M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

6 lipca 2012

BBH już w całości należy do Publicisu

Akcje założonej 30 lat temu agencji Bartle Bogle Hegarty zostały w całości przejęte przez dotychczasowego większościowego udziałowca - Grupę Publicis.

6 lipca 2012

Rémy Cointreau ogłosił przetarg mediowy

Wartość budżetu przeznaczonego na zakup i planowanie mediów francuskiego producenta alkoholi szacowana jest na 40 mln euro.

6 lipca 2012

VW przejmuje wszystkie udziały w Porsche

Dnia 1 sierpnia Volkswagen przejmie pozostałe 50,1 proc. udziałów firmy Porsche. Wartość transakcji to 3,57 mld funtów.

6 lipca 2012

Tesco uruchamia aplikację w Facebooku podwajającą punkty Clubcard

Dzięki nowej aplikacji klienci Tesco mogą podwoić liczbę punktów Clubcard dzięki like'om i udostępnieniu na tablicach wybranych produktów.

9 lipca 2012

Burger King organizuje wystawę grafik Damiena Hirsta podczas igrzysk w Londynie

Sieć restauracji wyeksponuje cykl prac artysty pt. "Flame Grilled" w restauracji przy Leicester Square. Ma to podnieść sprzedaż i jednocześnie wyeksponować restauratora na tle konkurencji.

9 lipca 2012

Peroni stworzy operę dla swojej marki

Peroni Nastro Azzurro, jeden z głównych brandów włoskiego producenta - firmy Miller, tworzy własną operę "Di Peroni". Tym działaniem ma wpisać się w część swojej strategii komunikowania "kwintesencji włoskiego dziedzictwa".

9 lipca 2012

Stabilne wydatki na reklamę w Wlk. Brytanii

W pierwszym kwartale 2012 roku wydatki na reklamę w Wlk. Brytanii wzrosły o 1,1 proc. w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

10 lipca 2012

Ucieczka ze SPA od Carlsberga [wideo]

Producent piwa wystartował z nową linią komunikacji, jednak ponownie ma ona charakter lifestyle'owy.

10 lipca 2012

Facebook i Yahoo! decydują o reklamowej współpracy

Facebook i Yahoo! zgodziły się rozstrzygać swoje spory patentowe przez stworzenie sojuszu reklamowego i licencjonowania.

10 lipca 2012

Carlsberg przygotowuje się do wprowadzenia cydru

Marketer będzie próbował sił w nowym segmencie.

11 lipca 2012

Gazprom oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów

Rosyjski gigant energetyczny inwestuje w piłkę nożną.

11 lipca 2012

Williams z reprymendą od organizatorów Wimbledonu

Serena Wiliams, która w sobotnim finale kobiecego turnieju tenisowego na Wimbledonie pokonała 2:1 Agnieszkę Radwańską, została po raz kolejny upomniana przez organizatorów turnieju.

11 lipca 2012

McDonald's i Coca-Cola bronią decyzji o sponsorowaniu igrzysk olimpijskich

Prezydent MKOL Jacques Rogge udzielił prestiżowemu dziennikowi "Financial Times" wywiadu, w którym podał w wątpliwość celowość sponsorowania igrzysk olimpijskich przez koncerny, których produkty "mogą przyczyniać się do problemów dietetycznych wielu konsumentów na świecie".

11 lipca 2012

PepsiCo debiutuje w nowej kategorii produktowej

Koncern PepsiCo utworzył wraz z niemiecką marką Müller spółkę joint venture o nazwie Muller Quaker Dairy i postanowił zadebiutować w kategorii jogurtów.

12 lipca 2012

Virgin Atlantic ponownie próbuje w Rosji

Virgin Atlantic już kilka razy próbował otworzyć swoje operacje w Rosji. Po każdej rezygnacji ogłaszał, że przyczyną nadrzędną był "nadmierny poziom korupcji". Widocznie sir Branson uznał, że rosyjska korupcja nie jest już tak uciążliwa, i ogłosił zamiar ponownego wejścia na tamtejszy rynek.

12 lipca 2012

Niebawem rusza globalna kampania Twiksa

Wkrótce rusza globalna kampania marki Twix należącej do Marsa, prezentowana w tym roku w Cannes.

12 lipca 2012

BMW nie będzie kontynuować sponsorowania igrzysk olimpijskich

Przedstawiciele koncernu BMW oświadczyli, że sponsoring tegorocznych igrzysk olimpijskich w Londynie był jednorazowym projektem marketingowym. Według nieoficjalnych informacji za prawo bycia oficjalnym sponsorem igrzysk niemiecki producent samochodów zapłacił 50 mln funtów.

12 lipca 2012

Dentsu przejmuje grupę Aegis

Kwota transakcji to 3,16 mld funtów.

13 lipca 2012

Huawei rozpoczął procedurę globalnego przetargu

Chiński potentat telekomunikacyjny rozpoczął procedurę przetargową. Zwycięski podmiot będzie odpowiadać za przygotowanie i wdrożenie globalnej, korporacyjnej strategii marketera.

13 lipca 2012

Brytyjscy marketingowcy nieznacznie redukują budżety

W II kwartale br. brytyjskie firmy nieznacznie zredukowały swoje nakłady przeznaczone na komunikację marketingową - wynika z ostatniego raportu IPA Bellwether.

16 lipca 2012

Starbucks kontynuuje wprowadzanie drinka Refresha

Kawowy potentat wprowadził swój nowy produkt na kolejny rynek europejski. Refreshę mogli już pić Francuzi, teraz dołączyli do nich Brytyjczycy.

16 lipca 2012

Engagor i Smadex zwyciężają Interact Innovation Camp

Dwie hiszpańskie firmy nagrodzone za niestandardowe rozwiązania dla nowoczesnego marketingu.

16 lipca 2012

Pernod Ricard prezentuje cyfrowy program promocji tequili

Producent alkoholi zaprezentował długoterminową strategię komunikacji swojej marki Tequila Olmeca.

16 lipca 2012

Analitycy oceniają transakcję Dentsu

Pierwsze komentarze finansowych analityków dotyczące zakupu przez japoński holding Dentsu grupy Aegis za kwotę 3,16 mld funtów podkreślają, że "cena była wygórowana", a ruch "niezwykle śmiały".

17 lipca 2012

Rozwód Microsoftu z NBC

Nadawca przejmuje całkowitą kontrolę nad portalem informacyjnym MSNBC.com.

17 lipca 2012

GSK będzie przeprowadzać testy podczas igrzysk

GlaxoSmithKline jest pierwszą firmą prywatną, która będzie przeprowadzać testy antydopingowe podczas zbliżających się igrzysk olimpijskich w Londynie.

17 lipca 2012

Za rok Microsoft będzie miał 44 sklepy

Firma chce promować przede wszystkim urządzenia mobilne.

18 lipca 2012

BBC Worldwide z zyskiem

Zysk BBC Worldwide w roku finansowym 2011/12 zakończonym 31 marca br. wyniósł przed opodatkowaniem 103,5 mln funtów.

18 lipca 2012

Marissa Mayer jest CEO Yahoo!

Była dyrektor Google zostaje prezesem i dyrektor generalną Yahoo!.

18 lipca 2012

Lana Del Ray twarzą jesiennej kampanii H&M

Amerykańska gwiazda będzie promować nową kolekcję ubrań.

18 lipca 2012

Shell znów zaatakowany przez Greenpeace

Ekolodzy przygotowali poważną kampanię w internecie, która bardzo zagraża wizerunkowi firmy. Ta jednak nie pozwie ich do sądu.

19 lipca 2012

Google Analytics tylko w nowej odsłonie

Google zrezygnowało z wcześniejszej formy popularnego narzędzia.

19 lipca 2012

Grupa artystyczna sabotuje outdoor

Artyści rzucają wyzwanie "niszczycielskim skutkom branży reklamowej".

19 lipca 2012

Naga Lady Gaga w reklamie perfum

Piosenkarka promuje autorski zapach Fame - Black Fluid.

20 lipca 2012

Oriflame globalnym partnerem WTA

Nowa umowa rozszerzająca zakres współpracy obowiązuje do końca 2014 roku.

20 lipca 2012

Carlsberg niebawem wprowadza cydr

W Wielkiej Brytanii wraz z marką Somersby producent wchodzi w nowy segment rynku.

20 lipca 2012

Omnicom przewiduje dalszy wzrost wyników

W drugim kwartale gigant reklamowy osiągnął zysk 283 mln dol.

20 lipca 2012

Ikea otwiera swój punkt na paryskim lotnisku

Podróżni będą mogli przed odlotem odpocząć na meblach szwedzkiego producenta.

20 lipca 2012

Nokia zdetronizowana przez Samsunga

Nowy lider zajmuje miejsce dotychczasowego fińskiego giganta.

23 lipca 2012

Tesco wybiera W+K

Agencja wygrała w przetargu wartym 110 milionów funtów.

23 lipca 2012

Huawei partnerem Eurosportu

Producent wprowadza smartfon na rynki europejskie za pomocą sportowych aplikacji.

23 lipca 2012

Google ogłasza wyniki finansowe

W drugim kwartale gigant zanotował ponad 12 mld dolarów przychodów.

23 lipca 2012

Publicis Groupe notuje niemal 20-proc. wzrost zysku

Mimo utraty General Motors spółka ma dobre wyniki.

24 lipca 2012

BBDO Proximity dla sprzętu Boscha

Berliński oddział agencji ma nowego klienta.

24 lipca 2012

Nokia zmienia strategię sprzedaży nowego produktu

Launch nowego smartfona kopią strategii iPhone'a.

24 lipca 2012

Amazon utworzy londyński oddział R&D

Centrum badawcze ma powstać w celu stworzenia telewizji cyfrowej i świadczenia usług filmowych konkurencyjnych wobec oferty Netflix i Sky's Now TV.

24 lipca 2012

Zmiany w Burson-Marsteller

Mark Penn (CEO) opuszcza Burson-Marsteller i przechodzi do Microsoftu, gdzie obejmie stanowisko wiceprezesa ds. strategii i projektów specjalnych.

24 lipca 2012

Tesco wywoła wojnę paliwową?

Sieć chce podnieść sprzedaż FMCG dzięki zniżce na zakup benzyny.

24 lipca 2012

Martin Sorell, dyrektor generalny WPP, bije na alarm

Kryzys w Unii będzie miał wpływ nie tylko na europejskie rynki.

25 lipca 2012

Beckham w reklamie Samsunga Galaxy S III

Nowy spot emitowany w związku z igrzyskami olimpijskimi.