M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

28 września 2011

Cadbury postawiło na magię w reklamie [WIDEO]

Za nowy film reklamowy dla marki Twirl Bites odpowiada agencja reklamowa Fallon.

28 września 2011

Credit Suisse miesza w strategii mediowej

Marketer, chcąc dotrzeć do różnych rodzajów grup docelowych, stara się odejść od klasycznego podejścia do wyboru mediów.

29 września 2011

Volkswagen chce zmienić postrzeganie Beetle [WIDEO]

Za ostatni koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa Deutsch.

29 września 2011

AOL Europe bez szefa

Kate Burns zrezygnowała z kierowania firmą.

29 września 2011

Discovery i Huawei tworzą razem telefon

Współpraca będzie miała wymiar międzynarodowy.

29 września 2011

Francuzi wciąż są skoncentrowani na cenie

Według TNS Sofres cena jest obecnie jedną z najważniejszych zmiennych spośród tych, które decydują we Francji o wyborze przy zakupach produktów żywnościowych.

29 września 2011

Mars ograniczy emisję szkodliwych substancji do zera

Firma zobowiązała się do redukcji emitowanych zanieczyszczeń do 2040 r.

30 września 2011

Globalne przetargi linii Qantas

Przewoźnik lotniczy szuka agencji reklamowej i domu mediowego.

30 września 2011

Zmiana w top managemencie PepsiCo

Enderson Guimaraes przejmie od Richarda Goodmana funkcję president of global operations.

30 września 2011

Lowe przejmie od DDB obsługę Becel/Flory

Unilever zmienia agencję reklamową pracującą globalnie dla marki margaryn.

30 września 2011

Marki powinny dostrzec nieanglojęzycznych konsumentów

Siła nabywcza tych internautów jest znacznie większa niż osób anglojęzycznych - wskazuje firma Populis.

30 września 2011

Pośladki bez zmian, czyli 25 mln dol. kary dla Reeboka

Reklama wprowadzająca konsumentów w błąd będzie sporo kosztować producenta artykułów sportowych.

3 października 2011

Google z analityczną ofertą dla agencji i marketerów

Płatne narzędzie Analytics Premium oferowane jest na razie w USA, Kanadzie i Wlk. Brytanii.

3 października 2011

Muzyczny projekt Coca-Coli na przyszłoroczną olimpiadę

Pięcioro olimpijczyków i producent muzyczny Mark Ronson zaangażowani w akcję marketera.

3 października 2011

Tempo wzrostu reklamy internetowej nie słabnie

Według IAB i PwC w USA rośnie udział reklamy wyszukiwarkowej i form display.

4 października 2011

Saatchi & Saatchi przejmuje obsługę Samsonite

Budżet klienta traci po 20 latach TBWA.

4 października 2011

Neil Hurman regionalnym szefem planowania w OMD

OMD powiększa management odpowiedzialny za region EMEA.

4 października 2011

W+K uruchamia agencję interaktywną

The Dam Armada ma się zajmować przede wszystkim produkcją materiałów digital.

4 października 2011

Coke Zero rekrutuje konsumentów do kampanii

W międzynarodowej kampanii marka chce wykorzystać tancerzy.

5 października 2011

EasyJet o emocjach [WIDEO]

Przewoźnik rusza z europejską kampanią wartą 50 mln funtów.

5 października 2011

Budżet Tridenta w rękach Saatchi

Agencja zajmie się globalną obsługą reklamową marki gum.

5 października 2011

Apple najszybciej rosnącą marką według Interbrand

IBM zmniejsza dystans do dotychczasowego lidera rankingu - Coca-Coli.

5 października 2011

Liv Tyler w relaunchowej kampanii Pantene

Aktorka wesprze całościowy relaunch marki kosmetyków w Wlk. Brytanii.

6 października 2011

P&G kontra Unilever

Procter & Gamble zablokował reklamy proszku Unilevera Persil Small & Mighty pod zarzutem, że wprowadzają w błąd konsumentów.

6 października 2011

Magazyny znowu przegrają z siecią

Amerykański profesor ostrzega wydawców, że tym razem ich pozycji zagraża Facebook.

6 października 2011

Samsung boksuje się z Apple

Firmy wzajemnie oskarżają się o naruszanie praw patentowych.

7 października 2011

Peroni bawi się wśród młodych i pięknych [WIDEO]

SABMiller kontynuuje projekt komunikacyjny "Four Seasons of Italian Style".

7 października 2011

"The Financial Times" lepiej czytany dzięki aplikacjom

Globalnie dziennik czyta dziennie 2,1 mln osób.

7 października 2011

ZenithOptimedia obniża prognozy na 2011 r.

Dom mediowy zredukował prognozy dla globalnego rynku reklamowego o 0,5 proc.

7 października 2011

Smartfonowa rewolucja w Irlandii

Ponad połowa dorosłych Irlandczyków ma już telefon komórkowy nowej generacji.

10 października 2011

Coca-Cola chce dotrzeć do mam

Marketer kieruje komunikację do matek, które jego zdaniem mają decydujący wpływ na procesy zakupowe.

10 października 2011

Chevrolet nie chce korzystać z macho [WIDEO]

Marketer zmienia ideę kreatywną, a w spocie pojawia się dziecko i jego zabawki.

10 października 2011

Marriott Int. finalizuje globalny przetarg

W ostatnim etapie przetargu pozostały MEC i ZenithOptimedia.

10 października 2011

MRM przejmuje butik interaktywny Meteorite

To kolejna akwizycja McCann Worldgroup na rynku firm interaktywnych w ciągu ostatnich kilku miesięcy.

11 października 2011

Młody Jameson walczy z wielkim ptakiem [WIDEO]

Marka irlandzkiej whisky znów odwołuje się do epickiej estetyki reklam.

11 października 2011

L'Oreal zwiększa wydatki na media cyfrowe

Zwiększenie budżetu reklamowego na ten cel ma dotyczyć głównie rynku w Stanach Zjednoczonych.

11 października 2011

Sony chce rozwodu z Ericssonem

Marketerzy rozmawiają o rozwiązaniu joint venture zajmującego się produkcją i sprzedażą telefonów komórkowych.

11 października 2011

Wieden + Kennedy pracuje dla Rosjan

Agencja rozpocznie obsługę reklamową Beeline, operatora usług telekomunikacyjnych.

12 października 2011

Walmart lokalnie w Facebooku

Aplikacja My Local Walmart ma istotnie zwiększyć przychody detalisty z działań e-commerce.

12 października 2011

Microsoft ma zgodę na przejęcie Skype'a

Transakcję zaaprobowała Komisja Europejska.

12 października 2011

Facebook wchodzi na iPada

Wśród kilkunastu dostępnych wersji językowych jest polska.

12 października 2011

Nowy podmiot w Publicis Groupe

Strukturą CRM365 pokieruje dotychczasowy CMO agencji Digitas Seth Solomons.

13 października 2011

Komik w reklamach Xperia Play [WIDEO]

Kristen Schaal, popularna amerykańska aktorka komediowa, wystąpiła w najnowszym spocie Sony Ericssona.

13 października 2011

AkzoNobel zmienia pozycjonowanie marki Dulux

Marka farb znalazła się na półce premium i ma inspirować konsumentów do wprowadzania zmian we wnętrzach ich mieszkań i domów.

13 października 2011

Brytyjczycy, Turcy i Holendrzy najbardziej zaangażowani w sieci

Z badań ComScore wynika, że najwięcej osób ma dostęp do internetu w Niemczech.

13 października 2011

Magna Global obniża prognozy dla USA

W 2012 r. wydatki na reklamę na rynku amerykańskim wzrosną o 2,9 proc., a nie jak wcześniej szacowano o 4,8 proc.

14 października 2011

HTC szuka agencji do międzynarodowej obsługi

Firma chce mieć globalną agencję do silniejszego wsparcia marketingowego, ale ma się to odbyć bez zmian we współpracy z lokalnymi partnerami.

14 października 2011

Oszczędzanie dzięki przecenom i kuponom

Nielsen zbadał, jakie są najpopularniejsze wśród konsumentów z całego świata sposoby oszczędzania na domowych wydatkach.

14 października 2011

Reklama na nagich piersiach

Nietypowy, lecz skuteczny ambient w Toronto.

14 października 2011

Koniec 30-letniej współpracy DDB i Bud Light

Marka Bud Light w USA szuka nowej agencji reklamowej.