M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

21 lipca 2011

McCann wyznacza kreatywnego dla Nestle

Miguel Bemfica, chief creative officer z JWT Madrid, dołącza do sieci McCann Erickson w roli globalnego dyrektora kreatywnego zawiadującego budżetem Nestle.

21 lipca 2011

Podwójne zyski Apple w II kwartale

Steve Jobs ogłosił, że w II kwartale tego roku dzięki zapotrzebowaniu na iPhone i iPada zyski firmy podwoiły się.

21 lipca 2011

Cameron żałuje, że zatrudnił nieodpowiednią osobę

Premier Wielkiej Brytanii odpowiadał na pytania parlamentarzystów dotyczące jego związków z imperium Murdocha.

22 lipca 2011

Philips ogłasza globalny przetarg na kreację i media

Szacuje się, że wysokość budżetu marketera może wynieść 300 mln funtów.

22 lipca 2011

Publicis Groupe odnotował wzrost o 7,1 proc.

Po pierwszym półroczu 2011 r. przychody grupy wyniosły 2,7 mld euro.

22 lipca 2011

HTC rozstrzygnął przetarg w Europie

Za paneuropejskie działania reklamowe ma odpowiadać agencja Mother.

22 lipca 2011

Old Spice z serią wirali z Fabio [WIDEO]

Procter & Gamble wykorzystuje w akcji wirusowej wizerunek włoskiego modela i aktora.

22 lipca 2011

M&C Saatchi kupuje start-up menedżerów z Ogilvy

Sieć kupiła udziały w nowym przedsięwzięciu dwóch strategów wcześniej związanych z Ogilvy.

25 lipca 2011

Unilever szykuje globalny launch Cafe Zero

Do obsługi reklamowej projektu koncern wybrał agencję DLKW Lowe.

25 lipca 2011

Comcast-NBC dzieli budżet mediowy

Jego obsługą zajmą się agencje z grup WPP i Publicis.

25 lipca 2011

"NYT" ma ponad 220 tys. internetowych prenumeratorów

Dziennik notuje niezłe wyniki sprzedaży treści w internecie.

26 lipca 2011

News Corporation wyprzedaje biznes outdoorowy

Koncern pozbywa się rosyjskiego oddziału News Outdoor.

26 lipca 2011

Wi-Fi za darmo w sklepach Tesco

Ma to umożliwić konsumentom robiącym zakupy porównywanie cen oraz dostęp online do konta Clubcard.

26 lipca 2011

Google wprowadza kartę kredytową AdWords

Firma oferuje nowy produkt dla amerykańskiego sektora biznesowego.

27 lipca 2011

Fiat przejmuje rządowe udziały w Chryslerze

Łącznie firma będzie miała prawie 54 proc.

27 lipca 2011

Ryanair na zielono

Linie lotnicze w pierwszej ekokampanii chwalą się niską emisją dwutlenku węgla.

27 lipca 2011

Firmy nie spełniają oczekiwań mobilnych użytkowników

Z badania Compuware wynika, że użytkownicy chcą, aby dostęp do sieci poprzez urządzenia mobilne był tak szybki jak z komputera osobistego.

27 lipca 2011

Vanish sponsoruje Biały Dom

Australijski Vanish liczy na tani PR, oferując 25 mln dol. za prawo umieszczenia logo na murawie wokół Białego Domu.

28 lipca 2011

Kraft Foods szuka agencji dla marki Trident

JWT kończy długoletnią współpracę z marką.

28 lipca 2011

Brytyjski Amscreen rusza na podbój Europy kontynentalnej

Brytyjska firma dzięki umowie z BP wchodzi na rynki europejskie, w tym do Polski.

28 lipca 2011

Ipsos nowym właścicielem Synovate

Sieć badań rynku należąca do holdingu Aegis zostanie sprzedana za ponad 860 mln dol.

28 lipca 2011

Reklamy L'Oreala zakazane za retusz celebrytek

ASA podziela skargi na reklamy kosmetyków do makijażu wprowadzające konsumentów w błąd.

29 lipca 2011

Inferno przygotuje globalną kampanię Nokii

Agencja wygrała przetarg na międzynarodowy projekt marki wart 80 mln funtów.

29 lipca 2011

Bose wybiera MediaCom

Po przetargu agencja utrzyma paneuropejski budżet tego klienta.

29 lipca 2011

Linia Davida Beckhama w H&M

Piłkarz będzie sygnował linię bielizny dostępną w sieci sklepów.

1 sierpnia 2011

DraftFCB po pół wieku traci obsługę SC Johnson

Budżet marketera będą teraz obsługiwać BBDO oraz Ogilvy & Mather.

1 sierpnia 2011

Subway szykuje mobilne uderzenie

Globalnym partnerem firmy przy tym przedsięwzięciu będzie Velti.

1 sierpnia 2011

Millward Brown i Dynamic Logic wprowadzają FanIndex

Firmy oferują nowe globalne narzędzie do pomiaru efektywności fan pages w serwisach społecznościowych.

2 sierpnia 2011

Gorsze prognozy dla rynku reklamy

Wzrost wydatków reklamowych w skali globalnej będzie w tym roku mniejszy, niż wcześniej szacowano - wyniesie jedynie niewiele ponad 3 proc.

2 sierpnia 2011

M-commerce coraz popularniejszy w Europie

W badaniu ComScore wybija się rynek brytyjski notujący największą dynamikę wzrostu liczby użytkowników z dostępem do m-commerce.

2 sierpnia 2011

Gap z międzynarodową kampanią [WIDEO]

Działania podkreślają obecność firmy na światowych rynkach.

2 sierpnia 2011

"Bloomberg Businessweek" będzie miał europejskie i azjatyckie edycje

Ekspansja magazynu na kolejne rynki nastąpi z początkiem 2012 r.

3 sierpnia 2011

Benetton uruchamia website z nowymi funkcjonalnościami

Producent odzieży inwestuje w nową stronę WWW przed rozpoczęciem sprzedaży kolekcji jesień/zima.

3 sierpnia 2011

Coca-Cola najlepiej rozpoznawalna w kontekście olimpiady 2012

Spośród 11 partnerów zbliżających się igrzysk olimpijskich właśnie producent napojów jest najlepiej rozpoznawalny wśród konsumentów pytanych, która marka kojarzy im się najsilniej z tą imprezą.

3 sierpnia 2011

L'Oreal chce repozycjonować markę Body Shop

Gigant kosmetyczny podejmuje decyzję o zmianach już po raz drugi w ciągu ostatnich trzech lat.

3 sierpnia 2011

Mustafa i Fabio rywalizują o Old Spice [WIDEO]

Procter & Gamble kontynuuje wirusowe działania dla marki, konfrontując dotychczasowych bohaterów jej spotów, które emitowane się w internecie.

4 sierpnia 2011

Maxus zajmie się globalnym budżetem SC Johnson

SC Johnson w Wielkiej Brytanii przesuwa wart 9 mln funtów budżet z UM do Maxusa, co jest związane z przejęciem globalnego budżetu przez tę sieć oraz Omnicom Media Group.

4 sierpnia 2011

Hongkong przewodzi w tabletach

Z sondażu TNS wynika, że połowa mieszkańców Hongkongu zamierza kupić w tym roku tablety.

4 sierpnia 2011

Al Jazeera nadaje w NY

Kanał informacyjny dostępny dla subskrybentów telewizji kablowej.

4 sierpnia 2011

Najpierw w Polsce, teraz w amerykańskim Starcomie

Jonathan Hoffman, niegdyś dyrektor kreatywny w polskim Leo Burnett, dołączył do Starcom USA jako chief experience officer.

4 sierpnia 2011

Przypływ wielkiej gotówki w Twitterze

Twitter zostanie dofinansowany przez rosyjską firmę Digital Sky Technologies; zakłada biuro na Madison Ave.

5 sierpnia 2011

Wyborowa pod pieczą Euro RSCG London

Euro RSCG London zajmie się reklamą wódek Pernod Ricard; poza Absolutem.

5 sierpnia 2011

Agencja dla Desperados

Heineken prowadzi globalny przegląd pod kątem strategii internetowej dla piwa Desperados.

5 sierpnia 2011

Unilever obciął wydatki na marketing

Unilever o 1,5 proc. obciął wydatki na marketing w pierwszym półroczu. Mimo to i kłopotów w Europie Zachodniej jego przychody wzrosły.

5 sierpnia 2011

Clearasil w promocji z Apple

Clearasil, marka kosmetyczna Reckitt Benckisera, prowadzi na Wyspach promocję, w której rozda warte 10 tys. funtów kupony na produkty Apple.

8 sierpnia 2011

Freixenet prowadzi globalny przetarg mediowy

Hiszpański producent wina musującego Cava szuka agencji do obsługi budżetu planowania i kupowania mediów na kluczowych rynkach świata.

8 sierpnia 2011

Nokia rozstaje się z Wieden & Kennedy

Agencja obsługiwała globalny budżet reklamowy marketera od 2007 r.

8 sierpnia 2011

LinkedIn podwaja wpływy z reklamy

Serwis społecznościowy biznesu zwiększył zysk netto o 4,6 proc.

8 sierpnia 2011

Siemens szuka globalnie domu mediowego

Przetarg dotyczy projektów BtoB realizowanych przez Siemens Enterprise.

8 sierpnia 2011

Adidas i Reebok podwajają wzrosty sprzedaży

Wyniki Adidas Group są po pierwszej połowie 2011 r. wyższe od planowanych.