M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

17 października 2011

Pepsi chce przejąć Müllera

Koncern chce wykorzystać potencjał kategorii produktów mlecznych i wyjść poza portfolio marek napojów gazowanych i przekąsek.

17 października 2011

Microsoft reklamuje całą rodzinę produktów

Dzięki globalnej kampanii firma chce kreować swój lifestyle'owy wizerunek.

17 października 2011

Z lotnictwa do reklamy

Były inżynier lotnictwa wylądował w Saatchi & Saatchi.

18 października 2011

McDonald's wraca do korzeni

McDonald's prowadzi w Wielkiej Brytanii muzyczną kampanię w TV, w której ukazuje swoje główne dania i prezentuje je jako ulubione jak kraj długi i szeroki.

18 października 2011

Wirtualny piesek Pedigree

W największej kampanii internetowej marka zaprasza na wirtualny spacer z psem.

18 października 2011

Google na rzecz bezpieczeństwa w sieci

Google w aliansie z Citizens Advice Bureau prowadzi kampanię, w której wyjaśnia, jak zachować bezpieczeństwo w internecie.

18 października 2011

Merch Store od YouTube

YouTube otwiera sklep Merch Store, w którym muzycy mogą sprzedawać swoje gadżety, bilety na koncerty i utwory.

19 października 2011

ExxonMobil stawia na działania w wyszukiwarkach

Reprise Media przygotuje aktywności SEO marketera na kilkunastu rynkach regionu EMEA.

19 października 2011

Unilever inwestuje w rosyjskie kosmetyki

Za prawie 690 mln dol. koncern przejmie większościowe udziały firmy Concern Kalina.

19 października 2011

McDonald's z własną telewizją

Osiem minut reklam na godzinę, ale mniej niż dwie - dla McDonald's.

20 października 2011

Walmart chce wrócić do Rosji

Sieć handlowa myśli o powrocie na rynek, który opuściła 10 miesięcy temu.

20 października 2011

Google i Samsung debiutują z nowym smartfonem

Telefon Galaxy Nexus został wyposażony w nowy system operacyjny 4.0 o nazwie Android Ice Cream Sandwich.

20 października 2011

Matt Brittin odpowiada w Google za Europę Środkową

W strukturach europejskich firmy doszło do przetasowań personalnych.

20 października 2011

Yahoo ma zysk niższy o 25 proc.

W III kwartale br. zysk netto firmy wyniósł 298 mln dol.

20 października 2011

Omnicom zwiększył przychody o blisko 13 proc.

Przychody grupy reklamowej na poziomie globalnym wzrosły do poziomu 3,38 mld dol.

21 października 2011

Tim Harris w managemencie McCann Erickson

Będzie odpowiadał za znalezienie nowych źródeł przychodów i akwizycje.

21 października 2011

Globalny alians do pomiaru kanału mobile

Nielsen wespół z Carrier IQ chce dostarczać szczegółowe dane o użytkownikach urządzeń mobilnych na świecie.

21 października 2011

Diamond Foods ruszył z przetargiem mediowym

Konkurs dotyczy globalnej obsługi marketera, obejmującej również przejętą niedawno markę Pringles.

24 października 2011

Chevrolet ze spotem na stulecie [WIDEO]

Marka obchodzi setne urodziny, co podkreśla filmem reklamowym opartym na wspomnieniach.

24 października 2011

Philips inwestuje globalnie w reklamę "światła"

Marketer wespół z Tribal DDB z Amsterdamu rozpoczął międzynarodowe działania reklamowe wspierające sprzedaż sprzętu oświetleniowego.

24 października 2011

Avis z akcją w social mediach w Europie

Projekt prowadzony jest pod nazwą Avis ArtCar.

24 października 2011

Google+ otwiera się na marki

Google przygotowuje ofertę dla marketerów.

25 października 2011

GM szuka agencji kreatywnej dla Chevroleta

Firma chce zatrudnić agencję do globalnych działań reklamowych dla tej marki.

25 października 2011

Darmowe WiFi we wszystkich sklepach John Lewis

Detalista chce wykorzystać boom na m-commerce do stworzenia nowego kanału sprzedaży.

25 października 2011

Po Grecji i Polsce czas na Białoruś

KidsCo debiutuje u naszych wschodnich sąsiadów w ramach europejskiej ekspansji.

26 października 2011

Więcej magii, mniej logiki w Unileverze

Firma fundamentalnie zmienia podejście do filozofii marketingowej.

26 października 2011

Nike bez wytchnienia

Kampania marki ukazuje dziewczynę, która nieprzerwanie biega, w ten sposób promując model obuwia Lunarglide +2 Shields.

26 października 2011

Pozycja Murdochów osłabiona

James Murdoch miał problemy z reelekcją w ramach News Corporation. Jedna trzecia niezależnych udziałowców głosowała przeciwko objęciu przez niego kilku ważnych funkcji ze względu na fatalne rozegranie "afery podsłuchowej".

27 października 2011

Aegis kupuje w Holandii

Grupa przejęła największy niezależny dom mediowy Kobalt.

27 października 2011

Marriott powierza globalny budżet sieci MEC

Dom mediowy zajmie się planowaniem i zakupem mediów dla najważniejszych marek grupy hotelowej.

27 października 2011

Dermablend reklamowane przez Zombie Boy [WIDEO]

Producent środków pielęgnacyjnych sięgnął w reklamach po szokującą estetykę tatuażu.

27 października 2011

Apple i Google w czołówce R&D

W zestawieniu firm najskuteczniej inwestujących w rozwój znalazły się firmy technologiczne.

28 października 2011

Sony przejmuje kontrolę nad Sony Ericssonem

Pakiet 50 proc. w joint venture zostanie odkupiony przez Japończyków od ich dotychczasowego szwedzkiego partnera.

28 października 2011

Asics prowadzi globalny przetarg kreatywny

Wartość budżetu szacuje się na 50 mln funtów.

28 października 2011

Conde Nast wprowadza magazyn "Allure" do Rosji

Debiut magazynu został zaplanowany na wrzesień 2012 r.

28 października 2011

Puma podpisuje kontrakt z Yaya Toure

Gwiazda Manchesteru City dołączyła do grupy piłkarzy, z którymi marketer podpisał kontrakty sponsorskie.

28 października 2011

E-commerce rośnie w Europie

Rozwój handlu online napędza przede wszystkim sprzedaż ofert turystycznych, odzieży oraz artykułów wyposażenia wnętrz.

2 listopada 2011

Reklama w Livestand za 500 tys. dol.

Yahoo żąda pół miliona dolarów za pakiet reklamowy w aplikacji na tablety.

2 listopada 2011

Omnicom zaznacza swoją obecność w Azji

Omnicom Group przejął większościowy pakiet w największej indyjskiej agencji Mudra Group.

2 listopada 2011

Unilever inwestuje w digital w Azji

Gigant FMCG dodaje więcej internetu do media miksu.

2 listopada 2011

Zakupy grupowe przyciągają amerykańskie marki

Duże korporacje eksperymentują z codziennymi transakcjami, chcąc poprawić sprzedaż i zwiększyć zaangażowanie konsumenta.

3 listopada 2011

Marki w akcji Start Today

Procter & Gamble, British Gas i Eurostar to niektórzy z koalicjantów we wspólnej akcji promującej przyjazny środowisku styl życia.

3 listopada 2011

YouTube wkracza na rynek TV

Prawie setka kanałów TV od YouTube może zachwiać rynkiem reklamy telewizyjnej.

3 listopada 2011

Niemieckie dzienniki częściej korzystają z social mediów

Social media dla wydawców dzienników to z jednej strony przeciwnik w walce o czytelnika i reklamodawcę, z drugiej - niezbędny partner w komunikacji z czytelnikiem.

3 listopada 2011

Lynx z akcentem apokaliptycznym

Marka męskich kosmetyków Unilevera promuje wariant Lynx 2012 The Final Edition budżetem wartym 5,6 mln funtów.

4 listopada 2011

McLaren ogłosił globalny przetarg

Producent chce rywalizować z takimi markami, jak Porsche, Ferrari czy Lamborghini na rynku luksusowych samochodów sportowych.

4 listopada 2011

HTC powierza budżet w regionie EMEA

Przetarg na obsługę działań promocyjnych w handlu trafił do Saatchi & Saatchi X.

4 listopada 2011

Cadbury wybiera podwodnych śpiewaków [WIDEO]

W najnowszym spocie Cadbury Milk Dairy marketer nawiązuje do igrzysk olimpijskich, które odbędą się w przyszłym roku w Londynie.

4 listopada 2011

Google liderem rankingu w USA

Z zestawień Nielsena wynika, że Google był najpopularniejszym serwisem w Stanach Zjednoczonych, który odwiedziło we wrześniu br. blisko 170 mln użytkowników.

7 listopada 2011

Groupon wart prawie 13 mld dol.

Dzięki IPO Groupon zebrał 700 mln dol., plasując się na drugim miejscu w sektorze internetowym po Google, który w 2004 r. zebrał 1,9 mld dol.