M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

14 maja 2001

PSA PEUGEOT-CITROEN ZAPRASZA DO PRZETARGU NA MEDIA

PSA Peugeot-Citroen we Francji zaprosił do uczestnictwa w przetargu na budżet dotyczącym planowania mediów. Jego wysokość szacuje się na ok....

14 maja 2001

PUBLICIS PRZEJMUJE FRANCUSKA AGENCJE KOMUNIKACYJNA

Publicis Groupe przejął większościowy udział w jednej z wiodących agencji komunikacyjnych - Ecocom z Paryża, której mniejszościowym udziałowcem jest firma...

14 maja 2001

PIWO CARLSBERG JUŻ W RUMUNII

Browar Carlsberg przekazał budżet reklamowy przeznaczony na wsparcie wprowadzenia swojej flagowej marki - Carlsberg - na rynek rumuński lokalnej agencji...

14 maja 2001

KIRCH KUPUJE PRAWA DO TRANSMISJI MISTRZOSTW PIŁKARSKICH

Monachijska grupa telewizyjna Kirch Group kupiła od międzynarodowej federacji piłkarskiej FIFA prawa do transmisji telewizyjnej i radiowej w USA Mistrzostw...

14 maja 2001

RADIOWY DEBIUT DISNEYA W ARGENTYNIE

Walt Disney Co. zainaugurował swoja działalność na antenie radiowej w Argentynie. Jedynym rynkiem poza USA, na którym działa Radio Disney,...

15 maja 2001

BERLUSCONI ODKŁADA DECYZJE DOTYCZĄCE SWOJEGO IMPERIUM

Pomimo wcześniejszych obietnic Silvio Berlusconi stwierdził, że nie podjął jeszcze decyzji o sprzedaży swojego większościowego udziału w sieci telewizyjnej Mediaset...

15 maja 2001

FRANCE TELECOM PRZEKAZUJE BUDŻET BTOB Z AGENCJI BBDO DO DDB

Koncern telekomunikacyjny France Telecom zdecydował, że obsługą jego budżetu BtoB zajmie się agencja reklamowa DDB & Co. z Paryża. Do...

15 maja 2001

WALLY O'BRIEN NOWYM DYREKTOREM GENERALNYM IAA

International Advertising Association (IAA) prawdopodobnie wybierze Wallyego O'Briena na stanowisko dyrektora generalnego stowarzyszenia. O'Brien zastąpi Normana Vale'a, który odchodzi na...

15 maja 2001

ZGŁOSZENIA EURO EFFIE RÓWNIEŻ ONLINE

Po raz pierwszy w historii zgłoszenia do konkursu Euro Effie będą dystrybuowane za pomocą Internetu na stronie www.gwa.de. Ostatnim dniem...

16 maja 2001

BBDO PRZEJMUJE WART 30 MLN DOL. BUDŻET BROWARU WARSTEINER

Jeden z największych niemieckich browarów Warsteiner wyłonił zwycięzcę przetargu na swój budżet reklamowy, ktorego wysokość szacowana jest na 30 mln...

16 maja 2001

ANHEUSER-BUSH WALCZY O NAZWĘ AMERICAN BUD

Amerykański browar Anheuser-Bush poniósł kolejną porażkę w staraniach o wprowadzenia marki American Bud na rynek niemiecki. Sąd federalny w Karlsruhe...

16 maja 2001

LALKA BARBIE W PARYSKIEJ OPERZE

Producent zabawek Mattel France podpisał niecodzienne porozumienie z Paryską Operą Narodową, dzięki któremu będzie mógł wykorzystywać w swoich działaniach marketingowych...

16 maja 2001

YOUNG & RUBICAM BĘDZIE OBSŁUGIWAŁ ROSYJSKI BROWAR OCHAKOVO

Trzeci co do wielkości w Rosji browar Ochakovo przekazał swój budżet reklamowy w wysokości 3 mln dol. agencji Young &...

16 maja 2001

NOWA KAMPANIA AVIKO PO PRZEJĘCIU VICO SURGELES WE FRANCJI

Duński producent frytek Aviko rozpoczął pierwszą od czasu przejęcia francuskiego konkurenta Vico Surgeles ogólnokrajową kampanię reklamową we Francji. Składająca się...

17 maja 2001

POŻEGNANIE BANNERÓW NA STRONACH FRANCUSKIEGO WANADOO

Francuski gigant internetowy, spółka Wanadoo, wprowadził na rynek całostronicowe reklamy flashowe, które pokazują się w czasie ładowania wybranych stron portalu....

17 maja 2001

KŁOPOTY SZWEDZKIEJ MTG W ROSYJSKICH MEDIACH

Szwedzki koncern medialny Modern Times Group (MTG) odczuwa coraz silniejsze naciski ze strony rosyjskich władz, których celem jest redukcja udziałów...

17 maja 2001

BYŁY BROWAR MOLSONA NAJWIĘKSZYM BILLBOARDEM KANADY

Trwają ostatnie prace nad zakończeniem instalacji największego nośnika reklamy zewnętrznej w Kanadzie. Gigantyczny billboard powstał na trzech ścianach byłego browaru...

17 maja 2001

GAZETA GRECKIEGO RZĄDU W TURCJI

Grecka ambasada w Turcji, starając się odbudowywać nadwerężone stosunki dobrosąsiedzkie, zaczęła wydawać w Ankarze tureckojęzyczną gazetę "Yunanistan", co znaczy Grecja....

18 maja 2001

LOWE LINTAS TRACI BUDŻET REKLAMOWY LODÓW MAGNUM

Birds Eye Wall, spółka zależna Unilevera, przeniosła swój globalny budżet lodów Magnum z agencji reklamowej Lowe Lintas & Partners Worldwide...

18 maja 2001

HEINEKEN ZMIENIA MURPHY'S BREWERY NA HEINEKEN IRELAND

Z powodu rosnącej popularności flagowego brandu Heinekena na rynku irlandzkim holenderski browar zdecydował się na zmianę nazwy należącego do niego...

18 maja 2001

WIELCY MOTOCYKLIŚCI W REKLAMACH ZEGARKÓW CASIO

Producent sportowych zegarków Casio wprowadził na rynek we Włoszech nowy model Pro Trek PRG-40, wykorzystując w kampanii reklamowej nowego produktu...

18 maja 2001

ZMIANA NA STANOWISKU CEO YOUNG & RUBICAM EUROPE

Holender Bert Meerstadt, CEO agencji reklamowej Young & Rubicam na region Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki, zdecydował się na opuszczenie...

21 maja 2001

MOET HENNESSY KONSOLIDUJE BUDŻET MARKI GRAND MARNIER

Firma alkoholowa Moet Hennessy zdecydowała się skonsolidować budżet reklamowy swojej marki Grand Marnier w rękach agencji D'Arcy należącej do grupy...

21 maja 2001

WELLA PONAWIA SZTURM NA RYNEK AMERYKAŃSKI

Koncern kosmetyczny Wella ponownie zastanawia się nad sposobami powrotu na rynek amerykański, z którego zmuszona była wycofać się w połowie...

21 maja 2001

KOSMICI PROMUJĄ TURYSTYKĘ W REGIONIE EMILIA ROMAGNA

W kampanii reklamowej, której celem jest promocja turystyki we włoskim regionie Emilia Romagna, nawet kosmici czerpią wiele radości z odwiedzin...

21 maja 2001

NIEWIDOMY BOHATEREM SPOTU REKLAMOWEGO WHISKY CROWN ROYAL

Koncern alkoholowy Seagram, do którego należy marka whisky Crown Royal, wykorzystał w jej kampanii reklamowej aktora z wadą wzroku, aby...

21 maja 2001

KONSOLOWE STARCIA GIGANTÓW ELEKTRONICZNYCH

GameCube, nowa konsola do gier wideo wyprodukowana przez Nintendo, pojawi się w sklepach trzy dni wcześniej niż nowy system do...

22 maja 2001

WART 50 MLN DOL. BUDŻET SCHERING-PLOUGH DO WZIĘCIA

Koncern farmaceutyczny Schering-Plough poszukuje domu mediowego, która zajmie się zakupem i planowaniem mediów na potrzeby kampanii reklamowych lekarstw OTC oraz...

22 maja 2001

FCB OBSŁUGUJE NOWY PRODUKT BEIERSDORF NIVEA

Niemiecki producent kosmetyków Beiersdorf zdecydował, że agencja reklamowa FCB Worldwide zajmie się obsługą budżetu odświeżających chusteczek Nivea na terenie Europy...

22 maja 2001

SAATCHI & SAATCHI ZDOBYWA DWA GLOBALNE BUDŻETY

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi z Londynu zdobyła kolejne globalne budżety - markę Moet Hennessy należącą do producenta towarów luksusowych...

22 maja 2001

ABC TELEVISION NETWORK STARA SIĘ ZDOBYĆ MŁODSZĄ WIDOWNIĘ

Amerykańska stacja telewizyjna ABC Television Network, tworząc nową ramówkę, stara się zmniejszyć udział programów dla starszej publiczności, tym samym odpowiadając...

22 maja 2001

FRANCUSKIE PERFUMY NA DZIEŃ MATKI

Wiodący francuski dystrybutor perfum Marionnaud świętuje Dzień Matki ogólnokrajową kampanią reklamową, której autorem jest agencja Euro RSCG Works z Paryża....

23 maja 2001

FIRESTONE PO 100 LATACH WSPÓŁPRACY ROZSTAJE SIĘ Z FORDEM

Producent opon Bridgestone/Firestone Inc. ogłosił zakończenie 100-letniej współpracy z Ford Motor Corp. Rok temu Ford wyraził zastrzeżenia dotyczące bezpieczeństwa opon...

23 maja 2001

PROCTER & GAMBLE KUPUJE MARKĘ CLAIROL

Koncern Procter & Gamble zdecydował się na zakup marki Clairol od Bristol-Myers Squibb Co. za kwotę 4,95 mld dol. Przejęcie,...

23 maja 2001

ODŚWIEŻONY PORTAL TURYSTYCZNY MICHELIN

Francuski producent opon Michelin wejdzie na rynek z ulepszoną wersją swojego europejskiego portalu turystycznego, w którym prezentowane są jego reklamy,...

23 maja 2001

VIVENDI STARA SIĘ O MUZYCZNY PORTAL MP3.COM

Vivendi Universal ujawnił swoje starania o zakup portalu muzycznego MP3.com. Przejęcie MP3.com jest krokiem w kierunku stworzenia wraz z Sony...

24 maja 2001

KOLEJNA WYGRANA PARYSKIEJ AGENCJI LOUIS XIV

Francuska poczta La Poste wyłoniła zwycięzcę przetargu na budżet reklamowy usług finansowych, którego wysokość szacuje się na 15 mln dol....

24 maja 2001

SCHWARZENEGGER I LENNON BOHATERAMI NIEMIECKICH REKLAM

Konkurujące ze sobą niemieckie firmy elektryczne RWE i E.on w swoich kampaniach reklamowych wykorzystały wizerunek Arnolda Schwarzeneggera i piosenki Johna...

24 maja 2001

ROSYJSKA UCZENNICA WYGRAŁA KONKURS NA KREACJĘ COCA-COLI

15-letnia uczennica zwyciężyła w konkursie na najlepszy pomysł na spot reklamowy zorganizowanym przez Coca-Colę w Rosji. Jury wyłoniło zwycięzcę spośród...

24 maja 2001

PROMOCYJNY PRYSZNIC UNILEVERA NA ULICACH TORONTO

Unilever Canada, wprowadzając na rynek nowy produkty Lever 2000 Pure Rain Body Wash, odrzucił tradycyjne formy reklamy na rzecz ulicznych...

25 maja 2001

NOWA STRUKTURA W RAMACH INTERPUBLIC

Interpublic Group of Cos, największa organizacja reklamowa świata, po planowanym przejęciu True North Communications ogłosiła, że planuje zakrojoną na szeroką...

25 maja 2001

INTERAKTYWNA KAMPANIA REKLAMY ZEWNĘTRZNEJ TDI W USA

Amerykańska firma TDI zajmująca się reklamą zewnętrzną rozpoczęła realizację interaktywnych kampanii przygotowanych dla Palm Inc., domu aukcyjnego Sotheby's oraz banku...

25 maja 2001

WIRTUALNA PRZYJAŹŃ P&G I TURECKICH KONSUMENTEK

Procter & Gamble Co. zdobywa klientki w Turcji również za pomocą nowej interaktywnej strony internetowej, która oferuje różnorodne porady. Panie...

25 maja 2001

HAVAS REORGANIZUJE SWOJE AGENCJE

Havas Advertising wkrótce połączy dwie wiodące agencje, które wchodzą w skład dywizji zwanej Diversified Agencies. Jedną z nich jest specjalizująca...

25 maja 2001

ZWYCIĘZCY KELLY AWARDS

Należąca do Havas Advertising agencja reklamowa Arnold Worldwide Boston została zwycięzcą konkursu Kelly Awards. Nagrodę w wysokości 100 tys. dol....

28 maja 2001

PERSONEL ZARZĄDZAJĄCY BERTELSMANNA I REKLAMY STAR TREKA

CEO i prezes Bertelsmanna Thomas Middelhoff oraz chief creative officer Rolf Schmidt-Holtz wystąpią w reklamach prasowych Bertelsmanna jako kosmiczni podróżnicy....

28 maja 2001

FANTA W RĘKACH LOKALNEJ AGENCJI W TURCJI

Koncern Coca-Cola w Turcji zdecydował się na przeniesienie budżetu napoju Fanta z agencji Pars/McCann-Erickson do niezależnej M.A.R.K.A. M.A.R.K.A. zajmowała się...

28 maja 2001

AGENCJA JACK MORTON WORLDWIDE ZWOLNI 70 PRACOWNIKÓW

Agencja reklamowa Jack Morton Worldwide, należącą do Interpublic Group of Cos. Allied Communications Group, zwolni 70 pracowników. Liczba zwolnionych stanowi...

28 maja 2001

NOWA KAMPANIA VOLKSWAGENA WE FRANCJI

Volkswagen rozpocznie na rynku francuskim nową kampanię reklamową, której celem jest zwrócenie uwagi klientów na nowy, elektroniczny system kontroli układu...

28 maja 2001

AWANS TIMA LINDSAYA W STRUKTURACH LOWE LINTAS

Tim Lindsay, prezes agencji reklamowej Lowe Lintas & Partners Europe, został awansowany na stanowisko international president sieci agencyjnej. Pełniący dotychczas...