M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

8 marca 2012

Frito Lay prowadzi promocję z Zyngą

Użytkownicy gier społecznościowych dzięki promocji mogą zwiększać swój prestiż, m.in. w grze "FarmVille".

8 marca 2012

Google Play zastąpi Android Market

Firma chce stworzyć jedno multimedialne centrum.

9 marca 2012

Starbucks otwiera concept store w Amsterdamie

Marka próbuje odejść od wizerunku sieciówki.

9 marca 2012

Przetarg mediowy Sony Music

Firma wybierze agencję do budżetu wartego 10 mln funtów.

9 marca 2012

Nestle wycofuje sztuczne dodatki

Z produktów w Wielkiej Brytanii znikną m.in. sztuczne barwniki.

12 marca 2012

Coca-Cola i Pepsi zmuszone do zmiany receptur

W USA dwóch wielkich rywali, czyli Coca-Cola oraz PepsiCo., musi zmienić recepturę barwników karmelowych stosowanych w napojach wytwarzanych przez oba koncerny.

12 marca 2012

Jeronimo Martins zainwestuje w Ameryce Płd.

Portugalski właściciel sieci Biedronka za pierwszy cel stawia sobie Kolumbię.

12 marca 2012

Jean Paul Gaultier kreatywnym Diet Coke [wideo]

Znany projektant zaangażował się w promocję marki.

13 marca 2012

Starbucks wprowadza Verismo

Kawowy potentat firma Starbucks wprowadzi jesienią br. w USA markę Verismo. Verismo będzie przede wszystkim rywalizować z kapsułkami Nespresso w segmencie systemów kawowych.

13 marca 2012

Tesco łączy Clubcard z LivingSocial

Klienci sieci będą mogli skorzystać z ofert portalu.

13 marca 2012

P&G posprząta Londyn

Burmistrz miasta wsparł akcję koncernu przed olimpiadą.

14 marca 2012

Księżniczka reklamuje materace Ikei

IKEA rozpoczęła w Wlk. Brytanii kampanię reklamową swoich materacy. W reklamach prasowych i spotach radiowych produkty Ikei reklamuje prawdziwa księżniczka.

14 marca 2012

Google+ chce podwoić użytkowników

Portal społecznościowy planuje pościg za Facebookiem.

14 marca 2012

Konieczny "rebranding" branży marketingowej

Wiceprezes Unilevera Marc Mathieu uważa, że marketerzy muszą pozyskać zaufanie publiczne.

14 marca 2012

Londyński welodrom będzie nosił nazwę Coca-Cola

Londyński tor kolarski, na którym zostaną rozegrane zawody tegorocznych igrzysk olimpijskich, po zakończeniu tego wydarzenia ma nosić nazwę Coca-Cola.

15 marca 2012

ZenithOptimedia koryguje swoją prognozę globalnych wydatków reklamowych

ZenithOptimedia dokonał minimalnie bardziej optymistycznej korekty swojej prognozy dot. globalnych wydatków reklamowych.

15 marca 2012

P&G zmniejszy wydatki marketingowe o 1 mld dol.

Koncern chce zaoszczędzić dzięki wykorzystaniu nowych mediów.

15 marca 2012

Według WFA rynki rozwijające się będą rosły

Według najnowszych analiz przedstawionych przez WFA (Światowa Federacja Reklamodawców skupiająca prawie 90 proc. firm zajmujących się komunikacją marketingową) globalne wydatki marketingowe będą alokowane na rynki rozwijające się. Dominującą rolę w tym obszarze nadal jeszcze będą odgrywać USA.

16 marca 2012

Osiem milionów marek korzysta z nowości Facebooka

Nowy format stron został zaadaptowany bardzo szybko.

16 marca 2012

Brytyjski szef Tesco odchodzi po roku

Richard Brasher ponosi konsekwencje słabnącej sprzedaży na rodzimym rynku.

16 marca 2012

Holdingi reklamowe rosną szybciej niż rynek USA

WPP, Omnicom, Publicis, Interpublic i Havas mają lepsze wyniki dzięki zaangażowaniu w digital.

16 marca 2012

Adidas ogłasza otwarty przetarg

Adidas już myśli o mistrzostwach świata w piłce nożnej w 2014 roku, które odbędą się w Brazylii, i ogłasza otwarty przetarg na obsługę swojego budżetu reklamowego mającego wspierać to wydarzenie.

16 marca 2012

James rezygnuje ze stanowiska dyrektora zarządzającego Starcomu

Matt James po 18 miesiącach zrezygnował ze stanowiska dyrektora zarządzającego brytyjskiego oddziału domu mediowego Starcom.

19 marca 2012

Digitas zwycięzcą przetargu eBaya

Należąca do Grupy Publicis agencja digitalowa Digitas zwyciężyła w trwającym od jesieni ub.r. przetargu firmy eBay.

19 marca 2012

Shell szuka dodatkowej agencji

Paliwowy potentat koncern Shell ogłosił, że poszukuje dodatkowej agencji do obsługi swojego wartego 150 mln funtów budżetu.

19 marca 2012

McCain rusza z największą promocją w Wlk. Brytanii

Firma McCain rozpoczęła w Wlk. Brytanii swoją największą promocję typu on-pack. Główna nagroda w komputerowej grze będącej częścią akcji to 100 tys. funtów.

19 marca 2012

Aegis w 2011 roku odnotował 20-proc. wzrost obrotów

Grupa Aegis Media, w skład której m.in. wchodzą Carat, Isobar i Vizeum, w ub.r. odnotowała 20-proc. wzrost obrotów, które osiągnęły pułap blisko 1,5 mld dol.

20 marca 2012

Brytyjscy konsumenci preferują napoje gazowane

Według najnowszego raportu dotyczącego spożycia napojów bezalkoholowych sporządzanego przez Britvic konsumenci na Wyspach Brytyjskich w 2011 roku najczęściej sięgali po napoje gazowane.

20 marca 2012

ROI? Ponad połowa marketerów go nie uwzględnia!

Najnowsze badania przeprowadzone na początku br. przez Columbia Business School Center oraz Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu przyniosły szokujące rezultaty.

20 marca 2012

Ogilvy One będzie obsługiwać British Airways w sieci

Linie British Airways powierzyły swój budżet digitalowy konsorcjum agencji, gdzie podmiotem wiodącym jest Ogilvy One.

20 marca 2012

Ze smartfonem przy półce

Konsumenci chcą korzystać z możliwości inteligentnych telefonów, robiąc zakupy w tradycyjnych sklepach - wynika z badania firmy Deloitte.

21 marca 2012

Obroty M&C Saatchi większe o 22 procent

Według przedstawionych przez Grupę M&C Saatchi rezultatów jej obroty w 2011 roku wzrosły w porównaniu z rokiem 2010 o 22 proc. i osiągnęły pułap 153,1 mln funtów.

21 marca 2012

Coca-Cola wprowadza nową butelkę w Wlk. Brytanii

Po raz pierwszy od 20 lat koncern Coca-Cola na rynku brytyjskim zdecydował się na wprowadzenie nowej pojemności butelki dla swych flagowych produktów.

21 marca 2012

Spektakularny wzrost wydatków na reklamę mobilną w Wlk. Brytanii

Jak wynika z najnowszego badania zrealizowanego przez IAB w 2011 roku, wzrost wydatków na reklamę mobilną w Wlk. Brytanii wyniósł aż 157 proc. Osiągnięty pułap to 203,2 mln funtów.

21 marca 2012

Volvo podpisało globalny kontrakt reklamowy z koszykarzem

Koncern Volvo podpisał kontrakt reklamowy z rozgrywającym New York Knicks Jeremym Linem.

22 marca 2012

Sky uruchomi platformę internetową

Nowy projekt ruszy jeszcze w tym roku.

22 marca 2012

Przeciwnicy Putina chcą bojkotować P&G

Marketer może zostać uwikłany w polityczny spór w Rosji.

22 marca 2012

Lexus włożył chip NFC do reklamy prasowej

Nowa technologia to alternatywa dla fotokodów.

23 marca 2012

Globalna spółka Krafta to Mondelez

Koncern ujawnił nazwę swojego międzynarodowego filaru.

23 marca 2012

Starbucks wchodzi na rynek energetyków

Gigant kawowy zaprezentował kolejną innowację.

23 marca 2012

CEO McDonald's odchodzi na emeryturę

Po 41 latach pracy Jim Skinner opuszcza firmę.

26 marca 2012

MEC nadal będzie obsługiwać Activision

Activision, producent popularnej gry komputerowej "Call of Duty", ponownie powierzył wart 100 mln dol. międzynarodowy budżet mediowy domowi mediowemu MEC.

26 marca 2012

Unilever startuje z "przełomową" kampanią

Unilever startuje w Wlk. Brytanii z - jak określają przedstawiciele marketera - "przełomową" kampanią dla marki Dove.

26 marca 2012

Smirnoff oferuje najnowszą płytę Madonny przez FB

Smirnoff kontynuuje współpracę z Madonną i umożliwi zakup jej najnowszego albumu poprzez swoją stronę w Facebooku.

26 marca 2012

Skromny, ale zawsze optymizm

Opublikowano wyniki Global Marketing Index za marzec. Powiało nutką wiosennego optymizmu.

27 marca 2012

Giganci podpisują porozumienie

Czołowe koncerny produkujące żywność podpisały w Wlk. Brytanii porozumienie wzorowane na amerykańskiej koncepcji zaproponowanej przez żonę prezydenta USA Michelle Obamę.

27 marca 2012

United Biscuits podzielone

Koncern United Bicsuits potwierdził w Wlk. Brytanii informację o utworzeniu dwóch oddzielnych struktur. Marketer wydzielił dwie firmy - jedną w kategorii przekąsek i drugą w kategorii ciasteczek.

27 marca 2012

McDonald's dla rolników

Koncern McDonald's podpisał porozumienie "Farm Forward", na mocy którego wdroży program edukacyjny dla brytyjskich i irlandzkich rolników.

27 marca 2012

Nowa platforma MTV

Telewizja MTV uruchomi w maju nową platformę interaktywną Artists.MTV przeznaczoną zarówno dla artystów, jak i fanów.

28 marca 2012

Kontrowersyjna reklama Belvedere już wycofana

O produkowanej w Żyrardowie wódce było w USA głośno przez ostatnie trzy dni. Za głośno...