M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

24 stycznia 2012

Efekt Lynksa: wersja dla kobiet

Lynx, marka kosmetyków dla mężczyzn Unilevera, po raz pierwszy w swojej historii wprowadza spray do ciała dla kobiet w Wielkiej Brytanii.

25 stycznia 2012

Bauer restrukturyzuje sprzedaż

Bauer Media zmienia strukturę działu handlowego. Teamy będą się zajmować sprzedażą platform komunikacyjnych skupionych wokół jednej marki.

25 stycznia 2012

Inspiracje od Hondy

Honda wspiera nowy model Civic kampanią wartą 28 mln funtów, pod parasolowym hasłem inspiracji.

25 stycznia 2012

Durex synchronizuje

Durex (marka Reckitt Benckisera) prowadzi kampanię w social mediach i w TV, promującą ostatnią innowację produktową - Performax Intense.

26 stycznia 2012

Wkład Facebooka w gospodarkę UK wyniósł 2,2 mld funtów

Facebook ma pozytywny wpływ na brytyjską ekonomię: kreuje miejsca pracy, zwiększa popyt na szybki internet i smartfony oraz tworzy sektor rozwoju aplikacji.

26 stycznia 2012

McDonald's eksperymentuje z nowym formatem restauracji

McDonald's prowadzi program pilotażowy, w którym restauracje będą bardziej przyjazne rodzinie.

26 stycznia 2012

MSLGroup uruchomiła platformę crowdsourcingową

The People's Lab to nowa platforma uruchomiona przez spółkę należącą do grupy Publicis.

27 stycznia 2012

Ryanair szuka agencji

Tanie linie lotnicze, które często są w konflikcie z organizacją etyki reklamowej, szukają agencji do obsługi wartego 4 mln funtów budżetu.

27 stycznia 2012

News International zmieni partnerów reklamowych

News International robi przegląd wszystkich agencji, z którymi współpracuje, i planuje zmiany w komunikacji marketingowej.

27 stycznia 2012

Nowy management JWT w Londynie

JWT awansuje trzech pracowników na executive partners po odejściu CEO Guya Haywarda.

27 stycznia 2012

Globalny przetarg Russian Standard Vodka

Russian Standard Vodka szuka agencji i przygotowuje wsparcie na poziomie globalnym.

30 stycznia 2012

Nowa agencja Eurostaru

Eurostar wybrał AMV BBDO do obsługi swojego europejskiego budżetu.

30 stycznia 2012

Zamieszanie wokół reklamy Snickersów

Advertising Standards Authority (ASA) prowadzi śledztwo w sprawie reklamy Snickersów w Twitterze.

30 stycznia 2012

Clarins otwiera sklep online

Clarins Group uruchamia w Wielkiej Brytanii sklep online. Jest to związane z globalną aktywizacją sprzedaży tej marki w internecie i w komórkach.

30 stycznia 2012

Statua Chrystusa ma promować olimpiadę Rio 2016

Brazylia chce wznieść na londyńskim wzgórzu Primrose Hill replikę statui Chrystusa, aby promować Rio Olympics 2016.

31 stycznia 2012

AKQA otwiera biuro w Paryżu

Niezależna agencja interaktywna rozpocznie prace na tym rynku dla swojego głównego klienta - firmy Nike.

31 stycznia 2012

Triumph planuje wsparcie nowego produktu

Marketer szuka agencji, która zajmie się działaniami w skali globalnej.

31 stycznia 2012

Eurosport dalej ma pokazywać turnieje Wielkiego Szlema

Stacja przedłużyła umowę na transmitowanie rozgrywek tenisowych US Open i French Open.

31 stycznia 2012

Millward Brown o mimice twarzy

Agencja badawcza podpisała umowę o współpracy z firmą Affectiva.

1 lutego 2012

David Beckham w reklamach H&M

Spot pojawi się podczas transmisji najbliższego finału Super Bowl.

1 lutego 2012

Microsoft promuje storytelling

Marketer rozpoczął realizację konkursu "The Microsoft Advertising Story Awards".

1 lutego 2012

Pernod Ricard stawia na absynt

Po jego legalizacji po ponad 100-letnim zakazie sprzedaży marketer chce go wspierać globalnymi działaniami reklamowymi.

1 lutego 2012

Honda z Matthew Broderickiem za kierownicą

W internecie pojawił się ponad 2,5-minutowy film reklamowy wspierający sprzedaż modelu CR-V.

2 lutego 2012

Publicis powiększony o Flip Media

Grupa Publicis powiększyła swoje portfolio o Flip Media, agencję internetową w Dubaju. Flip Media stanie się częścią Leo Burnett, ale na razie pozostanie przy starej nazwie.

2 lutego 2012

Londyński oddział Publicisu wygrywa budżet wart 50 mln funtów

Londyński oddział agencji Publicis zwyciężył w wartym 50 mln funtów przetargu jednego z największych brytyjskich brokerów ubezpieczeniowych Confused.com.

2 lutego 2012

John Browett dowodzi sklepami Apple'a

Szef największego sprzedawcy elektroniki w Wielkiej Brytanii przeszedł do producenta Maców i iPhone'ów.

3 lutego 2012

Facebook w systemie NASDAQ

Debiut giełdowy społecznościowej potęgi planowany jest na II kwartał tego roku.

3 lutego 2012

Nowy szef regionu w ZOG-u

ZenithOptimedia ma nowego szefa regionu CEE.

3 lutego 2012

Unilever wydał więcej

Koncern Unilever upublicznił wysokość swoich globalnych wydatków reklamowych i promocyjnych za 2011 rok. Zakładany budżet został przekroczony o 150 mln euro.

3 lutego 2012

Chevrolet na Super Bowl [WIDEO]

Marka chce przekonać młodych konsumentów do modelu Sonic.

6 lutego 2012

Kolejne europejskie linie lotnicze w kłopotach

Węgierski narodowy przewoźnik wstrzymał wszystkie operacje.

6 lutego 2012

Budżet mediowy Lavazzy dla MEC

Producent kawy rozstrzygnął paneuropejski przetarg.

6 lutego 2012

Brytyjskie hipermarkety testują Wi-Fi

Detaliści wprowadzą bezprzewodowy internet w ciągu 12 miesięcy.

7 lutego 2012

Tesco opóźnia launch dodatkowych usług bankowych

Brytyjski koncern Tesco ogłosił, że wstrzymuje wprowadzenie pełnego zakresu swoich usług bankowych do początku 2013 roku.

7 lutego 2012

Wideo najszybciej rośnie w USA

Chociaż rynek reklamy internetowej jest zdominowany przez search, reklama wideo zyskuje zwolenników.

7 lutego 2012

Apple trzecim producentem komórek

Wielki sukces iPhone'a 4S.

8 lutego 2012

McCain z marketingiem zapachowym

McCain, potentat w zakresie żywności mrożonej, sięgnął po marketing zapachowy. Od jutra na 10 przystankach autobusowych w Wlk. Brytanii pojawią się pachnące wiaty, z których po naciśnięciu guzika unosić się będzie zapach pieczonych ziemniaków.

8 lutego 2012

Na olimpiadzie też będą zakrywać

Podczas tegorocznych igrzysk olimpijskich w Londynie - podobnie jak podczas Euro 2012 rozgrywanego w Polsce i na Ukrainie - niektórzy producenci i usługodawcy obecni na sportowych arenach zostaną zmuszeni do zakrycia nazw swoich brandów.

8 lutego 2012

Kolejny rekord Super Bowl

Podczas tegorocznego finału Super Bowl w USA padł kolejny rekord oglądalności. Wielki finał rozgrywek ligi futbolu amerykańskiego (NFL) oglądało 111,3 mln widzów, tj. o 300 tysięcy więcej niż rok temu.

9 lutego 2012

Coca-Cola zwiększy wydatki o 400 mln euro

Marketer zainwestuje środki, które uzyskał dzięki oszczędnościom.

9 lutego 2012

James Bond ponownie w kampanii Heinekena

Marka będzie się reklamować w związku z premierą nowego filmu serii.

9 lutego 2012

Reckitt Benckiser zainwestuje w power markets

Marketer zidentyfikuje 16 rynków rozwijających się z największym potencjałem.

10 lutego 2012

Smirnoff w teledysku Madonny

Muzyczna i energetyczna reklama Diageo.

10 lutego 2012

Pierwszy samodzielny sklep Google

Internetowy gigant planuje uruchomienie tradycyjnego punktu detalicznego w Dublinie.

10 lutego 2012

PepsiCo ma już 22 linie produktowe

Firma PepsiCo ogłosiła, że linie Diet Mountain Dew, Brisk oraz napoje kawowe RTD (ready to drink) Starbucks osiągnęły sprzedaż detaliczną o wartości ponad miliarda dolarów rocznie.

13 lutego 2012

PepsiCo zwalnia i zwiększa

Koncern PepsiCo zapowiedział zwolnienie 8700 osób, a zarazem dodatkową inwestycję rzędu 600 mln dol. w działania marketingowe.

13 lutego 2012

Ryanair poszukuje agencji

Linie lotnicze Ryanair ogłosiły w Wlk. Brytanii wart 4 mln funtów przetarg reklamowy. Tym razem kampania ma być "grzeczna".

13 lutego 2012

Vodafone ogłosił przetarg

Vodafone ogłosił przetarg na obsługę wartego 47 mln funtów budżetu reklamowego, który będzie wspierał sprzedaż detaliczną tej firmy.

13 lutego 2012

Ochrona prywatności dotknie branżę e-commerce

Sklepy będą musiały pytać o zgodę na wysłanie cookies.

14 lutego 2012

Marka Google na urządzeniu audio?

Internetowy gigant pracuje nad domowym systemem muzycznym.