M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

14 września 2011

Biznesmeni nie nadążają za technologiami

Z badań CNBC wynika, że ludzie biznesu w Europie dwukrotnie częściej używają Twittera niż rok wcześniej (61 proc.), podczas gdy z iPada korzysta 15 proc.

14 września 2011

Xperia stawia na kontent

Sony Ericsson promuje model smartfonu Xperia na bazie platformy kontentowej, co ma go wyróżnić wśród innych marek z tej kategorii.

14 września 2011

Lopez promuje Fiata

Fiat (Chrysler) nawiązał współpracę reklamową z Jennifer Lopez w Stanach Zjednoczonych.

15 września 2011

Muzyczne Vevo chce podbić świat

Muzyczna platforma wideo online zatrudniła menedżera ze Starcom MediaVest Group.

15 września 2011

Heineken podpisuje kontrakty reklamowe z gwiazdami piłki

Browar chce zwiększyć intensywność działań wokół rozgrywek Ligi Mistrzów.

15 września 2011

Smartfony podbijają Europę

Z badań firmy badawczej IDC wynika, że w Europie Zachodniej sprzedaż smartfonów przewyższyła już liczbę sprzedawanych telefonów starszej generacji.

15 września 2011

Social media najwyżej w rankingu usage time w USA

Według Nielsena blisko 25 proc. czasu korzystania z internetu w Stanach Zjednoczonych użytkownicy spędzają na stronach serwisów społecznościowych i blogów.

15 września 2011

Puma podpisuje kontrakt z Sergio Aguero

Kontrakt ze wschodzącą gwiazdą piłki nożnej ma charakter długoterminowy.

16 września 2011

Promocja Islandii triumfuje na Euro Effie [WIDEO]

Grand prix konkursu efektywności reklamowej EACA Euro Effie 2011 trafiło do agencji The Brooklyn Brothers.

16 września 2011

Deal McLarena z GSK

McLaren i GlaxoSmithKline (GSK) nawiązali partnerstwo strategiczne dotyczące promocji niektórych produktów tego marketera w Formule 1.

16 września 2011

Kreacja w Media Contacts

MPG Media Contacts powołuje dział kreacji, który dostarczy klientom rozwiązania kontentowe w telewizji, internecie i platformach mobilnych.

16 września 2011

Menedżer kontentu doinwestowany

MyVideoRights, angielska spółka zajmująca się menedżmentem kontentem wideo i sprzedażą reklam, zmienia nazwę na Base79 i znajduje dofinansowanie w wysokości 2,75 mln funtów.

19 września 2011

Nowe stanowisko w regionalnych strukturach Discovery

Międzynarodowy licencjodawca powołuje funkcję regional director of program sales na region EMEA.

19 września 2011

MEC dla General Mills

Agencja zajmie się mediową obsługą marketera w regionie MENA.

19 września 2011

Android podbija czołowe europejskie rynki

System Google'a notuje największą dynamikę wzrostu wśród użytkowników smartfonów z krajów EU5.

19 września 2011

Kiedy jest prawdziwy prime time?

Nielsen wskazuje, że pora wysokiej oglądalności telewizji wśród Amerykanów wcale nie zaczyna się o godz. 20.

19 września 2011

IBM doradza Huawei w zakresie marketingu

Chiński producent smartfonów chce skorzystać z doświadczenia IBM w zakresie struktur marketingowych.

20 września 2011

Marketerzy testują Goggle na outdoorze

Dzięki aplikacji marketerzy mogą zaoferować konsumentom dostęp do dodatkowych treści.

20 września 2011

Świat mediów i marketingu w 2016 r. oczami PHD

Pracownicy domu mediowego PHD wydali książkę "2016. Beyond the Horizon".

20 września 2011

Nowe narzędzia Google dla e-wydawców

Ulepszona wersja DoubleClick for Publishers oraz wprowadzenie Direct Deals na platformie DoubleClick Ad Exchange to funkcjonalności przygotowane z myślą o wydawcach serwisów internetowych.

20 września 2011

Absolut angażuje internautów

Marka zaprasza konsumentów do tworzenia sztuki poprzez aplikację.

21 września 2011

Coca-Cola emituje ostatni odcinek projektu "Happiness Factory"

Ostatni film kampanii reklamowej trwa ponad 6 minut i zabiera konsumenta do świata wewnątrz maszyny vendingowej.

21 września 2011

Publicis wzmacnia kreację na poziomie globalnym

Do zespołu agencji dołączył Erik Vervroegen z paryskiego oddziału TBWA.

21 września 2011

Ekskluzywny Ritz-Carlton stawia na internet

Działania reklamowe repozycjonujące sieć ekskluzywnych hoteli będą koncentrować się na wykorzystaniu nowych mediów.

21 września 2011

Diageo zacieśnia współpracę z Facebookiem

Właściciel wielu globalnych marek alkoholi chce coraz więcej wydawać na reklamę w mediach społecznościowych.

21 września 2011

CNN otwiera pierwszą kawiarnię

CNN Cafe opiera się na koncepcji "coffice", czyli połączenia coffee i office.

22 września 2011

McCann w Londynie stracił budżet Nescafe

Publicis przejmuje budżet marki Nestle. Wydarzenia na rynku londyńskim odbiją się echem w Polsce.

22 września 2011

Ian Rotherham w międzynarodowym zespole MediaComu

Nowy menedżer objął stanowisko global account directora.

22 września 2011

Wenezuela szuka zamożnych turystów w Europie

Służyć temu mają działania reklamowe podjęte przez wenezuelską organizację turystyczną.

22 września 2011

Hyundai inwestuje w aplikacje reklamowe

Marketer wspiera sprzedaż modelu i40 Tourer darmową aplikacją, dostępną w App Store i dla użytkowników telefonów wyposażonych w system operacyjny Android.

22 września 2011

Europa wydaje mało na social media

Mniej niż 25 proc. marketerów w Europie wydaje na media społecznościowe powyżej 1 mln dol. rocznie.

22 września 2011

Spikes Asia rozdał nagrody kreatywnym

W tym roku na największy azjatycki festiwal reklamy zgłoszono o 19 proc. więcej prac niż w 2010 r.

22 września 2011

Alexander Wang projektuje dla Starbucksa

Starbucks z okazji swojego 40-lecia wypuścił limitowaną serię designerskich T-shirtów autorstwa nowojorskiego projektanta Alexandra Wanga.

23 września 2011

Intel rozważa rozpisanie globalnego przetargu reklamowego

Marketer rozpoczął rozmowy z agencjami reklamowymi, które mają poprzedzić rozpisanie przetargu reklamowego.

23 września 2011

Disney szuka agencji do oprawy premier w 2012 r.

Obecnie wytwórnia współpracuje z wieloma agencjami.

23 września 2011

Sara Lee konsoliduje budżet w OMD

Globalny budżet mediowy firmy szacuje się na 125 mln funtów.

23 września 2011

Jose Mourinho ambasadorem marki Braun

Marka maszynek do golenia należąca do Procter & Gamble po raz pierwszy wykorzysta w skali globalnej wizerunek celebryty.

23 września 2011

Ashton Kutcher zwiększa oglądalność Comedy Central

Gwiazdor Hollywood występuje w najnowszej serii serialu komediowego "Dwóch i pół", nadawanego przez stację należącą do MTV Networks Int.

26 września 2011

Tullamore Dew prowadzi globalną kampanię reklamową

William Grant & Sons, do którego należy marka tej irlandzkiej whiskey, chce odświeżyć jej wizerunek.

26 września 2011

Martin Sorrell, szef WPP, chciałby zarabiać więcej

"The Guardian" opublikował informację, z której wynika, że do akcjonariuszy holdingu trafiło zapytanie o możliwość podwyżki wynagrodzenia jego CEO.

26 września 2011

Microsoft Advertising Exchange podbija Europę

Firma kontynuuje ekspansję na rynkach europejskich i otwiera pięć nowych oddziałów.

26 września 2011

Ogilvy & Mather inwestuje w social media

Tom de Luca objął stanowisko chief operating officera odpowiedzialnego w agencji za ofertę działań w zakresie social mediów.

26 września 2011

USA notuje wzrost wydatków na reklamę

Według Nielsena wydatki reklamodawców wzrosły w pierwszej połowie br. o 5 proc.

27 września 2011

Były konsultant Apple dołączył do Kantar Video

Leigh Newsome objął stanowisko senior vice-president of technology.

27 września 2011

Conde Nast rozszerza kolejne marki magazynów

Na Ukrainie i w Turcji otwarto kolejne bary i kawiarnie sygnowane tytułami z portfolio wydawnictwa.

27 września 2011

Spot Carlsberga bije rekordy popularności w YouTube [WIDEO]

Oryginalny pomysł kreatywny, który powstał w ramach strategii "The Calls for a Carlsberg", bardzo spodobał się internautom, którzy w YouTube obejrzeli go prawie 1,5 mln razy.

27 września 2011

George Clooney w reklamie banku DnB [WIDEO]

Popularny amerykański aktor wystąpił w spocie norweskiego banku.

28 września 2011

Nicola Novellone, szef regionu CEE, opuszcza Leo Burnett

Szef regionu CEE Nicola Novellone kończy współpracę z Leo Burnett. Jego następca zostanie wkrótce wybrany.

28 września 2011

Twórca EasyJet chce uruchomić kolejną linię lotniczą

Stelios Haji-Ioannou ogłosił plan stworzenia taniej linii lotniczej Fastjet.

28 września 2011

P&G podejmuje zobowiązania w ramach Clinton Global Initiative

Koncern podejmie współpracę przy nowych inicjatywach z organizacjami humanitarnymi.