M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

25 lipca 2012

Martin Scorsese w reklamie Apple'a

W nowym spocie reżyser flirtuje z asystentką.

25 lipca 2012

Gillette rozpoczyna kampanię przed igrzyskami

Marka Procter & Gamble prowadzi pełne rozmachu działania outdoorowe.

26 lipca 2012

Wyjątkowy spot P&G

Światowa korporacja nawiązuje do igrzysk olimpijskich i przesyła podziękowanie wszystkim matkom.

26 lipca 2012

Johnson & Johnson ogłosił globalny przetarg kreatywny

Przedmiotem przetargu będzie gigantyczny, szacowany na 2,6 mld dol. budżet koncernu.

26 lipca 2012

O2 wycofuje się ze sponsorowania Arsenalu

Brytyjski telekom O2 po 10 latach zrezygnował ze sponsorowania londyńskiego Arsenalu - jednego z czołowych klubów tamtejszej Premier League.

26 lipca 2012

Domino's koncentruje komunikację na digitalu

Przedstawiciele sieci pizzerii Domino's zapowiedzieli w Wlk. Brytanii znaczące przesunięcia wartego 10 mln funtów budżetu marketingowego w stronę digitalu.

27 lipca 2012

McDonald's promuje produkty "mniej niż 400 kalorii"

Nowa kampania giganta fast food na terenie USA.

27 lipca 2012

Znane olimpijskie marki

Świadomość brandów, które sponsorują igrzyska olimpijskie, sukcesywnie rośnie.

27 lipca 2012

Henkel dla sportowców

Producent zwiększa nacisk na komunikację detergentów do tekstyliów funkcjonalnych i sportowych.

30 lipca 2012

Jamie Oliver chwali fast food

Popularny kucharz telewizyjny niespodziewanie chwali program żywieniowy McDonald's.

30 lipca 2012

Powrót Ronalda McDonalda

Kontrowersyjna maskotka będzie pełnić znaczącą rolę w działaniach marketingowych McDonald's.

30 lipca 2012

Spadł przychód Interpublic Group

IPG w II kwartale br. odnotował 2,7-proc. spadek przychodów netto, co oznacza osiągnięcie pułapu 99 mln dol.

30 lipca 2012

Wyniki Facebooka rozczarowują

Po pierwszym sprawozdaniu finansowym od wejścia na giełdę cena akcji spółki jest rekordowo niska.

31 lipca 2012

Otwarcie IO z rekordem oglądalności w Wielkiej Brytanii

Blisko czterogodzinna ceremonia otwarcia londyńskich igrzysk olimpijskich transmitowana przez sieć BBC zgromadziła przed telewizorami najwięcej Brytyjczyków w tym roku.

31 lipca 2012

Marlboro wycofa się ze swojej kampanii?

Według Federalnego Ministerstwa Ochrony Konsumentów Philip Morris naruszył etyczne zasady reklamy.

31 lipca 2012

Adidas przegrywa z Nike jako... sponsor IO

Z badania przeprowadzonego online wśród ponad tysiąca amerykańskich konsumentów wynika, że sponsorem londyńskich igrzysk olimpijskich jest raczej Nike niż Adidas.

1 sierpnia 2012

Rusza duża kampania Unilevera

Firma repozycjonuje Radox, żeby promować naturalne składniki i wzmacniać świadomość marki.

1 sierpnia 2012

Coca-Cola się podzieli

Gigant rynku napojów ogłasza restrukturyzację.

1 sierpnia 2012

Hulu pomoże Apple TV?

Serwis VoD będzie dostępny na urządzeniu firmy Apple.

2 sierpnia 2012

Microsoft rezygnuje z marki Hotmail

Od teraz będzie funkcjonował w odświeżonej wersji pod nazwą Outlook.com.

2 sierpnia 2012

Aegis kupuje I Spy i Data2Decisions

IProspect pod egidą Aegis wchłonęła agencję I Spy za nieujawnioną sumę, w ręce Aegisu przeszła również agencja analityczna D2D.

2 sierpnia 2012

Coca-Cola atakowana za pustki na igrzyskach

Szef Coca-Coli odnosi się do komentarzy na temat pustych siedzeń na igrzyskach.

3 sierpnia 2012

Google kupuje Wildfire za 250 mln dol.

Start-up Wildfire ma pomóc Google rozszerzyć działalność reklamową.

3 sierpnia 2012

Wielu użytkowników Facebooka to "martwe dusze"

Portal ujawnił, że 9 proc. spośród 955 milionów "aktywnych" użytkowników to sztuczne konta.

3 sierpnia 2012

Były szef McDonald's dołącza do Wagamama

Steve Easterbrook, były szef europejskiego oddziału McDonald's i dyrektor naczelny Pizza Express, został mianowany chief executive Wagamamy - sieci japońskich restauracji.

6 sierpnia 2012

Ikea charytatywnie

Firma inwestuje w digitalizację programu realizowanego w krajach rozwijających się.

6 sierpnia 2012

Facebook uruchamia nowy projekt

Osobiste sprawy publikowane w postach online będą pretekstem do tworzenia artykułów na łamach dużych tytułów.

6 sierpnia 2012

Sponsoring olimpijski podnosi zyski Adidasa

Okrzyknięta największą kampanią reklamową w historii marki akcja "Take the stage" przyniosła Adidasowi 100 mln funtów zysku.

7 sierpnia 2012

Publicis zaprzecza negocjacjom z Interpublic

Przedstawiciele Publicis Groupe wydali oficjalne oświadczenie, w którym zaprzeczają tworzeniu wraz z bankami konsorcjum, które za ok. 6 mld dolarów miałoby przejąć holding Interpublic (IPG).

7 sierpnia 2012

Tesco Bank stawia na kredyty

Na Wyspach nasila się ekspansja banku Tesco: każde 4 funty ze spłaconego kredytu zaciągniętego w banku sieć nagradza punktami Clubcard.

7 sierpnia 2012

Apple wydał miliard dolarów na kampanię iPada i iPhone'a

W związku z toczącym się procesem z Samsungiem Apple ujawnił dane o wydatkach reklamowych.

8 sierpnia 2012

Tesco testuje wirtualne sklepy na Gatewick

Tesco rozpoczęło dwutygodniowe testy wirtualnych sklepów na londyńskim lotnisku Gatewick. Z podobnym projektem marketer zadebiutował kilka miesięcy temu w Korei Południowej.

8 sierpnia 2012

Dentsu raportuje znaczne zyski

Japoński holding reklamowy Dentsu za pierwszy kwartał finansowy zakończony 30 czerwca br. raportuje wpływy netto w wysokości 43,3 mln funtów.

8 sierpnia 2012

W Niemczech Pepsi oddaje hołd królowi popu

Wizerunek Michaela Jacksona ozdobi limitowaną serię puszek.

9 sierpnia 2012

Amazon wprowadza Games Studio

Amazon ma w planach zdominowanie sektora gier.

9 sierpnia 2012

Gigant kosmetyczny zerwie współpracę z Rihanną?

Nivea uznaje piosenkarkę za zbyt sprośną na bycie ambasadorką marki.

9 sierpnia 2012

Marketerzy mogą promować aplikacje w mobilnej wersji Facebooka

Portal społecznościowy stara się skorzystać z rosnącego ruchu mobile.

10 sierpnia 2012

Zmiany w dziale marketingu Coty

Dotychczasowe obowiązki dyrektora marketingu rozdzielone na dwoje.

10 sierpnia 2012

Honda głównym sponsorem Turnieju Czterech Skoczni

Reklamy producenta przez najbliższe dwa lata będziemy oglądać w telewizji i na nośnikach informujących o wydarzeniu.

10 sierpnia 2012

Zmiana strategii marki Tetley

Linia Tea Folk zmienia szatę graficzną i nastawia się na komunikowanie nowoczesności.

10 sierpnia 2012

Marki luksusowe kochają Instagram

Zdjęcia publikowane przez znane brandy oglądają już tysiące konsumentów.

13 sierpnia 2012

P&G zainwestuje dodatkowe 25 mln dolarów w sport dla młodzieży

Gigant FMCG po olimpiadzie dalej inwestuje w aktywność fizyczną.

13 sierpnia 2012

Google ukarane za oszukiwanie użytkowników Safari

Firma zapłaci za oszustwo 22,5 mln dolarów.

13 sierpnia 2012

Tablety Samsunga daleko za iPadami

IPady Apple sprzedają się 30 razy lepiej niż Samsunga.

14 sierpnia 2012

Google zwolni 4 tys. pracowników Motoroli

Gigant ma w planach również likwidację jednej trzeciej spośród 94 globalnych biur spółki.

14 sierpnia 2012

Dove odświeża wygląd opakowań

Na akcję Unilever wyda 1,5 mln dolarów.

14 sierpnia 2012

Manchester United wyceniony na 2,3 mld dolarów

Klub piłkarski jest najcenniejszą drużyną na świecie.

16 sierpnia 2012

Reckitt Benckiser rozszerza brandy Air Wick i Strepsils

Według zapewnień marketera nowy odświeżacz powietrza będzie nie tylko nasycał powietrze przyjemnymi aromatami, ale też "wchłaniał niepożądane zapachy". RB wprowadzi ponadto pastylki Strepsils przeznaczone dla dzieci.

16 sierpnia 2012

Facebook głównym kanałem Unilevera

Na nową kampanię z wykorzystaniem social mediów producent przeznaczy 4,5 mln funtów.

16 sierpnia 2012

Coca-Cola przygotowuje kampanię na swoje 30-lecie

Na Wyspach obchody będą kolejną co do wielkości akcją marketingową Coca-Coli po igrzyskach olimpijskich.