M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

20 sierpnia 2012

Facebook przygotowuje nowy format reklamy

Rozwiązanie pokaże użytkownikom sponsorowane posty brandów bez względu na to, czy są jego fanami.

20 sierpnia 2012

Unilever ma ponad milion fanów w Facebooku

Firma potrafiła zaangażować konsumentów w swoje projekty CSR.

20 sierpnia 2012

McDonald's wprowadzi na rynek własne smoothies

Sieć wycofuje linię Innocent na rzecz własnej linii koktajli owocowych.

20 sierpnia 2012

P&G sponsorem paraolimpiady w Londynie

W przyszłym miesiącu międzynarodowy gigant, partner MKOl, będzie sponsorował Paralympic Ball.

20 sierpnia 2012

Madonna może reklamować alkohol, bo ma starych fanów

ASA oddaliła skargę konsumenta, który twierdził, że spot Smirnoffa namawia nieletnich do picia.

20 sierpnia 2012

Firmy tytoniowe przegrały proces w Sądzie Najwyższym Australii

Decyzja sądu o zakazie brandowania opakowań papierosów w Australii może mieć globalne konsekwencje.

20 sierpnia 2012

Penelope Cruz promuje grę Nintendo

W spocie aktorka przebrana jest za Mario.

21 sierpnia 2012

Motorola podaje Apple do sądu

Motorola Mobility wniosła do sądu sprawę o naruszenie patentu przez producenta iPadów.

21 sierpnia 2012

Rekordowo niskie ceny akcji Facebooka

Facebook zwiększył emisję akcji do 271,1 mln dolarów, a obawy inwestorów ciągle rosną.

21 sierpnia 2012

Wrigley's repozycjonuje Airwaves

Producent chce dotrzeć do młodszych dorosłych odbiorców z kampanią "Pocket some Pow!"

21 sierpnia 2012

Michael Phelps zdjęciami dla Louis Vuitton złamał przepisy MKOl

Niewykluczone, że najlepszy pływak świata będzie musiał również oddać swoje medale.

22 sierpnia 2012

Kontrowersyjna noc z Gwyneth Paltrow

Reklama nowego zapachu Hugo Boss znacząco różni się przekazem w różnych krajach.

22 sierpnia 2012

Coke Zero odświeża strategię marketingową

W Skandynawii i północno-zachodniej Europie marka będzie komunikowana na nowo.

22 sierpnia 2012

Pernod Ricard już przygotowuje się do świąt

Producent znacznie podniósł swoje wydatki reklamowe i już latem przygotowuje się do świąt.

23 sierpnia 2012

Levi's po 24 latach zmienia agencję PR-ową

Budżet komunikacyjny zdobyła berlińska agencja Silk Relations.

23 sierpnia 2012

Samsung z nową kampanią telewizyjną tabletów

Twarzą kampanii został wielozadaniowy James Franco.

23 sierpnia 2012

Paraolimpiada przyciąga wielkie marki

Bloki reklamowe Channel 4 cieszą się rosnącym zainteresowaniem dużych reklamodawców.

23 sierpnia 2012

TUI powita wczasowiczów przez Google+

Próba integracji komunikacji hotelarskiej z Google+ i Twitterem obejmie dedykowane hashtagi i tworzenie wirtualnych "miejsc spotkań" z konsultantami.

23 sierpnia 2012

Wojna Samsung vs. Apple toczy się o 2,5 mld dol.

Gorzka batalia o patenty między gigantami może kosztować Samsunga 2,5 mld dol. odszkodowania na rzecz Apple.

23 sierpnia 2012

Kraft rozszerza segment przekąsek

Marka serka Philadelphia wprowadzona we współpracy z Cadbury rozszerzona do kategorii przekąsek lunchowych.

23 sierpnia 2012

Subway otwiera pierwszą restaurację wegetariańską

Sieć namówiona przez władze uniwersytetu w Indiach będzie w lokalu serwować tylko kanapki bez mięsa.

24 sierpnia 2012

Heineken przygotowuje dużą kampanię multibrandową

Igrzyska nie przyniosły markom spodziewanych przychodów.

24 sierpnia 2012

Wim Wenders twarzą kampanii Samsunga

Reżyser "Nieba nad Berlinem" promuje konkurencyjny wobec Apple'a produkt.

24 sierpnia 2012

Microsoft po 25 latach zmienia logo

Firma przygotowuje się do ważnej serii premier rynkowych.

27 sierpnia 2012

Kampania Lego bije rekordy popularności

W ubiegłym tygodniu viral Lego znalazł się wśród najpopularniejszych filmów reklamowych.

27 sierpnia 2012

McDonald's i General Mills oskarżeni o zbieranie danych dzieci

Do Federalnej Komisji Handlu (FTC) wpłynęła skarga grupy konsumentów.

27 sierpnia 2012

Huawei rozpoczyna globalny przetarg

Wybrana agencja wprowadzi chińską markę na światowy rynek konsumencki.

27 sierpnia 2012

Miliardowa porażka Samsunga

Koreański producent musi wypłacić Apple'owi odszkodowanie w wysokości 1,05 mld dol.

27 sierpnia 2012

Lorenz rozpoczyna intensywną kampanię

We wrześniu rusza wsparcie marki Naturals.

28 sierpnia 2012

Lana Del Rey w spocie Jaguara

Amerykańska gwiazda promuje nowy samochód sportowy.

28 sierpnia 2012

Edward Butelkoręki - nowa kampania Andes Beer

Reklam argentyńskiego piwa inspiruje się filmem Burtona.

28 sierpnia 2012

Europejczycy piją gorszą kawę

Kryzys dotyka do niedawna świetnie rozwijającą się branżę.

29 sierpnia 2012

Apple odkryje kolejne karty

Po zwycięstwie w sporze patentowym nad Samsungiem producent przedstawi nowy iPhone.

29 sierpnia 2012

Suknia z toreb Ikei w muzeum

Czy artystka z Berlina mimowolnie promuje znak towarowy szwedzkiego giganta?

29 sierpnia 2012

TUI chce być liderem w Europie

Firma przedstawiła plany zrównoważonego rozwoju na trzy lata.

30 sierpnia 2012

McDonald's komunikuje swoje działania charytatywne

W Wielkiej Brytanii rusza kampania dla Ronald McDonald House Charity.

30 sierpnia 2012

Rośnie popularność digitalu

Według raportu Caratu wpływy z digitalu rosną szybciej, niż przewidywano.

30 sierpnia 2012

Samsung werbuje blogerów

Firma nakłania paraolimpijskich sportowców do tworzenia własnych relacji z igrzysk.

30 sierpnia 2012

Land Rover świętuje w telewizji

W Wielkiej Brytanii ruszyła pierwsza kampania telewizyjna marki Land Rover, która ma uczcić jej 65-lecie.

30 sierpnia 2012

Bernd Buchholz rezygnuje z uczestnictwa w zarządzie Bertelsmanna

Nieporozumienia CEO Gruner+Jahr ze spółką matką - Bertelsmannem.

31 sierpnia 2012

Google+ służy networkingowi

Google testuje nowe funkcje, żeby utworzyć narzędzie do komunikacji w miejscu pracy.

31 sierpnia 2012

Samsung wysyła do Apple komunikat

Jego treść to: "Użytkownicy Galaxy są kreatywni".

31 sierpnia 2012

Unilever otworzy sieć sklepów herbacianych?

Producent chce w ten sposób promować marki swoich herbat.

3 września 2012

Acer ma nowego dyrektora marketingu

Michael Birkin ma zwiększyć sprzedaż za pomocą skutecznych kampanii.

3 września 2012

Pernod Ricard inwestuje w technologię "social store"

Producent zapowiada maksymalne marketingowe wsparcie dla swoich marek i w tym celu szkoli swoich pracowników.

3 września 2012

Twitter wprowadza system targetowania reklam

Aby obniżyć stawkę reklamową, Twitter będzie kierował do użytkowników posty zgodnie z ich zainteresowaniami.

4 września 2012

Facebook zapowiada likwidację fałszywych "like'ów"

W ten sposób portal chce markom udowodnić autentyczność swojej relacji z użytkownikami.

4 września 2012

Belvicie wyrosła konkurencja

Hovis wprowadza na rynek na Wyspach herbatniki śniadaniowe i wspiera ich launch intensywną kampanią za 4 mln funtów.

4 września 2012

GM przegrywa z Chryslerem marketingiem

Analitycy są zdania, że problemem GM nie jest produkt, lecz wizerunek.

5 września 2012

Storck startuje z nową telewizyjną kampanią

Spot marki Toffifee ukazuje Niemcy jako kraj uśmiechu.