M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

25 listopada 2011

Cartoon Network stawia na sponsoring

Stacja podpisała kontrakty z trzema producentami zabawek, których celem jest realizacja wspólnych projektów komunikacyjnych.

25 listopada 2011

Kanada na szczycie rankigu FutureBrand

Kraj ten po raz drugi z rzędu został uznany za posiadający najsilniejszą markę na świecie, wynika z zestawienia Country Brand Index przygotowanego przez FutureBrand.

25 listopada 2011

Foot Locker z projektem w Europie

Za komunikację marketingową na Starym Kontynencie ma odpowiadać agencja reklamowa AMV BBDO.

25 listopada 2011

CNN z paneuropejską kampanią reklamową

Celem projektu jest budowa znajomości prowadzących programy i umocnienia ich relacji z widzami.

28 listopada 2011

Lurpak przenosi globalny budżet kreatywny

Za obsługę marki w skali międzynarodowej będzie odpowiadać agencja reklamowa Wieden & Kennedy.

28 listopada 2011

Starbucks inwestuje w płatności za pośrednictwem aplikacji

Rynek brytyjski jest drugim po USA, gdzie sieć barów kawowych wprowadza możliwość płatności przy użyciu telefonów komórkowych.

28 listopada 2011

LinkedIn bez szefa marketingu

Po 15 miesiącach pracy z firmy odszedł Clive Punter.

28 listopada 2011

Unilever uprzedmiotowił kobiety

Organizacja samoregulacyjna zakazała prowadzenia kampanii reklamowej marki żeli pod prysznic Lynx, która m.in. wykorzystywała hasło "The cleaner you are, the dirtier you get".

29 listopada 2011

Lojalni wobec iPhone'a

Marka telefonu Apple ma największy poziom lojalności.

29 listopada 2011

Szansa dla marek odzieżowych w Rosji

Badanie McKinsey wykazuje zwiększony popyt na produkty odzieżowe.

29 listopada 2011

Więcej nowych technologii wśród detalistów

Amerykańscy detaliści wykorzystują więcej technologii w usługach off- i online, aby oferować konsumentom bardziej zintegrowany serwis.

29 listopada 2011

Trend wzrostowy w usługach geolokalizacyjnych

Wzrost wzmocnią media społecznościowe i większe zainteresowanie ze strony marketerów.

30 listopada 2011

Real Madryt dołączył do MMA

Jeden z najpopularniejszych klubów piłkarskich na świecie został członkiem Mobile Marketing Association.

30 listopada 2011

Rekordowy Black Friday w USA

Wartość sprzedanych online produktów tego dnia osiągnęła poziom 816 mln dol.

30 listopada 2011

Daimler wstrzyma produkcję Maybacha

Samochody tej luksusowej marki mają przestać być produkowane w 2013 r.

30 listopada 2011

Marketerzy ograniczą komunikację online adresowaną do dzieci

Ograniczenie dotyczy "niezdrowych" produktów i ich komunikacji na terenie Unii Europejskiej. Do akcji włączyły się m.in. Coca-Cola i Mars. Projekt dotyczy website'ów poszczególnych producentów.

30 listopada 2011

Facebook ma zmienić politykę prywatności

Komisja Europejska ostrzega popularny portal społecznościowy.

1 grudnia 2011

Nowy szef Kinetic EMEA

Agencja OOH Kinetic nominowała Andy'ego Jonesco na stanowisko CEO w regionie EMEA. Wcześniej pracował w BSkyB.

1 grudnia 2011

Spersonalizowane reklamy we wszystkich nośnikach Virgin Media

Virgin Media wprowadzi w drugim kwartale przyszłego roku reklamy targetowane, bijąc na głowę konkurencyjny Sky.

1 grudnia 2011

Kraft powierza Droga5 kreację dla nowego produktu

Kraft Foods wprowadza zdrowy batonik MilkBite i bez przetargu zatrudnia agencję Droga5 w celu przygotowania kampanii.

1 grudnia 2011

AA wstrzymuje rebranding w związku z bankructwem

American Airlines dzięki bankructwu ma się wzmocnić, ale wszelkie działania komunikacyjne, poza PR, zawiesza.

1 grudnia 2011

Sportowi ambasadorzy marek P&G

Procter & Gamble nominował 11 brytyjskich sportowców, którzy wezmą udział w igrzyskach olimpijskich i igrzyskach paraolimpijskich w Londynie w 2012 r., na ambasadorów swoich produktów, w tym Gillette, Olay i Ariela.

1 grudnia 2011

Ruszyły działania promujące walory oleju rzepakowego

Kampania ma zwiększyć świadomość konsumentów na temat właściwości produktu.

2 grudnia 2011

Przetarg na Diet Coke

Coca-Cola prowadzi przetarg na szacowany na 40 mln funtów europejski budżet Diet Coke. Firma chce wyjść poza agencje z portfolio, powiązać markę ze światem mody.

2 grudnia 2011

Ekspansja Starbucksa w kategorii drive-thru

Starbucks otworzy w Wielkiej Brytanii w ciągu 5 lat 200 nowych lokalizacji typu drive-thru. Chce się pozycjonować jako najlepszy dostawca kawy na wynos.

2 grudnia 2011

Ofensywa Spotify

Serwis muzyczny Spotify otwiera nową platformę aplikacyjną w partnerstwie m.in. ze znanymi tytułami prasowymi.

2 grudnia 2011

Nowy CEO Time Inc.

Time Inc. postawił na czele byłego szefa sieci Digitas - Laurę Lang.

2 grudnia 2011

DVD i streaming od Tesco

Konsumenci należący do programu Tesco Clubcard, którzy zakupią film na DVD lub Blu-ray, będą mogli go również obejrzeć bez dodatkowej opłaty w serwisie online Blinkbox.

2 grudnia 2011

Świat digital trudny do ogarnięcia dla marketerów

Badanie McKinsey pokazuje, że wielu marketerów nadal ma problemy ze zrozumieniem możliwości, które prezentuje świat cyfrowy w zakresie zgłębiania relacji z konsumentami.

2 grudnia 2011

Nowe urządzenia kształtują nowe obyczaje w Europie

Smartfony i tablety mają mieszany wpływ na to, jak europejscy konsumenci korzystają z innych mediów, w tym ze stacjonarnego internetu i telewizji.

2 grudnia 2011

Reckitt Benckiser szuka agencji do obsługi CRM

Agencja zajmie się obsługą cyfrową systemu CRM w skali globalnej.

5 grudnia 2011

"Bloomberg Businessweek" z globalną kampanią reklamową

Wiodącym medium międzynarodowych działań reklamowych wspierających tytuł jest outdoor.

5 grudnia 2011

Andrew Edwards odpowiada za Europę Środkową w Leo Burnett

Wcześniej pracował jako chief executive i group chairman w brytyjskim oddziale sieci.

5 grudnia 2011

Volkswagen w pojedynku na parkingu

Nowy spot reklamowy przygotowany przez DDB z Argentyny opiera się na prostym koncepcie kreatywnym.

5 grudnia 2011

Coca-Cola z muzycznym pawilonem na olimpiadzie

Projekt jest częścią wdrażanej strategii "Future Flames".

6 grudnia 2011

Norte Beer ostrzega przed niebezpieczeństwami nocnego życia

Saatchi z Argentyny w spocie popularnej marki piwa radzi, jak bronić się przed ujawnieniem poufnych szczegółów imprez w klubach nocnych.

6 grudnia 2011

ZenithOptimedia prognozuje wolniejszy wzrost w Europie Zachodniej

Dynamika wzrostu wydatków na reklamę w Europie Zachodniej wyniesie w 2012 r. tylko 2 proc. - szacują analitycy międzynarodowej sieci domów mediowych.

6 grudnia 2011

Heineken kupił prawie tysiąc pubów

Browar przejął sieć pubów należących do tej pory do Royal Bank of Scotland.

7 grudnia 2011

Apple Store nad peronami Grand Central

Otwarcie największego sklepu w Nowym Jorku jest reklamowane na ekranach przypominających te, na których wyświetlane są informacje na temat przyjazdów i odjazdów pociągów.

7 grudnia 2011

Revlon wiąże się globalnie z MediaComem

Wartość międzynarodowego budżetu przeznaczonego na planowanie i zakup mediów szacuje się na 265 mln dol.

7 grudnia 2011

GroupM obniża prognozy na 2012 r.

Szacunki wysokości globalnych wydatków reklamowych w przyszłym roku zmniejszono z 6,8 do 6,4 proc.

7 grudnia 2011

Naomi Watts w reklamach Jacob's Creek

Marketer wprowadza na rynek nową serię win Cool Harvest.

7 grudnia 2011

JWT o trendach w 2012 r.

Sieć agencyjna opublikowała raport pt. "10 trendów, które wpłyną na nasz świat w 2012 roku".

8 grudnia 2011

ASA kwestionuje oferty w Grouponie

Brytyjska Advertising Standards Authority zakwestionowała kolejne dwie reklamy ofertowe zamieszczone w Grouponie. Przeciwko serwisowi toczy się śledztwo prowadzone przez Office of Fair Trading.

8 grudnia 2011

Kraft zwolni 200 osób w Cadbury

Kraft Foods zwolni 200 pracowników Cadbury w Wielkiej Brytanii. W 2010 r. producent przyrzekł oficjalnie, że nie będzie redukował zatrudnienia w Wielkiej Brytanii.

8 grudnia 2011

Ekskluzywna umowa VivaKi z Microsoftem

Grupa domów mediowych zaoferuje klientom przedpremierową reklamę w aplikacjach Xbox Live.

8 grudnia 2011

Kolekcja butów od Cheryl Cole

Cheryl Cole wchodzi do świata mody, lansując własną linię butów w sklepie online Stylistpick.com.

9 grudnia 2011

P&G na święta z Isaiahem Mustafą

Marketer przygotował cykl reklam związanych ze świętami Bożego Narodzenia, w których wykorzystuje kultową postać ze spotów Old Spice'a.

9 grudnia 2011

Nokia chce sprzedać luksusową markę Vertu

Marketer chce się jej pozbyć, aby lepiej rywalizować z bezpośrednią konkurencją.

9 grudnia 2011

Ford przedłuża kontrakt z Ligą Mistrzów

Umowa sponsorska ma obowiązywać przez kolejne trzy lata.