M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

14 lutego 2012

MasterCard z Ligą Mistrzów do 2015 r.

Marka będzie sponsorem rozgrywek przez trzy kolejne sezony.

14 lutego 2012

Wal-Mart Labs tworzy ośrodek badawczy w Indiach

Amerykański gigant detaliczny będzie pracować nad nowymi technologiami e-commerce.

15 lutego 2012

Apple najbardziej kochaną marką

Agencja CBX przygotowała walentynkowy ranking marek.

15 lutego 2012

Mars obniża kalorie

Firma Mars zdecydowała się w Wielkiej Brytanii na obniżenie wartości kalorycznej batoników Mars i Snickers.

15 lutego 2012

Pierwszy sklep Microsoftu poza USA

Technologiczny gigant podąża śladami Apple.

16 lutego 2012

Kellogg's przejmuje Pringles od P&G

Marka chipsów zmienia właściciela.

16 lutego 2012

Zynga - już 9 proc. przychodów pochodzi z reklam

Firma Zynga, potentat w sektorze gamingu, ogłosiła wyniki za IV kwartał ub.r. Przychody wyniosły 312,2 mln dol. i już 9 proc. tej kwoty stanowiły przychody pochodzące z reklam.

17 lutego 2012

Facebook ma jedną czwartą reklamy display w USA

W ub.r. w portalu odnotowano 1,3 bln odsłon reklam.

17 lutego 2012

Aereo ma sposób na telewizję w internecie

Amerykańska firma omija problemy prawne związane z retransmisją sygnału telewizyjnego w sieci.

17 lutego 2012

Bacardi szuka agencji dla Grey Goose

Marketer chce nadać marce jeszcze bardziej ekskluzywny charakter.

20 lutego 2012

Rynek luksusu ma się dobrze

W czasach kryzysu najdroższe marki rosną dzięki rynkom rozwijającym się.

20 lutego 2012

Publicis Groupe i Dentsu przerywają strategiczny sojusz

Francuska grupa odkupi od Japończyków znaczną część swoich akcji.

20 lutego 2012

Globalny szef mediów Reckitt Benckisera odchodzi

Ian Hutchinson opuszcza firmę po 16 latach.

21 lutego 2012

Tide Pods najważniejszą innowacją P&G w br.

Produkt to odzwierciedlenie strategii ciągłej innowacji.

21 lutego 2012

Nazwa iPad kosztowała 35 tys. funtów

Zaostrzający się spór między Apple a tajwańskim Proview ukazał kulisy powstania brandu.

21 lutego 2012

Detaliści zamykają sklepy w Facebooku

Coraz więcej firm wątpi w przyszłość F-commerce.

22 lutego 2012

Hyundai sponsorem lotów narciarskich

Marketer zawarł dwuletni kontrakt z FIS.

22 lutego 2012

Niedowartościowana reklama mobile

Istnieje ogromna dysproporcja między czasem, jaki konsumenci spędzają, używając komórek, a wartością reklamy w tym medium - wynika z badania firmy analitycznej Flurry.

22 lutego 2012

Ford, Tesco i Morrisons w "Sun on Sunday"

Po zamknięciu "News of the World" News International wystartuje z nowym tytułem.

23 lutego 2012

Brytyjczycy zmęczeni social mediami

Mieszkańcy Wysp nie entuzjazmują się Facebookiem tak jak kiedyś.

23 lutego 2012

Stella Artois zmienia komunikację

Słynna marka odchodzi od estetyki czarno-białych filmów z lat 60.

23 lutego 2012

Nokia koryguje strategię komunikacyjną

Nokia zapowiedziała twardą walkę o powrót na pozycję lidera w kategorii smartfonów. W tej chwili jest dopiero na 3. pozycji - za Apple i Samsungiem.

23 lutego 2012

Google wciąż liderem odwiedzalności

Brytyjski oddział firmy badawczej Nielsen opublikował wyniki odwiedzania stron internetowych za miesiąc styczeń br. w Wielkiej Brytanii. Liderem pozostał Google, który miał 34,8 mln unikatowych użytkowników (liczba bez zmian w porównaniu z grudniem 2011 r.).

24 lutego 2012

Kaspersky ogłasza przetarg

Istniejący od 1997 roku producent oprogramowania antywirusowego ogłosił przetarg na obsługę swojego międzynarodowego budżetu reklamowego.

24 lutego 2012

Bez zmian wśród europejskich detalistów

Firma konsultingowa Interbrand opublikowała drugą edycję raportu, w którym pod kątem brand value zostały ocenione największe sieci detaliczne.

27 lutego 2012

PepsiCo planuje 35 proc. wzrostu wydatków marketingowych w kategorii słonych przekąsek

Koncern PepsiCo zapowiedział na kontynencie północnoamerykańskim dodatkowe inwestycje marketingowe, które mają wspomóc sprzedaż słonych przekąsek.

27 lutego 2012

Huawei wybrał globalnie BBH

Chiński producent telefonów komórkowych Huawei ogłosił wynik przetargu reklamowego, w wyniku którego powierzył swój globalny budżet agencji Bartle Bogle Hegarty.

27 lutego 2012

Rynek reklamy social wzrośnie w br. o 50 proc.

Firma eMarketer przewiduje boom na social media.

28 lutego 2012

Rolex po raz pierwszy z tytułem Superbrand w Wlk. Brytanii

Rolex, producent luksusowych zegarków, po raz pierwszy w swojej historii otrzymał tytuł Consumer Superbrands 2012.

28 lutego 2012

Sony wesprze zdecydowanie Xperię

Na właśnie rozpoczętym w Barcelonie najważniejszym kongresie branżowym Mobile World koncern Sony zapowiedział znaczące wsparcie marketingowe w 2012 r. dla smartfonów Xperia.

28 lutego 2012

Tesco odświeży sklepy

Detalista wyda na przebudowę 300 mln funtów.

29 lutego 2012

Reckitt Benckiser wzmacnia komunikację marki Durex

Reckitt Benckiser zapowiedział w Wlk. Brytanii warte 100 mln funtów wsparcie komunikacyjne dla brandu Durex, który przejął w 2010 roku.

29 lutego 2012

W USA debiutuje Pepsi Next

Będzie to największy od wielu lat launch marketera.

29 lutego 2012

Sony przebuduje portfolio produktów

Gigant elektroniki po kilku latach przynoszących straty wyciąga wnioski.

1 marca 2012

Brytyjczycy idą do dyskontów

Tesco traci rynek na rzecz sieci Aldi i Lidl.

1 marca 2012

Natasha Poly ambasadorką L'Oreal Paris

Modelka będzie promować markę kosmetyczną.

1 marca 2012

DDB z centrum światowej kreacji w Szanghaju

To jedyny przypadek przeniesienia siedziby działu kreatywnego przez globalną sieć reklamową do Chin.

2 marca 2012

OMD ponownie na czele "The Gunn Report for Media"

OMD po raz szósty najbardziej kreatywną agencją mediową na świecie według globalnego badania kreatywności w mediach.

2 marca 2012

HP szuka agencji interaktywnej

Koncern Hewlett-Packard ogłosił przetarg na obsługę swojego budżetu online.

2 marca 2012

W Europie McGarryBowen zamiast Dentsu

Japoński holding reklamowy Dentsu zamierza przeprowadzić rebranding swoich europejskich operacji, posiłkując się nazwą wchłoniętej przez niego agencji.

2 marca 2012

Pepsi, P&G i Reckitt wygrywają w USA Produkt Roku

Ogłoszono wyniki plebiscytu, którego podstawą jest badanie firmy TNS.

2 marca 2012

Rekordowe zyski WPP

Holding WPP ogłosił wyniki finansowe za ubiegły rok, który okazał się rekordowy. Zysk holdingu po raz pierwszy w historii wyniósł ponad 1 miliard funtów.

5 marca 2012

Havas liczy zyski i rezygnuje z brandu Euro RSCG

Zysk netto grupy Havas za 2011 rok wzrósł o 9 proc. i wyniósł 120 mln euro. Od 1 września br. brand Euro RSCG zostanie zastąpiony przez Havas Worldwide.

5 marca 2012

W Wlk. Brytanii najlepiej pracować w BBDO

Brytyjski dziennik "Sunday Times" po raz 12. opublikował ranking najbardziej atrakcyjnych pracodawców na Wyspach. W branży reklamowej najwyższą pozycję (17. w klasyfikacji generalnej liczącej 100 firm) zajęła Abbot Mead Vickers BBDO.

6 marca 2012

Smartfony przegoniły zwykłe komórki w USA

Po raz pierwszy w historii właściciele inteligentnych słuchawek przeważają.

6 marca 2012

Facebook wprowadza Reach Generator i zapowiada wzrost cen

Przed debiutem giełdowym Facebook zaczyna coraz bardziej otwarcie mówić o znaczącym wzroście cen za dostęp do bazy fanów.

7 marca 2012

LG Electronics szykuje komunikacyjną ofensywę

Przed zbliżającymi się mistrzostwami Europy w piłce nożnej oraz igrzyskami olimpijskimi w Londynie koncern LG zdecydował o rozpoczęciu wartej 11 mln funtów kampanii komunikacyjnej.

7 marca 2012

Tesco z grą w Facebooku

Koncern Tesco zadebiutował w Wlk. Brytanii z grą w Facebooku o nazwie "Delivery Dash".

7 marca 2012

Ogilvy rezygnuje w USA z obsługi Krafta

Agencja Ogilvy zrezygnowała w USA z obsługi należącego do koncernu Kraft brandu Honey Maid (grahamowe krakersy z dodatkiem miodu). Oznacza to, że na tamtejszym rynku współpraca pomiędzy marketerem i agencją przestała istnieć.

8 marca 2012

"Cosmopolitan" ma 100 tys. odbiorców wersji cyfrowej

Magazyn stał się liderem tej formy dystrybucji w USA.