M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

25 sierpnia 2011

Dobre wyniki WPP za I półrocze

O ponad 6 proc. wzrosły przychody holdingu reklamowego, a aż o 37 proc. zysk brutto.

26 sierpnia 2011

Time Cook zastąpi Steve'a Jobsa w Apple

Współzałożyciel firmy ze względów zdrowotnych rezygnuje z zarządzania nią.

26 sierpnia 2011

Aegis po sprzedaży Synovate stawia na akwizycje

Grupa zanotowała dobre wyniki po I półroczu - m.in. ponad 40-proc. wzrost zysku i 14-proc. wzrost przychodów.

26 sierpnia 2011

Czterech sponsorów MTV Europe Music Awards

Dell, Replay, Hyundai i Swatch partnerami wydarzenia.

29 sierpnia 2011

Więcej niż tanie linie

EasyJet, tania linia lotnicza, która w strategii marketingowej stawia nacisk na cenę, repozycjonuje się w paneuropejskiej kampanii jako łącznik między ludźmi.

29 sierpnia 2011

Mniejsze wydatki na reklamę

Carat obniża prognozy globalnego wzrostu w tym roku z 5,7 proc. do 5 proc.

29 sierpnia 2011

Najlepsze w dotarciu do kobiet

Frito-Lay, Harley Davidson i CVS najskuteczniej komunikowały się z kobietami w ubiegłym roku w Stanach Zjednoczonych.

29 sierpnia 2011

Markeingowa ekspansja Burdy

Niemieckie wydawnictwo Hubert Burda Media otwiera dział marketingu w Londynie. Jego celem jest umożliwienie reklamodawcom dostępu do zagranicznego porfolio wydawnictwa.

30 sierpnia 2011

CBS chce się wycofać z kontraktu z metrem londyńskim

CBS Outdoor i London Underground w sporze tuż przed olimpiadą.

30 sierpnia 2011

Kompleksowy świat młodych

Młodzi konsumenci mają zróżnicowane poglądy na etykę biznesu, zmiany klimatyczne i rolę mediów społecznościowych - wynika z badania obejmującego 21 krajów.

30 sierpnia 2011

Pfizer podąża ku cyfryzacji

Gigant farmaceutyczny wykorzystuje technologię w analizie danych, a przedstawicieli handlowych wyposaża w tablety.

31 sierpnia 2011

PepsiCo wprowadza małe formaty puszek

Marketer rozpoczął sprzedaż swoich napojów w puszkach o pojemności 250 ml.

31 sierpnia 2011

Lowe Worldwide bez kreatywnego

Z agencji odszedł Matthew Bull, chief creative officer.

31 sierpnia 2011

Universal Music Group ma globalnego marketingowca

Andrew Kronfield objął w wytwórni nowe stanowisko global marketing presidenta.

31 sierpnia 2011

Komisja Europejska szuka agencji reklamowej

Przetarg dotyczy obsługi budżetu wartego prawie 80 mln funtów.

31 sierpnia 2011

EA Sports z nowym spotem gry FIFA 12

Jednym z bohaterów reklamy ostatniej wersji gry jest Wayne Rooney, który wystąpił w roli giganta.

1 września 2011

Magazynowi o oszczędzaniu rośnie sprzedaż

Podczas gdy ogólnie amerykańskie magazyny odnotowują spadki, tytuł "All You" rośnie jak na drożdżach.

1 września 2011

Coca-Cola monitoruje social media

Coca-Cola North America szuka agencji, która będzie monitorować obecność jej marek w social mediach.

1 września 2011

8-proc. wzrost w Havasie

Holding odnotował 53 mln euro zysku w pierwszym półroczu.

1 września 2011

Gwiazdy promują kolekcję Marks & Spencer

Marks & Spencer zwerbował hollywoodzkie gwiazdy do promocji jesiennej kolekcji.

1 września 2011

Odchodzi szef relacji z agencjami w Unileverze

Helen Ganczakowski, global vice-president ds. relacji z agencjami, odchodzi po 23 latach pracy w koncernie.

2 września 2011

Turcja zainwestuje w reklamę kraju 45 mln dol.

Turecka organizacja turystyczna ogłosiła przetarg na obsługę budżetu reklamowego.

2 września 2011

Kimberly-Clark ma nowego marketingowca w Europie

Kim Underhill objęła stanowisko prezesa dywizji konsumenckiej i odpowiada za region Europy.

2 września 2011

Coke Zero razem z PlayStation

Coca-Cola chce dzięki aliansowi z Sony dotrzeć z przekazem reklamowym do młodych mężczyzn.

2 września 2011

Cannes Lions 2012 jednak w "starym" terminie

Organizatorzy festiwalu pomimo wcześniejszych zapowiedzi jednak nie zmienią terminu organizacji imprezy.

5 września 2011

Reklamowa ofensywa Infiniti w Europie

Marka chce zwiększyć swoją rozpoznawalność w krajach Starego Kontynentu.

5 września 2011

CNBC uruchamia aplikację Real-Time TV

Stacja wprowadza nowe cyfrowe narzędzie mające być ułatwieniem dla inwestorów z Europy.

5 września 2011

Domino's Pizza na Księżycu

Znana z nietypowych pomysłów sieć chce inwestować w projekt w zupełnie nowej przestrzeni.

6 września 2011

Android wygrywa w USA z systemem Apple

System rozwijany przez Google jest najczęściej wybierany przez posiadaczy smartfonów.

6 września 2011

Dodatek "Media Guardian" zamknięty po 27 latach

Dziennik "Guardian" nie będzie miał mediowego dodatku, bo nie może liczyć na dotychczasowe wpływy z ogłoszeń rekrutacyjnych.

6 września 2011

Internet coraz bardziej wpływa na konsumpcję TV

Podczas oglądania telewizji coraz częściej korzystamy jednocześnie z social mediów. Klasyczny model konsumpcji TV zastępowany jest powoli przez usługi "na żądanie".

7 września 2011

Google porządkuje portfolio

Firma rezygnuje z 10 mało popularnych usług.

7 września 2011

Pierwsza od 15 lat reklama Cadbury Twirl

Kraft inwestuje we wsparcie nowego produktu pod marką Cadbury Twirl.

7 września 2011

KidsCo po kilku miesiącach wymienia regionalnego szefa marketingu

Evę Dvorakovą na stanowisku marketing managera EMEA zastąpi Lisa Wakefield.

8 września 2011

Yahoo bez chief executive officera

Firma szuka nowego CEO po zwolnieniu z tej funkcji Carol Bartz.

8 września 2011

55-latki z tabletem, kobiety z e-czytnikiem

Zestawienie Nielsena pokazuje, jak zmieniają się grupy odbiorców nowych technologii w USA.

8 września 2011

Adfonic rozpoczyna globalną ekspansję

W wejście na nowe rynki platforma reklamy mobilnej zainwestuje 7,6 mln dol.

9 września 2011

Benetton wiąże markę ze sztuką

Marketer koncentruje działania marketingowe w internecie na nowej platformie marketingowej.

9 września 2011

Sharp wybrał agencję na Euro 2012

Work Club zajmie się obsługą działań w Europie wspierających sponsorowanie przez marketera przyszłorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej, które odbędą się w Polsce i na Ukrainie.

9 września 2011

Kinetic nie ma szefa w regionie EMEA

Simon Crisp, chief executive firmy z holdingu WPP, zajmującej się reklamą out-of-home, odchodzi z firmy.

9 września 2011

Jack Daniel's stawia na imprezy muzyczne

Marka burbona chce być silniej niż dotychczas postrzegana przez pryzmat koncertów muzycznych.

9 września 2011

GroupM ma globalnego specjalistę od sportu

John Kristick odpowiada za należącą do struktur firmę Entertainment & Sports Partnership (ESP).

12 września 2011

Michelin Man wraca w globalnej reklamie

Marketer realizuje kolejny etap międzynarodowych działań reklamowych, w których wykorzystuje animację z udziałem Michelin Mana.

12 września 2011

Twitter ma 100 mln użytkowników

Przedstawiciele platformy mikroblogowej poinformowali, że od początku roku nastąpił wzrost liczby użytkowników aż o 82 proc.

12 września 2011

Philips startuje z globalnym projektem [WIDEO]

W kampanii reklamowej wystąpiła Dutch Metropole Orchestra.

12 września 2011

Kantar kupił udziały w Global Market Insite

Firma jest dostawcą rozwiązań technologicznych i produktów online dla branży badań rynkowych.

12 września 2011

Google kupił przewodnik po restauracjach Zagat

Wartość akwizycji nie została podana do publicznej wiadomości.

13 września 2011

Kinetic powołuje strukturę Fuel

Nowa jednostka będzie działać jako kreatywny hub wewnątrz agencji.

13 września 2011

Francuscy internauci szturmują serwisy e-commerce

Czterech na pięciu francuskich internautów korzysta z online'owej oferty zakupowej.

13 września 2011

Turner przejmuje markę LazyTown

Nadawca Cartoon Network i Boomeranga inwestuje w islandzki show.