M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

29 maja 2001

SWEDISH MATCH TESTUJE BEZNIKOTYNOWE PAPIEROSY

Swedish Match, szwedzki koncern tytoniowy i producent jednorazowych zapalniczek, wkroczy w 2002 r. na rynek amerykański z beznikotynowymi papierosami. Nowa...

29 maja 2001

MONSTER.COM JEDNYM ZE SPONSORÓW TURNIEJU FRENCH OPEN

Monster.com, portal zajmujący się pośrednictwem w poszukiwaniu pracy, dołączył do grupy sponsorów turnieju tenisowego French Open. Największymi sponsorami francuskiego turnieju...

29 maja 2001

ŚWIATOWE DZIENNIKI DOSTĘPNE ELEKTRONICZNIE W KANADZIE

Mieszkańcy Quebecu, Ontario i Nowego Brunszwiku otrzymali dostęp do wszystkich światowych dzienników, których elektroniczną kopię mogą otrzymać w ciągu trzech...

29 maja 2001

INTERPUBLIC ROZSTAJE SIĘ Z HISZPAŃSKĄ CATHEDRAL ESPANA

Interpublic Group of Cos. dość niespodziewanie zerwała współpracę z agencją kreatywną Cathedral Espana w Hiszpanii i jej założycielem Jose Maria...

30 maja 2001

SZWEDZKIE "METRO" TYM RAZEM W BOSTONIE

Szwedzkie wydawnictwo Metro International powiększyło swój udział w rynku amerykańskim poprzez wejście ze swoim tytułem "Metro" do Bostonu. Kolejna edycja...

30 maja 2001

BENETTON ROZWAŻA MOŻLIWOŚĆ SPRZEDAŻY MAREK SPORTOWYCH

Benetton, włoski producent odzieży, zastanawia się nad losem swojej sportowej dywizji, w której skład wchodzą takie marki jak Prince, Nordica...

30 maja 2001

MCCAFFE MCDONALD'SA W KANADZIE

McDonald's Corp. testuje w Kanadzie swój nowy produkt - McCafe, czyli kawiarnie funkcjonujące samodzielne bądź będące częścią restauracji sieci fast-food....

30 maja 2001

KAPLAN THALER OBSŁUGUJE BUDŻET GOLAREK PANASONIC

Producent artykułów RTV firma Panasonic, część Matsushita Electric Industrial Co., zdecydowała, że obsługą budżetu reklamowego golarek elektrycznych zajmie się agencja...

31 maja 2001

GRUPOWE ZWOLNIENIA W PROCTER & GAMBLE

Koncern Procter & Gamble w USA otrzymał już ponad dwa i pół tysiąca wymówień od pracowników chcących dobrowolnie zrezygnować z...

31 maja 2001

HISZPAŃSKA KAMPANIA MARKETINGOWA RESTAURACJI SUBWAY

Należąca do Doctors Associates sieć restauracji Subway zleciła organizację kampanii marketingowej w Hiszpanii lokalnemu oddziałowi należącej do Euro RSCG agencji...

31 maja 2001

KONSULTING MARKETINGOWY CHRYSLERA POZA OMNICOM

Koncern motoryzacyjny Chrysler Group zaangażował w Stanach Zjednoczonych agencję Fusion 5 jako konsultanta, który będzie zajmował się niereklamowymi programami i...

31 maja 2001

SCHOLZ & FRIENDS ZDOBYWA WART 20 MLN DOL. BUDŻET W NIEMCZECH

Firma ubezpieczeniowa Axa Colonia z Kolonii rozstrzygnęła przetarg na budżet reklamowy, którego wysokość szacowana jest na 20 mln dol. Zwycięzcą...

1 czerwca 2001

NOWA PROPOZYCJA UNIJNA DOTYCZĄCA USTAWY ANTYNIKOTYNOWEJ

Komisja Europejska przedstawiła nową propozycję ustawy dotyczącą zakazu reklamy wyrobów tytoniowych po tym, jak pierwsza została odrzucona przez Trybunał Europejski...

1 czerwca 2001

AMAZON PRAWDOPODOBNIE WYBIERZE WIEDEN & KENNEDY

Agencja reklamowa Wieden & Kennedy zostanie prawdopodobnie zwycięzcą przetargu na budżet koncernu Amazon.com, którego wysokość szacuje się na 50 mln...

1 czerwca 2001

PARYSKI ODDZIAŁ DDB ŁĄCZY SIĘ Z AGENCJĄ LOUIS XIV

Paryski oddział DDB połączył się z agencją należącą również do grupy Omnicom - Louis XIV. Powodem fuzji są radykalne zmiany...

1 czerwca 2001

ZIMOWA REKLAMA GATORADE W ŚRODKU LATA

Chociaż we Włoszech początek lata, ostatnia kampania telewizyjna napoju Gatorade, której producentem jest Pepsi, przedstawia burzę śnieżną w butelce napoju....

1 czerwca 2001

GIGANTYCZNY EKRAN WIDEO ELLER CANADA W TORONTO

Firma reklamy zewnętrznej Eller Canada wykorzystała koncert zespołu rockowego R.E.M. do promocji największego w Kanadzie ekranu wideo o wymiarach 9x12...

4 czerwca 2001

FRANCUSCY PPRZECIWNICY POLITYKI DANONE'A W SĄDZIE

Francuski koncern spożywczy Danone wniósł pozew przeciwko dziennikarzom i niezależnej organizacji, którzy wykorzystywali logo producenta na zamkniętej już stronie internetowej,...

4 czerwca 2001

WŁOSKI STONFLY POSZUKUJE AGENCJI NA REGION EUROPY I AMERYKI PŁN.

Włoski producent obuwia Stonfly poszukuje agencji, której celem byłaby wizualizacja marki na terenie Europy i Ameryki Płn. Budżet producenta nie...

4 czerwca 2001

PIERWSZA KAMPANIA NOWO POWSTAŁEGO BANKU HVB GROUP

HVB Group, powstała po połączeniu niemieckiego Hypo Vereinsbanku oraz Banku Austria, zadebiutowała na rynku ze swoją pierwszą międzynarodową kampanią, której...

4 czerwca 2001

OUTDOOROWY GIGANT JCDECAUX OGŁASZA TERMIN WEJŚCIA NA GIEŁDĘ

Po roku wahań i przygotowań europejski lider w branży reklamy zewnętrznej - francuska firma JC Decaux - ogłosił, że do...

5 czerwca 2001

SCHOLZ & FRIENDS ZDOBYWA RYNEK NIEMIECKI

Należąca do Cordiant Communications Group europejska agencja sieciowa Scholz & Friends Group połączy się z notowaną na niemieckiej giełdzie berlińską...

5 czerwca 2001

CZY LOWE LINTAS PROWADZI ROZMOWY Z MCCONNELLS?

Dublińska niezależna agencja reklamowa odmówiła komentarzy w sprawie przejęcia jej przez Lowe Lintas & Partners Worldwide. Wiadomo, że rozmowy na...

5 czerwca 2001

BMW ROZPOCZYNA WIELKI MAILING REKLAMOWY MARKI MINI

Monachijska BMW Group rozpoczęła wielką akcję wysyłki bezpośredniej przed wprowadzeniem na rynek 8 września br. marki Mini. Niemiecki budżet mailingu...

5 czerwca 2001

UNILEVER SPONSORUJE INFORMACJE KULTURALNE W BLOOMBERG TV

Unilever w Londynie sponsoruje "The Cultural Guide" w finansowej Bloomberg TV. Przewodnik informujący o wydarzeniach kulturalnych na świecie będzie nadawany...

6 czerwca 2001

BUDŻET HERTY MARKI NESTLE W AGENCJI SIECIOWEJ

Nestle zdecydowało się na przesunięcie swojej francuskiej marki wędliniarskiej Herta z niezależnej agencji paryskiej Jean & Montmarin do sieciowej Ogilvy...

6 czerwca 2001

ADIDAS-SALOMON SPONSOREM SPORTÓW EKSTREMALNYCH

Adidas-Salomon stał się oficjalnym sponsorem transmitowanych przez TV stację sportową ESPN pierwszych w Europie zawodów w sportach ekstremalnych (European X...

6 czerwca 2001

PIERWSZA GLOBALNA KAMPANIA SAMSUNGA

"Amazing Design" to tytuł pierwszego międzynarodowego spotu Samsunga, który jest częścią szacowanej na 400 mln dol. kampanii producenta. Obsługą globalnego...

6 czerwca 2001

PEPSICO I MICROSOFT PODRÓŻUJĄ PO USA W LOVE BUSIE

Microsoft Corp. połączył promocję swojej nowej konsoli do gier wideo z działaniami promocyjnymi PepsiCo. Obydwie marki będą promowane przez podróżujący...

6 czerwca 2001

KANADYJSKI MINISTER ZDROWIA OSTRZEGA

Kanadyjski minister zdrowia zamierza zmusić producentów papierosów do niezamieszczania opisów "light" czy "mild" na opakowaniach wyrobów tytoniowych, uznając, że wprowadzają...

7 czerwca 2001

SORRELL I WPP POLUJĄ NA TEMPUS GROUP

Propozycja Martina Sorrella i kierowanej przez niego WPP Group dotycząca zamiany akcji z grupami Tempus i Aegis została odrzucona. Z...

7 czerwca 2001

HOLENDERSKI SUPERMARKET PRZEKAZUJE SWÓJ ROSYJSKI BUDŻET

Sieć holenderskich supermarketów Spar przekazała swój budżet na obsługę fullserwisową agencji Adventa-Lowe-Lintas w Moskwie. Rosyjska agencja, która jest spółką niezależną...

7 czerwca 2001

JOHNSON & JOHNSON PODNOSI WYDATKI REKLAMOWE W NIEMCZECH

Johnson & Johnson zwiększył swoje wydatki na produkty, które od 1 lipca będą miały szerszą dystrybucję. Kobiece środki higieniczne takie...

7 czerwca 2001

FINALIŚCI REVIEW MICHELIN JUŻ ZNANI

Michelin North America wyłonił listę finalistów przetargu, pozbawiając tym samym agencję Leo Burnett nadziei na zdobycie budżetu o wartości 60...

7 czerwca 2001

GOLFISTA TIGER WOODS ROZSZERZA UMOWĘ ZE SPORTSLINE.COM

Światowej sławy golfista Tiger Woods rozszerzył swoją umowę z internetową firmą sportową SportsLine.com. SportsLine.com stanie się oficjalnym partnerem mediowym tigerwoods.com....

8 czerwca 2001

LOKALNA WERSJA REALITY SHOW "SURVIVOR" W TURCJI

Inspirowana przykładami życia milionów Turków, których miesięczny dochód szacowany jest średnio na 68 dol., turecka TV stworzyła ironiczna wersje popularnego...

8 czerwca 2001

FIFA PODPISUJE UMOWĘ O SPONSORINGU Z AVAYA

FIFA Marketing pozyskała nowego sponsora po utracie ISL, który ogłosił bankructwo w maju. Nowym partnerem będzie Avaya, była spółka zależna...

8 czerwca 2001

AGENCJE CZEKAJĄ NA SPRZEDAŻ MAREK NAPOJÓW PERNOD-RICARD

Agencje obsługujące Cadbury Schweppes z niecierpliwością oczekują na finalizacje porozumienia miedzy Cadbury Schweppes a Pernord-Ricard, na mocy którego Schweppes przejmie...

8 czerwca 2001

EXCITE@HOME OGRANICZA SWOJA DZIALALNOSC

Nieustepujące trudności na rynku internetowym zmusiły amerykańską firmę Excite@Home do zamknięcia swoich oddziałów we Francji, Niemczech i Hiszpanii. Decyzja nie...

8 czerwca 2001

WIM WENDERS REZYSEREM SPOTU AFRI COLA

Niemiecki producent napojów Mineralbrunnen Uberkingen-Teinach zdołał namówić jednego z najlepszych światowych reżyserów do produkcji spotu dla swojego kultowego brandu Afri...

11 czerwca 2001

VIVIENDI UNIVERSAL SPRZEDAJE UDZIAŁY W HAVAS ADVERTISING

Francuska giełda odnotowała duży obrót akcjami Havas Advertising spowodowany wiadomością o sprzedaży przez Vivendi 9,9 proc. udziału w Havas Advertising,...

11 czerwca 2001

PIERWSZA GLOBALNA KAMPANIA NESCAFE DLA MŁODSZEGO TARGETU

Wykorzystując rosnące zapotrzebowanie wśród młodych konsumentów, Nestle rozpoczęła globalną kampanię skierowaną do grupy 16-24 dla swojej marki Nescafe. Kampania promocyjna...

11 czerwca 2001

HENKEL ROZSZERZA SWOJĄ MARKĘ FA

Schwarzkopf & Henkel rozszerzył swoją markę FA, wprowadzając na rynek centralnej Europy FA Wellness System Body Lotions. Nowe balsamy zawierają...

11 czerwca 2001

HONDA KONSOLIDUJE SWÓJ BUDŻET W WIELKIEJ BRYTANII

Japoński producent Honda skonsolidował swój budżet w Wielkiej Brytanii, którego wysokość szacowana jest na 42,5 mln dol., w rękach lokalnej...

11 czerwca 2001

COCA-COLA WYDA 70 MLN DOL. NA SPONSORING W WIELKIEJ BRYTANII

Coca-Cola w Wielkiej Brytanii przeznaczyła 70 mln dol. na 3-letni sponsoring rozgrywek w piłce nożnej transmitowanych przez komercyjną stację ITV....

11 czerwca 2001

CARLSBERG KUPUJE TURECKI BROWAR

Holenderski Carlsberg Breweries umocnił swoją pozycję w Turcji, przejmując duży udział w lokalnym browarze Turk Tuborg Bira ve Malt Sanayi....

12 czerwca 2001

AOL TIME WARNER KUPUJE TYTUŁ "BUSINESS 2.0"

Należąca do AOL Time Warner Fortune Group zdecydowała się przejąć udziały tytułu "Business 2.0" od Imagine Media i połączyć je...

12 czerwca 2001

BROWN & WILLIAMSON SPRZEDAJE PAPIEROSY MAILEM W USA

Strategia sprzedaży papierosów przez trzeci największy koncern w USA Brown & Williamson Tobacco Corp., opierająca się na katalogach, poczcie elektronicznej,...

12 czerwca 2001

NOWA TWARZ TELECOM ITALIA WARTA 24 MLN DOL.

Kampania rebrandingowa Telecom Italia, której autorem jest rzymski oddział Leagas Delany, ma na celu odświeżenie wizerunku byłego monopolu państwowego. Leagas...

12 czerwca 2001

NEWS CORP. KUPUJE ROSYJSKĄ FIRMĘ OUTDOOROWĄ

News Corp. przejął udział większościowy w moskiewskiej APR-City, największej firmie outdoorowej na tym rynku. APR-City po przejęciu zmieni nazwę na...