Credit Suisse miesza w strategii mediowej
Marketer, chcąc dotrzeć do różnych rodzajów grup docelowych, stara się odejść od klasycznego podejścia do wyboru mediów.
Za nowy film reklamowy dla marki Twirl Bites odpowiada agencja reklamowa Fallon.
Marketer, chcąc dotrzeć do różnych rodzajów grup docelowych, stara się odejść od klasycznego podejścia do wyboru mediów.
Za ostatni koncept kreatywny odpowiada agencja reklamowa Deutsch.
Współpraca będzie miała wymiar międzynarodowy.
Według TNS Sofres cena jest obecnie jedną z najważniejszych zmiennych spośród tych, które decydują we Francji o wyborze przy zakupach produktów żywnościowych.
Firma zobowiązała się do redukcji emitowanych zanieczyszczeń do 2040 r.
Przewoźnik lotniczy szuka agencji reklamowej i domu mediowego.
Enderson Guimaraes przejmie od Richarda Goodmana funkcję president of global operations.
Unilever zmienia agencję reklamową pracującą globalnie dla marki margaryn.
Siła nabywcza tych internautów jest znacznie większa niż osób anglojęzycznych - wskazuje firma Populis.
Reklama wprowadzająca konsumentów w błąd będzie sporo kosztować producenta artykułów sportowych.
Płatne narzędzie Analytics Premium oferowane jest na razie w USA, Kanadzie i Wlk. Brytanii.
Pięcioro olimpijczyków i producent muzyczny Mark Ronson zaangażowani w akcję marketera.
Według IAB i PwC w USA rośnie udział reklamy wyszukiwarkowej i form display.
Budżet klienta traci po 20 latach TBWA.
OMD powiększa management odpowiedzialny za region EMEA.
The Dam Armada ma się zajmować przede wszystkim produkcją materiałów digital.
W międzynarodowej kampanii marka chce wykorzystać tancerzy.
Przewoźnik rusza z europejską kampanią wartą 50 mln funtów.
Agencja zajmie się globalną obsługą reklamową marki gum.
IBM zmniejsza dystans do dotychczasowego lidera rankingu - Coca-Coli.
Aktorka wesprze całościowy relaunch marki kosmetyków w Wlk. Brytanii.
Procter & Gamble zablokował reklamy proszku Unilevera Persil Small & Mighty pod zarzutem, że wprowadzają w błąd konsumentów.
Amerykański profesor ostrzega wydawców, że tym razem ich pozycji zagraża Facebook.
Firmy wzajemnie oskarżają się o naruszanie praw patentowych.
SABMiller kontynuuje projekt komunikacyjny "Four Seasons of Italian Style".
Globalnie dziennik czyta dziennie 2,1 mln osób.
Dom mediowy zredukował prognozy dla globalnego rynku reklamowego o 0,5 proc.
Ponad połowa dorosłych Irlandczyków ma już telefon komórkowy nowej generacji.
Marketer kieruje komunikację do matek, które jego zdaniem mają decydujący wpływ na procesy zakupowe.
Marketer zmienia ideę kreatywną, a w spocie pojawia się dziecko i jego zabawki.
W ostatnim etapie przetargu pozostały MEC i ZenithOptimedia.
To kolejna akwizycja McCann Worldgroup na rynku firm interaktywnych w ciągu ostatnich kilku miesięcy.
Marka irlandzkiej whisky znów odwołuje się do epickiej estetyki reklam.
Zwiększenie budżetu reklamowego na ten cel ma dotyczyć głównie rynku w Stanach Zjednoczonych.
Marketerzy rozmawiają o rozwiązaniu joint venture zajmującego się produkcją i sprzedażą telefonów komórkowych.
Agencja rozpocznie obsługę reklamową Beeline, operatora usług telekomunikacyjnych.
Aplikacja My Local Walmart ma istotnie zwiększyć przychody detalisty z działań e-commerce.
Transakcję zaaprobowała Komisja Europejska.
Wśród kilkunastu dostępnych wersji językowych jest polska.
Strukturą CRM365 pokieruje dotychczasowy CMO agencji Digitas Seth Solomons.
Kristen Schaal, popularna amerykańska aktorka komediowa, wystąpiła w najnowszym spocie Sony Ericssona.
Marka farb znalazła się na półce premium i ma inspirować konsumentów do wprowadzania zmian we wnętrzach ich mieszkań i domów.
Z badań ComScore wynika, że najwięcej osób ma dostęp do internetu w Niemczech.
W 2012 r. wydatki na reklamę na rynku amerykańskim wzrosną o 2,9 proc., a nie jak wcześniej szacowano o 4,8 proc.
Firma chce mieć globalną agencję do silniejszego wsparcia marketingowego, ale ma się to odbyć bez zmian we współpracy z lokalnymi partnerami.
Nielsen zbadał, jakie są najpopularniejsze wśród konsumentów z całego świata sposoby oszczędzania na domowych wydatkach.
Marka Bud Light w USA szuka nowej agencji reklamowej.