M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

18 maja 2012

Amazon sprzedaje reklamy na głównym ekranie Kindle

Detalista chce wykorzystać potencjał swojego hitu sprzedażowego.

21 maja 2012

E-commerce w USA wzrosło o 15 proc.

Pierwszy kwartał br. był bardzo dobry dla handlu internetowego.

21 maja 2012

Samsung uruchamia social media hub na olimpiadę

Aplikacja będzie wykorzystywać dane z profilu konsumenta w Facebooku.

21 maja 2012

Rosyjski opozycjonista branduje kartę MasterCard

Firma płatnicza będzie walczyć z korupcją.

22 maja 2012

Subway wyprzedza McDonald's w Facebooku w Wielkiej Brytanii

Sieć kanapkowa podbiła serca użytkowników portalu.

22 maja 2012

44 proc. użytkowników nie kliknie w reklamy w Facebooku

Niedawna decyzja General Motors o wycofaniu reklam z Facebooka nie jest pozbawiona podstaw.

22 maja 2012

Group M zacieśnia współpracę z Buddy Media

Mediowe ramię WPP będzie miało nowe narzędzia do działań w Facebooku.

23 maja 2012

Spadły zyski Marks & Spencer

Zysk przed opodatkowaniem sieci Marks & Spencer spadł po raz pierwszy od trzech lat.

23 maja 2012

Apple najmocniejszą globalną marką

Według najnowszego corocznego rankingu wartości brandów BrandZ przygotowywanego przez Millward Brown najcenniejszy po raz kolejny jest Apple.

23 maja 2012

Saatchi & Saatchi we Francji powiększa digitalowe kompetencje

Holding Publicis zadecydował o połączeniu we Francji swoich dwóch struktur - butiku kreatywnego agencji Saatchi & Saatchi i agencji digitalowej Duke. Nowy podmiot będzie nosił nazwę Saatchi & Saatchi Duke.

23 maja 2012

Google Chrome najpopularniejszą wyszukiwarką

Google Chrome według analiz przedstawionych przez firmę StatCounter w ubiegłym tygodniu zdetronizował Internet Explorer należący do Microsoftu i stał się najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie.

24 maja 2012

Beckham reklamuje Samsung Galaxy Note w internecie

Były kapitan piłkarskiej reprezentacji Anglii David Beckham występuje w najnowszej reklamie Samsunga promującej model Galaxy Note. Spot będzie emitowany tylko w sieci.

24 maja 2012

Pernod Ricard wspiera Malibu w FB

Koncern Pernod Ricard uruchomił w Facebooku program lojalnościowy dla brandu Malibu.

24 maja 2012

Private labels wprowadziły w Wielkiej Brytanii więcej nowości niż brandy

Po raz pierwszy w historii marki własne są bardziej aktywne niż tradycyjne brandy.

25 maja 2012

DDB Worldwide przejęło agencję Adam & Eve

Szacowana wartość transakcji to 60 mln funtów.

25 maja 2012

Szwajcarski ubezpieczyciel ogłosił przetarg

Firma Zurich ogłosiła przetarg na globalną obsługę swego szacowanego na 100 mln funtów budżetu reklamowego.

25 maja 2012

Beiersdorf ogłasza przetarg mediowy

Koncern Beiersdorf ogłosił przetarg na obsługę swego wartego 110 mln funtów europejskiego budżetu mediowego.

25 maja 2012

Red Bull z QR kodem

Red Bull zdecydował się na wprowadzenie w Wielkiej Brytanii limitowanej edycji puszek z QR kodem.

28 maja 2012

H&M będzie rozwijać się dzięki nowym markom

Liczba sklepów sieci na wielu rynkach osiąga poziom nasycenia.

28 maja 2012

Victoria Beckham otworzy sklep w Londynie

Była Spice Girl myśli o stworzeniu sieci.

28 maja 2012

Byłe gwiazdy reprezentacji Anglii z Niveą

Marka promuje swoją linię kosmetyków dla mężczyzn.

29 maja 2012

Polański wyreżyserował film dla Prady [wideo]

Spot to ironiczna scena seansu psychoanalitycznego.

29 maja 2012

Nowy szef sklepów Apple dostanie 36 mln funtów

Bonus na start pracy w firmie będzie wypłacony w akcjach.

29 maja 2012

Sorrell: DDB potrzebowała pomocy

Szef WPP komentuje akwizycję Omnicomu, konkurencyjnego holdingu.

30 maja 2012

Kellogg raportuje spadki i rozstaje się z prezesem

Kellogg ogłosił słabe wyniki w Europie za I kwartał. Jest to zapewne przyczyną odejścia prezesa regionu europejskiego Stephena Twaddella związanego z tą firmą od 1986 roku.

30 maja 2012

Facebook i Twitter walczą o MŚP

Dwóch konkurentów społecznościowych - FB oraz Twitter - rozpoczęło w Wlk. Brytanii podobne kampanie edukacyjne i promocyjne mające na celu pozyskanie użytkowników z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

30 maja 2012

Detaliści w USA przyjmują płatności PayPal

System płatności online tworzy konkurencję dla Visy i MasterCard.

31 maja 2012

Odpowiedź Samsunga na iTunes

Koreański gigant otwiera własny serwis muzyczny.

31 maja 2012

Spot Phones4U najczęściej skarżony w Wielkiej Brytanii [wideo]

Organ samoregulacyjny przedstawił ranking najbardziej kontrowersyjnych reklam.

31 maja 2012

Związki rodzinne z agencją Mother problemem w GM

General Motors musi się tłumaczyć z płatności, jakiej dokonał CFO firmy na rzecz agencji, w której pracuje jego żona.

1 czerwca 2012

Rebranding McCanna

Grupa wdraża nowy, globalny program identyfikacji wizualnej dla wszystkich oddziałów na świecie.

1 czerwca 2012

Wal-Mart chce przejąć klientów BestBuya

Sieć hipermarketów wykorzystuje redukcję sieci konkurenta.

1 czerwca 2012

GM porzuca Super Bowl, sponsoruje Manchester United

Producent aut chce, aby Chevrolet stał się marką globalną.

4 czerwca 2012

Nike sprzedaje markę Umbro

Firma Nike ogłosiła zamiar sprzedaży marki Umbro, której jest właścicielem od 2007 roku.

4 czerwca 2012

Londyńskie metro z Wi-Fi

Operator Virgin Media zapowiedział, że do końca br. na 120 londyńskich stacjach metra pasażerowie będą mogli korzystać z zainstalowanej tam sieci Wi-Fi.

4 czerwca 2012

Google pokazuje cuda świata

Google uruchamia serwis The World Wonders.

5 czerwca 2012

Za dwa lata przychody Twittera osiągną 1 mld dol.

Według prognoz przedstawionych przez serwis Bloomberg przychody Twittera ze sprzedaży powierzchni reklamowej mogą osiągnąć nawet 1 mld dol.

5 czerwca 2012

Wydatki na reklamę mobilną w Niemczech wzrosną o 70 proc.

Według prognoz przedstawionych przez analityków BVDW i Nielsena wydatki na reklamę mobilną w Niemczech wzrosną w br. o 70 proc.

5 czerwca 2012

Google Shopping debiutuje w USA

Nowy model komercyjny firmy Google, który zadebiutuje w ciągu najbliższych dni w USA, ma wygenerować dodatkowe przychody.

6 czerwca 2012

Starbucks przejmuje Bay Bread

Kawowy potentat Starbucks ogłosił zamiar przejęcia Bay Bread za kwotę 100 mln dol.

6 czerwca 2012

Nowy Explorer Microsoftu oprotestowany przez branżę reklamową

Kolejna przeglądarka Microsoftu bardziej chroni prywatność.

6 czerwca 2012

Kilometrowa strefa ochroni sponsorów w Londynie

Podczas igrzysk marketerzy wspierający imprezę skorzystają ze specjalnych praw.

11 czerwca 2012

Marks & Spencer będzie miał bank

Sieć z odzieżą i żywnością chce pozyskać klientów dzięki dłuższym godzinom otwarcia.

11 czerwca 2012

PepsiCo tworzy stanowisko chief design officera

Włoch Mauro Porcini obejmie nową funkcję.

11 czerwca 2012

Google integruje AdMob z AdWords

Integracja może wywołać większe zainteresowanie mobile marketingiem ze strony małych i średnich firm.

12 czerwca 2012

Ciężarówki P&G i Walmarta wjechały do amerykańskich miast

Obie firmy szukają najbardziej efektywnej formy promocji i dystrybucji w największych aglomeracjach.

12 czerwca 2012

Pierwsza telewizyjna kampania Twittera [wideo]

Serwis reklamuje się podczas wyścigów NASCAR.

12 czerwca 2012

Smart Drop Evian zamówi wodę do domu [wideo]

Małe urządzenie w lodówce ułatwi dostawę.

13 czerwca 2012

W 2016 roku połowa reklamowego tortu brytyjskiego w internecie

Według raportu PricewaterhouseCoopers w 2016 roku połowa wydatków reklamowych w Wlk. Brytanii przypadnie na internet.

13 czerwca 2012

Apple zawarł strategiczny alians z Facebookiem

Apple rzuca rękawicę innemu potentatowi - firmie Google i nawiązując alians z Facebookiem uruchamia serwis mapowy w wersji 3D.