M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

20 kwietnia 2012

Starbucks ma kłopoty w Chinach

Problemem sieci są klienci, którzy nie kupują kawy, tylko przesiadują w kawiarniach.

20 kwietnia 2012

Sojusz Coca-Coli i Spotify

Serwis muzyczny ma pomóc firmie w podwojeniu przychodów do roku 2020.

20 kwietnia 2012

Unikatowa inicjatywa brytyjskich operatorów

Trójka największych brytyjskich operatorów sieci komórkowych: O2, Vodafone i Everything Everywhere, zawiązała niemający precedensu triumwirat.

23 kwietnia 2012

Stella Artois uruchamia wirtualny klub filmowy [wideo]

Marka podkreśla swoje związki z kinem.

23 kwietnia 2012

Londyn ponownie królem handlu detalicznego

Stolica Wielkiej Brytanii przyciąga najwięcej marek.

23 kwietnia 2012

Sprite w USA z BBH do Leo Burnett

Coca-Cola zmieniła agencję obsługującą markę.

24 kwietnia 2012

Nestle kupuje od Pfizera za 11,5 mld dol.

Koncern Nestle odkupił od firmy Pfizer dywizję żywności dziecięcej. Kwota transakcji, która ma zostać ostatecznie sfinalizowana w 2013 r., to 11,5 mld dol.

24 kwietnia 2012

Regionalny dyrektor marketingu w Google+

Cristian Cussen został nowym dyrektorem marketingu Google+ w regionie EMEA obejmującym Europę, Afrykę i Środkowy Wschód.

24 kwietnia 2012

Reebok wróci do USA z reklamą EasyTone

Amerykański regulator zakwestionował reklamy "wyszczuplającego" obuwia, ale marketer ma nowe dowody na działanie produktu.

25 kwietnia 2012

Na Wyspy dotarł Red Bull w trzech nowych smakach

W Wielkiej Brytanii marketer wprowadza serię Editions.

25 kwietnia 2012

Obroty Facebooka w I kwartale br. wzrosły o 41 proc.

Obroty FB osiągnęły tym samym pułap 1,06 mld dol.

25 kwietnia 2012

WPP partnerem wiodącej platformy technologicznej

Holding WPP podpisał porozumienie o partnerstwie z wiodącą hinduską firmą technologiczną Infosys.

26 kwietnia 2012

Przychody Havasa wzrosły o 7,2 proc.

Holding zaprezentował wyniki za pierwszy kwartał.

26 kwietnia 2012

Olay najbardziej wartościową marką kosmetyczną

Brand należący do P&G jest wyceniany na 11,8 mld dolarów.

26 kwietnia 2012

Reklamy w aplikacjach przyszłością rynku mobile

Już w tym roku wartość reklam w aplikacjach będzie wyższa niż tradycyjnych bannerów.

27 kwietnia 2012

Hertz ogłasza przetarg mediowy

Firma Hertz zaprosiła domy mediowe do przetargu.

27 kwietnia 2012

RBS konsoliduje obsługę budżetu digitalowego

Największy bank szkocki przeniósł swój budżet digitalowy do M&C Saatchi.

27 kwietnia 2012

PepsiCo konsoliduje w OMD

Koncern PepsiCo skonsolidował w Wlk. Brytanii swój wart 25 mln funtów budżet mediowy w OMD.

28 kwietnia 2012

Nokia po 14 latach traci pozycję lidera

Według najnowszych danych Strategy Analitycs Nokia na rzecz Samsunga straciła pozycję lidera w zakresie sprzedaży telefonów komórkowych.

7 maja 2012

Samsung mocno wesprze Galaxy S III

Firma Samsung zapowiedziała bardzo intensywne wsparcie reklamowe modelu najnowszej generacji Galaxy S III.

7 maja 2012

Facebook liczy na 6,5 mld dolarów

Społecznościowy gigant zamierza pozyskać z giełdy ok. 6,5 mld dol. Debiut giełdowy przewidziany jest na 18 maja.

7 maja 2012

PepsiCo wspomina Michaela Jacksona

W 25. rocznicę ukazania się albumu "Bad" króla muzyki popowej koncern PepsiCo przygotował limitowaną serię swojego kluczowego napoju.

8 maja 2012

QR kody nie przyciągają konsumentów

Niemcy chętniej skanują komórkami kody niż Brytyjczycy, ale w obu krajach zainteresowanie nowym medium jest niskie.

8 maja 2012

Prezes Ogilvy odchodzi po 40 latach pracy

Doświadczona Shelly Lazarus 1 lipca rozstanie się z agencją.

8 maja 2012

Mars reklamodawcą roku

W Cannes przyznano Złotego Lwa dla najlepszego reklamodawcy roku firmie Mars.

8 maja 2012

Zakupy online, gotówka w Wal-Mart

Największy na świecie detalista umożliwia płacenie za zakupy internetowe w kasach.

9 maja 2012

Electrolux wybrał DDB Europe

Electrolux (właściciel takich brandów jak AEG i Zanussi) powierzył obsługę swego wartego 25 mln funtów budżetu reklamowego agencji DDB Europe.

9 maja 2012

MasterCard dołączy elektroniczny portfel do PayPass

MasterCard launch nowej usługi zapowiedział na III kwartał br. równocześnie w USA, Wielkiej Brytanii, Kanadzie oraz Australii.

9 maja 2012

TUI Travel raportuje straty

Pierwszych sześć miesięcy roku finansowego kończącego się dla TUI Travel (własne brandy to Thomson i First Choice) 31 marca br. przyniosły operatorowi przed opodatkowaniem straty wynoszące 367 mln funtów.

9 maja 2012

Sorrell obwinia Walmart, Tesco i Carrefoura

CEO WPP Group Martin Sorrell, przemawiając na konferencji przeznaczonej dla finansistów pracujących w branży reklamowej, podkreślił, że od 2008 r. nasz świat nie jest już taki sam. Według szefa WPP branża komunikacji marketingowej staje się "coraz mniejszą rybką".

10 maja 2012

P&G będzie działać w modelu "always on"

Największy na świecie marketer ma dzięki technologiom cyfrowym stać się bardziej elastyczny.

10 maja 2012

Nike: zmieńcie myślenie o social mediach

Marketerzy próbują stosować stare modele oceny efektywności do nowych mediów.

10 maja 2012

Dobry pierwszy kwartał Henkla

Producent FMCG zaprezentował wyniki finansowe.

11 maja 2012

Obroty JCDecaux wzrosły w I kwartale o 6,6 proc.

Globalne obroty firmy outdoorowej JCDecaux wzrosły w I kwartale br. o 6,6 proc.

11 maja 2012

Tesco planuje ekspansję komunikacyjną

Brytyjski detalista rozważa wzmocnienie swojej obecności w co najmniej kilku kanałach komunikacyjnych.

11 maja 2012

Facebook uruchomi sklep z aplikacjami

Gigant social media podąża śladami Apple i Google.

14 maja 2012

Więcej globalnych menedżerów P&G poza Cincinnati

Deb Henretta będzie z Singapuru zarządzać globalnym biznesem kosmetyków marketera.

14 maja 2012

Samsung wchodzi na rynek fast fashion

Koreańska korporacja po opanowaniu segmentu elektroniki myśli o tekstyliach.

14 maja 2012

Bing szuka social mediów

Wyszukiwarka Microsoftu przeszła duże zmiany.

15 maja 2012

Połowa Brytyjczyków akceptuje reklamy za darmowy kontent

Według wskazań najnowszego raportu przygotowanego przez IAB UK i ValueClick ponad połowa brytyjskich internautów akceptuje reklamy w serwisach, o ile oznacza to dostęp do darmowego kontentu.

15 maja 2012

Stacja NBC również zaakceptowała reklamy mocnych alkoholi

W USA do stacji CBS i ABC akceptujących reklamy alkoholi wysokoprocentowych dołączyła NBC.

15 maja 2012

"Go Further" będzie globalną kampanią Forda [wideo]

Niekonwencjonalny film, w którym nie pada nazwa marki ani logo, pojawi się poza USA.

16 maja 2012

Marc Mathieu z Unilevera najbardziej wpływowym marketerem na Wyspach

Magazyn "Marketing" stworzył ranking top menedżerów.

16 maja 2012

Apple pracuje nad telewizorem

Jeden z dostawców amerykańskiej firmy ujawnił jej plany.

16 maja 2012

Europejskie agencje w kryzysowych nastrojach

Większość firm z branży nie spodziewa się wzrostu przychodów.

17 maja 2012

GM bez reklamy w FB

Koncern General Motors zaprzestał reklamowania się w Facebooku.

17 maja 2012

Manchester City może podwoić budżet sponsorski

Po zdobyciu tytułu piłkarskiego Mistrza Anglii Manchester City liczy na jeszcze większą przychylność sponsorów.

17 maja 2012

Skechers zapłaci 40 mln dol. za ugodę

Konsumenci i regulator rynku zarzucili firmie nieuczciwą reklamę butów "odchudzających" Shape-Ups.

18 maja 2012

Google doskonali wyszukiwarkę

Google wprowadza Knowledge Graph, nową funkcjonalność, która ma uczynić wyszukiwanie bardziej precyzyjnym i zapewnić dodatkowe, użyteczne informacje.

18 maja 2012

Adidas dalej z TBWA\Worldwide

Marketer postanowił kontynuować współpracę z TBWA\Wordlwide w zakresie obsługi budżetu reklamowego przeznaczonego na wsparcie działań promocyjnych związanych z mistrzostwami świata w piłce nożnej, które w 2014 r. odbędą się w Brazylii.