ramach swojej najnowszej strategii marketingowej realizowanej pod hasłem "think local, act local" koncern Coca-Cola rozpoczął nową kampanię reklamową we...

9 maja 2001

PEPSI W TURECKIEJ SIECI

Koncern PepsiCo. otworzył stronę internetową w języku tureckim, której celem jest dostarczanie najświeższych informacji konsumentom, nie tylko o jego produktach....

10 maja 2001

GREY WPROWADZI NA RYNEK GLOBALNY LINIĘ HUGO DEEP RED

Wchodzący w skład Procter & Gamble Co. oddział Prestige Beaute wybrał agencję Grey Worldwide do wprowadzenia na rynki międzynarodowe linii...

10 maja 2001

EKSPANSJA TISCALI NA EUROPĘ

Włoski provider internetowy Tiscali przejął kolejne dwie europejskie firmy internetowe: brytyjską LineOne oraz niemiecką Planet Interkom. Dzięki tym przejęciom Tiscali...

10 maja 2001

RAISIO ROZSZERZA WSPÓŁPRACĘ Z VALIO

Koncern FMCG Raisio rozpoczyna międzynarodową współpracę z fińskim koncernem spożywczym Valio. Obie firmy zamierzają promować tzw. żywność funkcjonalną. Głównymi produktami...

10 maja 2001

PROCTER & GAMBLE WYKORZYSTUJE SŁABOŚĆ TURECKIEGO LIRA

Procter & Gamble wykorzystuje słabą pozycję tureckiego lira do rozszerzenia rynków dla swojego eksportu. Lutowy spadek wartości tej waluty o...

10 maja 2001

HISZPAŃSKA CORTEFIEL ATAKUJE EUROPĘ

Hiszpańska grupa tekstylna Cortefiel przygotowuje ekspansję na rynki europejskie. Grupa planuje otwarcie ponad 500 sklepów w całej Europie. Posunięcie to...

11 maja 2001

WIEDEN & KENNEDY ZDOBYŁA GLOBALNY BUDŻET VODAFONE

Vodafone zdecydował, że obsługą jego globalnego budżetu na kreację zajmie się agencja Wieden & Kennedy. Do przetargu zaproszono również agencje...

11 maja 2001

HAVAS ADVERTISING DZIELNIE ZNOSI SPOWOLNIENIE GOSPODARKI

Jak wynika z ogłoszonego raportu dotyczącego wyników finansowych, Havas Advertising dobrze radzi sobie na osłabionym rynku reklamowym. Przychody Havas Advertising...

11 maja 2001

W HISZPANII KAMPANIE ANTYNARKOTYKOWE DLA RODZICÓW

Rodzice są głównym celem kampanii antynarkotykowej przygotowanej przez "La Fundacion de Ayuda contra la Drogadicccion" w Hiszpanii. Hasła ostrzegają "Nie...

11 maja 2001

L'OREAL PRZEJMUJE MARKĘ KOSMETYKÓW BIOMEDIC

L'Oreal podpisał porozumienie z firmą CosMedic Concepts z USA, na mocy którego przejmie markę kosmetyków pielęgnujących skórę BioMedic. Przejęcie zostanie...

11 maja 2001

ERICSSON FINA ZDOBYWA BUDŻET OBUWNICZEJ FIRMY ECCO

Duński producent obuwia Ecco przekazał swój globalny budżet, którego wysokość szacowana jest na 20-25 mln dol., agencji Ericsson Fina z...