M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

3 stycznia 2012

Tommy Hilfiger zapowiada globalną ekspansję

Avery Baker, nowy chief marketing officer, wprowadza zmiany dotyczące m.in. alokacji inwestycji mediowych.

3 stycznia 2012

Viacom z nowym menedżerem

Julia Phelps obejmie stanowisko wiceprezesa ds. komunikacji korporacyjnej w Viacom International Media Networks.

4 stycznia 2012

Angielski dziennik z myślą o olimpiadzie

"The Sun" rozpoczął kampanię związaną z igrzyskami w Londynie, a gazety konkurencyjne zwiększają olimpijski kontent.

4 stycznia 2012

Wielkie noworoczne promocje

Brytyjskie sieci handlowe wabią konsumentów atrakcyjnymi promocjami. W ten sposób chcą zwiększyć zaufanie konsumenta do sytuacji ekonomicznej.

4 stycznia 2012

Oglądalność TV w pecetach nie rośnie

Z badań wynika, że korzystanie z komputerów w celu oglądania TV w Wielkiej Brytanii jest w fazie stagnacji.

4 stycznia 2012

Facebooka alianse z mediami

Facebook i właściciele mediów wierzą w obopólne korzyści.

5 stycznia 2012

Konica Minolta sponsorem Liverpool FC

Kontrakt sponsoringowy ma charakter długoterminowy.

5 stycznia 2012

Chińczycy zaczną produkcję figurek Steve'a Jobsa

Ich sprzedaż ma się rozpocząć w lutym br., a cena ma wynosić 100 dolarów.

5 stycznia 2012

Children's Food Campaign krytykuje "podejrzane" reklamy

Wśród najczęściej krytykowanych marek, których reklamy kierowane do dzieci wprowadzały w błąd, znalazły się Coca-Cola, Nutella czy Chupa Chups.

9 stycznia 2012

Simon Pardon odchodzi z Aegis Media

Simon Pardon, global chief trading officer, opuszcza firmę; zajmie się innymi projektami.

9 stycznia 2012

Microsoft walczy z podróbkami

Microsoft wytoczył proces sieci handlowej Comet na podstawie zarzutów o sprzedawanie podróbek dysków z kopią zapasową systemu Windows.

9 stycznia 2012

Wreszcie nowy szef Yahoo!

Yahoo! na nowego szefa wyznaczyło Scotta Thompsona, dotąd dyrektora PayPala. Portal może zostać wystawiony na sprzedaż.

10 stycznia 2012

Netflix dostępny na Wyspach

Amerykański serwis streamingowy wkracza na rynki brytyjski i irlandzki, zmierzy się z ostrą konkurencją.

10 stycznia 2012

Sky wchodzi w Zeebox

Zeebox, społecznościowa aplikacja telewizyjna, stanie się częścią oferty BSkyB dzięki przejęciu akcji.

10 stycznia 2012

Joan Collins zamiast Mr T

Hollywoodzka gwiazda Joan Collins zastąpi Mr T w reklamach Snickersa.

10 stycznia 2012

Magazynowy crowdsourcing

Amerykański miesięcznik "Ladies' Home Journal" publikuje materiały czytelniczek.

10 stycznia 2012

Reebok godzi się ze swoją starą agencją

Autorem najnowszej kampanii dla tej marki jest agencja McGarry Bowen, rozstanie z DDB.

11 stycznia 2012

Jaguar ma nowego szefa marketingu

Ian Armstrong pracował wcześniej jako head of European marketing w Honda Motor.

11 stycznia 2012

Kreatywny z Ogilvy odpowiada za kategorię film w Cannes Lions

Tham Khai Meng, worldwide chief creative officer Ogilvy & Mather, będzie kierował pracami jury w kategoriach film i prasa podczas tegorocznej edycji festiwalu Cannes Lions.

11 stycznia 2012

BMW zadowolone z wyników sprzedażowych

Przedstawiciele firmy ujawnili, że sprzedali w 2011 r. ponad 3,5 tys. aut marki Rolls-Royce.

11 stycznia 2012

Publicis odpowiada za globalny projekt Irlandii

Działania reklamowe są prowadzone pod hasłem "Jump into Ireland".

11 stycznia 2012

LG kreatywnie o najcieńszym telewizorze na świecie

Bohaterem najnowszej reklamy marketera jest złodziej sklepowy.

12 stycznia 2012

McDonald's rozdaje książki z Happy Mealem

W ten sposób mają trafić do dzieci miliony egzemplarzy powieści "Mudpuddle Farm" autorstwa Michaela Morpurgo.

12 stycznia 2012

Eric Cantona na Global Sports Forum 2012

Były gwiazdor francuskiej piłki nożnej wystąpi podczas konferencji poświęconej m.in. marketingowi sportowemu.

12 stycznia 2012

Wunderman globalnie dla Levi'sa

Agencja ma odpowiadać za projekty cyfrowe.

13 stycznia 2012

Crispin Porter & Bogusky wzmacnia kreację

Agencja zatrudniła dwa nowe teamy.

13 stycznia 2012

Przetarg na budżet porównywarki cenowej

Gocompare.com - porównywarka cenowa, której symbolem jest śpiewająca arie operowe maskotka - ogłosiła przetarg na budżet reklamowy wart 28 mln funtów.

13 stycznia 2012

Wielka kampania Reckitt-Benckisera

Reckitt-Benckiser wystartował z wielomilionową kampanią w Wielkiej Brytanii promującą kluczowe marki pod hasłem "Britain's greatest".

16 stycznia 2012

Bolt promuje Virgin Media

Virgin Media przeprowadzi największą kampanię w swojej historii, w której rekordzista w sprincie Usain Bolt wcieli się w postać sir Richarda Bransona.

16 stycznia 2012

P&G na rzecz sportu dla młodych

Procter & Gamble zamierza wygenerować w tym roku 5 mln dol. ze sprzedaży swoich kluczowych marek, które przeznaczy na rozwój programów sportowych dla młodzieży.

16 stycznia 2012

Marki nie odniosą korzyści z Olimpiady

Większość brytyjskich top marketerów nie wierzy, że London 2012 przyczyni się do wzrostu ich biznesu - wynika z sondażu.

17 stycznia 2012

Spada cena CPC w Facebooku

O 11 proc. spadła średnia cena CPR w Facebooku w Wielkiej Brytanii pomiędzy III a IV kwartałem ub.r. według TBG Digital.

17 stycznia 2012

Lurpak wyda 10 mln funtów na kampanię

Lurpak, producent masła, startuje z kampanią, w której promuje swój nowy produkt Lightest Spreadable. Jest to największa od 10 lat kampania tej marki.

17 stycznia 2012

Wyszukiwanie oczkiem w głowie marketerów

Najwięksi marketerzy chcą maksymalizować zwrot inwestycji w wyszukiwanie płatne.

18 stycznia 2012

Marka Marsa wraca do starego sloganu

Marka czekoladek Galaxy wykorzysta stary slogan, wzmocni działania w internecie.

18 stycznia 2012

Szef marketingu Nokii w Azji odchodzi

Will Harris odpowiadał za 20 rynków azjatyckich.

18 stycznia 2012

Jakość najważniejsza

Pogrążone w kłopotach finansowych biuro podróży Thomas Cook w strategii na rok 2012 chce skoncentrować się na jakości produktu.

19 stycznia 2012

Tesco znowu oferuje kupony rabatowe

Kiepskie wyniki sprzedażowe w czasie świąt zmuszają sieć do promocji w postaci voucherów o wartości 5 funtów.

19 stycznia 2012

Konsumenci wybierają Google

Google powtórnie wybrany najlepszą marką przez Brytyjczyków. Dove zastąpił Nokię w top 20 według YouGov BrandIndex.

19 stycznia 2012

Reklama Citroena szkodliwa dla epileptyków

Organizacja Advertising Standards Authority (ASA) zabroniła emisji reklamy Citroena w telewizji ze względu na zażalenia konsumentów.

19 stycznia 2012

Trendy zmieniające krajobraz mediów

Tanie smartfony i tablety zmienią obraz mediów, technologii i telekomów w 2012 r. zdaniem Deloitte.

20 stycznia 2012

Pensje w mediach stabilne

Według sondażu poziom płac w brytyjskich mediach jest na tym samym poziomie co rok wcześniej.

20 stycznia 2012

Przetarg Co-op Group

Co-operative Group, której roczny budżet wynosi 50 mln funtów, zaprasza do przetargu.

20 stycznia 2012

Müller Dairy znowu zarządza przetarg kreatywny

Müller Dairy zaledwie cztery miesiące po emisji bardzo drogiej kampanii ogłasza nowy przetarg na budżet wart 25 mln funtów.

23 stycznia 2012

Rekordowe przychody Google

Google UK drugi kwartał z rzędu odnotował przychody powyżej miliarda dolarów i bije rekord w ogólnych wynikach finansowych.

23 stycznia 2012

Duża strata finansowa Sony Ericssona

Tuż przed wykupieniem udziałów Ericssona Sony zaskakuje analityków stratą rzędu 200 mln euro w IV kwartale ub.r.

23 stycznia 2012

Wielka pompa wokół opaski na nadgarstek marki Nike

Nike wprowadza wielozadaniową opaskę na nadgarstek, która mierzy różne parametry aktywności sportowej.

24 stycznia 2012

Brytyjski rząd promuje większe emerytury

Kampania warta 11 mln funtów ma wspierać nowy automatyczny system oszczędzania na emeryturę. Składki pochodzą od pracownika, pracodawcy i rządu.

24 stycznia 2012

Symulowany atak hakerów w reklamie Snickersów

Gwiazdka TV Katie Price, znana wcześniej jako Jordan, promuje baton Snickers w Twitterze. Reklama sprawia wrażenie, że jej konto padło ofiarą ataku hakerów.

24 stycznia 2012

Barbie bez włosów

Mattel jak dotychczas nie reagował na propozycję, aby zrobić Barbie, która straciła włosy w skutek ciężkiej choroby. Teraz może się to zmienić.