M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

13 czerwca 2012

KyoChon i Huawei mogą zamieszać w USA

Magazyn "Advertising Age" wytypował pięć brandów z zagranicy, którym wróży karierę.

14 czerwca 2012

Dobre cztery miesiące WPP

Przez pierwsze cztery miesiące br. przychody holdingu WPP wzrosły o 7 proc.

14 czerwca 2012

Rosyjski portal społecznościowy W Kontakcie większy od FB

Rosja jest jednym z nielicznych krajów, gdzie lokalny portal społecznościowy W Kontakcie udanie rywalizuje z Facebookiem i jest zdecydowanym liderem rynku.

14 czerwca 2012

McDonald's najwyżej oceniony w Wlk. Brytanii

McDonald's i obsługująca go agencja Leo Burnett zostali najwyżej ocenieni przez brytyjskie Stowarzyszenie Marketingowe i odebrali nagrodę grand prix w konkursie organizowanym od 2006 roku.

15 czerwca 2012

Facebook wprowadza RTB dla social ads

Po raz pierwszy portal dopuszcza, aby dane zbierane w innych serwisach służyły do targetowania reklam.

15 czerwca 2012

Johnson & Johnson rozpoczyna przetarg mediowy w regionie EMEA

Carat będzie bronić budżetu marketera.

15 czerwca 2012

Honda szuka agencji do launchu CR-V

Marketer rozpoczyna paneuropejski przetarg.

18 czerwca 2012

Tesco inwestuje w muzykę

Tesco przejęło za 10,8 mln funtów cyfrową platformę muzyczną We7, której udziałowcem jest m.in. Peter Gabriel, założyciel grupy Genesis.

18 czerwca 2012

Johnson & Johnson ogłosił przetarg mediowy

Szacowany na 200 mln funtów budżet mediowy marketer przeznaczy na kampanie w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód oraz Afryka).

18 czerwca 2012

Autorka kampanii Lumii odchodzi z Nokii

Firma po roku rozstaje się z CMO.

19 czerwca 2012

Pixmania będzie otwierać klasyczne sklepy

Paneuropejski detalista internetowy chce coraz większą część biznesu czerpać ze sprzedaży offline.

19 czerwca 2012

Kellogg's pokaże kobiety z nadwagą

Marketer rezygnuje z wyidealizowanych piękności.

19 czerwca 2012

Microsoft wprowadza reklamy kierowane gestami

Projekt opiera się na technologii Kinect.

20 czerwca 2012

Microsoft szykuje konkurencję dla iPada

Firma chce wejść na atrakcyjny rynek tabletów.

20 czerwca 2012

Tesco rozważa przetarg na rynku brytyjskim

Sieć może zaprzestać używania 20-letniego hasła "Every little helps".

20 czerwca 2012

Facebook pracuje nad reklamami opartymi na lokalizacji

Kolejny krok portalu w stronę monetyzacji użytkowników korzystających z komórek.

21 czerwca 2012

Samsung z największą kampanią w USA

Model Galaxy S III zostanie w tym tygodniu wsparty przez Samsunga największą w historii tego marketera kampanią komunikacyjną na rynku amerykańskim.

21 czerwca 2012

Coca-Cola produkuje serial TV na olimpiadę

Serial pod tytułem "Beat TV" będzie składać się z 10 odcinków i będzie skierowany do nastolatków.

21 czerwca 2012

BBH z grand prix Cannes 2012 za efektywność kreacji

Agencja Bartle Bogle Hegarty otrzymała nagrodę grand prix w kategorii Creative Effectiveness za globalną kampanię przygotowaną dla brandu Axe należącego do Unilevera.

22 czerwca 2012

WPP przejmuje agencję AKQA

Holding ogłosił akwizycję jednej z najbardziej utytułowanych firm interactive.

22 czerwca 2012

ASA krytykuje Nike za tweet Rooneya

Po raz pierwszy organizacja samoregulacyjna wstrzymuje kampanię na Twitterze.

22 czerwca 2012

LG i TP Vision pracują nad platformą smart TV

Dwaj producenci chcą wspólnego standardu telewizorów nowej generacji.

25 czerwca 2012

Sony Music przeniosło budżet mediowy

Sony Music Entertainment zakończyło trwającą 13 lat współpracę z domem mediowym MG OMD.

25 czerwca 2012

Facebook traci cool factor

Coraz więcej nastolatków wybiera inne serwisy.

25 czerwca 2012

Firma Yves Saint Laurent zmienia nazwę

Nowa nazwa to Saint Laurent Paris.

26 czerwca 2012

Gdzie reklamują się najwięksi w USA?

W roku 2011 wydatki reklamowe w USA wzrosły o 4,8 proc. i było to w przeważającej mierze wynikiem wzrostu wydatków pochodzących od 100 największych reklamodawców. Jak wynika z najnowszych analiz, wydatki pochodzące od tych największych w tradycyjnych mediach wzrosły jedynie o 0,2 proc.

26 czerwca 2012

Euro 2012 - rekordy oglądalności także na Wyspach

Transmisję ćwierćfinałowego meczu reprezentacji Anglii z reprezentacją Włoch rozgrywanego w ramach Euro 2012 oglądało na Wyspach 23,3 mln widzów.

26 czerwca 2012

Mindshare i Google utworzyły Mobile Garage

Z inicjatywy Mindshare powstała spółka joint venture Mobile Garage, którą należący do holdingu WPP dom mediowy utworzył wraz z Google.

27 czerwca 2012

Microsoft kupuje Yammera za 1,2 mld dol.

Celem akwizycji jest sieć społecznościowa BtoB.

27 czerwca 2012

Unilever zabiega o czystą wodę

Fundacja Unilevera za pomocą Facebooka chce pomóc krajom Trzeciego Świata.

27 czerwca 2012

Murdoch rozważa podział firmy

News Corp. prowadzi wewnętrzną dyskusję o zmianie struktury.

28 czerwca 2012

Marketerzy kochają Facebooka, ale nie reklamę w nim

Klienci z USA nie są przekonani co do skuteczności formatów reklamowych w portalu.

28 czerwca 2012

Nivea tworzy Centre of Exellence for Digital

Marka chce lepiej dotrzeć do młodych konsumentów.

28 czerwca 2012

Toyota wciąż najbardziej ekologiczną marką

Firma Interbrand przygotowała zestawienie 50 "zielonych" brandów.

29 czerwca 2012

Google wprowadza tablet pod własną marką

Nexus 7 ma pomóc w walce z iPadem.

29 czerwca 2012

News Corp. dzieli się

Spółka potwierdziła informacje o podziale na część wydawniczą i mediową.

29 czerwca 2012

Nike i Levi's na skateboard [wideo]

Dwie marki przygotowały ofertę dla fanów deski.

2 lipca 2012

BlackBerry zwalnia 5000 osób i opóźnia launch nowego modelu

Firma Research in Motion (RIM), producent smartfonów BlackBerry, zapowiedziała zwolnienie około 5000 pracowników. W tej chwili RIM zatrudnia 16 500 osób.

2 lipca 2012

Anheuser-Busch InBev jeszcze większy

Największy producent piwa na świecie, amerykański koncern Anheuser-Busch InBev, ogłosił przejęcie za kwotę 20,1 mld dol. meksykańskiej firmy Grupo Modelo, do której należy brand Corona Extra.

2 lipca 2012

YouTube uruchomił platformę Marketplace

Nowy serwis ma ułatwić łączenie gwiazd i brandów dostępnych na YT.

3 lipca 2012

Heineken maluje puby na igrzyska olimpijskie

Heineken rozpoczął przygotowania do igrzysk olimpijskich w Londynie, których jest oficjalnym sponsorem.

3 lipca 2012

Innowacyjna kampania Uniqlo i Sony Pictures

Japoński producent odzieży firma Uniqlo oraz Sony Pictures rozpoczynają kampanię z użyciem augmented reality.

3 lipca 2012

IBM z aplikacją AR dla detalistów

Koncern IBM debiutuje z aplikacją augmented reality przeznaczoną dla detalistów, którzy dzięki niej mogą zaoferować klientom nowe, bardziej spersonalizowane doznania.

4 lipca 2012

Beiersdorf centralizuje marketing w Europie

Właściciel brandu Nivea utworzył nowe stanowisko dyrektora ds. marketingu Europy Północnej i powierzył je Neilowi George'owi, który po 10 latach rozstał się z holenderskim oddziałem Reckitt Benckisera.

4 lipca 2012

Columbus Media International włączył w swe struktury bułgarski dom mediowy

Niezależna sieć domów mediowych Columbus Media International dołączyła do swych struktur sofijską Argent Media Agency.

4 lipca 2012

Premier League nadal z Barclays Bank

Barclays Bank przypuszczalnie pozostanie tytularnym sponsorem najbogatszej ligi piłkarskiej świata, brytyjskiej Premier League.

5 lipca 2012

MediaCom nie tylko dla absolwentów

Brytyjski oddział MediaComu zaoferował praktyki osobom, które nie ukończyły studiów.

5 lipca 2012

Apple wprowadza Mini iPada

Apple pod koniec br. zapowiedział wprowadzenie nowego Mini iPada. To bardzo zła wiadomość dla Google'a i Microsoftu - twierdzą analitycy rynku.

5 lipca 2012

Strategia kampanii sportowych aplikacji O2 dla Nike już gotowa

W przyszłym miesiącu rusza wspólna kampania O2 i Nike jako wsparcie dla programu lojalnościowego Nike "Priority Sport".

5 lipca 2012

Coca-Cola: Ogilvy przejmuje od McCanna projekt

Sukces szefa Ogilvy Thomasa Streratha: agencja poprowadzi we Frankfurcie nowy projekt dla Coca-Coli. Wielkim przegranym jest McCann.