M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

28 marca 2012

Pepsi z najlepszymi piłkarzami

Pepsi wystartowało z kampanią wspierającą brand Pepsi Max. Kampania jest częścią projektu "Footbal", który rzecz jasna ma zneutralizować działania Coca-Coli w zakresie sponsoringu ME Euro 2012 oraz igrzysk olimpijskich w Londynie.

28 marca 2012

Top 100 brytyjskich agencji w 2011 według Nielsena

Największy skok w rankingu agencji brytyjskich przygotowanych przez Nielsena zanotowały Bartle Bogle Hegarty oraz VCCP.

29 marca 2012

Niecodzienny sojusz dla Chevroleta

Joint venture holdingów IPG i Omnicom obsłuży motoryzacyjnego giganta.

29 marca 2012

1 mln funtów sprzedaży Domino's przez mobile

Sieć pizzerii zaprezentowała rewelacyjne rezultaty e-commerce i m-commerce w Wielkiej Brytanii.

29 marca 2012

Starbucks stawia na Europę

Kawowy gigant po reorganizacji biznesu w USA chce skupić się na zmianach na Starym Kontynencie.

29 marca 2012

Amerykanie obejrzą więcej online niż na DVD

Już w tym roku konsumpcja legalnych filmów z internetu przekroczy liczbę odtworzeń płyt.

30 marca 2012

Audi wraca do korzeni

Najnowsza kampania przekonuje, że marka od początku była pionierem designu.

30 marca 2012

Linia Virgin Atlantic wprowadza szminkę

Nietypowy brand extension to kolejny ciekawy projekt linii lotniczej.

30 marca 2012

Coca-Cola, Visa i Sony niezmiennie kochane

Niektóre marki potrafią utrzymać się na szczycie.

2 kwietnia 2012

H&M uruchomi nową sieć

Odzieżowy gigant będzie walczyć o bardziej zamożnego klienta.

2 kwietnia 2012

Chrysler kontynuuje "polityczną" kampanię [wideo]

Producent aut zaprezentował kolejne spoty z serii "Halftime in America".

2 kwietnia 2012

Baranina po raz pierwszy w Burger Kingu

Sieć chce dostosować swoje produkty do lokalnych upodobań.

3 kwietnia 2012

Jackson na puszce

Z okazji 25. rocznicy ukazania się kultowego albumu "Bad" Michaela Jacksona wizerunek artysty pojawi się na limitowanej serii puszek Pepsi.

3 kwietnia 2012

James Bond będzie warzył Heinekena

Daniel Craig, odtwórca ostatniego wcielenia Jamesa Bonda, pojawi się w najnowszych reklamach Heinekena.

3 kwietnia 2012

Skype startuje z największą kampanią

Komunikator Skype startuje w Wlk. Brytanii i USA ze swoją największą kampanią, która ma przedstawić "bardziej ludzkie" oblicze oferowanych serwisów.

3 kwietnia 2012

Króliczek Duracella przemówi

Słynna maskotka przemówi po raz pierwszy od 39 lat.

4 kwietnia 2012

Aviva wybrała agencję digitalową

Aviva wskazała agencję Dare jako podmiot, któremu powierzy obsługę swojego skonsolidowanego budżetu digitalowego.

4 kwietnia 2012

Wzrost wydatków wg IAB w Wlk. Brytanii wyniósł 14,4 proc.

Według najnowszych badań IAB w 2011 r. wzrost wydatków na reklamę online wyniósł 14,4 proc. i osiągnął pułap 4,8 mld funtów.

4 kwietnia 2012

Najdrożsi celebryci reklamują Burger Kinga

W USA wystartowała kampania promująca najnowsze menu Burger Kinga. Udział w spotach reklamowych wzięli m.in. David Beckham oraz Jay Leno.

4 kwietnia 2012

Dell oferuje gotówkę konsumentom

Dell oferuje nagrodę pieniężną konsumentom, którzy w Wlk. Brytanii będą rekomendować produkty firmy w mediach społecznościowych.

5 kwietnia 2012

ASA blokuje reklamy Sainsbury's

Brytyjska sieć detaliczna obiecywała, że wyżywi rodzinę za 50 funtów.

5 kwietnia 2012

WPP tworzy nowy podmiot odpowiedzialny za innowacje

Holding WPP utworzył nową strukturę o nazwie GroupM Next, która ma odpowiadać za wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań w obrębie całej Grupy.

5 kwietnia 2012

Burger King znowu na giełdzie

Dzień po launchu najdroższej kampanii w swojej blisko 60-letniej historii Burger King ogłosił powrót na giełdę.

5 kwietnia 2012

Pepsi po raz pierwszy w dziesiątce

Pepsi po raz pierwszy znalazła się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się produktów spożywczych w Wlk. Brytanii.

10 kwietnia 2012

Samsung otworzy własne sklepy w Kanadzie

Gigant elektroniki podąża śladem Apple i Sony.

10 kwietnia 2012

Tesco odświeża linię Value

Detalista zmienia wygląd najtańszych produktów, które dają mu około 1 mld funtów sprzedaży rocznie.

10 kwietnia 2012

Agencje WPP wygrały przetarg na obsługę News International

Należące do holdingu WPP agencje Grey, M/SIX i Ogilvy Change zwyciężyły w trwającym dwa miesiące przetargu na obsługę koncernu medialnego News International.

11 kwietnia 2012

Wydatki na reklamę online przekroczą 100 funtów

Według prognoz należącego do WPP instytutu badawczego GroupM wydatki na reklamę online w 2012 przekroczą kwotę 100 funtów na użytkownika.

11 kwietnia 2012

Havas przejmuje Ignition

Havas Media przejął agencję Ignition - amerykańskiego lidera w zakresie experiential marketingu.

11 kwietnia 2012

Facebook przejął Instagram za 1 mld dol.

Mark Zuckerberg, założyciel FB, ogłosił przejęcie jednego z najpopularniejszych serwisów służących do publikacji zdjęć online.

11 kwietnia 2012

Szef grupy Aegis zarobił 1,62 mln funtów

Jerry Buhlmann, szef grupy Aegis, zarobił w ub.r. 1,62 mln funtów, z czego 600 tys. funtów stanowiła premia przyznana za wyniki podległych mu struktur.

12 kwietnia 2012

Unilever szokuje w Niemczech

Unilever zdecydował się w Niemczech na kontrowersyjną kampanię dla dietetycznego brandu Du Darfst (Ty Możesz). Slogan reklamowy użyty w kreacji to "F*** The Diet".

12 kwietnia 2012

Wyroby tytoniowe muszą zniknąć z oczu klientów supermarketów

Od najbliższego piątku wyroby tytoniowe w brytyjskich supermarketach muszą być umieszczane w zamykanych podajnikach.

12 kwietnia 2012

Tesco ogłosiło przetarg

Tesco ogłosiło przetarg na obsługę swego wartego 110 mln funtów budżetu reklamowego.

13 kwietnia 2012

Google+ dodaje nowe funkcje

Google+, serwis społecznościowy uruchomiony w 2011 roku, deklaruje, że ma 170 mln użytkowników. Aby dotrzymać kroku konkurencji, wprowadza nowe funkcjonalności.

13 kwietnia 2012

Wzrost wydatków reklamowych w Wlk. Brytanii

Według najnowszego raportu brytyjskiego stowarzyszenia agencji reklamowych wzrost wydatków na reklamę w ub.r. wyniósł 2,7 proc.

13 kwietnia 2012

Honda poszukuje agencji socialmediowej

Słabe wyniki sprzedażowe skłoniły japońskiego producenta do poszukiwań agencji, która w social mediach zajmie się odświeżeniem wizerunku.

16 kwietnia 2012

Spotify wprowadza aplikacje dla marek

Serwis streamingu muzyki rozszerzył ofertę dla reklamodawców.

16 kwietnia 2012

Konsumenci przytulają się do automatów Coca-Coli [wideo]

Nietypowa akcja to kontynuacja platformy Open Happiness.

16 kwietnia 2012

Samsung po raz pierwszy wyprzedzi Nokię

Koniec 14-letniej dominacji Finów na pozycji największego producenta telefonów komórkowych.

16 kwietnia 2012

Budweiser ma być marką globalną

AB InBev planuje światową ekspansję ulubionego piwa Amerykanów.

17 kwietnia 2012

Fiat oficjalnym sponsorem Włoskiego Komitetu Olimpijskiego

Producent dostarczy m.in. samochody do obsługi olimpiady w Londynie.

17 kwietnia 2012

Protest przeciwko sponsoringowi sportu przez McDonald's i Coca-Colę

Wpływowa brytyjska organizacja medyczna uważa, że producenci junk food nie powinni wiązać swojego wizerunku ze sportem.

17 kwietnia 2012

T-Mobile planuje mocny powrót na rynek amerykański

T-Mobile w tym tygodniu ruszy w USA z szeroko zakrojoną kampanią pod hasłem "Alter ego" (motyw przewodni pełnej komunikacji to "No more Mr Nice Girl").

18 kwietnia 2012

Brak kampanii antygrypowej się mści

Rezygnacja w Wielkiej Brytanii z reklam ostrzegających przed grypą spowodowała większą liczbę zgonów - wynika z analiz ekspertów.

18 kwietnia 2012

YouTube rozszerza ofertę płatnych filmów

Serwis nawiązał w USA współpracę z MGM Studios.

18 kwietnia 2012

Reklama w Facebooku droższa

Koszt dotarcia i pozyskania jednego fana wzrósł w ciągu ostatniego roku.

19 kwietnia 2012

IKEA ulubionym sklepem Brytyjczyków

Według wskazań Verdict Research ulubionym detalistą na Wyspach Brytyjskich jest IKEA.

19 kwietnia 2012

Zapach nowego MacBooka

Grupa artystów odtwarza zapach, jaki wydzielają świeżo odpakowane z pudełka produkty Apple'a.

19 kwietnia 2012

Honda aktywna na Pinterest

Honda uruchomiła w USA swoją stronę w serwisie Pinterest.