M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zagranica - najnowsze

5 września 2012

Heidi Klum twarzą lakierów Schwarzkopf

Spółka córka Henkla zmieniła agencję kreatywną, choć spot nawiązuje poetyką do poprzednich kampanii.

5 września 2012

W piątek ruszy światowa kampania Sony Mobile

Firma zaznacza w reklamie łatwość dzielenia się ciekawymi materiałami muzycznymi i wideo przez telefon.

6 września 2012

Polska kampania Durex chwalona za granicą

W spocie stewardesa uczy pasażerów prawidłowo zakładać prezerwatywę.

6 września 2012

WPP obniża prognozę

Amerykańscy i europejscy klienci tną budżety.

6 września 2012

Philips rozpoczyna kampanię "Sound of Creation"

Nowy projekt komunikacyjny ma być według autorów celebracją "wirtuozerii rzemiosła dźwięku".

7 września 2012

WPP ustanawia Red Fuse do obsługi Colgate-Palmolive

Holding tworzy jedną strukturę do obsługi swojego wieloletniego klienta.

7 września 2012

Samsung Galaxy S III bije rekordy popularności

Według producenta od momentu wprowadzenia modelu sprzedało się 20 mln sztuk.

7 września 2012

Virgin reklamuje loty kosmiczne

Richard Branson zaczyna podbijać kosmos.

7 września 2012

Henkel zwycięzcą konkursu Best Marketing Company Award

Na podium stanęli producent kosmetyków, sieć drogerii, ubezpieczyciel i producent samochodów.

10 września 2012

Samsung nadal z Chelsea Londyn

Koreański producent przedłuży umowę sponsorską ze zwycięzcą ubiegłorocznej edycji piłkarskiej Ligi Mistrzów, londyńskim klubem Chelsea.

10 września 2012

Procter & Gamble pokaże obrandowany kontent w kinach

Marketer podpisał kontrakt, na mocy którego w brytyjskich kinach premierowe pokazy będą poprzedzane obrandowanym kontentem.

10 września 2012

Amazon wprowadza Kindle Fire w Wlk. Brytanii

Amazon zamierza pod koniec października wprowadzić na brytyjski rynek swój najnowszy tablet Kindle Fire. Ma to też skutkować utworzeniem 2000 nowych miejsc pracy.

10 września 2012

Campbell's składa hołd Warholowi

Producent zup zaprezentował limitowaną edycję puszek.

11 września 2012

IBM, Rosetta, Ogilvy & Mather dla Smarter Commerce

IBM zaangażował swoje agencje, aby sprzedawały oprogramowanie Smarter Commerce swoim klientom.

11 września 2012

Spot Dolce & Gabbana w magazynie "Marie Claire"

Reklama pojawi się w kilku tysiącach egzemplarzy 396-stronicowego październikowego wydania magazynu.

11 września 2012

Starbucks wprowadza samoobsługowe maszyny do kawy

Starbucks na Wyspach idzie w ślady Costa Express.

12 września 2012

Belvita przekonuje o smaku i wartościach odżywczych

Na Wyspach Kraft przeznaczy 1,5 mln funtów na kampanię marketingową Belvity w odpowiedzi na ruchy konkurencji.

12 września 2012

Grolsch wykorzysta crowdsourcing w Facebooku

Grolsch stworzył specjalny hub dla fanów swojej marki i ma zamiar wykorzystać w kampanii ich pomysły.

12 września 2012

BBDO Proximity pracuje w Niemczech dla Whiskasa

Należąca do Mars Foodcare marka wykorzystuje wizerunek kociego indywidualisty, który najlepiej wie, czego chce.

13 września 2012

Skarżona reklama McDonald's uniknęła zdjęcia z anteny

Według ASA kampania Fruitizz na Wyspach nie wprowadza w błąd.

13 września 2012

Zuckerberg mówi o przyszłości Facebooka

Firma zapowiada inwestycje w mobile i konkurencyjności wobec Google.

13 września 2012

Prezes PepsiCo odchodzi z firmy

Prezes PepsiCo John Compton, uważany przez niektórych za potencjalnego następcę CEO Indra Nooyi, opuszcza firmę, żeby objąć stanowisko CEO firmy Pilot Flying J Oil.

14 września 2012

Bank Barclays zapowiedział przegląd agencji DM

Barclays Bank zapowiedział w Wlk. Brytanii przegląd agencji marketingu bezpośredniego, odpowiedzialnych za obsługę szacowanego na 11 mln funtów budżetu.

14 września 2012

IPhone 5 przyspieszy rozwój technik mobile

Nowe urządzenie Apple będzie przydatne zwłaszcza do akcji kuponowych.

14 września 2012

Niesławny spot Nokii bije rekordy popularności [wideo]

Konsumenci na filmie wykryli fałszerstwo.

17 września 2012

Coke Zero z reklamą nawiązującą do filmów z Bondem

Marka promuje się w związku z premierą nowego filmu.

17 września 2012

Citroen składa hołd muzyce lat 80.

Film promocyjny nawiązuje wyraźnie do akcji "USA for Africa".

17 września 2012

Humorystyczne spoty BMW cieszą się popularnością

Za kreację kampanii odpowiada agencja Big Fish.

18 września 2012

Facebook rezygnuje z Reach Generatora

Po siedmiu miesiącach od wprowadzenia portal rezygnuje z formatu reklamowego.

18 września 2012

Samsung wysyła do Apple'a kolejny komunikat

W akcji w prasie amerykańskiej Samsung porównuje swoje smartfony z Applem.

18 września 2012

Microsoft tworzy własną agencję marketingową

Gigant technologiczny będzie sam doradzać klientom jak wykorzystać rozwiązania IT do marketingu.

19 września 2012

Zmiana personalna w marketingu TomTom

Gary Raucher został senior vice presidentem marketingu.

19 września 2012

Zuckerberg: nie pracujemy nad własnym smartfonem

CEO dementuje rynkowe plotki. Chce się skupić m.in. na rozwoju wyszukiwarki i mobilnej oferty reklamowej.

19 września 2012

Nike "najbardziej pożądanym" klientem

Według badania przeprowadzonego przez instytut The Talent Business najbardziej "pożądanym klientem" na Wyspach Brytyjskich jest firma Nike.

19 września 2012

Nestle wspomaga promocję najnowszą technologią

Nestle rozpoczęło w Wlk. Brytanii dwutygodniowe wsparcie promocji konsumenckiej, której sześciu zwycięzców otrzyma czeki wartości 10 tys. funtów.

20 września 2012

Nowy globalny prezes Coty Prestige

Jean Mortier awansował ze stanowiska starszego wiceprezesa ds. handlu.

20 września 2012

Nowa kampania Benettona z komentarzem społecznym

Producent odzieży tym razem przeciwstawia się bezrobociu wśród młodzieży.

20 września 2012

Burger King stawia na dobrą kawę

Sieć promuje w Niemczech marki kawy Sara Lee i Piazza D'Oro.

21 września 2012

Grey Agencją Roku Euro Effie

Grey EMEA otrzymała w Brukseli cztery statuetki Euro Effie. Sukces biur agencji z Dusseldorfu, Paryża i Londynu zapewnił Grey EMEA tytuł Agency Network of the Year.

21 września 2012

Ikea przyspiesza ekspansję

Sieć podwoi otwarcia sklepów do roku 2020.

21 września 2012

MasterCard otwiera kawiarnię

To pierwszy projekt kawiarniany w Europie, który obywa się bez gotówki.

21 września 2012

Bacardi ogłasza globalny przetarg

Bacardi po rozstaniu z nowojorską agencją Johannes Leonardo (współpraca trwała około roku) ogłasza globalny przetarg reklamowy.

24 września 2012

Grupa Publicis przejęła LBI

LBI to jedna z największych agencji zajmująca się komunikacją marketingową w obszarze digitalu. Transakcja ma być warta 461 mln euro.

24 września 2012

"Maxim" obniża nakład o 20 proc.

Miesięcznik "Maxim", począwszy od 2013 roku, obniża nakład z 2,5 do 2 mln egzemplarzy.

24 września 2012

Brytyjski rząd buduje świadomość o alzheimerze

Brytyjski rząd 21 września, tj. podczas światowego Dnia Choroby Alzhaimera, rozpoczął kampanię, której celem jest podniesienie świadomości społecznej o tej chorobie oraz podniesienie wskaźników wczesnej wykrywalności.

25 września 2012

Grupa Fiat restrukturyzuje dział digital marketingu

Grupa Fiat dokonuje restrukturyzacji działu marketingu cyfrowego w Europie i zatrudnia włoską agencję Armando Testa do koordynowania pracy dla wszystkich swoich marek samochodów - Fiat, Alfa Romeo, Lancia i Jeep.

25 września 2012

BBDO traci i odzyskuje klientów

Po stracie kontraktu z Gillette agencja z Omnicom Group w USA odzyskała swojego starego klienta, którym jest Visa.

25 września 2012

Apple najbardziej "cool" na Wyspach Brytyjskich

Apple zwyciężył w 11. edycji rankingu "the coolest brands" w roku 2012 na Wyspach Brytyjskich.

26 września 2012

Nike pozywa Adidasa

Kolejna wojna o patenty, tym razem między gigantami sportowymi.

26 września 2012

KFC rusza z pierwszą kampanią w social mediach

Kampania "It doesn't count if" jest adresowana do kobiet.